Remus20 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 salut baieti,voi ce ulei bagati in motoarele voastre? ce tip de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 salut baieti,voi ce ulei bagati in motoarele voastre? ce tip de ulei? Motul - 10W40 - 5100; schimbat pana in 5000km. A mers perfect cu asta si nici nu m-a ars la portofel. In plus, pentru un motor cu design din 89 si foarte putine modificari de atunci, nu prea sunt motive sa-i pui ulei exagerat de scump. Dar, ca sa nu intram in taramul gri al dezbaterilor nesfarsite , ai putea sa cauti si prin paginile mai vechi; parca s-a mai discutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Motul - 10W40 - 5100; schimbat pana in 5000km.A mers perfect cu asta si nici nu m-a ars la portofel. In plus, pentru un motor cu design din 89 si foarte putine modificari de atunci, nu prea sunt motive sa-i pui ulei exagerat de scump. Dar, ca sa nu intram in taramul gri al dezbaterilor nesfarsite , ai putea sa cauti si prin paginile mai vechi; parca s-a mai discutat. hahahahhaha ... te bagi si tu ca musca-n ... fostule GS-ist...ar trebui sa te stergem din lista de GS-isti, sa-ti dam ignore @ Remus20 - are dreptate d-nu cu uleiul... insa abereaza cu cititul mai in urma sa cauti ... sunt 5310 post-uri pana acum, o sa-ti ia vreo 2 ani sa ajungi sa gasesti ce tip de ulei sa pui, ce faci pana atunci? stai pe bara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Salut, imi poate da careva niste date tehnice/masuratori la discul spate? Vreau sa stiu daca merge pus si pe Vx. Ma intereseaza diametrul gaurii centrale, nr de prezoane in care se prinde si distanta intre gaurile de prindere. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) date tehnice/masuratori la discul spate am si citat ce a zis omu... sunt varza cu capu vad. dar daca tot am pus poza, sa o lasam... cu pinionul spate .. Rear Sprocket: 39 tooth http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/Sprocket Editat Aprilie 28, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Rear Sprocket: 39 toothhttp://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/Sprocket nenea, nenea, noi stim ca nu folosesti frana spate si folosesti frana de motor .... da chiar sa si postezi asa ceva e chiar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 nu folosesti frana spate si folosesti frana de motor am recunoscut mai sus ca sunt varza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) hahahahhaha ... te bagi si tu ca musca-n ... fostule GS-ist...ar trebui sa te stergem din lista de GS-isti, sa-ti dam ignore @ Remus20 - are dreptate d-nu cu uleiul... insa abereaza cu cititul mai in urma sa cauti ... sunt 5310 post-uri pana acum, o sa-ti ia vreo 2 ani sa ajungi sa gasesti ce tip de ulei sa pui, ce faci pana atunci? stai pe bara? Ieri te ofereai sa ma iei ca pasager cand mi se face dor de motociclism, iar azi zici ca imi dai ignore.. Tehnic inca sunt GS-ist, inca nu am dat motorul Incercam sa il salvez pe om de replici mai acide cum au primit altii care au intrebat de chestii mai mediatizate. Si nu trebuie citite toate posturile pt ca exista un buton de search. Eventual, dupa ce se documenteaza poate sa intrebe ceva mai clar: X vs. Y, de ce X si nu Y etc. Daca tot veni vorba, parca a facut Pentaurus un rezumat (sper sa nu ma insel). Si daca tot esti "super membru" poate vorbesti cu moderatorii sa introduca un pool unde putem sa dam cu bifa sau sa introducem un fel de "common knowledge/best practice" despre GS500. Asa i-am ajuta pe incepatori cu informatiile de baza. Mesaj completat Si haideti sa discutam pe private ca sa nu facem spam aici. Update lista: - Casca Caberg - marimea S ~ 60 euro. - Scut Super Shield ~ 40 euro. - Geaca Outdoor cu protectii umeri si coate (pentru fete) ~ 70 euro (a fost 400 ron noua). Aici se vindea varianta fara protectii. Scutul si geaca le-a purtat prietena de cateva ori si sunt practic noi (au mai putin de 2000 km, majoritatea facuti in 4 iesiri de un week-end - ceva mai lungi). - Armura ~ 50 euro (marimea parca e M - eu am 1.65 si-s mai plinut asa - imi vine un pic mai mare). - manusi de vara madhead ~ 8 euro. - manusi de iarna CafeRacer ~ 10 euro. - tankbag ~ 8 euro (e incapator, are un fermoar care ii permite sa isi dubleze capacitatea). Preturile le-am pus la jumatate fata de pretul nou gasit pe net. Daca nu va convine ceva, putem sa negociem. Si foarte important: pentru ca timpul nu imi permite sa ma incurc cu posta/trimis colet - prefer sa le dau in Bucuresti. (scuze ca am uitat sa mentionez asta de la inceput). Mesaj completat - genunchere - o pereche ~ 10 euro (la fel, purtate de prietena de cateva ori - arata ca noi). Editat Aprilie 28, 2010 de arrakis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Salut, Stiti cumva un service in Bucuresti unde pot sa imi schimbe anvelopele si sa imi echilibreze rotile fara sa fiu nevoit sa vin cu rotile gata demontate de pe motor? Adica sa se ocupe ei de toata operatiunea.... Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Salut, Stiti cumva un service in Bucuresti unde pot sa imi schimbe anvelopele si sa imi echilibreze rotile fara sa fiu nevoit sa vin cu rotile gata demontate de pe motor? Adica sa se ocupe ei de toata operatiunea.... Multumesc, MyMoto, Soseaua Viilor. Eu acolo le-am schimbat anul trecut. ~1h, ~120 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Baieti de unde cumpar si eu garnitura aia din jurul rezervorului ? Si cam cat costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Salut, Aveti idee care din urmatoarele capete de ghidon se prind direct prin insurubare, adica nu e nevoie sa se prinda de vreun filet sudat pe interiorul ghidonului? Mda, sper ca ati inteles ce am vrut sa zic. coduri Louis: 10005300 10005349 10005347 10005345 10005351 10005371 10005354 Si care din ele se potrivesc la GS? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 toate se potrivesc, dar ca sa stii o treaba eu le-as lua pe astea 10005354 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 toate se potrivesc, dar ca sa stii o treaba eu le-as lua pe astea 10005354 Capetele ghidonului arata ca in poza de mai jos (sper sa se vada ok). Ideea e ca nu au nimic montat pe dinauntru. Deci, se potrivesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Capetele ghidonului arata ca in poza de mai jos (sper sa se vada ok). Ideea e ca nu au nimic montat pe dinauntru. Deci, se potrivesc? da, pt ca in pachetul pe care ti l-am recomnadat vin si dopurile pe care le bagi in ghidon. da un semn daca iti plac altele ca le analizam pe alea si iti zic daca imi mai trebuie ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokieflower Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 salutare am si eu o intrebare, daca ma poate ajuta cineva: cat trebuie sa incarce in mod normal un releu, in ce parametrii? la mine incarca aprox intre 13 V si 14,4 V. e mult? trebuie schimbat releul? mi-a spus cineva ca daca incarca prea mult si merg cu el asa imi strica si bateria si poate sa imi arda si cdi-ul. dar totusi ar vrea parerea unui posesor, poate asa incarca el, habar n-am merci anticipat pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 am si eu o intrebare, daca ma poate ajuta cineva: cat trebuie sa incarce in mod normal un releu, in ce parametrii? la mine incarca aprox intre 13 V si 14,4 V. e mult? trebuie schimbat releul? mi-a spus cineva ca daca incarca prea mult si merg cu el asa imi strica si bateria si poate sa imi arda si cdi-ul. dar totusi ar vrea parerea unui posesor, poate asa incarca el, habar n-am Cu motorul turat la 3.500 rpm, ar trebui sa ai o tensiune masurata la bornele bateriei cuprinsa intre 13,7 V si 14,4 V. Daca tensiunea este mai mica, bateria nu este incarcata suficient, iar daca este mai mare, bateria va fierbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Vand 2 anvelope Bridgestone second hand. Daca va intereseaza, anuntul e aici: /index.php?showtopic=517638 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salut! Am si eu o intrebare.Am gasit un cauciuc spate Dunlop de 140/70-17,nou,la 638 de lei,a mai avut cineva cauciuc mai lat pe spate? Cum se comporta pe curbe?Aspectul cred ca este mai frumos Merita sa-l iau? Mai am un an pana la ITP(e valabil pana in 29.06.2011) pana atunci cred ca-l toc... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 deci care mai auzi pe careva care vrea GS - /index.php?showtopic=518464 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Salut! Vreau sa salut toti detinatorii de Gs 500 si nu numai. Am si eu o intrebare: Ce-mi recomandati la schimbul de ulei? Ce ulei sa folosesc? Din cartea tehnica atit stiu sae 10w40, api se sau sf. Asfalt uscat! Editat Mai 4, 2010 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salut! Am si eu o intrebare.Am gasit un cauciuc spate Dunlop de 140/70-17,nou,la 638 de lei,a mai avut cineva cauciuc mai lat pe spate? Cum se comporta pe curbe?Aspectul cred ca este mai frumos Merita sa-l iau? Mai am un an pana la ITP(e valabil pana in 29.06.2011) pana atunci cred ca-l toc... Numai bine! am avut eu de 140 pe spate mane, sta beton pe curbe si arata frumos... incape fara modificari. da u nu ziceai ca ai vandut gs-u ? numai bine sefu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salut! Vreau sa salut toti detinatorii de Gs 500 si nu numai. Am si eu o intrebare: Ce-mi recomandati la schimbul de ulei? Ce ulei sa folosesc? Din cartea tehnica atit stiu sae 10w40, api se sau sf. Asfalt uscat! Ulei motul 5100 10w-40 full-sintetic (de exemplu Motul din seria factory line - dublu ester. avantajul acestor uleiuri sintetice consta in rezistenta mult mai buna la variatiile de temperatura, formeaza o pelicula mai stabila pe piesele in miscare, rezistenta mare la oxidare, etc, etc. asa ca, daca bugetul iti permite, alege intotdeauna sintetic. evident, cu vascozitatea indicata) - asa scrie in manual. Vezi sa schimbi si garnitura de la capacul filtrului. Alti useri recomanda 15w50 pt vara si 10w40 - toamna/iarna/primavara Altii iti vor recomanda 5100 semi-sintetic daca nu chiar mineral. Mesaj completat Salut! Am si eu o intrebare.Am gasit un cauciuc spate Dunlop de 140/70-17,nou,la 638 de lei,a mai avut cineva cauciuc mai lat pe spate? Cum se comporta pe curbe?Aspectul cred ca este mai frumos Merita sa-l iau? Mai am un an pana la ITP(e valabil pana in 29.06.2011) pana atunci cred ca-l toc... Numai bine! Poti monta o anvelopa de 140/70-17 dar verifica daca nu iti loveste bascula (la unii atinge, la altii nu, cred ca e in functie de anul fabricatiei). Daca trebuie sa faci modificari, atunci, trebuie sa indoi bara de sustinere a etrierului spate si ceva decupare a aparatorii de lant in dreptul cauciucului. S-ar putea insa sa iti atinga aparatorea de noroi daca mergi cu pasager. Daca vrei mai mult, poti face rost de o janta de Bandit (4 toli fara de 3,5 la GS). Totusi, cred ca o sa il poti monta fara nicio modificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Multumesc, Pentarus. Am sa aleg sintetic. Mai aveam o intrebare, la viteza mai mare de 150 km/h da impresia ca nu mai are aer, nu scoate fum porneste foarte bine. Nu am fost la un medic cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Multumesc, Pentarus. Am sa aleg sintetic. Mai aveam o intrebare, la viteza mai mare de 150 km/h da impresia ca nu mai are aer, nu scoate fum porneste foarte bine. Nu am fost la un medic cu ea. o fi infundat filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.