lilu Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) Salut. De ceva vreme imi doresc sa scriu pe threadul acesta. Am citit cap coada, toate cele peste 600 de pagini. Acum ca am reusit sa imi fac un cont, vreau sa impartasesc pe cat mai mult posibil experientele mele moto. De aproape 3 luni m-am imprietenit cu o domnisoara,Suzi de vreo 21 de anisori . Extrem de multumit de alegere. Am evitat sa imi iau SS ( deja ma gandesc la touring in 1-2 sezoane ). Cum spunea lumea pe aici, e un motor care iti iarta multe greseli. Am aproape 3000 de km facuti (fara evenimente) si cred ca pana la finalul sezonului voi ajunge la 7-8000. Totusi pana voi trece la o alta clasa planuiesc multe iesiri, motiv pentru care ma gandesc la cateva "transformari" spre touring pentru ca este foarte obositoare la drum lung. Primul pas este sa imi fac portbagaj ( inclusiv laterale) pentru a putea transporta un cort, 2 saci de dormit, saltea si un rucsac ceva mai maricel. Ma mai gandesc la o a doua sa care sa imi ierte ceva mai mult dosul si asa obosit de 8 ore de stat pe scaun in fiecare zi plus ca as prefera ca la fiecare decelerare sau frana ceva mai calma sa nu ma mai imbratiseze prietena mea cu atata caldura . Caut si un ghidon, din cate am mai citit ar fi mult mai ok pentru drumuri lungi ( cu semighidoanele pozitia este mult prea agresiva si obositoare). Am discutat deja si pentru un al doilea parbriz care sa ma ajute ceva mai mult la o viteza de croaziera de 120 km/h. Va salut cu caldura, Teo. Editat Iulie 4, 2012 de lilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Salutare, baieti probabil s-a mai discutat, dar acum nu am timp sa rasfoiesc 600 de pagini. Vreau sa stiu daca se poate pune fara nici o modificare cauciuc de 120/70 pe fata la GS 500? Exista vreun dezavataj? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Salutare, baieti probabil s-a mai discutat, dar acum nu am timp sa rasfoiesc 600 de pagini. Vreau sa stiu daca se poate pune fara nici o modificare cauciuc de 120/70 pe fata la GS 500? Exista vreun dezavataj? Multumesc DA! poti pune! eu am de 1 luna 120/70/17 pe fata si 150/70/17 pe spate de aproape 2 ani si sunt foarte multumit! e adevarat insa te "lupti" un pic mai mult pe curbe sa o inclini cu guma de 120 dar te obisnuiesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 DA! poti pune! eu am de 1 luna 120/70/17 pe fata si 150/70/17 pe spate de aproape 2 ani si sunt foarte multumit! e adevarat insa te "lupti" un pic mai mult pe curbe sa o inclini cu guma de 120 dar te obisnuiesti! Mersi mult, acum sunt doar curios cum o sa arate cu 120 in fata si 130 original in spate ca spatele l-am schimbat de 700km cu o anvelopa brand new. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Salut baieti. Dintr-e cei ce si-au modificat ceasurile din bord, nu aveti careva un cadran original de vitezometru?? As avea nevoie de unul, contracost bineinteles. Numai bine, sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Are cineva o schita pentru portbagaj ? An 91. Eventual unul homemade, poate sa ma ajute cu niste poze detaliate ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 SALUT, va bagati?.../index.php?/topic/679431-black-white-motor-fest-2012/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 un rezervor stie cineva de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 un rezervor stie cineva de vanzare ? http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?categoria=62&req=shop&showctg=4&shoplang=&titlul=Rezervoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Vreau sa imi schimb semighidoanele cu un ghidon. Recunosc, nu ma pricep deloc la asta, mai ales ca e si primul motor. Imi trebuie adaptoare ? Cineva mi-a spus ca ar trebui sa schimb tot jugul ( daca am retinut bine denumirea - placuta pe care vin prinse semighidoanele ) . Se potriveste ghidon si de la alte modele de Suzuki ? Orice sfat este binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salut baieti. Dintr-e cei ce si-au modificat ceasurile din bord, nu aveti careva un cadran original de vitezometru?? As avea nevoie de unul, contracost bineinteles. Numai bine, sanatate un vitezometru cu totul la un pret rezonabil?? cineva, ceva? multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutare, din pacate o furtuna cam nervoasa mi-a trantit Suza pe o parte si a crapat capacul de pe partea dreapta. Are cineva un capac de rezerva sau o informatie de unde as putea cumpara unul nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.GS Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutare, sunt proaspat posesor de GS. Din cauza trepidatiilor, banuiesc, mi s-a rupt cadranul de la vitezometru, ma poate ajuta cineva cu un cadran, eventual un mecanism intreg, contracost bineinteles, as fi foarte recunoscator.RESPECT!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Ma poate ajuta cineva cu linkul de la topicul cu Intalniri GS 500 din Bucuresti ? Am nevoie sa postez o intrebare Il tot caut de jumatate de ora si nu il gasesc ... Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 iaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Salutare, ma poate ajuta cineva cu un sfat cu ce trebuie verificat la Suza ca nu-mi incarca bateria. A fost incarcata cu un redresor acum o luna si azi dimineata facea figuri si mi-au trebuit cabluri. PS. Experienta tehnica la pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B3b3 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Ello Sunt posesoarea unui Suzuki GS 500 F din 2005 (SH) am si eu nevoie de ajutorul (parerile) voastre. Inainte sa expun prb. mentionez ca i-am schimbat placute de frane, simeringuri, lichidul de frana, curatat lantul, are benzina. Prb apare cand o pornesc...ia prima cheie si la cateva sec. "moare subit", dupa care nu mai porneste deloc. Ce am obs eu: - "arunca" benzina pe furtunul acela din partea dreapta (acel furtuna de evacuare cand iti pica motorul si ai rezervorul plin); - cand o turez un pic gazele sunt ceva mai "intense" si mai negre...luc. care inainte nu-l facea; - schimbatorul de viteza nu mai intra in treapa 1, doar cand vrea el Mentionez cand mi-a fost adus...mergea, nu murea motorul si schimbatorul de viteze nu-mi facea asa prb. M-ar interesa sa stiu (pe langa faptul ca sigur trebuie sa ajung cu ea la un service) ar putea fi de la filtru? si daca pot sa il schimb eu cum sa opresc sa nu curga benzina din rezervor? Va multumesc P.S. Imi pare rau daca nu am fost prea explicita dar partea asta de mecanica ma depaseste de asta apelez la sfaturile voastre, macar sa o fac sa ma duca pana la un service. Rog sa imi fie sters postul anterior, ma bate forumul. Editat August 2, 2012 de B3b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Bine ai venit printre noi. In primul rand, nici unul din furtunele de drenaj nu au legatura in mod direct cu benzina. cele trei furtune sunt legate la baterie, cutia filtrului de aer si busonul rezervorului (pentru drenarea apei de ploaie). Din ce am inteles de la tine probabil ai inecato, din cauza asta se poate ca benzina sa iti curga din cutia filtrului de aer. P.S. Ti-am lasat mesaj, asa cred ca te pot ajuta mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Bine ai venit! Mai mult ca sigur carburatoarele iti fac probleme. Ori nu iti inchid plutitoarele ori ai oringurile uzate in zona in care se aseaza cuiul pontou. Sfatul meu,mergi la o verificare,curatare si sincronizare de carburatoare. Fum negru pe toba este de la benzina in exces. Intra greu in viteza tot din aceasi cauza,sigur ai benzina in ulei. Succes. Editat August 3, 2012 de pantera002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B3b3 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Multumesc frumos de rasp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fotografu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Salutare tuturor. Am un GS 500 din 94 care merge f bine. Totusi am o singura nelamurire. Cand comut rezervorul pe ON (cum ar trebui sa fie) fac cam 2-3 km dupa care motorul moare. Comut pe PRI si merge fara probleme. Am citit caci nu e recomandat sa mergi mult timp pe PRI. Totusi m-am uitat dupa vreun surplus de benzina si nu am gasit nimic. E posibil sa fie legat pe direct sa zic asa pe PRI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Salutare tuturor. Am un GS 500 din 94 care merge f bine. Totusi am o singura nelamurire. Cand comut rezervorul pe ON (cum ar trebui sa fie) fac cam 2-3 km dupa care motorul moare. Comut pe PRI si merge fara probleme. Am citit caci nu e recomandat sa mergi mult timp pe PRI. Totusi m-am uitat dupa vreun surplus de benzina si nu am gasit nimic. E posibil sa fie legat pe direct sa zic asa pe PRI? salut, verifica membrana vacuum din robinet, sa nu fie uscata .mobra mea e din 99 si acum o luna am fost nev. sa schimb robinetul cu totu (nou, 280 roni)pt. ca nu exista kit de reparatie (supapa vacuum separat). SPOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fotografu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 salut, verifica membrana vacuum din robinet, sa nu fie uscata .mobra mea e din 99 si acum o luna am fost nev. sa schimb robinetul cu totu (nou, 280 roni)pt. ca nu exista kit de reparatie (supapa vacuum separat). SPOR! Salut si multumesc de raspuns. Mai am o intrebare. Rezerva de benzina ramane tot in rezervor sau e stocata in alta parte (sunt incepator dupa cum se vede). Am vorbit azi cu un mecanic si mi-a explicat asa: in rezervor sunt 2 tije prin care trage benzina...una mai lunga si una mai scurta. Cand benzina scade sub tija lunga iar comutatorul de benzina este pe ON motorul cumva intra pe rezerva....si trebuie comutat pe RES. Daca benzina ramane de rezerva ramane tot in rezervor atunci are logica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 asa e, la fostul meu GS erau 11 litri de benzina pana ajungeam la rezerva si cand "nu mai aveam" ramanea aproximativ 5 litri in rezervor (rezerva). prin urmare toata benzina e in rezervor, modul normal e pe ON si caand vrei sa treci pe rezerva dai pe RES. modul PRI din cate stiu eu, merge benzina prin cadere libera, de aceea nu e recomandat sa mergi mult asa. sanatate, sper ca am fost de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Salut. Trebuie sa schimb placutele de frana fata, as vrea sa le schimb personal, ma poate ajuta cineva cu o schita/poze cu manopera in sine ? Din cate am inteles e destul de simplu dar ar fi o siguranta la care ar trebui sa am grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.