ZORRO Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 Pai stiu de alea de la Luis da ma gandeam ca poate gasesc pe la vre-un magazin p'aci mai ieftinache. Nu stii ca zicea Dan Kawa ca a luat ieftin de la nu stiu ce magazin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 In manual scria kerosen daca tin eu bine minte. Exista si niste solutii de curatat lantul, cu o pensula lata se rezolva... Spray de lant am ceva Motul, 400 mii. Trebuie sa fie lipicios (uleiul nu e) pentru a adera la lant si pentru a nu zbura la viteza (o sa vedeti rotile ce culoare capata in timp). Nu se spala lantul cu jet de apa, se face curatarea apoi se merge putin cu el (eventual ridicat pe cricul central si bagat in viteza) pentru incalzirea lantului. Se unge si se mai lasa putin sa mearga pentru a asigura lubrifierea la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 Dupa ce dai cu motorina, it ciufulesti janta pe spate ca naiba! dupa aia trebuie sa bagi smotru la janta, o umpli de toata mizeria de pe lant, motorina + jeg. Ideal ar fi sa-l dai jos, sa-l tii o zi intr-un lighean cu o solutie de curatat, sa-l stergi bine, sa-l usuci, apoi sa-l ungi cu un spray bun, chiar siliconat. In rest, cred ca un spray de curatat, cu foarte multa rabdare isi face treaba. Apoi cu un spray de uns de firma. Azi baga careva la Arc? Poate ne strangem mai multi, sa stam la o shueta! Sa speram cu nu ploua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David Postat Iunie 9, 2005 Share Postat Iunie 9, 2005 Salutare. Urmatorul meu motor probabil va fi un GS 500. Din acest motiv ma uitam la tot felul de articole/teste pe net si am dat de comparatia asta: http://home.clara.net/survivalskills/er5_vs_gs500.htm (mai sunt si alte articole interesante pe aceea pagina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Iunie 15, 2005 Share Postat Iunie 15, 2005 Da, corect - nu conteaza in sens de "performanta", sau mai stiu eu ce ... Insa astea cu O-ringuri te tin mai mult. in teorie astia zic ca cele cu xring tin mai mult ! http://www.did-daido.co.jp/en/product/index02004.html sunt mincinosi ? cu toate ca eu cred ca in viatza reala toate tin la fel de putin ! Mult mai bun ar fi un sistem de protejare a lantului ca la mobra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 15, 2005 Share Postat Iunie 15, 2005 da, am urmarit shi io dezbaterile o-ring vs. x-ring shi se pare ca x-ring sunt mai rezistente la tractziune shi ca durata.. deci, deshi acuma am o-ring (pana in 94' pe gs500 s'au pus o-ringuri), urmatorul lantz va fi un x-ring D.I.D. numai bine shi ne vedem diseara la arc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 Dupa ce am efectuat rodajul (500 km) la cati km trebuie sa schimb uleiul din nou?? Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 Cu un ulei bun, 5000km sau in fiecare an (care vine mai repede). E doar o sugestie, s-ar putea porni o gramada de discutii pe aceasta tema Uleiul de motor e folosit si in cutia de viteze, asa ca nici schimbat mai des nu strica. Atat doar ca exista mai multe sanse de erori (prezoane rupte, O-ringuri uzate, saibe si piulite uitate...). Si cel mai bine e sa schimbi si filtrul de ulei. La un motor cat de cat performant (cum e GS) se recomanda ceva sintetic si sa ai grija sa fie original! Piata uleiurilor contrafacute e estimata cam la jumatate in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 shi ce gust trebuie sa aiba oloiu sa shtim ca e original?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 shi ce gust trebuie sa aiba oloiu sa shtim ca e original?? dulce-acrishor shi o tenta de vanilie! Atentzie daca are o tenta de scortzishoara este contrafacut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Iunie 19, 2005 Share Postat Iunie 19, 2005 Salut, astazi am ajuns si eu prima data cu motorul in zona rosie. Problema este ca de pe la 10K brusc a inceput sa se auda un suierat foarte puternic. Cand am incetinit, suieratul a disparut la fel de brusc cum a aparut. Aveti idee de la ce este chestia asta? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 O fi turbina??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 20, 2005 Autor Share Postat Iunie 20, 2005 OffTopic O fi fost vantul ce suiera prin casca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Probabil e de la rotor si atunci e cauza numarul unu a stricarii GS-urilor. Magnetii se desprind la turatii mari de pe rotor si atunci trebuie schimbat tot modulul ala. Zona rosie nu trebuie atinsa decat ocazional (a se citi din greseala) pentru ca oricum cuplul acolo e mic. Ieri m-am lovit si eu de problema 'fuel starvation'. La un drum scurt dus am mers cu 140 cu pasager. La intors, de la 130 a inceput sa scada pana la 100, desi tineam de acceleratie in aceeasi pozitie. Nu cred ca e vorba de vant, am mers 175 cu ea fara probleme (acum 2-3 sapt), parca nu mai accelera intr-a 6-a peste 110-120. Probabil ca daca ma duc sa fac o tura acum nu mai exista problema asta, apare doar ocazional. Voi cum ati facut sa o rezolvati? (am mai citit despre ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 da... o fi GS Turbo ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Ocazional, si eu ma mai trezesc ca sunt pe la 11 mii de ture! E o placere, de la 6-7 mii pana la vreo 10 mii trage ca nebuna! La 10 mii intra Ram-Air-ul, incepe sa suiere! Care mergeti sambata dimineata spre mare, la intrunire??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 iar io zic ca e o armonica scoasa de borla aia a ta.. io merg la mare! in urma unei discutii cu prietenul rmg, am stabilit sa ne intalnim la ora 6 (sase!) la petromul de la diham (nicolae grigorescu coltz cu basarabia). eu cu rmg acolo ne intalnim la acea ora. stam pretz de 1-2 tzigari, shi la 6.15 (ashteptam sfertul academic - traficul nu este o scuza sambata, la acea ora..) strangem ambreiajul shi bagam in viteza. Estimam sa ajungem la Ctza in jur de ora 9.30 dar.. mai vedem.. Ashteptam doritori de ride! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Vad ca amicul strunfulica a fost mai rapid ca mine. Totusi postez aici ce am postat si la topicul de intalniri, sa nu se inteleaga ca doar GS-istii sunt bineveniti: Azi am vorbit cu strumfuadi si am hotarat ca sambata dimineata sa plecam spre mare. So, cine doreste sa se alature unui grup de GS-isti (500) este binevenit. Nu alergam, nu ne rupem in figuri, mergem la mare sa ne distram acolo! Plecarea va fi sambata dimineata, de la 6:15 din fata Petromului de la service Diham. O sa ne invartim pe acolo vreo 10min. pt intarziati, restul ne prind din urma. Vom merge pe autostrada soarelui, pentru cei dornici sa ni se alature pe drum! Abia astept sa ne vedem cat mai multi, cu cat mai multi cu atat mai bine! Detalii mai discutam si in seara asta la Arc, daca nu ploua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Drum bun si asfalt uscat! Mi-am dat seama de problema cu 'fuel starvation'. Sunt eu prost, mi-am pus niste aparatori de vant la manere si se pare ca designul lor nu e pentru viteze mari (atunci care ar fi scopul?). La peste 120 aparatoarea din dreapta imi apasa frana de fata si ramanea blocata in pozitia asta. Acum tre sa ma gandesc cata benzina am consumat ampulea si cata uzura am facut la placute... Problema e recenta, s-au destrans suruburile care tineau fixate plasticurile... sa nu faceti ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 bai, eshti de coma!! shi nu te'ai prins ca trage mai greu?? undeva prin neuroni toti avem mapat modul de reactziune al mobrei la actiunile noastre.. tu nu te'ai prins ca e mai franata?? sau mergeai turat, era in cuplu shi nu prea "simtea"?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 (editat) Am crezut ca e de la vant Nu, oricum tot timpul verific frana sa aibe cursa completa, aparatorile alea se mai apasau si cand le sprijineam de ceva si trebuia sa le indrept. Doar ca n-am facut legatura pana acu. Nu stiu care era faza, nu se simtea ca e franata decat cand incercam sa trec de 120, atunci si vantul apasa mai tare pe frana... Editat Iunie 23, 2005 de brainwash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trustno1 Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Ieri m-am lovit si eu de problema 'fuel starvation'. La un drum scurt dus am mers cu 140 cu pasager. La intors, de la 130 a inceput sa scada pana la 100, desi tineam de acceleratie in aceeasi pozitie. Nu cred ca e vorba de vant, am mers 175 cu ea fara probleme (acum 2-3 sapt), parca nu mai accelera intr-a 6-a peste 110-120.Probabil ca daca ma duc sa fac o tura acum nu mai exista problema asta, apare doar ocazional. Voi cum ati facut sa o rezolvati? (am mai citit despre ea) Salurate! 'fuel starvation' !!! sa fie oare ce mi se intampla mie??!! problema mea e in felul urmaritor: ies pe dn1, cu pasager, dau a 6-a 120-130km/h...bag mai tare mana-n gas 140...si la un moment dat nu mai trage. O simt cum smuceste, exact ca arunci cand nu mai ai benzina. Las mai moale...la fel, smuceste, si nu mai trage neam. In momentul in care strang ambreiajul, moare mototul. Dau la automat si nu porneste...e clar, carburatoarele sunt uscate. Dau robinetul pe direct, las cateva secunde si pe urma porneste fara probleme. Problema nu apare intotdeauna...si nu apare daca tin robinetul pe rezerva. Sunt sigur ca e o problema cu alimentare...intr-un fel sau altul nu mai ajunge benzina in carburatoare sau nu e suficienta cea care ajunge ce am verificat: futunele de la rezervor la robinet nu sunt sparte sau infundate; filtrul din rezervor nu este murdar; am desfacut robinetul si l-am curatat (nu era nevoie, nu a iesit nici o mizerie din el); am sincronizat carburatoarele... ce-am mai facut??....am aditivat benzina ca sa curete eventuala mizerie depusa prin carburatoare... ce n-am facut: n-am desfacut/curatat carburatoarele, deocamdata e prea complicat pentru mine, tre' sa ma duc la un mester si n-am avut timp ; n-am verificat pompa de benzina - nu prea cred ca e cazul... A mai patit cineva asta? ce-i cu 'fuel starvation'?? cum pot sa scap de problem?? E foarte nasol...nu vreau sa merg cu 200, dar daca face figura asta intr-o depasire sunt termenat Bafta maxima tuturor!! Sa ne vedem cu totii la mare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Verifica nivelul la plutitor, e pe gstwins.com la howto un tutorial. Multi au schimbat ansamblul ala de furtunase, sau au pus furtunasul pe direct cu un switch, ca la mobra (fuel petcock). Problema e ca nu ajunge suficienta benzina in carburator, poti rezolva prin scurtarea traseului, verificat ca rezervorul se aeriseste si nu face presiune negativa (vid), eliminarea filtrului de benzina (daca ai asa ceva). Incearca sa pui la inceput un furtunas transparent, sa vezi daca vin bule pe el. Pe PRI si REs nu cred ca face figura asta, poti incerca eventual. De fapt ai scris si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Si eu tot la nivelul din camera ma gandeam, poate e prea mic si in regim max. poate da rateuri, volumul de benzina care intra e mai mic ca ala care se duce in carb. Poate e robinetul de vina? Poate sunt gunoaie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 La mine e alta problema, cam dupa ce consum vreo 5 litri de benzen, ma trezesc ca trage in hopuri, trage ce trage, daca iau vreo curba sau ceva, incepe sa se subtureze chiar daca tin acceleratia in acelasi loc. Prima data m-am speriat si am oprit sa vad ce are si la Arc lumea mi-a zis "lasa ca-l repar eu", si l-au dat pe rezerva, si de atunci cand incetineste din mers il dau pe rezerva, si ma gandeam chiar sa-l las numai pe rezerva. Ati auzit ceva probleme privind aspectul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.