Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dan_pustan : tu ai mers vreodata la scoala ?:|

 

? adik? am mers la scoala, dar nenorocitzii nu m-au invatzat despre motociclete prea multe. shi doar voiam sa shtiu dak se cunaoshte vreun atelier, vreun mester pe undeva. ca nu prea mai gasesthi ashaa ceva in Pagini Aurii. (intrebare pt voi care atzi mai avut aceste probleme)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT'

a montat cineva crashbar cu prindere in trei puncte fara aj. mecanicului?......se poate sau risc sa fac una nefacuta?.....multumesc!

 

SPOR!

d-ala de cumparat mi-am montat eu ... sau tu ai vrea si sa ti-l confectionezi singur ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

? adik? / nenorocitzii /invatzat / shi /shtiu /dak /cunaoshte /gasesthi /ashaa /atzi

Limba romana unde este? Daca nu stii sa scrii decat cu "diacritice englezesti", mai bine nu mai scrie deloc!

 

...si apoi o sa incerc sa citesc care ti-i baiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT'

a montat cineva crashbar cu prindere in trei puncte fara aj. mecanicului?......se poate sau risc sa fac una nefacuta?.....multumesc!

 

SPOR!

 

Da sigur, nu e o mare mancare de peste! In afara faptului ca ai nevoie cheile potrivite si una sau doua tije care sunt mai lungi un pic decat originalul (astea ar trebui sa vina incluse in pachetul crashbarului), mai ai nevoie de un cric hidraulic carjack-hydraulic-4-1.jpg ca si acesta, o bucata de lemn de vreo 10x10 cm + o carpa daca esti sensibil la estetica blocului motor din partea de jos.

 

Eu am facut in felul urmator, am ridicat motocicleta pe propriul cric central, apoi cu scula mai sus prezentata am ridicat motorul cu simti, adica exact cat sa nu ridic doar sa sustin.

Aici ai nevoie de lemn si de carpa, pentru a:

1. nu exercita presiune pe motor doar pe o arie mica (cred ca iti dai seama de ce).

2. nu a zgaria blocul motor

 

Dupa care, floare la ureche: desfacut suruburi, scoase tijele, pus crashbarul, puse tijele, strans suruburi si cam atat :)

 

ATENTIE: nu scoate toate 3 tijele deodata, risti sa ti se incline motorul (poate da, poate nu), eu nu m-am riscat!

 

Spor si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sigur, nu e o mare mancare de peste! In afara faptului ca ai nevoie cheile potrivite si una sau doua tije care sunt mai lungi un pic decat originalul (astea ar trebui sa vina incluse in pachetul crashbarului), mai ai nevoie de un cric hidraulic carjack-hydraulic-4-1.jpg ca si acesta, o bucata de lemn de vreo 10x10 cm + o carpa daca esti sensibil la estetica blocului motor din partea de jos.

 

Eu am facut in felul urmator, am ridicat motocicleta pe propriul cric central, apoi cu scula mai sus prezentata am ridicat motorul cu simti, adica exact cat sa nu ridic doar sa sustin.

Aici ai nevoie de lemn si de carpa, pentru a:

1. nu exercita presiune pe motor doar pe o arie mica (cred ca iti dai seama de ce).

2. nu a zgaria blocul motor

 

Dupa care, floare la ureche: desfacut suruburi, scoase tijele, pus crashbarul, puse tijele, strans suruburi si cam atat :)

 

ATENTIE: nu scoate toate 3 tijele deodata, risti sa ti se incline motorul (poate da, poate nu), eu nu m-am riscat!

 

Spor si bafta!

 

daca nu scoti toate tijele deodata nu prea ai nevoie de cric ... ramane doar in 2 tije si pe pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sigur, nu e o mare mancare de peste! In afara faptului ca ai nevoie cheile potrivite si una sau doua tije care sunt mai lungi un pic decat originalul (astea ar trebui sa vina incluse in pachetul crashbarului), mai ai nevoie de un cric hidraulic carjack-hydraulic-4-1.jpg ca si acesta, o bucata de lemn de vreo 10x10 cm + o carpa daca esti sensibil la estetica blocului motor din partea de jos.

 

Eu am facut in felul urmator, am ridicat motocicleta pe propriul cric central, apoi cu scula mai sus prezentata am ridicat motorul cu simti, adica exact cat sa nu ridic doar sa sustin.

Aici ai nevoie de lemn si de carpa, pentru a:

1. nu exercita presiune pe motor doar pe o arie mica (cred ca iti dai seama de ce).

2. nu a zgaria blocul motor

 

Dupa care, floare la ureche: desfacut suruburi, scoase tijele, pus crashbarul, puse tijele, strans suruburi si cam atat :)

 

ATENTIE: nu scoate toate 3 tijele deodata, risti sa ti se incline motorul (poate da, poate nu), eu nu m-am riscat!

 

Spor si bafta!

MULTUMESC! SPOR!

Mesaj completat

d-ala de cumparat mi-am montat eu ... sau tu ai vrea si sa ti-l confectionezi singur ?

Am cumparat de la Hepco&Becker. MULTUMESC! SPOR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu scoti toate tijele deodata nu prea ai nevoie de cric ... ramane doar in 2 tije si pe pozitie.

 

Adevarat... nu prea dar te ajuta sa nu iti fie "incarcate" (sub greutate) tijele in cazul in care ingineria nu e 100% exacta, ajuta sa scoti aceste tije si sa le pui mai usor inapoi.

 

Toata lumea cum doreste, nu? :) Dar in fond ai dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 300 de ron eu mi-am luat astea.

modelul asta nu mi se pare ok, daca e sa culci motorul si se propteste bulonul in ceva, nu-ti contorsioneaza cadrul?

eu o sa incerc sa-mi confectionez unul "from scratch" tubulatura cu prindere in 3 puncte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut botezul cu astea, si sincer un singur lucru am schimbat, oglinda dreapta. Sunt persoane care nu recomanda sistemul dar eu le-am "probat" si fac fata fara sa aduca stricaciuni cadrului si mai mult am barbita iar sistemul de mai sus ma avantajeaza. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<br />salut,<br />pt. a schimba filtrul de aer ,ce si cum trebui sa demontez ?.....multumesc!<br /> <br />SPOR!<br /><br /><a href="http://www.flixxy.com/dream-rangers-tc-bank-taiwan.htm" target="_blank">http://www.flixxy.com/dream-rangers-tc-bank-taiwan.htm</a><br />
<br /><br /><br />

ai nevoie de o cheie de 12, (recomand o tubulara) sa ridici rezervorul si sa ai acces la filtrul de aer care este prins in cutia lui cu 4 surubele (o surubelnita stea).

daca intentionezi sa dai de tot rezervorul jos, nu uita sa opresti robinetul de sub rezervor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

A schimbat careva roata spate cu una de Bandit? M-am lovit de urmatoarea problema: prinderile intre gs si bandit(sau rf600) difera insa nu pot ramane nici cu discul de la rf pt ca este cu 1cm mai scurt in diametru (24 in loc de 25).

Atasez o imagine cu cele 2 discuri, poate stie cineva unde as putea sa gasesc un disc ca cel de rf dar cu diametrul de 25 nu 24.

 

diferentadiscuri.png

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...