Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Asta cu "nu sare de 180" o spun eu si inca vreo 2-3 care au sau au avut GS. Mai intreaba pe aici, s-ar putea ca al tau sa fie modificat pentru curse!

Are rost sa-ti spun ca al meu avea parbriz de 60Euro? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ajutati-ma si pe mine, :cheers:

 

imi trebuie oglinda stinga, tip dreptunghiular.

nu se poate sa fiu primul care are nevoie. de une de ati luat cit v-a costat, cit de repede a venit.

 

Pe louis gasesti o gramada de modele de oglinzi. La mine motorul a venit cu alte oglinzi (probabil) fiindca scrie kawasaki pe ele. Blasfemie :crack: Nu stiu daca nu iesi mai ieftin montand un alt tip de oglinzi, care sunt pereche, gasesti prin piata sau la comanda. Oricum cam toate oglinzile au acelasi filet.

Cat despre intalnirea GS-istilor, grupul nostru (doar eu am GS) va fi la mare din 17 iulie, destinatia mediana din turul tarii, pentru 5 zile. Poate organizam ceva atunci, desi ma indoiesc ca voi citi forumul pe drum :cheers:

O sa incerc sa vad cum se poate inregistra kilometrajul, de mai mult timp am fantezia asta cu inregistratul. Am vazut niste mini-camera pe care le montau astia de la enduro pe casca, dar nu cred ca raman lipite alea la viteza. Problema oricum nu e asta ci ca mi-e frica pe drumurile noastre - trei prieteni au ajuns saptamana trecuta in spital :lol:

Bafta si aveti grija cum mergeti - daca e vreun drum lateral e posibil sa apara un papuc de acolo...

Editat de brainwash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS-ul normal de fabrica nu prea depaseste 180km/h . Se pot face modificari "Legale" dpdv al avansului + schimbat pinioanele (in detrimentul demarajului) si sunt convins ca viteza de top creste !!!!

 

Sunt site-uri pe net care te invatza cum sa pregatesti un GS pentru curse.

 

Deci in cazuri speciale GS-ul prinde 200km/h!!!!

 

PS: sunt curios daca GS-ul ala care scoate 200km/h mai prinde suta in 6 secunde (ca la carte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din auzite de la un preten cu GS 500 din '94... cica 200 pe ceas. :cheers: Nu stiu in ce conditii. Eu inainte sa-l dau (GS 1995) i-am dat 180 pe drum fara inclinatie. Eram lipit de rezervor si aveam cam 8500 de ture da nu mai prea vroia sa se tureze (cauciuc de 140 cu talon de 80 ---> cam 500 ture mai putin la aceeasi viteza fata de 130/70, si demaraj umpic mai slab). Apoi tot pe acelasi drum pe o coborare de aprox 10%, venit lansat am trecut de 190 pe ceas si probabil prindeam 200 dar a trebuit sa franez violent ca sa nu intru intr-o conserva din fata. Repet: la vale. Normal (stock si drum neutral) zic ca nu ar trebui sa depaseasca 180-190 pe ceas. Hai sa fim realisti totusi. Vad ca vb de parbrize infime si alte chestii nesemnificative insa nimeni nu ia in considerare puterea motorului. Eu zic ca un 180 e cam limita celor 46 de CP mai ales avand aerodinamica de naked. Eu nu cred ca in a 6 a GSul mai urca in 11 mii de ture. Banditul 600 care are totusi 4 cil si 80 de cai merge 205 reali, ca sa nu mai vb ca intr-un test facut de Motorrad in 1996 (iarna pe temperatura f scazuta, ce-i drept) Banditu N de 1200 cu aprox 110 cai a prins 205 reali. Asa ca eu zic ca pt puterea lui GSul merge destul de tare insa 200 is cam povesti, la fel ca si consumu de 3,5 sau tempo sustinut la 160 pe naked. Parerea mea. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3,53% am scos solo si doar cu un rucsac in drumul spre mare anul trecut.

deci se poate.

 

PS: cu GS'ul care acum este la bubucaty, ca sa nu se creeze neintelegeri.. :cheers:

 

Mda, greu da sa zicem... Faza e ca omu nostru a mers 160 constant cu pasager si bagaje si i-am mancat 3,7. Ma lasi? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e standard, set pinioane standard, limitarea a fost scoasa in Germania la 9000km. Nu cred ca sunt modificari, pana si cauciucurile sunt standard (sau chiar cele originale).

Vedeti ca la viteze de peste 160 trebuie sa treceti benzina pe PRI, pe ON nu poate sa-si ia suficienta. Eu 200 am atins totusi pe ON, dupa 2km a intrat problema 'fuel starvation' si motorul parca a ramas fara benzina pana la 120km/h. Daca vi se intampla ca la drum lung sa para ca nu mai trage motorul, treceti comutatorul pe PRI, lasati-l cateva secunde acolo apoi treceti-l inapoi pe ON.

Consumul depinde de stilul de mers - eu am scos la aceeasi viteza (120) consum de 5.3 pana am invatat sa nu-l fortez si sa accelerez lent. Motorul trebuie sa nu fie subturat si acceleratia trebuie sa fie cat mai la minim posibil.

Da, demarajul e inca acolo :lol: Va e ciuda? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca de anul trecut s-a mai schimbat piata GS-urilor! Au aparut tot felul de modele noi, care desi nu par, sunt mult mai puternice si mai rapide! :rolleyes:

Sa fim seriosi! in primul rand GS-ul nu este moto de 180. Il poti incerca in anumite conditii, gen autostrada, asa scurt, dar clar nu e motor de 180. Ce sa mai zic de 200! :bounce:

E motor care se simte bine in zona 120-140. Pe la viteza aia poti scoate consum frumusel, in genul 3,5-3,7. Iar chestia cu PRI-ul, forget about it! N-are nici o legatura, daca ai nivelul in camera bun, nu ramai fara benzina. Daca e mai mic nivelul, e posibil sa se intample sa ramana fara benzen. Asta daca s-a incercat obtinerea unui amestec mai sarac... Daca stii cum functioneaza carb. ai stii ca indiferent de sistemul de alimentare in carb., vacuumatic sau prin cadere libera(sau pompa electrica, dar nu-i cazul aici), cuiul ponto nu lasa sa se depaseasca un anumit nivel in camera constanta! So, explicatia cu PRI-ON pica!

Vazand ca insisti cu 200 al tau, inclin sa te cred! Dar motivele sunt altele, nu ca prinde de regula GS-ul atat ci ai ceva la moto: vreun pinion schimbat, vreun vitezometru cu cablu slabit, etc. Si la carte si pe site-uri viteza maxima data e de 180.

Pe al meu aveam cauciucuri de 150 pe spate si era din '94! Ca sa stim de ce vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu 2 intrebari:

1 Cat de lat poate fii cauciucul spate? merge 160 sau doar 150; si se pot schimba rotile(janta) cu un model mai mishto?

2 Se poate monta un bord mai frumos (cadranele alea parca sunt din anii 80) sau macar imbunatati asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca ai varianta limitata, 25Kw (34CP). Buni si aia, nu te framanta prea tare! Si asa e viteza mare la 160 pe GS si e si incomod!

Sa te bucuri de moto, asa cum e! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu un cauciuc pe spate de 130. Puteti sa-mi recomandati ceva? Stiti niste preturi pentru unele noi sau de unde pot sa-mi iau ceva ok calitate-pret? M-ar interesa din Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bubucaty si-a luat gume ca noi cu 120 lei din poarta campingului Darste, la intrunire, deci se poate. :rolleyes:

 

P.S. Saptamana viitoare sper sa va prezint noul "proiect" al GS-ului meu, cu o toba noua, modificata. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bubucaty si-a luat gume ca noi cu 120 lei din poarta campingului Darste, la intrunire, deci se poate. :rolleyes:

 

P.S. Saptamana viitoare sper sa va prezint noul "proiect" al GS-ului meu, cu o toba noua, modificata. :bounce:

 

 

Pai ce-i faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-2950-1152255524.jpg

 

Sper ca mecanicul sa poate wk asta sa o adapteze k lumea :rolleyes:

 

:crack:) Tomas vezi ca maine vin si eu la Radu sa vedem cum arata. La ce ora esti la el, :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...