Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in italia nu gasesti.....sau mai greu..............am fost si eu acum doua saptamani acolo...................nu prea vezi gs-uri pe acolo :lol: ................sunt cam disparute

incearca pe www.motoscut24.de acolo gasesti motoare lovite si vand piese

 

daca nu te descurci .....am sa-ti dau eu adresa exacta

 

--- Mesaj completat în 02 Mar 2008 21:27 -------------

Mersi mult ! Mi`ar fi de folos. Eu am incercat sa gasesc ceva in Italia pentru ca am un prieten care pleaca pe 8 martie acolo si n`am gasit :lol: ...ori nu stiu eu unde sa caut...ori au disparut Gs`urile lovite din Italia...

Pana acum am incercat pe moto.it si n`am gasit :lol:

atasez cateva oferte cu adresa.....

 

--- Mesaj completat în 02 Mar 2008 21:30 -------------
:burnout: :wave:

Mersi mult ! Mi`ar fi de folos. Eu am incercat sa gasesc ceva in Italia pentru ca am un prieten care pleaca pe 8 martie acolo si n`am gasit :) ...ori nu stiu eu unde sa caut...ori au disparut Gs`urile lovite din Italia...

Pana acum am incercat pe moto.it si n`am gasit :lol:

atasez cateva oferte cu adresa..... :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am si eu nevoie de ajutor ... nu mai e mult si o sa imi iau si eu un gs ... si sunt pe ganduri am gasit o oferta tare http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2005-81516.html dar nu stiu cat e de buna... e ciudata si ma gadeam sa va intreb si pe voi poate ma puteti ajuta cu ceva ... ms sii astept raspuns

asfalt uscat pentru voi HELP MEE !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am si eu nevoie de ajutor ... nu mai e mult si o sa imi iau si eu un gs ... si sunt pe ganduri am gasit o oferta tare http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2005-81516.html dar nu stiu cat e de buna... e ciudata si ma gadeam sa va intreb si pe voi poate ma puteti ajuta cu ceva ... ms sii astept raspuns

asfalt uscat pentru voi HELP MEE !!!

 

 

Cam mic pretul, ce naiba. Cred ca face cam 3500-4000E. Ca in 2005 costa 5500E, si acuma una noua e ~5000.

Si farul parca nu e ala original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam mic pretul...

 

Probabil e lovita. Din ce se vede a schimbat farul fata, a pus ceva metalic/stralucitor pe aparatoarea de lant si capacul de la manerul stanga pare indoit. Pentru modelul E din anul ala, aparatoarea fata ar trebui sa fie albastra, nu neagra. EDIT: Si oglinzile sunt schimbate.

 

N-are poze cu partea dreapta a motocicletei.

 

Parerea mea e ca, la pretul asta, motocicleta inca mai are cateva bube, desi arata ok la prima vedere.

 

Am pus o poza cu un Suzuki GS500 E din 2005 ca sa se vada mai usor diferentele.

 

Daca nu are defecte majore, gen cadru indoit, furca indoita si dupa aceea indreptata, partea metalica a rotii (denumire?) indoita, ar fi totusi un pret super.

 

Totusi, pozele nu spun prea multe, trebuie sa fii acolo langa ea cu un prieten care se pricepe cat de cat.

post-14239-1204541065_thumb.jpg

Editat de Piratul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E f bun pretul. N-are cum sa faca 4000. La 4000 iei deja motorete serioase de 1200 cc si dupa anul 2000, daca intelegi ce vreau sa spun. :burnout:

 

Si aripa fatza pare revopsita. Si mai sunt alte detalii care indica o tavaleala usoara. Insa daca s-a imprastiat baiatu (si nu o putea face decat la viteza mica la cum arata, deci nimic grav), a reparat-o bine. Iar in privinta farului nu as face mutre. E de 10 ori mai fain decat pocitania aia stock la care in cel mai penibil stil Honda i-au facut carcasa neagra ca pixu si nu cromata si daca nu ma insel este din plastic ordinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am si eu nevoie de ajutor ... nu mai e mult si o sa imi iau si eu un gs ... si sunt pe ganduri am gasit o oferta tare http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2005-81516.html dar nu stiu cat e de buna... e ciudata si ma gadeam sa va intreb si pe voi poate ma puteti ajuta cu ceva ... ms sii astept raspuns

asfalt uscat pentru voi HELP MEE !!!

sal

 

ce sa-ti spun ,,arata bine la pretul ala e ok........in italia unul nou e 3800euro........la km care-i are o ok

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am si eu nevoie de ajutor ... nu mai e mult si o sa imi iau si eu un gs ... si sunt pe ganduri am gasit o oferta tare http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2005-81516.html dar nu stiu cat e de buna... e ciudata si ma gadeam sa va intreb si pe voi poate ma puteti ajuta cu ceva ... ms sii astept raspuns

asfalt uscat pentru voi HELP MEE !!!

 

Poti sa dai pe ea si 3500 euro si tot sa fii fost lovita inainte. Cand cumperi second, nu stii pe ce dai banii. Eu am aflat ulterior ca si masina si motocicleta ce le-am cumparat second (gs 500 din '99 si matiz din '04) au fost lovite inainte destul de urat. Cand le-am luat erau impecabile amandoua, era imposibil sa-ti dai seama ca au fost lovite. Si chiar daca au fost lovite merg impecabil si acuma. La banii astia nu mai gasesti gs din 2005. Si farul ala il scoate din anonimat, arata bine cu el. Ai vrut parerea altora......a mea ii ca merita.....si poate mai negociezi :burnout:

Bafta :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pentru pareri ... dar stiti care e problema ... sunt din timisara si ... targu jiu e cam departe si nu o sa dispun de prea multi bani peste si de asta v-am cerut o parere ... intradevar e multumitoare da as avea nevoie de mai mult ajutor daca se poate ... ce ma sfatuiti sa fac sa ii cer mai multe poze ... sa il chem im tm cu moto si sa ii dau mai multe si ma gandesc ca astfel nu va veni decat daca moto e k ... :burnout: ce sa fac ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu e bine sa stea pe pri robinetul de benzina mult timp?mie acuma doar asa mi merge,nu stiu ce are,ca daca l las pe on moare motoru dupa cateva minute.pe pri e ok.are ceva daca ramane tot pe pri?ca n am observat sa se supere delok

 

Sal,

S-a mai discutat cu multe pagini in urma. Mai era cineva care zicea ca la el tot cu PRI merge, parca.

la mobra mea sunt 3 pozitii:

 

RES - asta e rezerva, cand mai ai ~2 l de gazolina in rezervor. Il pui doar cand iti moare motorul, dupa aia fugi la benzinarie, alimentezi si schimbi pe ON.

 

PRI - asta lasa benzina sa curga, liber. Se foloseste dupa ce-ai tinut mobra nefolosita mult timp, sa-ti puna benzina in carburator. E buna si cand ai cazut cu ea :wave:. Daca opresti motorul si ramane pe PRI o sa gasesti o mica balta de benzina pe jos. Eu l-am folosit cand am pornit-o in weekend, dupa vreo 4 luni jumate de hibernat. (cam 10 minute pe PRI, dupa aia dupa ce-a pornit am comutat pe ON).

 

ON - asa il tin normal.

 

Deci teoretic cat timp mergi nu cred ca-i diferenta intre cele PRI si ON, diferenta se vede cand mobra sta.

 

Incredibil ce s-a ieftinit GS-ul asta. Cand mi l-am luat eu nou in 2005, gaseai la noi numai vechituri din 92-93, pe la 2500-3000E bucata. Si acuma imi ziceti ca se gasesc din 2005 cu <3000E? Hmmm, credeam ca se devalorizeaza mai greu :cheers:(.

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 17:26 -------------

Va multumesc mult pentru pareri ... dar stiti care e problema ... sunt din timisara si ... targu jiu e cam departe si nu o sa dispun de prea multi bani peste si de asta v-am cerut o parere ... intradevar e multumitoare da as avea nevoie de mai mult ajutor daca se poate ... ce ma sfatuiti sa fac sa ii cer mai multe poze ... sa il chem im tm cu moto si sa ii dau mai multe si ma gandesc ca astfel nu va veni decat daca moto e k ... :cheers: ce sa fac ...?

 

 

Pai daca esti din TM Germania e mai aproape :D. Oricum, bafta cu achizitia.

Poti sa ceri poze de jur imprejur, oricum n-o sa se observe toate micile defectiuni decat la o constatare la fata locului. Ia pe cineva care se pricepe, sa o calareasca un pic sa zica daca e ok.

Editat de anescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman la parerea ca pretul nu e chiar ok. Pana la urma e vorba doar de o motocicleta, pe care nu a vazut-o nimeni si care are tot felul de modificari ciudate.

 

Corect, de vazut n-a vazut-o nimeni.

Am dat un search pe mobile.de si am gasit destule GS500 cu preturi intre 2500 si 3500, deci pretul e oarecum apropiat de piata din afara (sub 20k km, inmatriculate 2004-2006). Desi la noi erau de obicei ceva mai scumpe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ramane o constatare la fata locului ... Dar e cineva din timisoara care se pricepe si e dispus sa faca un drum contra cost sa isi dea o parere ca totusi nu imi doresc o tzeapa ... tipul a cazut la comun acord sa ne intalnim la jumatea distantei, nu stiu pe unde e asta dar merita vazuta nu ...? ma ajuta cineva la o adica cu chestia asta ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei bine dragii moshului, a venit timpul pentru o schimbare! Asa ca cine vrea un "cal" GS500 din '91 cu doar 1500 euro, sa ma anunte.

 

Starea tehinca este rumatoarea:

- schimbat pe dinauntru pistoane, segmenti, toti cuzinetii. Am facut aceasta reparatie deoarece cam papa ulei. De cand am facut reparatia am facut vreo 7000km si nu mai papa ulei.

- la exterior am cam asa: cauciuc pe fatza nou, placutze de frane pe spate noi, pe fata le am noi dar inca nu sunt montate, cauciuc pe spate 75% bun.

 

Odata cu reparatia , deci cand am desfacut motorul am mai schimbat:

- toate garniturile + simeringurile.

- axul din cutia de viteze pe care se monteaza pinionu pentru lantzul de transmisie.

- lantul de distributie

- pastilele (de la tachetii) din ciulasa

- bateria e noua (deoarece a stat destul de mult in reparatie , a trebuit sa cumpar alta baterie, fiindca cea veche nu mai tinea curentul)

- kit de lantz (adica lantz-ul + pinioanele) au doar 8000km (si se poate venea ca le-a uns din belsug).

- ulei proaspat schimbat.

 

Pretul este discutabil daca renuntati la piesele pe care le am de rezerva (multe piese din motor, din cutie, electromotor). Am cumparat acum un an jumate de la cineva de aici de pe forum, un motor care avea vibrochenul dus.

 

 

 

 

Daca va intereseaza putem vorbi la telefon: 0724.532.752

 

 

PS: galeriile si toba sunt modificate (din inox) suna inconfundabil - tare si gros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap...si eu shimb clasa.. am pus gajika la vanzare...care e interesat, suzuki gs 500 din 2006 17400 km, garantie pana in mai 2008, toba carbon, alarma cu pager - 3400E usor negociabil..am avut o singura cazatura usoara ieri :D si mai intai o bag in service sa ii repar plasticele ca in rest nu a patit nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei bine dragii moshului, a venit timpul pentru o schimbare! Asa ca cine vrea un "cal" GS500 din '91 cu doar 1500 euro, sa ma anunte.

 

Starea tehinca este rumatoarea:

- schimbat pe dinauntru pistoane, segmenti, toti cuzinetii. Am facut aceasta reparatie deoarece cam papa ulei. De cand am facut reparatia am facut vreo 7000km si nu mai papa ulei.

- la exterior am cam asa: cauciuc pe fatza nou, placutze de frane pe spate noi, pe fata le am noi dar inca nu sunt montate, cauciuc pe spate 75% bun.

 

Odata cu reparatia , deci cand am desfacut motorul am mai schimbat:

- toate garniturile + simeringurile.

- axul din cutia de viteze pe care se monteaza pinionu pentru lantzul de transmisie.

- lantul de distributie

- pastilele (de la tachetii) din ciulasa

- bateria e noua (deoarece a stat destul de mult in reparatie , a trebuit sa cumpar alta baterie, fiindca cea veche nu mai tinea curentul)

- kit de lantz (adica lantz-ul + pinioanele) au doar 8000km (si se poate venea ca le-a uns din belsug).

- ulei proaspat schimbat.

 

Pretul este discutabil daca renuntati la piesele pe care le am de rezerva (multe piese din motor, din cutie, electromotor). Am cumparat acum un an jumate de la cineva de aici de pe forum, un motor care avea vibrochenul dus.

Daca va intereseaza putem vorbi la telefon: 0724.532.752

salut

 

daca tot ai piese de rezerva :lol: ...poate ma ajuti si pe mine cu un capac la motor si senzorii de aprindere(generator) partea dreapta...... :D :D

da un add pe mes daca se poate

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna la toata lumea!

 

Am achizitionat recent un Suzi gs 500, an 92 si am ceva intrebari despre ea.

 

In primul si in primul rand, are furca schimbata, din moment ce are dublu disc, dar nu asta ar fi problema, ci faptul ca imi cam scuipa ulei pe la simeringuri si as vrea sa le schimb.

 

Intreb si eu acuma, daca poate cineva sa isi de-a seama din poze ce furca este sau ce detalii sa masor, ca sa pot afla ce caracteristici au simeringurile.

 

Alta la mana, azi am constatat ca desi robinetul este pus de ON, mi-a papat toata benzina, deci si rezerva. L-am trecut si pe PRI si tot degeaba, ca nu era mai nimic in rezervor. Acuma, este posibil oare sa fie furtunelul din rezervor care trage benzina pe ON si lasa rezerva sa mai existe crapat, ca eu la asta ma gandesc?

A facut cineva un indicator de benzina la GS? :D

 

O alta treaba ar fi lantul, ca am vazut ca atinge in mers de cricul central, nu cel lateral, daca nu tin piciorul pe suportul de la cricul central. Este normal, se poate remedia prin strangerea lantului sau prin alta metoda?

 

Cam asta este momentan ce am ca prioritati, mai urmeaza estetica dar aia se rezolva mai usor.

 

Am atasat poza cu furca de mai sus. Am uitat sa mentionez, poate are vreo importanta, placutele sunt marca Tokiko.

 

Numai bine si sper sa ma poata ajuta cineva :D

 

post-24024-1205220410_thumb.jpg

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. de furca nu stiu ce sa spun - pare tot de suzuki.

 

Despre robinet: este posibil ca se se fi inversat furtunele cand a fost montat rezervorul si deci s-a inversat pozitia de ON cu cea de RES. Se poate remedia inversand furtunele care intra in rezervor.

 

Lantul: intinderea lui se poate regla din suruburile din capatul basculei (sau furcii de pe spate .... sau cum so numi).

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. de furca nu stiu ce sa spun - pare tot de suzuki.

 

Despre robinet: este posibil ca se se fi inversat furtunele cand a fost montat rezervorul si deci s-a inversat pozitia de ON cu cea de RES. Se poate remedia inversand furtunele care intra in rezervor.

 

Lantul: intinderea lui se poate regla din suruburile din capatul basculei (sau furcii de pe spate .... sau cum so numi).

 

Bafta.

 

Zicea ceva domnul de la care am luat-o ca ar fi de gsx 250, dar .. nu strica sa intrebi mai intai. Problema este ce trebuie sa masor ca sa stiu ce simeringuri sa cumpar.

 

Intradevar, cu robinetul nu m-am gandit la varianta ta, o sa pun un pic de benzina, sa curga doar pe rezerva, si oi vedea care curge, ca sa verific ideea ta.

 

Cu lantul, metoda de reglare nu este complicata, dar vroiam sa stiu daca este normal sa atinga la cricul acela central, capra, nu stiu cum se numeste.

 

Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...