Mike06 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Eu i`am pus o toba de carbon goala , imi place si cum arata mai ridicat si cum suna Uploaded with ImageShack.us Foarte faina toba!!! Detalii despre achizitionarea ei... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 (editat) Salut! Am modificat evacuarea...am montat un LeoVince SBK scurtata si scos silencerul, pret 300 ron toba si 70 ron montatul Foto in curind Mesaj completat Salutare! Propun un sondaj despre tobe .Ce tobe v-ati pune pe gs-urile voastre.Poze,opinii,sfaturi.... Renuntati la sound pentru aspect? Dar invers? Eu unul sunt innebunit sa-i pun2 tobe stil original,una pe-o parte,una pe alta(totusi alta pozitionare) A mai incercat cineva asa ceva? Numai bine! Salut, doua tobe suna fain,.. eventual sa le scoti silencerul, iar ca pozitie sa incerci sa mentii linia coditei, ca altfel da rau pe sticla... Un meserias bun cred ca ar face minuni. Editat Iulie 30, 2010 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 (editat) Salut! Am modificat evacuarea...am montat un LeoVince SBK scurtata si scos silencerul, pret 300 ron toba si 70 ron montatul Foto in curindMesaj completat Salut, doua tobe suna fain,.. eventual sa le scoti silencerul, iar ca pozitie sa incerci sa mentii linia coditei, ca altfel da rau pe sticla... Un meserias bun cred ca ar face minuni. Avand in vedere ca sunt 2, si nu una singura,am zis sa le montez o idee mai in interior,ca sa nu dea a...balena,de la spate. Ma gandeam sa le golesc de tot,teava-teava,dar nu stiu 100%,original sau carbon? Imi place look-ul carbon...si am putin alb pea,cu nichel ar arata mai a corceala...daca ar fii carbon,ar fii ceva ce da mai frumos la ochean. Foarte multe optiuni....ma rog,tot voi alege eu una! Numai bine! Editat Iulie 30, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) Leo Vince SBK, scurtata 15 cm. Editat Iulie 31, 2010 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) Leo Vince SBK, scurtata 15 cm. Man...arata binisor,dar nu-i cam mare?Ce diametru are? Editat Iulie 31, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Nu stiu cit are, dar este super zgomotoasa. Eu sunt multumit de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) Ador sunetul si aspectul asta. Editat Iulie 31, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 Salut, a trecut mult de cand am scris aici dar ma intor cu o rugaminte. Unde gasesc o carena de gs500 95 sau un atelier bun de reparat? Multumesc Pai cred ca trebuie sa dai ceva detalii. Cand spui carena te referi la carena de la coada (si atunci pe care din cele 3 piese o vrei) sau ai modelul carenat (si atunci pe care din cele parca 5 piese o vrei)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 Vand si eu Gs-ul meu...daca e interesat cineva astept pm sau me.alex90 ....pret 2100 euro nego. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Sambata cand ma intorceam de la mare pe la km 25 am inceput sa pierd din putere, initial am crezut ca am ramas fara benzina dar cand am incetinit motorul scotea un sunet oribil. Asa ca am oprit si am ascultat unpic motorul si cred ca tacanitul vine de la o valva sau din partea superioara a motorului ! Acuma precum sunt proaspat intos din vacanta fondurile sunt cam mici si as vrea sa repar eu motorul ... cum verific daca intradevar problema tine de valve ? Sa verific jocul valvelor ? Sau unde gasesc un mecanic mai ieftin care sa vina pana la mine, promit ca ajut si eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Am si eu o intrebare , recent am desfacut busonul de la benzina pentru ca so blocat , lam desfacut tot lam uns, si nu am mai stiut unde vine o placuta mica si niste bilute de fier, capacul de sus nu mai este arcuit, si parca nu se mai elibereaza gazele, si am patit sa mi se opreasca motorul in mers parca raman fara benzina , se poate sa se faca vid in rezervor si sa nu mai curga ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Da,se poate face vid in rezervor daca nu se aeriseste. Desfa iar busonul si straduieste-te sa le pozitionezi cum trebuie.Atentie ce ungi ca bilutele trebuie sa se miste liber si uleiul/vaselina nu au ce cauta acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Sambata cand ma intorceam de la mare pe la km 25 am inceput sa pierd din putere, initial am crezut ca am ramas fara benzina dar cand am incetinit motorul scotea un sunet oribil. Asa ca am oprit si am ascultat unpic motorul si cred ca tacanitul vine de la o valva sau din partea superioara a motorului ! Acuma precum sunt proaspat intos din vacanta fondurile sunt cam mici si as vrea sa repar eu motorul ... cum verific daca intradevar problema tine de valve ? Sa verific jocul valvelor ? Sau unde gasesc un mecanic mai ieftin care sa vina pana la mine, promit ca ajut si eu ! Se aude contiuu la orice turatieacel tacanit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Se aude cand trec peste 1400 de ture, si este destul de puternic. Imi este frica sa nu loveasca de cilindru ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Se aude cand trec peste 1400 de ture, si este destul de puternic. Imi este frica sa nu loveasca de cilindru ! Deci cand este la relanti,nu se aude nimic? Simptomele motorului? forta redusa,urca in ture greu...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Salutare. M-ar interesa daca modelul asta de claxon :http://www.auto-universal.ro/product.php?id_product=607 ar fi compatibil cu GS 500 F-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Salutare. M-ar interesa daca modelul asta de claxon :http://www.auto-universal.ro/product.php?id_product=607 ar fi compatibil cu GS 500 F-ul meu. Eu mi-am pus asa , daca vrei poti sa iti pui orice iti trebuie doar un pic de imaginatie cu montatul, eu am montat goarnele in codita ! Deci cand este la relanti,nu se aude nimic?Simptomele motorului? forta redusa,urca in ture greu...??? Nop la relanti nu se aude nimic, am mai scris sus dar dupa ce m-am oprit pe autostrada nu am mai mers cu motocicleta, am adus-o acasa pe platforma. Se aude foarte tare tacanitul respectiv si imi este frica sa mai merg cu ea ! Cat despre simptome toata povestea a fost ceva de genul : aveam cam 170 km/h si 8000 ture si a inceput motorul sa piarda din ture initial am crezut ca am ramas fara benzina si am incetinit pe la 100 km/h si am trecut pe rezerva am asteptat unpic sa isi revina dar nimic nu mai puteam sa accelerez. Asa ca am intrat pe banda de siguranta si am oprit si deabea atunci am auzit ce zgomot infernal scotea. Motorul era incins si nivelul la ulei scazuse ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Poti sa pui o poza cu montajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Nu au iesit prea bine pozele pentru ca obiectivul la camera era murdar dar se intelege esentialul ... Si daca tot am avut camera la mine un mic filmulet cu problema, nu am tras socul si de aceea imi murea motorul ! http://www.youtube.com/watch?v=1qu7gY15WSw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Thanks! Daca tot ai filmat, trebuia sa ii dai si un claxon, asa, de show off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 salut, cine mai are de vanzare aparatoarea spate si la ce pret? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) Nu au iesit prea bine pozele pentru ca obiectivul la camera era murdar dar se intelege esentialul ... Si daca tot am avut camera la mine un mic filmulet cu problema, nu am tras socul si de aceea imi murea motorul ! http://www.youtube.com/watch?v=1qu7gY15WSw O problema poate fii(ma gandesc la tacanit),suruburile care prind galeriile de evacuare sa fie slabite. La fel de probabil pot fii si supapele,dar cum ramane cu uleiul? Daca supapele sunt dereglate,n-are nici o legatura cu consumul de ulei.Ori l-a papat in timp,si nu ti-ai dat seama,ori este o problema care a plecat dintr-un punct si a avut mai multe repercursiuni,chestia e ca motorul tau nu merge bine deloc(nici la relanti nu se aude bine).Probabil si lantul de distributie... Problema trista... Mai baga detalii,poate imi dau(sau ne dam) seama ce mama dracu are... Numai bine! Mesaj completat Thanks! Daca tot ai filmat, trebuia sa ii dai si un claxon, asa, de show off Claxon are...ii mai terbuie doar motor...dar are claxon! Editat August 3, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) Maine dau jos capacul de la chiuloasa sa verific lantul si jocul supapelor .... O sa verific si galeriile de evacuare si orice alte componente care pot vibra (dar ma indoiesc ca asta este problema). In afara de pastilele de la supape care se schimba/subtiaza pot sa fie avariate supapele ? Adica se sa lungeasca sau sa se scurteze ! Daca ma supar pot sa ma deplasez doar prin forta claxonului Editat August 3, 2010 de KBooM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 are cineva un cauciuc spate 130/70 -17 de vanzare? de preferat ar fi un Metzeler Lasertec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 (editat) Am desfacut azi motoreta si galeria e ok, lantul e super intins (nu am avut rigla la mine dar nu cred ca era mai mare de cativa mm), acuma cu supapele e alta poveste trei supape au 0.10 si la una nu pot sa masor nu intra nici macar 0.05. Am masurat cum scrie in manual, apoi am incercat in toate pozitiile sa masor supapa respectiva si tot degeaba. In plus pe arborele cu came unde atinge banutul respectiv ( "shim" cum ii spune in manual) este o urma neagra ca si cum ar fii frecat am dat unpic cu unghia si nu pare zgariat, asa ca am incercat sa sterg cu carpa dar nu se ia. O sa caut banutii de la motorul vechi poate este unul mai mic decat cel care este acuma pus si pot sa masor . Editat August 4, 2010 de KBooM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.