Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

 

In primul rand s-a bulit robinetul de la rezervor si nu imi trage benzina de pe rezerva (in acest caz am facut 10 km de A1 din 2 in 2, adica cu ce se aduna in filtru, pana la prima benzinarie) :cheers:

 

 

vezi ca e posibil sa ai furtunul sau chiar robinetul infundat. inainte de toate desfa si curata bine. ai grija la felul cum sunt puse furtunele ca sunt sanse mari sa le pui aiurea la loc.

 

nu situ cum e cu segmentarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Si eu proaspata Gs-ista si cu oaresce belele (cam repede zic eu).

In primul rand s-a bulit robinetul de la rezervor si nu imi trage benzina de pe rezerva (in acest caz am facut 10 km de A1 din 2 in 2, adica cu ce se aduna in filtru, pana la prima benzinarie) :cheers:

2. Am garniturile de la motor cam naspa si mai pica ulei. Problema cu garniturile ar fi ca ele exista dar tipul de la care am luat-o zice sa si segmentez motorul daca schimb garniturile. Faza e ca restul lumii cu care am vorbit a zis sa nu ma apuc de segmentat ca se poate sa nu mai fac motoreta din ea. Voi ce ziceti?

Sar'na de rabdarea de a citi toata polologhia.

Miki

 

Welcome to the club. :o

 

O garnitura de o forma mai ciudata (adica nu cerc, seamana cu un trifoi, oarecum) ti-o schimba la service cand iti schimba uleiul. Si asta fara sa-ti segmenteze motorul. E vorba de garnitura de la filtrul de ulei. Tu vorbesti de alte garnituri? Iar de la masina stiu ca segmentarea unui motor se face atunci cand are foarte multi km la bord (gen 50k sau mai mult).

Cat despre robinet, ori il schimbi, ori mergi cu o sticlutza cu benzina dupa tine :D. Recomand prima varianta, pt a doua iti trebuie un recipient special (benzina poate sa ia foc intr-un PET, nu se recomanda folosirea acestora si de obicei la benzinarii nu te lasa sa faci plinul in asa ceva. Iti trebuie un plastic special sau ceva din tabla)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti la louis, si nu sunt asa scumpe. Cati km are motorul? Al meu are 62,000 pe ceas si sunt absolut convins ca nu sunt reali, si inca nu a fost nevoie de segmentare.

 

Am garniturile. Motorul are ca 55000 tot pe ceas. Acu si io zic ca nu e nevoie de segmentare dar cica e pacat sa desfac motorul si sa nu il si segmentez. Pe mine de fapt ma deranjeaza doar faptul ca imi curge ulei, care pica pe galerii si face fum, si pe unde ma parchez las picaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello. si bine ai venit. Eu iarna trecuta mi-am desfacut motorul si l-am pus la loc. singur! si merg din primavara cu el (spun asta ca sa iti dai seama ca nu e o chestie foarte complicata..... eu nu sunt mecanic de meserie).

Din cate am opservat eu ulei poate sa iti curga pe la:

1. garnitura de la capacul de la chiulasa

2. garniturile de la capacele laterale ale motorului

3. garnitura de la capacul filtrului de ulei

4. pe la cablul de la turometru.

5. ar mai fi simeringul de la axul schimbatorului de viteze, sau simeringul de la axul pe care este montat pinionul de la lantz.

 

Nici una din garniturile de la puncele 1-4 nu necesita demontarea motorului. Se schimba foarte simplu cu motorul in cadru.

 

Motoarele de GS in momentul in care capata ceva uzura incep sa consume ulei - dar ATENTIE ! nu scot fum. Motorul trage in continuare foarte frumos si daca nu te deranjeaza consumul de ulei chiar nu e nevoie sa desfaci motorul.

 

Bafta.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Miki :o

E vorba de fostul meu motor.

Uleiul curge pe la garniturile blocului motor, adica exact alea care nu poti sa le refolosesti.

Intr-adevar, nu e neaparata nevoie de segmentare in momentul asta, dar nici departe nu e, avand in vedere ca din aia 55k de km ti-am zis de la inceput ca primii 30k sunt aia "standard" de anunt la vanzare cu care am luat-o eu.

Parerea mea e ca fie ignori picaturile de ulei (eventual treceti pe la mine sa incerc sa mai strang suruburile blocului motor), fie daca tot e de desfacut motorul fa-i si restul operatiilor care oricum o sa trebuiasca facute relativ curand, adica segmentare si curatare supape/verificat tachetii, ca totusi sund destul de scumpe garniturile alea.

 

 

 

PS sper sa te bucuri de motor cel putin cat am facut-o eu - si m-a purtat ceva :cheers:

Editat de bcristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal va rog sa ma ajutati si pe mine, am avut un necaz un tampit a iesit din parcare si mi-a dat-o m-a tavalit si am spart plasticu ala (masca de la cesuri km si turometru) unde pot gasi si io,va rog sa ma ajutati

 

va multumesc cine ma poate ajuta sa-mi dea un bip si il contactez eu 0723811704 / 0766311489

Editat de nyk0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite de unde reglezi amortizorul pe spate. In trusa de scule ai o cheie speciala, daca nu bagi o surubelnita si il invarti pe ce pozitie vrei. :cheers:

 

Mersi mult pentru poza. Si eu m-am tot holbat in manualul cu care a venit motorul si nu m-am prins de unde se regleaza.

 

Care ar fi cel mai bun manual de service pentru gs500e. Pe net am gasit un manual, cred ca cel original de la suzuki dar calitatea pozelor nu este foarte buna. Pe amazon sunt 2 manuale unul de la clymer si altul de la haynes. Care e cel mai bun? Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Miki :o

E vorba de fostul meu motor.

Uleiul curge pe la garniturile blocului motor, adica exact alea care nu poti sa le refolosesti.

Intr-adevar, nu e neaparata nevoie de segmentare in momentul asta, dar nici departe nu e, avand in vedere ca din aia 55k de km ti-am zis de la inceput ca primii 30k sunt aia "standard" de anunt la vanzare cu care am luat-o eu.

Parerea mea e ca fie ignori picaturile de ulei (eventual treceti pe la mine sa incerc sa mai strang suruburile blocului motor), fie daca tot e de desfacut motorul fa-i si restul operatiilor care oricum o sa trebuiasca facute relativ curand, adica segmentare si curatare supape/verificat tachetii, ca totusi sund destul de scumpe garniturile alea.

 

 

 

PS sper sa te bucuri de motor cel putin cat am facut-o eu - si m-a purtat ceva :cheers:

 

O mica opservatie ar fi ca poate sa segmenteze motorul fara al da jos de pe cadru (este mult mai ieftin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR!!!!!

 

sal va rog sa ma ajutati si pe mine, am avut un necaz un tampit a iesit din parcare si mi-a dat-o m-a tavalit si am spart plasticu ala (masca de la cesuri km si turometru) unde pot gasi si io,va rog sa ma ajutati

 

va multumesc cine ma poate ajuta sa-mi dea un bip si il contactez eu 0723811704 / 0766311489

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2300 km am bagat in ea doar spray-uri pentru lant si benzina de 95. A consumat cam jumate de litru de ulei (e normal la una noua? :cheers: )

 

 

 

Mie nu mi se pare chiar ok. A mea (o stii :o) e din '94, are peste 61.000 km, iar in 5100-5200 de km a consumat doar un litru si un pic de ulei. Pe deasupra, in timpu' asta am avut si o problema cu o garnitura pe la care scapa ulei. Daca apuca sa se incalzeasca lasa chiar o mica balta de 5-10 cm diametru. Acum poate ca ar conta si tipul de ulei folosit, eu folosesc mobil 1 15w50 full sintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi se pare chiar ok. A mea (o stii :o) e din '94, are peste 61.000 km, iar in 5100-5200 de km a consumat doar un litru si un pic de ulei. Pe deasupra, in timpu' asta am avut si o problema cu o garnitura pe la care scapa ulei. Daca apuca sa se incalzeasca lasa chiar o mica balta de 5-10 cm diametru. Acum poate ca ar conta si tipul de ulei folosit, eu folosesc mobil 1 15w50 full sintetic.

 

nea @piratu, citind aici despre consumurile fabuloase de ulei si despre "consum normal de ulei de 1l / 1000 km" m-am infiintat la revizie si am intrebat si eu pe cei de la Suzuki. Raspuns : intre 2 revizii, nu are voie sa iti consume astfel incat sa fie nevoie sa completezi. Adica la 6000 km, nu trebuie sa pape vizibil, ca nu e motor in 2 T.

Acu', tu esti in garantie, asa ca da o fuga pana in Tunari sau da si tu niste telefoane si apoi spune-ne si noua ce si cum... :cheers:

Editat de Remyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nea @piratu, citind aici despre consumurile fabuloase de ulei si despre "consum normal de ulei de 1l / 1000 km" m-am infiintat la revizie si am intrebat si eu pe cei de la Suzuki. Raspuns : intre 2 revizii, nu are voie sa iti consume astfel incat sa fie nevoie sa completezi. Adica la 6000 km, nu trebuie sa pape vizibil, ca nu e motor in 2 T.

Acu', tu esti in garantie, asa ca da o fuga pana in Tunari sau da si tu niste telefoane si apoi spune-ne si noua ce si cum... :cheers:

 

Intradeva nu are voie sa consume vizibil. Eu am motorul refacut complet , tocmai pentru faptul ca imi consuma 1L/1000Km, si acum sunt shocat cand vad ca in 5000 Km nu a consumat mai nimic.

 

Deci nu trebuie sa consume vizibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratzii mei albi... m-am tot uitat si am invartit-o pe toate partzile... dar nu gasesc de unde se intareshte nenorocitul ala de amortizor...

 

vreau si eu unul care a mai facut asta cel putin o data si stie despre ce e vorba... sa ma intalnesc sa-mi rezolve si mie treaba asta... probabil mai mult de 5 minute nu dureaza... si am trusa completa (ca am auzit ca e o chestie speciala)...

 

vin pe oriunde are omu drum...sau la arc... sau undeva... sa nu deranjez...

 

si dau si bericioaice :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica observatie ar fi ca poate sa segmenteze motorul fara al da jos de pe cadru (este mult mai ieftin).

 

 

 

Sincer sa fiu, daca ar fii de luat bani, as taxa dublu pe ala care mi-ar zice sa-i schimb segmentii cu motorul in cadru. :cheers:

 

E posibil si asa, dar nu e comod de lucrat decat daca ai 4 maini si de vreo 2 ori mai multe articulatii la fiecare - chiar mai multe la degete. A, si ochi ca de melc ajuta. :o

 

 

 

Serios acum, am desfacut de cateva ori motorul de GS, si mi se pare extrem de incomod de lucrat cu el in cadru, desi intr-adevar nici demontarea (si mai ales montarea la loc) nu sunt tocmai o placere. Intr-adevar insa, daca nu mai ai pe cineva sa te ajute singura solutie e sa-l lasi in cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la cei de la Suzuki si cica uleiul 10w40 nu ar fi tocmai potrivit pentru caldurile astea, si ca ar fi mai bun un 10w50. Mai am 2000 de kilometrii pana la revizia de 6000 de k, o sa ii mai descos atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plec sambata la 9:00 pe Transfagarasan. Buc-Brasov-Sibiu-Balea. Intoarcerea prin Vidraru daca permite drumul, daca nu pe acelasi traseu. Viteza la pas, max 120, molcom ca nu e graba. Asta e ultimul weekend in care se mai poate face Transfagarasan-ul anul asta, dupa care se inchide. Cine vine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plec sambata la 9:00 pe Transfagarasan. Buc-Brasov-Sibiu-Balea. Intoarcerea prin Vidraru daca permite drumul, daca nu pe acelasi traseu. Viteza la pas, max 120, molcom ca nu e graba. Asta e ultimul weekend in care se mai poate face Transfagarasan-ul anul asta, dupa care se inchide. Cine vine?

 

ia-ti gandul de a trece pe-acolo cu motorul... e drumul mult prea prost... MULT :agree:

intreaba pe oricine... strici frumusetze de GS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, atunci intoarcerea tot pe la Sibiu si in alt weekend pana la Vidraru, ca la baraj e deschis tot timpul anului. Eu o sa ma duc de unul singur oricum, dar mi-ar face placere sa merg si cu altii :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, atunci intoarcerea tot pe la Sibiu si in alt weekend pana la Vidraru, ca la baraj e deschis tot timpul anului. Eu o sa ma duc de unul singur oricum, dar mi-ar face placere sa merg si cu altii :agree:

 

 

oameni buni , cand va aud nu stiu ce sa mai spun.... man'e eu am fost eu cu gs-ul si un amic cu yamaha virago(chopper puturos) incarcati cu bagaje + femeia la el, nu am avut nici pe naiba pursisimplu e minunat...drumul intradevar nu e ca in palma,dar fata de peisajele si satisfactia drumului nici nu mai conteaza o groapa doua... LUME gs-ul e un motor puternic si foarte andurant" poate face mult mai mult decat cred multi (si anume sa mergi cu 1XX KM/H pe autostrada...) e un motor de calatoie. sfatul meu? mergi si viziteaza tot ce poti cu el... unde nu o sa se poata o sa iti "spuna" el... drum uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni , cand va aud nu stiu ce sa mai spun.... man'e eu am fost eu cu gs-ul si un amic cu yamaha virago(chopper puturos) incarcati cu bagaje + femeia la el, nu am avut nici pe naiba pursisimplu e minunat...drumul intradevar nu e ca in palma,dar fata de peisajele si satisfactia drumului nici nu mai conteaza o groapa doua... LUME gs-ul e un motor puternic si foarte andurant" poate face mult mai mult decat cred multi (si anume sa mergi cu 1XX KM/H pe autostrada...) e un motor de calatoie. sfatul meu? mergi si viziteaza tot ce poti cu el... unde nu o sa se poata o sa iti "spuna" el... drum uscat.

Si eu sunt de acord cu George, eu au am fost acum o luna si nu e chiar asa de rau drumul au fost gropi dar le au astupat iar dak mergi incet nici nu simti denivelarile singura problema e nisipul si pietrisul mai ales in curbe in rest multa grija si vreme frumoasa :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...