brainwash Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 (editat) daca nu schimbi filtrul - intra 2,6 l daca schimbi si filtrul - intra 2,9 l Astea sunt cifrele din manual, dar uneori e indicat sa mergi pe o valoare mai conservativa. Asta pentru ca daca a mai ramas putin ulei in carter vei depasi nivelul, iar va forta garniturile. Asa ca mai bine pui mai putin la inceput si completezi in timp. Editat August 30, 2006 de brainwash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Multumesc de raspunsuri si de ajutor . Am amanat schimbul de ulei pentru maine (deh, zi de salariu, ) si am si facut rost de ulei si filtru (tramane doar sa ma duc sa-l platesc si sa-l iau, ) Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 La Petrol Group mai gasesti Valvoline Durablend, semi-sintetic, pe la 280,000 kilu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Dracula Bikers Party - va bagati careva ? detalii aici Mi-ar placea sa-i cunosc pe cativa din posesorii de geseuri, de aici de pe forum. Sper doar ca vremea sa tina cu noi. Thot bafta cu schimbul de ulei. Ai grija sa nu fortezi surubul, sa nu se rupa. Mai bine incalzeste putin motorul inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Dracula Bikers Party - va bagati careva ? detalii aici Mi-ar placea sa-i cunosc pe cativa din posesorii de geseuri, de aici de pe forum. Sper doar ca vremea sa tina cu noi. Thot bafta cu schimbul de ulei. Ai grija sa nu fortezi surubul, sa nu se rupa. Mai bine incalzeste putin motorul inainte. Si io as veni sa cunosc GSisti forumisti. Insa io am examene la fuckultate pe 16-17. Sper sa tina vremea cu voi, cei care mergeti. Si ce-as fi dat si io o tura cu un GSeu sa-mi amintesc de old days... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Thot bafta cu schimbul de ulei. Ai grija sa nu fortezi surubul, sa nu se rupa. Mai bine incalzeste putin motorul inainte. Mie mi s-a rupt un prezon de la filtru la primul schimb, cu motor incalzit si cu totul ca la carte. Bine ca nu s-a rupt in interior, am reusit sa-l desurubez si am pus un surub fara cap(de 6 cred) luat de la un magazin in graba. Asa a ramas si pana in ziua de azi si e la fel de bun. Trebuie avut in vedere ca datorita schimbarilor de temperatura metalul isi pierde rezistenta si poate ceda oricand. Asa ca sa va luati suruburi din astea cu voi si piulite pentru ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 mai baieti, cit ulei intra am inteles, ca tere sa fie de firma x am priceput, ca tre sa fie de motor si nu de masina. Dar ce tip? ce calitati?. Dati si voi mai multe detalii, asa ca pentru to(n)ti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 10W40 semi-sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monitz Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 [quote name=' @monitz.....baga si tu o poza cu tine..........si cu motocicleta bineinteles Poza cu motocicleta am pus la "Profile" . E fosta motocicleta a lui "moloko". Poze cu mine pe motocicleta nu am inca dar promit sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 30, 2006 Autor Share Postat August 30, 2006 Legat de ulei: La moto noi merge 10W40. Dar la cele cu uzura e bun un ulei mai gros (aka indicativ 15) pt o ungere mai buna a motorului. Si pt utilizarile in oras, la temperaturi mari, e bun un ulei cu 50 sau 60. Semi-sintetic, nu full sintetic. Ca marci, sunt destule pe piata Moment de SPAM: Care vreti un cauciuciu de spate Continental Avenue cu uzura maxim 5% - 300 lei, dat mesaj sau tel. Vreau sa scap urgent de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Legat de ulei: La moto noi merge 10W40. Dar la cele cu uzura e bun un ulei mai gros (aka indicativ 15) pt o ungere mai buna a motorului. Si pt utilizarile in oras, la temperaturi mari, e bun un ulei cu 50 sau 60. Semi-sintetic, nu full sintetic. Ca marci, sunt destule pe piata Moment de SPAM: Care vreti un cauciuciu de spate Continental Avenue cu uzura maxim 5% - 300 lei, dat mesaj sau tel. Vreau sa scap urgent de el. Si totusi atentie mare!! Eu i-am pus 15W50 si mi-a fortzat garniturile , deci daca motorul nu are uzura e posibil ca presiunea sa devina mai mare ca cea la care mai rezista garniturile (care nu mai sunt ca noi la motoare cu ceva KM) Eu nu recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 Mah, eu sunt la schimbul al II_lea de 15W50 semisintetic si nu mi-a plesnit nimic. Plus ca nu mai era tacanitul motorului asa strident (nu mai batea). Am avut inainte 10W40 si tacanea motorul de ziceam ce-i aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 si cam la cit timp ar fi bine sa schimb uleiul? cind filtrul? presupunind ca nu merg prea tare cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Am schimbat uleiul la 3 geseuri........ in primul (1993/24000 km) am bagat Mobil1 10W40 semisintetic in al 2-lea (1995/17000 km) Aral 10W40 semisintetic in al 3-lea (1998/17000 km) tot Mobil1 10w40 semisintetic (tatal unei prietene de-a mele e dealer mobil 1 si-l iau mai eftin). Am mai auzit si eu pe altii care au bagat ulei cu, coeficient de frecare mai mare (de ex cum a bagat Thomas) , eu insa nu am avut ocazia sa incerc. Aici in SM sunt si mai greu de gasit (deh orash mic) PS eu schimb uleiul la 4000-4500 km. Filtrul o data cu uleiul, ca e max 200.000 un filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 CAUT PIESE GS! VA ROG.... /index.php?showtopic=60461 MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 sal dezmembrez gs 500 e din 1991 cei interesati lasati mesaje aici sau la piese mai am un anunt. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrastefan Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 (editat) stie cineva de unde imi pot lua niste oglinzi mai mari/late/eficiente pt gs? dar niste bare de alea de protectie pt motor? dar un parbriz? dau bere PS: de carnet inca n-am dat, si nici cu ea nu m-am (prea) plimbat s. Editat Septembrie 6, 2006 de patrastefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Oglinzi mai mari decat cele originale nu-ti tre. Si asa sunt destul de mari si la viteza mare imaginea nu mai e asa de clara in ele. Bara de protectie pt motor gasesti la Louis, dar e in jur de 100 si un pic de euri. Avea Thomas mai eftin intr-o perioada. Parbriz de asemenea de La louis e in jur de 20-25 de euri, cu tot cu prinderi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speed_CER Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 sal dezmembrez gs 500 e din 1991 cei interesati lasati mesaje aici sau la piese mai am un anunt. bafta Ma intereseaza carcasa de plastic de la turometru. Desigur... asta este piesa care-mi trebuie...sunt curios daca o dai fara turometru...astept un raspuns. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 problema mareata. nu pot sa o ridic pe cricul central. ma rog pina la urma se ridica dar dupa mult timp si o tona de transpiratie. spuneti-mi si mie carea e tehnica ca vreau sa trec in categoria inteligenti (puternic am fost destul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Ti motocicleta dreapta, pui piciorul drept pe cricul central, il apesi cu putere, cu mana stanga stai pe ghidonul stang si tragi, iar cu mna dreapta tragi (ridici) de unde iti indica sageata rosie. Eu asa fac, si reusesc destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 poti sa incerci si cu cricul lateral pus ,cel mai important e apasatul pe cric nu ridicatul de motocicleta.te lasi cu toata greutatea pe cric si aproape ca se ridica singura.cu mainile doar o ghidezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Ma intereseaza carcasa de plastic de la turometru. Desigur... asta este piesa care-mi trebuie...sunt curios daca o dai fara turometru...astept un raspuns. Mersi sal imi poare rau dar carcasa ceasurilor e sparta da nu stiu dak o mai poti folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Ti motocicleta dreapta, pui piciorul drept pe cricul central, il apesi cu putere, cu mana stanga stai pe ghidonul stang si tragi, iar cu mna dreapta tragi (ridici) de unde iti indica sageata rosie. Gata. iesit din prima. sunt in categoria destept . Revenind la lucruri serioase(intrebari ale mele si ale unui prieten neforumist) - cam cind trebuie schimbat filtrul de aer. si cum iti dai sema ca trebuie schimbat. - unde e un service cu mecanici priceputi la GS-uri (bucuresti). se doreste o reglare, sincronizare, de carburatoare. ar fi bine sa fie un mecanic bun care sa stie cum suna un motor si sa mai regleze la el deoarece de pare ca nu merge tocmai normal. (ca veni vorba la cit timp se face sincronizarea?). mi-a venit capacul de delcou azi (dupa 4 saptamini) dar trebuie sa imi iau suruburi de prindere. spuneti-mi si mie 1.de care sa iau(marime) si la ce lungime. 2 aveti cumva garnitura intre capac si restul?. cind imi va veni emblema - la sf asteapta probabil, cum o lipesc de capac? stiu ca abuzez dar aveti rabdare cu mine deoarece sunt si eu mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrastefan Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Oglinzi mai mari decat cele originale nu-ti tre. Si asa sunt destul de mari si la viteza mare imaginea nu mai e asa de clara in ele. Bara de protectie pt motor gasesti la Louis, dar e in jur de 100 si un pic de euri. Avea Thomas mai eftin intr-o perioada. Parbriz de asemenea de La louis e in jur de 20-25 de euri, cu tot cu prinderi. k. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.