sorinachos Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 /index.php?/topic/291524-reparatii-sei/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vali30 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Merci mult de informatie. Am si luat legatura cu Darian, iar treaba este ca si facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Caut o janta fatza, fara cauciuc, fara discuri de frana, de Suzuki GS sau GSXF. Stiti careva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Am nevoie de 2 stickere cu SUZUKI scris alb, dimensiuni 26cm lungime, 4 cm latime. Vreau sa iasa ca in poza asta: incearca pe louis cu codul 10010051 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Mersi pentru sugestie, dar am facut rost. A iesit cam asa: Putin cam mare stickerul fata de ce mi-am dorit eu, dar merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freedomfighter Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Vreau un Bugspoiler pt GS de unde as putea sa iau sa cine poate sa-mi faca? niste detalii daca se poate! ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Vreau un Bugspoiler pt GS de unde as putea sa iau sa cine poate sa-mi faca? niste detalii daca se poate! ms mult! http://www.whaccessories.com/GS500Accessories.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freedomfighter Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 ms mult astea le am gasit dar au un pic cam preturi piperate! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 ms mult astea le am gasit dar au un pic cam preturi piperate! ) vorbeste cu user mihai_2b3 ca el are montat asa ceva ...poate te ajuta ca este super ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freedomfighter Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 da am vazut, chiar e super fain! o sa vb cu el! ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Salutare voua, posesori de Suzuki GS500! Nu sunt posesor al acestui model, insa as avea nevoie de o piesa care se gaseste la GS500, mai exact de niste semighidoane pt furca de 37 de mm. Semighidoanele care ma intereseaza sunt cele cu prinderi pe furca, cu clip-on sau coliere, ceva de genul asta...semighidoane Daca aveti ceva de genul asta sau stiti pe cineva care le vinde astept ofertele si sfaturile voastre! Nummai bine si asfalt uscat cat mai curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Salutare voua, posesori de Suzuki GS500! Nu sunt posesor al acestui model, insa as avea nevoie de o piesa care se gaseste la GS500, mai exact de niste semighidoane pt furca de 37 de mm. Semighidoanele care ma intereseaza sunt cele cu prinderi pe furca, cu clip-on sau coliere, ceva de genul asta...semighidoane Daca aveti ceva de genul asta sau stiti pe cineva care le vinde astept ofertele si sfaturile voastre! Nummai bine si asfalt uscat cat mai curand! Nu stiu unde ai vazut tu asa ceva la GS. La cele cu semighidon ( modelele mai vechi) piesa in care intra semighidonul se prinde cu doua suruburi de partea in care se prinde si bordul si care la randul ei se prinde de jug, adica nu poti sa le prinzi de amortizor. Daca vrei chestii din alea unde intra semighidonul eu am asa ceva dar nu stiu cum ai putea sa le prinzi de amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freedomfighter Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Baieti, am luat afara carcasa de filtru de aer cu tot si am schimbat cu un filtru de K&N dupa model nu cele universale! Deatunci imi porneste foarte greu, da ma gandesc ca primeste mai mult aer decat ar trebui si stiu ca tre sa sincornizez iar carburatoarele, dar cumva tre sa ajung la mecanic ) Intrebarea mea este ca unde pot regla aerul sau ce sa reglez ca sa se porneasca mai bine? Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) Baieti, am luat afara carcasa de filtru de aer cu tot si am schimbat cu un filtru de K&N dupa model nu cele universale! Deatunci imi porneste foarte greu, da ma gandesc ca primeste mai mult aer decat ar trebui si stiu ca tre sa sincornizez iar carburatoarele, dar cumva tre sa ajung la mecanic ) Intrebarea mea este ca unde pot regla aerul sau ce sa reglez ca sa se porneasca mai bine? Multumesc mult! Sincronizarea la carburatoare nu prea are legatura cu filtrul de aer ( e legata de turatia fiecarui cilindru). Cea mai simpla solutie e sa il pui pe cel original inapoi pana ajungi cu ea la un mecanic . Il scutesti si pe respectivul mecanic de alte batai de cap . Editat Februarie 24, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) Sincronizarea la carburatoare nu prea are legatura cu filtrul de aer ( e legata de turatia fiecarui cilindru). Cea mai simpla solutie e sa il pui pe cel original inapoi pana ajungi cu ea la un mecanic . Sssshhh nu mai spune ca te faci de ras. Carburatia are stansa legatura cu aerul ... AMESTEC AER-BENZINA ..este baza unei functionari perfecte. fa tu o sincronizare cu un filtru infundat ca nici intr o 1000 de ani nu ai sa nimeresti Si de aceea este mecanic sa indentifice "buba" si sa o rezolve. Baieti, am luat afara carcasa de filtru de aer cu tot si am schimbat cu un filtru de K&N dupa model nu cele universale! Deatunci imi porneste foarte greu, da ma gandesc ca primeste mai mult aer decat ar trebui si stiu ca tre sa sincornizez iar carburatoarele, dar cumva tre sa ajung la mecanic ) Intrebarea mea este ca unde pot regla aerul sau ce sa reglez ca sa se porneasca mai bine? Multumesc mult! te sfatuiesc sa mergi la un mecanic care are ceasuri. este o operatiune care nu se face dupa ureche (oricat muzician ai fii ) modificarea traseului de aer sau a oricarui traseu duce automat la alte reglaje. aici nu ma refer daca schimbi furtunul de benzina si il dai dupa un surub ci la trasee gandite de producator Editat Februarie 24, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freedomfighter Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Multumesc baieti! Ma duc la mecaninc cand o sa avem macar 15 grade Ms inca odata baieti pt raspunsuri rapide! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) Sssshhh nu mai spune ca te faci de ras. Carburatia are stansa legatura cu aerul ... AMESTEC AER-BENZINA ..este baza unei functionari perfecte. fa tu o sincronizare cu un filtru infundat ca nici intr o 1000 de ani nu ai sa nimeresti Si de aceea este mecanic sa indentifice "buba" si sa o rezolve. te sfatuiesc sa mergi la un mecanic care are ceasuri. este o operatiune care nu se face dupa ureche (oricat muzician ai fii ) modificarea traseului de aer sau a oricarui traseu duce automat la alte reglaje. aici nu ma refer daca schimbi furtunul de benzina si il dai dupa un surub ci la trasee gandite de producator Da asa este . Data viitoare o sa sincronizez si eu aerul cu benzina . Editat Februarie 24, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Da asa este . Data viitoare o sa sincronizez si eu aerul cu benzina . ala se numeste amestec .sicronizarea se face intre carburatoare adica ambele sa fie in aceasi parametri de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 mi-am terminat si eu treaba de mult inceputa ). a iesit cam asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freedomfighter Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 bravo si eu am treminat aproape o sapt. da eu nu am pus leduri asa de tari! fain oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 cumpar si eu, capacelele de la martorii din bord ( ulei,N,semnal si faza lunga)..daca are cineva pe acasa in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freedomfighter Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 cumpar si eu, capacelele de la martorii din bord ( ulei,N,semnal si faza lunga)..daca are cineva pe acasa in plus nu stiu la cine o sa gasesti asa ceva, iti dai seama ca alea nu scoate omu daca nu sunt sparte dar mi se pare ca deja in topicul asta s-a rezolvat problema asta cu niste capace de plastic ex.: coca cola, sau borsec , deja ai rosu si albastru ) Dorna are verde:P si asa mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 nu stiu la cine o sa gasesti asa ceva, iti dai seama ca alea nu scoate omu daca nu sunt sparte dar mi se pare ca deja in topicul asta s-a rezolvat problema asta cu niste capace de plastic ex.: coca cola, sau borsec , deja ai rosu si albastru ) Dorna are verde:P si asa mai departe asta toamna incepuse sa-mi curga uleiul din furca(a cedat semeringul dupa 13k km) datorita drumurilor patriei.... ..iar pt ca oricum aveam 15W in furca adica destul de tare, am continuat sa merg asa pana au aparut niste vibratii in bord ( nu mari dar sesizabile cand cand acceleram mai tare)...am deviat de la subiect...dar datorita vibratiilor mi-au sarit capacelele din bord de la martori. inca de cand mi-a sarit primul capacel am taiat cum ai spus si tu mai devreme din diferite capace de plastic de la sticle pe care le-am lipit cu picatura, dar am si avansat, acum nu mai tai capace de plastic, ci pur si simplu car cu mine cativa nasturei colorati la dimensiunea potrivita( problem solved!) dar pe bune ca ma zgarie pe ochi cand ma uit in bord nu e o urgenta, pot trai asa cu ea...doar ca.. nu sunt eu pe deplin multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freedomfighter Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 ) ma uit si eu acasa ca am un bord da nu stiu daca le am sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.