Thomas Postat Iulie 26, 2006 Autor Share Postat Iulie 26, 2006 Aviz celor cu GS 500 E: daca mai vrea cineva kit-uri de protectie a cadrului de la Powerbronze, mai am 4 buc la reducere. Adik 200 lei (suruburile si buloanele) Ca idee sa vedeti cum arata puteti vedea la @bubucaty pe motorul ei. Sau la www.powerbronze.co.uk Nu fac afaceri cu asta, in mod normal kiturile costa 245 lei dar am cateva care am zis ca le pun deoparte pt cei de pe forum. Anunt valabil 10 zile, ca dupa aceea le dau la Suzuki sa le puna standard pe astea noi vandute Bafta P.S. Ce toba aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Care e adresa de web a reprezentantei suzuki buc pt motoare evident, ca am cautat o ora pe google si tot nu am gasit. Ma intereseaza pretul unui Gs500F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 26, 2006 Autor Share Postat Iulie 26, 2006 5700 si ceva DDP E facut in Spania, deci taxe mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Salutare. Spuneti-mi ce sa aleg: un GS din 2001 sau un Bandit de 400 cmc din 1997. Un GS din 2001 ii scump la 3100 de euro? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 GS 500 all the way! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 GS 500 all the way! O sa ma mai gandesc. Dar motorul de pe bandit (fiind racit cu lichid) nu-i mai fiabil decat cel de pe GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Am inteles ca exista undeva , cineva in bucuresti care face garnituri pentru pompele de frana. Cred ca nu e mare lucru sa iti faca niste "shaibe" de cauciuc. O sa iti comunic exact unde anume se te duci. Mai intai sa aflu si eu. mersi.. ar fi de mare ajutor ca imi baraie carena... si ma enerveaza @Buggy12000 Am GS 500 E si am mers ( f putin .. e drept ) si cu un Bandit de 400 ... diferenta e ca e mult mai nervos banditul de 400 decat GSul .. MULT ... are 4 cilindri cu 100 cmc fiecare fata de 2 de 250 cmc fiecare la GS. Banditul are demaraj mai bun e mai "sport" nah dar GSul e mult mai iertator la greselile riderului.... GSul e mult mai bun pentru un incepator .. parerea mea .. tu sti ce experienta ai si ce vrei de la motor... daca vrei sa fi tare la liniutze .. ia banditu' ... daca vrei sa mergi linistit si sigur.. ia GSu. La capitolul fiabiltate .. stai linistit ca nu il iei sa il ti o viata.. oricare dintre ele o iei .. dupa 10 - 20.000 km o vinzi si iei alta.. ori la anii din care is ... teoretic n-ar trebui sa ai nici o problema cu niciunul dintre motoare in astia 20.000 km. Stiu ca atunci cand mi-am luat GSu asta era si problema mea : racirea pe aer ... tot un drac ii mai .. daca nu mergi pe rosu ca tampitu ... si nu supraturezi motorul n-o sa ai nici o prob... fi pe pace ... is motoare f bune amandoua. De aia cand il iei .. ia cu tine unu care se stie bine sa se uite la motor inainte sa lasi banu pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 @Buggy12000 Am GS 500 E si am mers ( f putin .. e drept ) si cu un Bandit de 400 ... diferenta e ca e mult mai nervos banditul de 400 decat GSul .. MULT ... are 4 cilindri cu 100 cmc fiecare fata de 2 de 250 cmc fiecare la GS. Banditul are demaraj mai bun e mai "sport" nah dar GSul e mult mai iertator la greselile riderului.... GSul e mult mai bun pentru un incepator .. parerea mea .. tu sti ce experienta ai si ce vrei de la motor... daca vrei sa fi tare la liniutze .. ia banditu' ... daca vrei sa mergi linistit si sigur.. ia GSu. La capitolul fiabiltate .. stai linistit ca nu il iei sa il ti o viata.. oricare dintre ele o iei .. dupa 10 - 20.000 km o vinzi si iei alta.. ori la anii din care is ... teoretic n-ar trebui sa ai nici o problema cu niciunul dintre motoare in astia 20.000 km. Stiu ca atunci cand mi-am luat GSu asta era si problema mea : racirea pe aer ... tot un drac ii mai .. daca nu mergi pe rosu ca tampitu ... si nu supraturezi motorul n-o sa ai nici o prob... fi pe pace ... is motoare f bune amandoua. De aia cand il iei .. ia cu tine unu care se stie bine sa se uite la motor inainte sa lasi banu pe ea. Ms de sfat. Eu mai stau pana luni, marti cand aflu mai multe despre noul cod rutier (mie imi trebuie motorul si pentru scoala si exista un semn de intrebare in ceea ce priveste puterea, se zice ca trebuie motor de peste 50 cp pentru categoria A, dar nu-s sigur inca). O sa vorbesc cu Raul sa vina in poligon intr-o zi sa vad daca se poate face jaloane cu Banditul. Si daca se poate.... cred ca o sa incerc cu un Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Ms de sfat. Eu mai stau pana luni, marti cand aflu mai multe despre noul cod rutier (mie imi trebuie motorul si pentru scoala si exista un semn de intrebare in ceea ce priveste puterea, se zice ca trebuie motor de peste 50 cp pentru categoria A, dar nu-s sigur inca). O sa vorbesc cu Raul sa vina in poligon intr-o zi sa vad daca se poate face jaloane cu Banditul. Si daca se poate.... cred ca o sa incerc cu un Bandit. OK incearca banditul... dar daca esti la inceput .. ai mare grija ... nu te folosi de toti caii motorului ( adica cu alte cuvinte sa mergi cu el sub anumite turatii de ex sub 6000 ture la inceput .. e ca si cum ai avea mai putin cai ... caii incep sa se simta pe la turatiile mai mari ) pentru ca e f usor sa faci accident cu un motor care are un demaraj mai tare... si la semafor ..daca pornesti in tromba poate te ia in primire un jmekeras care trece pe "ultima secunda de portocaliu"... ( siigur ca da ) trebuie sa te uiti tot timpu in stg si dreapta cand primesti verde... oricat de tentant ar fi sa lasi o urma de praf in spatele tau & conserve . Bafta mare & Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 OK incearca banditul... dar daca esti la inceput .. ai mare grija ... nu te folosi de toti caii motorului ( adica cu alte cuvinte sa mergi cu el sub anumite turatii de ex sub 6000 ture la inceput .. e ca si cum ai avea mai putin cai ... caii incep sa se simta pe la turatiile mai mari ) pentru ca e f usor sa faci accident cu un motor care are un demaraj mai tare... si la semafor ..daca pornesti in tromba poate te ia in primire un jmekeras care trece pe "ultima secunda de portocaliu"... ( siigur ca da ) trebuie sa te uiti tot timpu in stg si dreapta cand primesti verde... oricat de tentant ar fi sa lasi o urma de praf in spatele tau & conserve . Bafta mare & Asfalt uscat! Cum ziceam inca nu stiu. Pt poligon ar fi mai indicat GS-ul dar daca trebuie peste 50 de cp... Tu cat vrei, ultimul pret, pe Gs, ca l-am vazut si al tau in targ duminica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iulie 28, 2006 Share Postat Iulie 28, 2006 O sa vorbesc cu Raul sa vina in poligon intr-o zi sa vad daca se poate face jaloane cu Banditul. Si daca se poate.... cred ca o sa incerc cu un Bandit. Nu tare se pot face jaloane cu banditu. Are raza de intoarcere muuult mai mare decat la geseu. Am avut din amandoua. E mai putin manevrabil ca geseul. De fapt nici o alta mobra nu e mai manevrabila ca geseul (din cate am condus eu). Parerea mea, e mai bun geseul pt facut poligonul. Se foloseste deja si la anumite scoli din Eterna si Fascinanta Romanie. PS: de cand tre mobra de peste 50 de CP pt cat A ? Cica in primii 2 ani nu ai voie mai mult de 34 de CP.....citeaza-ne si noua versetul din noul cod rutier cand gasesti, ca atata le schimba astia de zici ca-i ziar saptamanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 Nu tare se pot face jaloane cu banditu. Are raza de intoarcere muuult mai mare decat la geseu. Am avut din amandoua. E mai putin manevrabil ca geseul. De fapt nici o alta mobra nu e mai manevrabila ca geseul (din cate am condus eu). Parerea mea, e mai bun geseul pt facut poligonul. Se foloseste deja si la anumite scoli din Eterna si Fascinanta Romanie. PS: de cand tre mobra de peste 50 de CP pt cat A ? Cica in primii 2 ani nu ai voie mai mult de 34 de CP.....citeaza-ne si noua versetul din noul cod rutier cand gasesti, ca atata le schimba astia de zici ca-i ziar saptamanal. Am citit undeva ca din 2007 in categoria A intra toate motocicletele de peste 35kw. Dar nu-s inca foarte sigur. Cu Banditul am incercat sa fac poligonul, dar nu se poate face. In schimb, am ramas surprins cand am reusit sa-l fac cu un CB 500, dar destul de greu. Deci Bandit-ul cade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 am facut accident cu suzi si trebuie reparata. o sa o repar pe asigurarea taximetristului dar nu shtiu la ce service sa o duc. gandesc k daca tot o fac pe asigurare sa o duc la un service bun. stie careva unde? in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Imi place cum merge gs-ul, si cred ca e exact ce mi-ar trebui ca incepator, scoala de soferi tot pe gs o fac, la motoacademy. Insa mi-ar placea mai mult un motor carenat... am vazut ca sunt si gs-uri carenate. ce nu ma prind e daca asa vin din fabrica (daca da cum se distinge ca serie model fata de un gs normal) sau daca nu, daca se careneaza dup-aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Imi place cum merge gs-ul, si cred ca e exact ce mi-ar trebui ca incepator, scoala de soferi tot pe gs o fac, la motoacademy. Insa mi-ar placea mai mult un motor carenat... am vazut ca sunt si gs-uri carenate. ce nu ma prind e daca asa vin din fabrica (daca da cum se distinge ca serie model fata de un gs normal) sau daca nu, daca se careneaza dup-aia. GS 500 E = naked GS 500 F = carenat exista insa si E-uri carenate "artizanal" F-ul e model mult mai nou, deci nu gasesti asa de ieftin (vorbim de SH). In afara de carena insa este identic cu E-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 GS 500 E = naked GS 500 F = carenat exista insa si E-uri carenate "artizanal" F-ul e model mult mai nou, deci nu gasesti asa de ieftin (vorbim de SH). In afara de carena insa este identic cu E-ul. Exista E-uri carenate "neartizanal", carenate din fabrica..........acel carenaj se numeste 5stars, exista modele si mai vechi de prin 93 incoace cu, carenajul repectiv. Nu stiu pana in ce an s-au facut. Uite AICI unul......si sunt si pe forum care au asa ceva.....ex H3llrider, doar ca la el nu sunt puse acrenele laterale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 In sfarsit am terminat cu admiterea... si am intrat la Medicina Acum vreau sa imi iau motor si m-am gandit la un GS500F nou. Vreau sa pastrez mai mult motorul, vreo 5-6 ani si deasta il iau nou si nu sh. Singura retinere e puterea doar 44cp, credeti ca o sa ma plictisesc de el? Pe mine ma intereseaza mai mult accerelatiile pana in 100, top speed-ul de 170-180km/h e deajuns pt ca nu o sa fac drumuri lungi cu el gen mers la mare etc. Exista vreo modalitate de a mari puterea infara de NOS sau turbo? ceva tunning la reglaje, pt ca ma uit la alte moatoare de 400-500cc si toate au peste 50cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 (editat) In sfarsit am terminat cu admiterea... si am intrat la Medicina Acum vreau sa imi iau motor si m-am gandit la un GS500F nou. Vreau sa pastrez mai mult motorul, vreo 5-6 ani si deasta il iau nou si nu sh. Singura retinere e puterea doar 44cp, credeti ca o sa ma plictisesc de el? Pe mine ma intereseaza mai mult accerelatiile pana in 100, top speed-ul de 170-180km/h e deajuns pt ca nu o sa fac drumuri lungi cu el gen mers la mare etc. Exista vreo modalitate de a mari puterea infara de NOS sau turbo? ceva tunning la reglaje, pt ca ma uit la alte moatoare de 400-500cc si toate au peste 50cp De unde esti in primul rand ? Eu zic sa nu-ti iei nou. Nu merita....mai bine unul SH in stare buna, ca nu o sa-l ti-i 5 ani, fac pariu. Plus ca la cel SH nu prea pierzi la pret. Plus ca o sa-l mai dai de pamant. Despre acceleratiile pana in 100......geseul prinde suta cam in 6 sec daca sti sa-l tragi, iar viteza maxima se invarte pe la cat ai spus si tu. Iar despre aberatiile cu NOS si TURBO, mai bine nu mai zi la nimeni, sa nu rada careva. Poate ca s-ar putea pune asa ceva pe geseu, dara ar costa mai mult decat motocicleta noua. In schimb poti sa pui un Dyno Jet, filtru de aer K&N, o toba mai goala, si poate ca ceva diferente o sa simti pe acolo....dar nu mari. Bafta Editat August 1, 2006 de Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 1Sunt din Buc. 2Pai tocmai asta ziceam si eu ca NOS si Turbo costa mai mult decat fac si deasta intrebam daca exista alta varianta. 3Eu ziceam ca o sa il tin mai mult pt ca parintii deabia sunt deacord cu Gs-ul asha ca de un motor de 600 nici nu vor sa auda... asha ca nu cred ca o sa ii conving eu sa imi ia ceva mai mare Ma mai gandeam la un kawa Zzr 400 sh credeti ca maerita fata de Gs? sau e cam tot aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 Of GS-ul = stradal ZZR-ul = sport touring Tu ai zis ca nu iesi din oras, nu vrei drum lung (cu toate ca si GS-ul stie drumuri lungi sa bata) Deci iti trebuie ceva de oras/ture scurte pe langa oras, manevrabil (sa te strecori) si mai ingust. Respectiv un GS E (necarenat) ZZR-ul are garda mai joasa, are carene si unghiul ghidonului mai redus -> numai in oras nu se simte foarte bine Cat despre NOS si alte alea... pai la ce-ti folosesc tie vitezele de 170-180 cand zici ca nu vrei drum lung ? O tura-doua pe A2 sa dai tot ce poate din el e una, si poti ajunge la 160-170 daca tragi de ea. Plus ca daca il iei nou si incepi sa-l modifici, pierzi garantia si plangi langa el dupa aia. Concluziile le tragi singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 (editat) 1Sunt din Buc. 2Pai tocmai asta ziceam si eu ca NOS si Turbo costa mai mult decat fac si deasta intrebam daca exista alta varianta. 3Eu ziceam ca o sa il tin mai mult pt ca parintii deabia sunt deacord cu Gs-ul asha ca de un motor de 600 nici nu vor sa auda... asha ca nu cred ca o sa ii conving eu sa imi ia ceva mai mare Ma mai gandeam la un kawa Zzr 400 sh credeti ca maerita fata de Gs? sau e cam tot aia 3. ZZR 400 si GS 500 nu e tot aia........in primul rand e vorba de motorizare diferita (ZZR 4 cil, GS 2 cilindrii). Geseul e mai manevrabil, piese mai usor de gasit, bla bla, sunt subiectiv si as alege geseul. Motive sunt destule. Eu sunt de parere sa-ti iei un GS naked (cam suna a pleonasm nu ?), mai vechi. Gasesti in jur de 2000 si un pic de euro destule. Ca, de tinut nu prea cred ca o sa-l ti-i 5 ani. Si sigur o sa fie si parintii tai mai multumiti, ca in loc de 5000 sau cat e geseul nou, ai dat doar 2000 si ceva, si avantajul e ca iti raman destui ca sa iti iei si echipament bun. Daca tot ai zis ca esti din Bucuresti, poate ii convingi pe careva din cei din "grupul posesorilor de GS 500 care sunt pasionati de motociclete si uneori beau si apa plata cu lamaie" sa te lase sa faci un test drive cu vre-unul din geseurile lor. (nu dau nume, poate se ofera careva) 2. Alta varianta ti-am spus ar fi dyno-jet + filtru K&N + toba. Da nu stiu daca merita.... Orice ai alege iti urez cat mai multi km pe 2 roti fara incidente. Edit.....nu am vazut ca a postat Thomas inainte Editat August 1, 2006 de Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 (editat) Si in alta ordine de idei, sa nu uiti ca geseul e totusi un Suzuki, care fata de kawasaki... ( nu ma injurati posesori de kawa pliz. Asa facem noi pe topicu nostru ). Editat August 1, 2006 de ahonen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Si in alta ordine de idei, sa nu uiti ca geseul e totusi un Suzuki, care fata de kawasaki... ( nu ma injurati posesori de kawa pliz. Asa facem noi pe topicu nostru ). De ce sa te injuram?! Am inteles cu totii ca ai vrut sa zici "iti asumi un risc daca alegi Suzuki, mai bine faci rost de un Kawasaki!". Nu am urmarit topicul (sorry ), dar pentru un incepator recomand o motocicleta cu cat mai putin carenaj. In cazul de fata - GS-ul. In cazul unei cazaturi (iti doresc din tot sufletul sa nu ai parte de asa ceva), nu ai treaba cu reparatia carenelor. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Nu am urmarit topicul (sorry ), dar pentru un incepator recomand o motocicleta cu cat mai putin carenaj. In cazul de fata - GS-ul. In cazul unei cazaturi (iti doresc din tot sufletul sa nu ai parte de asa ceva), nu ai treaba cu reparatia carenelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Nu am urmarit topicul (sorry ), dar pentru un incepator recomand o motocicleta cu cat mai putin carenaj. In cazul de fata - GS-ul. In cazul unei cazaturi (iti doresc din tot sufletul sa nu ai parte de asa ceva), nu ai treaba cu reparatia carenelor. Asfalt uscat! Idea e ca mie imi plac carenate asa ca oricum imi iau GS 500F care e carenat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.