Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Ieri 29.03.2006 au fost doar 2 GS-uri la arc (eu si inca un baiat cu un GS negru, care nu stiu ce nick are pe forum)

 

Am facut comparatie intre zgomotul scos de motoare, nu sunt diferente. Cel mai bine ar fi sa mergem intr-un loc mai liber si sa facem schimb de motoare intre noi - facem cate o tura si ne dam seama de diferente mult mai bine.

 

Chestia cu mirosul poate fi si de la altceva: eu tin motorul intr-o zona unde sunt cativa copaci, o salcie un tei si un plop. De la pomi pe masini se depune un strat lipicios pe care se aduna plaful instantaneu. Poate asa s-a intamplat si cu galeriile de evacuare.

 

La mine telescoapele "plang" rau de tot. Trebuie sa le repar in aprilie.

 

Important la amortizoare este sa revina usor.

Eu ma bag, ma gandesc de cand am luat bebelusha sa vad cum merg alte surate, cum se aud...

MA BAG ! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri 29.03.2006 au fost doar 2 GS-uri la arc (eu si inca un baiat cu un GS negru, care nu stiu ce nick are pe forum)

 

Am facut comparatie intre zgomotul scos de motoare, nu sunt diferente. Cel mai bine ar fi sa mergem intr-un loc mai liber si sa facem schimb de motoare intre noi - facem cate o tura si ne dam seama de diferente mult mai bine.

 

Chestia cu mirosul poate fi si de la altceva: eu tin motorul intr-o zona unde sunt cativa copaci, o salcie un tei si un plop. De la pomi pe masini se depune un strat lipicios pe care se aduna plaful instantaneu. Poate asa s-a intamplat si cu galeriile de evacuare.

 

La mine telescoapele "plang" rau de tot. Trebuie sa le repar in aprilie.

 

Important la amortizoare este sa revina usor.

 

Eu eram la Arc - dar nu pe strada cu o tipa in spate, am venit solo :moto:

 

Daca vrei sa vezi cum merge a mea nu-i problema - intr-o seara cand avem amandoi timp, mergem undeva mai putin circulat si vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu eram la Arc - dar nu pe strada cu o tipa in spate, am venit solo :moto:

 

Daca vrei sa vezi cum merge a mea nu-i problema - intr-o seara cand avem amandoi timp, mergem undeva mai putin circulat si vedem.

 

Breee ' amanTREI ' nu se poate ?

:moto:

Am zis ca ma bag si eu. Imi sta pe creer ca e ceva in neregula cu suzi a mea si vreau sa alung orice dubiu :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... si mie mi se pare cam prea moale furca la GS. Si eu am uleiul de furca dar inca nu am apucat sa-l schimb. Am tot Procycle semisintetic 10 W20 adica exact ce este recomandat de producator. La franari mai violente sau mai bine zis mai hotarate ajung la limita cursei urgent. Imediat plonjeaza furca. Mi se pare ca nu prea are rezerve deloc desi si eu o am pretensionata la maxim.

 

Stiu ca a mai fost discutia cu dimensiunea gumelor insa pt ca se apropie momentul... Am vazut ca sunteti cativa cu 150 pe spate... :moto: M-am tot uitat la roata, la janta, la bascula si nu am idee cum ati reusit performanta de a inghesui un 150 pe spate la GS. Fara nici un fel de modificari? Hai ca pe partea stanga pana la bascula mai e ceva spatiu insa pe dreapta tija de la frana spate e mult mai aproape de cauciuc decat bratul basculei..... :moto: cred ca pana la urma o sa incerc un 140, numa sa gasesc ceva la un pret de Dosia ("cumsecade") ca nu ma dau banii afara din casa. :moto:

 

Aveti idee de unde iau SH un far sau chiar numai o sticla de far de GS ca inca ma dau cu folie de invelit sandwichuri in loc de sticla. :moto: conservarului pe care inca nu l-am uitat. "I still know what you did last winter..." :moto:

 

Hai noroc GeSistilor!

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Breee ' amanTREI ' nu se poate ?

:moto:

Am zis ca ma bag si eu. Imi sta pe creer ca e ceva in neregula cu suzi a mea si vreau sa alung orice dubiu :moto:

 

si eu am acelasi sentiment!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, de unde cumpar si eu anvelope noi pt ascutitorile noastre? Am cautat Mitas dar cica nu fac decat d-astea de enduro, off road, limitate ca viteza pana la 130km/h. Alte anvelope mai ieftine ce as putea pune, gen Avon??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit in telefon un numar langa care scria "cauciucuri" - 0723 987 741.

Nu stiu de unde e firma, daca sunt ieftine sau scumpe, daca sunt bune sau rele, tu incearca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, de unde cumpar si eu anvelope noi pt ascutitorile noastre? Am cautat Mitas dar cica nu fac decat d-astea de enduro, off road, limitate ca viteza pana la 130km/h. Alte anvelope mai ieftine ce as putea pune, gen Avon??

Si din partea mea aceeasi rugaminte, mare mare mare ca am ajuns la "atze" :moto:

Ma intereseaza si pe mine daca si'a luat cineva cauciucuri pe anu' asta : de care si de unde exact le'a luat.

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just 2 know:

 

In caz ca aveti baterie cu lichid (nu capsulata, cu gel), verificati ATENTI ca acel tub de scurgere care se fixeaza in marginea bateriei sa fie nesugrumat. De ce ? Ca pe-acolo se elibereaza supra-plinul, gazele rezultate, etc. Nu radeti dar la mine era sugrumat tubul ala si bateria mai avea un pic si exploda la propriu. Cand am dat drumul la unul din tuburi, a pleznit in sus o gramada de acid iar dopul l-am gasit la vreo 8 m de moto :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa mai zic o vorba-doua... :angryfire:

 

Tocmai am scos-o din service. De vopsit am vopsit-o la un nene vopsitor, care cica se pricepe ...din pacate, i-a dat cu virgula un pic pe ici pe colo :box: ...adik are niste pete mai inchise la culoare (am sa le acopar cu niste stickere :blbl: ...micutze de altfel ...pt ca altfel ii iau din farmecul de culoare turbata). Vopseaua am ales-o si cumparat-o personal, de la Stadox Romania.

In rest, acum are ulei Motul 10w-40...filtrul nu mai stiu de care e :box:

Alte noutatzi... i-am luat placutze noi pe fatza, cauciuc nou tot pt fatza (Michelin 120/70/17) ...pe spate il am pe cel de anul trecut Bridgestone (150/70/17) care a fost nou (si inca mai e).

Altceva nu i-am facut inca ..Azi, duminica fiind, dupa o noapte friguroasa si o dimineatza de gheatza ...brrrrrrr.... :lol: am vrut sa plec la firma la care lucrez, sa stau pe net (k acasa nu mai am). cind sa pornesc, canci! invirte ...invirte dar nu o ia ! (a trebuit sa iau curent de la masina lui taica-miu' :goodposting: ). Deeeeeeci... se lasa cu bacterie noua :kiss: urgent! Pt doritori, reprezentantza Varta, vizavi de spitalul Colentina ...1.610.000 lei + bacteria veche pt reciclare.

 

in rest ...ce sa va mai spun? hai dom'le sa iesim la plimbare si sa ne cunoastem! :hug:

mda, e clasica "duda" cu bateria...mi s-a intamplat si mie si eu o tin in garaj..asa ca baiatu' s-a cam invatat..scoate motorul, scoate masina, trage fire de la bateria de la masina, porneste motorul, baga masina si pleca cu moto..

Vezi ca ar mai fi o solutie, daca a sta prea mult ne folosita, mai poti incerca sa pui un redresor pe baterie o noapte..te mai "salveza" o perioada de la faza cu firele...

 

Unul din furtunasele alea cred ca e prea-plinul de la baterie (cand am tras motorul la iernat, demontand bateria am constatat cu surprindere ca eral "legata" cu doua "fire" si-un furtun!)... celalalt, nu stiu...

iar unul este de la rezervor....a aflat baiatu' cand a "culcat-o" in fata la garaj...a curs benzina pe acolo

m-a ajutat o tipa care trecea pe acolo ca sa il ridic.....cum apar printesele astea cand ai nevoie de ele...

noroc ca a cazut pe pamant moale si eu am tinut de el pana nu am mai putut asa ca s-a lasat fara zgarieturi prea naspa...

 

Eee, doamne fereste, se cearta cineva p-acilea???

Fiecare a argumentat de ce merge cum merge si gata, in rest fiecare face ce crede ce cuvinta!

Aseara, am bagat o plimbare cu motoarele, am fost pana la urma vreo 4 GS-uri, un GPZ500 si un Simson, a fost frumos. Ne-am plimbat pana la Agip Otopeni, unde ne uitam dupa avioane! :pow:

HA HA HA!! ce faza!

eu am fost pe unul din GS-uri, Bucs pe GPZ si eu de abia cum citesc de asta!..si a trecut aproape un an

Bestial!

PS eu am fost ala care si-a "pierdut cheia" si am dat alerta generala..cheia era in portofel, se strecurare acolo perversa :pow:

A fot frumos! Poate repetam....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...iar unul este de la rezervor....a aflat baiatu' cand a "culcat-o" in fata la garaj...a curs benzina pe acolo

m-a ajutat o tipa care trecea pe acolo ca sa il ridic.....cum apar printesele astea cand ai nevoie de ele...

 

De furtunasul ala (pe care curge benzina) am aflat si eu acum doua zile cu ajutorul unei tipe :goodposting: cu un Logan care m-a pus jos cu motocicleta, ca nu m-a vazut in oglinzi (frumos motiv)... noroc ca eram in franare si nu am patit nimic nici eu nici moto, decat putine zgarieturi la toba si la mine la genunchi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De furtunasul ala (pe care curge benzina) am aflat si eu acum doua zile cu ajutorul unei tipe :goodposting: cu un Logan care m-a pus jos cu motocicleta, ca nu m-a vazut in oglinzi (frumos motiv)... noroc ca eram in franare si nu am patit nimic nici eu nici moto, decat putine zgarieturi la toba si la mine la genunchi.

deci nu sunt toate printese, nuh? :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce revizii trebuie facute de un gs in mod normal?

Nu alea din manual, alea sunt pentru imperialisti cu bani :goodposting:

Altfel spus, in afara de schimbat ulei si fitru, cam ce ar trebui sa verific la 13.000 km fara sa ma coste prea tare?

Motorul merge bine, dupa parerea mea.....deci nu as vrea sa se bage un om "de bine" in el fara motiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, revin cu rugamintea cu cauciucurile: ati cumparat de curand cauciuc. noi? Daca da, de unde si la ce bani?

 

@depechemod: mercic, dar asa sunt o gramada care vand, insa vand SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut....

Intervin si eu cu o intrebare:

Ce fel de filtru(ulei) luati voi...ca model si marca..pentru gs-urile voastre..

si eventual daca vreunul dintre voi locuieste in Constanta daca poate sa-mi recomande si mie un magazin

multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hondanegru: tocmai asta-i smecheria la GS, e atat de simplu construit ca nu prea ai ce schimba la el: filtre(aer, benzina, ulei), ulei bun, cauciucuri si gresat cu simt de raspundere lantul. Cam atat.

@Speed_CER: filtru am bagat Man, dar nu mai stiu codul acum. Filtrul de ulei e ieftineala, asa ca ia de unde iti este mai usor, numai sa fie pe cod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut....

Intervin si eu cu o intrebare:

Ce fel de filtru(ulei) luati voi...ca model si marca..pentru gs-urile voastre..

si eventual daca vreunul dintre voi locuieste in Constanta daca poate sa-mi recomande si mie un magazin

multumesc anticipat!

 

Filtru MANN, 350.000, codul este MH 811. Daca ai nevoie sa-ti trimit, da un PM si il primesti pe posta, eventual si ulei MOTOREX la pret bun :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

codul este mh811 pentru filtru ulei mann

 

@hondanegru: tocmai asta-i smecheria la GS, e atat de simplu construit ca nu prea ai ce schimba la el: filtre(aer, benzina, ulei), ulei bun, cauciucuri si gresat cu simt de raspundere lantul. Cam atat.

Ma refeream la ceva reglari de carburatoare, alea alea...

e necesar sa le fac la intervale regulate sau cand simt eu ca merge nashpa?

la dacie nu ma bag in carburator decat cand s-a strans molozu' in el cat sa faci temelie la o casa....in pipera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te pricepi, fa-le la inceput de sezon: curatat, reglat, etc. Daca nu, du-te la un mecanic sa faca.

 

Ca recomandari: eu nu am schimbat uleiul+filtru si filtrul de aer de 2 ani si. Si mergea, tragea bine, consum mic, etc. Insa nu e un mod sanatos de a trata un motor, ca se "macina" si-mi bateam joc de el

 

Asa ca anual merita o schimbare de ulei si filtru (aprox 2.000.000 ROL cu totul) + filtru de aer (mai ieftin la louis dar de hartie si se incarca imediat sau mai scump BMC, care se spala si-l ai ani buni).

In rest, asa cum zicea si @RMG -> motorul e simplu, nu ai nevoie de multe chichite sa-l intretii :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te pricepi, fa-le la inceput de sezon: curatat, reglat, etc. Daca nu, du-te la un mecanic sa faca.

Daca ma pricepeam nu mai intrebam..si va luam banu' la toti! :goodposting:

probabil ca am sa sun la tipul ala de la inceputul topicului..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...