Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Am modificat evacuarea...am montat un LeoVince SBK scurtata si scos silencerul, pret 300 ron toba si 70 ron montatul :) Foto in curind

Mesaj completat

Salutare!

 

 

Propun un sondaj despre tobe .Ce tobe v-ati pune pe gs-urile voastre.Poze,opinii,sfaturi....

Renuntati la sound pentru aspect? Dar invers?

Eu unul sunt innebunit sa-i pun2 tobe stil original,una pe-o parte,una pe alta(totusi alta pozitionare)

A mai incercat cineva asa ceva?

 

Numai bine!

 

Salut, doua tobe suna fain,.. eventual sa le scoti silencerul, iar ca pozitie sa incerci sa mentii linia coditei, ca altfel da rau pe sticla... :) Un meserias bun cred ca ar face minuni.

Editat de brandon75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am modificat evacuarea...am montat un LeoVince SBK scurtata si scos silencerul, pret 300 ron toba si 70 ron montatul :D Foto in curind

Mesaj completat

 

 

Salut, doua tobe suna fain,.. eventual sa le scoti silencerul, iar ca pozitie sa incerci sa mentii linia coditei, ca altfel da rau pe sticla... :) Un meserias bun cred ca ar face minuni.

 

Avand in vedere ca sunt 2, si nu una singura,am zis sa le montez o idee mai in interior,ca sa nu dea a...balena,de la spate.

 

Ma gandeam sa le golesc de tot,teava-teava,dar nu stiu 100%,original sau carbon?

 

Imi place look-ul carbon...si am putin alb pea,cu nichel ar arata mai a corceala...daca ar fii carbon,ar fii ceva ce da mai frumos la ochean.

 

Foarte multe optiuni....ma rog,tot voi alege eu una! :)

 

Numai bine!

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a trecut mult de cand am scris aici dar ma intor cu o rugaminte. Unde gasesc o carena de gs500 95 sau un atelier bun de reparat? Multumesc

Pai cred ca trebuie sa dai ceva detalii. Cand spui carena te referi la carena de la coada (si atunci pe care din cele 3 piese o vrei) sau ai modelul carenat (si atunci pe care din cele parca 5 piese o vrei)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata cand ma intorceam de la mare pe la km 25 am inceput sa pierd din putere, initial am crezut ca am ramas fara benzina dar cand am incetinit motorul scotea un sunet oribil. Asa ca am oprit si am ascultat unpic motorul si cred ca tacanitul vine de la o valva sau din partea superioara a motorului !

Acuma precum sunt proaspat intos din vacanta fondurile sunt cam mici si as vrea sa repar eu motorul ... cum verific daca intradevar problema tine de valve ? Sa verific jocul valvelor ?

Sau unde gasesc un mecanic mai ieftin care sa vina pana la mine, promit ca ajut si eu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare , recent am desfacut busonul de la benzina pentru ca so blocat , lam desfacut tot lam uns, si nu am mai stiut unde vine o placuta mica si niste bilute de fier, capacul de sus nu mai este arcuit, si parca nu se mai elibereaza gazele, si am patit sa mi se opreasca motorul in mers parca raman fara benzina , se poate sa se faca vid in rezervor si sa nu mai curga ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata cand ma intorceam de la mare pe la km 25 am inceput sa pierd din putere, initial am crezut ca am ramas fara benzina dar cand am incetinit motorul scotea un sunet oribil. Asa ca am oprit si am ascultat unpic motorul si cred ca tacanitul vine de la o valva sau din partea superioara a motorului !

Acuma precum sunt proaspat intos din vacanta fondurile sunt cam mici si as vrea sa repar eu motorul ... cum verific daca intradevar problema tine de valve ? Sa verific jocul valvelor ?

Sau unde gasesc un mecanic mai ieftin care sa vina pana la mine, promit ca ajut si eu !

 

Se aude contiuu la orice turatieacel tacanit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude cand trec peste 1400 de ture, si este destul de puternic. Imi este frica sa nu loveasca de cilindru !

 

Deci cand este la relanti,nu se aude nimic?

Simptomele motorului? forta redusa,urca in ture greu...???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. M-ar interesa daca modelul asta de claxon :http://www.auto-universal.ro/product.php?id_product=607 ar fi compatibil cu GS 500 F-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. M-ar interesa daca modelul asta de claxon :http://www.auto-universal.ro/product.php?id_product=607 ar fi compatibil cu GS 500 F-ul meu.

Eu mi-am pus asa , daca vrei poti sa iti pui orice iti trebuie doar un pic de imaginatie cu montatul, eu am montat goarnele in codita !

 

Deci cand este la relanti,nu se aude nimic?

Simptomele motorului? forta redusa,urca in ture greu...???

Nop la relanti nu se aude nimic, am mai scris sus dar dupa ce m-am oprit pe autostrada nu am mai mers cu motocicleta, am adus-o acasa pe platforma. Se aude foarte tare tacanitul respectiv si imi este frica sa mai merg cu ea !

Cat despre simptome toata povestea a fost ceva de genul : aveam cam 170 km/h si 8000 ture si a inceput motorul sa piarda din ture initial am crezut ca am ramas fara benzina si am incetinit pe la 100 km/h si am trecut pe rezerva am asteptat unpic sa isi revina dar nimic nu mai puteam sa accelerez. Asa ca am intrat pe banda de siguranta si am oprit si deabea atunci am auzit ce zgomot infernal scotea. Motorul era incins si nivelul la ulei scazuse !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au iesit prea bine pozele pentru ca obiectivul la camera era murdar dar se intelege esentialul ...

 

post-46510-1280835975_thumb.jpg post-46510-1280835984_thumb.jpg

 

 

Si daca tot am avut camera la mine un mic filmulet cu problema, nu am tras socul si de aceea imi murea motorul !

http://www.youtube.com/watch?v=1qu7gY15WSw

 

O problema poate fii(ma gandesc la tacanit),suruburile care prind galeriile de evacuare sa fie slabite.

La fel de probabil pot fii si supapele,dar cum ramane cu uleiul?

Daca supapele sunt dereglate,n-are nici o legatura cu consumul de ulei.Ori l-a papat in timp,si nu ti-ai dat seama,ori este o problema care a plecat dintr-un punct si a avut mai multe repercursiuni,chestia e ca motorul tau nu merge bine deloc(nici la relanti nu se aude bine).Probabil si lantul de distributie...

 

Problema trista...

 

Mai baga detalii,poate imi dau(sau ne dam) seama ce mama dracu are...

 

 

Numai bine!

Mesaj completat

Thanks! Daca tot ai filmat, trebuia sa ii dai si un claxon, asa, de show off :P

 

Claxon are...ii mai terbuie doar motor...dar are claxon! ;)

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine dau jos capacul de la chiuloasa sa verific lantul si jocul supapelor ....

O sa verific si galeriile de evacuare si orice alte componente care pot vibra (dar ma indoiesc ca asta este problema).

In afara de pastilele de la supape care se schimba/subtiaza pot sa fie avariate supapele ? Adica se sa lungeasca sau sa se scurteze !

 

Daca ma supar pot sa ma deplasez doar prin forta claxonului ;)

Editat de KBooM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut azi motoreta si galeria e ok, lantul e super intins (nu am avut rigla la mine dar nu cred ca era mai mare de cativa mm), acuma cu supapele e alta poveste trei supape au 0.10 si la una nu pot sa masor nu intra nici macar 0.05. Am masurat cum scrie in manual, apoi am incercat in toate pozitiile sa masor supapa respectiva si tot degeaba. In plus pe arborele cu came unde atinge banutul respectiv ( "shim" cum ii spune in manual) este o urma neagra ca si cum ar fii frecat am dat unpic cu unghia si nu pare zgariat, asa ca am incercat sa sterg cu carpa dar nu se ia.

O sa caut banutii de la motorul vechi poate este unul mai mic decat cel care este acuma pus si pot sa masor .

Editat de KBooM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...