Jump to content
Sign in to follow this  
Thomas

Grupul posesorilor de SuzukiGS500

Recommended Posts

Si eu am comandat pinioane si lant (cu o-ringuri) ...

 

La pinionu din fata am comandat cu un dinte mai putin :grinbandit: Standard e cu 16 si eu am comandat cu 15

Share this post


Link to post
Share on other sites

oooooo, tzi'ai tras racing :grinbandit:

castigi la demaraj, pierzi la viteza maxima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am nevoie de un ambielaj si un cuzinet pentru un Suzuki GS 500 E din 1997.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GM51A130586 ... am seria la cadru

si 146767 - la motor .

Deci din ce an e ?

acuma calculez si eu dupa ce termin mesaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

e de pe la inceputul lui 1994

deci e posibil sa aiba lant pe x-ringuri nu pe o-ringuri.. adica codul 2.. care este..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu conteaza daca e cu X ring sau O ring, important e sa aiba acelasi pas si acelasi numar de zale. Asta se vede din codul lantului.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, corect - nu conteaza in sens de "performanta", sau mai stiu eu ce ...

 

Insa astea cu O-ringuri te tin mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, are cineva manual de reparatie pentru Suzuki GS 500 E??

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am gasit singur daca am privit mai atent.

 

Mersi Gioro_T pnetru adresa.

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
e de pe la inceputul lui 1994

deci e posibil sa aiba lant pe x-ringuri nu pe o-ringuri.. adica codul 2.. care este..

intalon apare 1993 !

o sa rog pe cineva sa se uite la motocicleta mea sa-mi zica care e treaba !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello ...

Am vazut la unii posesori de GS 500 ca au un cadru de fier la motor , ca la o cazatura sa nu ii afecteze capacele acelea de scrie suzuki pe ele!

Este util un astfel de cadru ?

Avand in vedere ca sunt incepator ?

 

SI inca ceva ... in partea dreapta sub frana am niste furtune iesite asa .

Si parca curge pe unu putin ulei ... foarte putin. e spart el sau asa e modelu ?

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rollbarul este foarte util in cazul unei cazaturi- protejeaza motorul si picioarele. si scrisul suzuki :grinbandit:

 

Nu e normal sa curga nici o picatura din conducte oricare ar fi ele.din ce spui tu cel mai probabil e vorba de lichidul de frana si asta nu trebuie neglijat. Daca nu te pricepi mai bine du-te la un mecanic macar sa constate despre ce e vorba. Un defect nerezolvat la timp se amplifica si cauzeaza si alte probleme. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rollbarul este foarte util in cazul unei cazaturi- protejeaza motorul si picioarele. si scrisul suzuki :grinbandit:

 

Nu e normal sa curga nici o picatura din conducte oricare ar fi ele.

Si unde pot sa-mi fac un roll bar ?

Am facut o poza detaliata ... poate se intelege mai bine ce vreau sa zic .

eu cred ca e vorba de un supraplin ceva !

 

Oricum un scris cu suzuki l-am pierdut , si altu sta stramb ... ca omul care l-a avut inainte, a lipit intai semnul pe carcasa aceea , si cand l-a pus la loc a observat ca numai intr-un fel poate sta ....

Se pot comanda din nou embleme ?

 

Merci !

post-67-1112425762.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unul din furtunasele alea cred ca e prea-plinul de la baterie (cand am tras motorul la iernat, demontand bateria am constatat cu surprindere ca eral "legata" cu doua "fire" si-un furtun!)... celalalt, nu stiu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool . da daca iei baterie cu gel ?

Oricum . acolo ies 3 furtune, doua deschise complet,

si al treilea care are un capac de cauciuc. Ala la mine e spart,

si au picurat 3 picaturi de o substanta unsuroasa, galbena , nu ulei de motor.

Nu siu ce o fi !

Da acolo e pozitia furtunelor ? sau ar trebui sa vina undeva dedesupt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, eu zic ca merita sa-ti iei rollbar dintr-ala numit si "crash-bar" sau "case protectors" ...

Si nu e vorba ca se juleste scrisu ala cu Suzuki, vezi Doamne, si pe urma nu arata armonios -- ci ca se CRAPA CAPACUL ALA si pe urma iti curge uleiul, etc ...

 

Eu am schimbat doua capace pana acuma (pe partea stanga amandoua) din cauza asta :grinbandit:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumpar urgent ambielaj de Suzuki GS 500 E din 1997 sau cumpar motor complet daca are cineva una de dezmembrat.

 

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca era un anunt pe la piese de schimb....cineva dezmembra un GS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vandut deja.

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut gs-istii si le pun o intrebare.

cum este gs-ul 500 cu doua persoane pe ea, in total 140 kg la drum lung, de ex, buc-constanta sau buc-brasov. vreau si eu gs datorita pretului bun si sunt f curios sa va aud parerile.

vreau sa mai stiu cum se comporta vara la 40 de grade in bucuresti, printre masini stand la semafoare.

mutumesc si va salut

Share this post


Link to post
Share on other sites
vreau sa mai stiu cum se comporta vara la 40 de grade in bucuresti, printre masini stand la semafoare.

Nu mi-a facut probleme vara trecuta, atata cat m-am dat (din august incolo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor.

Am o pus :grinbandit: pe o simpatica Suzuki GS500 F (modelul carenat). Despre GS500 am tot citit si auzit ca este indicata pentru incepatori si destul de bine vanduta in general. M-am uitat peste datele tehnice si am vazut ca are in jur de 50 CP si cam 180 Kg la gol. Oricum nici nu imi trece prin cap sa imi cumpar ceva mai mare de 400/500 cmc pentru ca vreau sa invat asa cum trebuie si sa avansez treptat odata cu experienta acumulata. Voi ce credeti, este gs500f un model bun pentru o persoana de 1,82 si 80 kg ? Ma intereseaza sa fie usor de manevrat, sa fie docila si sa treaca mai usor cu vederea greselile inerente incepatorilor...

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre,

 

Bafta si sa auzim numai de bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi 1.85-82 kg - merge brici :banana: Daca citesti si topicurile de la incepatori, ai sa vezi ca sunt recomandate :grinbandit:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moi 1.85-82 kg - merge brici :banana: Daca citesti si topicurile de la incepatori, ai sa vezi ca sunt recomandate :grinbandit:

Am citit cam toate posturile si de aceea am si ales modelul asta! Vroiam sa stiu parerea celor care merg cu GS500, toate UPs and DOWNs, fiabilitate, etc.

Este un club " Suzuki GS " la noi ?

 

PS: Check diz out: www.gstwin.com !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...