Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

O piata libera duce la competitie, nu ? Ei se bazeaza pe faptul ca cine tine la garantia mobrelor luate de la ei trebuie sa faca service-ul fix acolo, altfel pierde garantia si asa sunt obligati sa plateasca 90lei/h.

Oricum, pretul orei de manopera in Bucuresti este 50-60 lei in medie.

Cat despre piese originale, sunt multi care aduc astfel de piese la preturi mult mai rezonabile.

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intr'adevar. se duc mai mult cei care au garantii la moto.

de exemplu pt un gs 500 f din 2006. toba vine cu tot, cicva d ela galerie. costa numai 40 milioane fara TVA :rusinica: asadar cine vrea as aceva am, eu d evanzare .. ca deh o schimb pe asigurarea unui bou. cine vrea o dau cu mai putin de jumate din pret. !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat ieri placutele de frana si pe fata si pe spate. Pentru ca nu aveau altceva am pus placute "racing". Nu stiu cum de am putut merge inainte, e o diferenta de la cer la pamant intre cum franez acum si cum era inainte. Acum practic e in stare sa ma arunce peste cap daca o fac prea tare, inainte apasam mult pe frana ca sa se intample ceva mai brusc.

 

A fost misto ca le aveau pe stoc si erau si ieftine. Am dat 100 de roni pe cele fata si 80 sau 90 pe cele spate. Plus instalare placute, strans lant, aerat sistemul de frana spate si lichid de frana nou in rezervorul de pe spate si uns cricul lateral si ambreiajul. Total 3 mil, a fost foarte ok pretul.

 

Cei de la Suzuki mi-au spus ca pot aduce in 2 saptamani placute care ma costau 60 de euro numai pe spate :rusinica: Din fericire consumabilele nu tin de garantie asa ca saptamana viitoare imi schimb si kit-ul de lant la tipii astia.

 

Am fost la service-ul celor de la Moto Adventure (?), undeva prin Militari. Din toata LISTA ASTA doar ei au avut pe stoc placute de GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare, deci tu erai ieri la 18.30 cu GS-ul in fata cand eu plecam? Daca stiam te trageam de maneca :rusinica:

 

Precizare: service-ul se numeste MyMotoTuning (numele celeilalte firma ce imparte spatiul cu Motoadventure in Cotroceni) si locatia este (inca) Iuliu Maniu 9-11 http://www.salutbucuresti.ro/planoras/swf_...-5674&-8096

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dc zici ca sunt bune, de acelea imi cumpar si eu + ca pretul mi se pare super ok. ai idee, mai au pe stoc?

inca un pret bomba. o oglinda de la carenata 2006 la ei costa 280 lei. la magazine aceeasi oglinda este 70 lei. hai ca'mi place :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt un nou posesor de suzuki gs, din 94

 

Tot cautand prin manualul de service, am dat de o chestie denumita balancer shaft. Are cineva idee ce reprezinta?? Ce rol are?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de: Counter Balancer Shaft care, pe scurt este un arbore cu o contragreutate, angrenat direct de arborele cotit si care ajuta la reducerea vibratiilor cauzate de motor. Mai pe scurt poti spune ca este un fel de volanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha am inteles

si trebuie cumva sa fie sincronizat sau ceva de genu ?? Daca sa zicem prin absurd nu mai e acolo sau ma rog nu stiu... poate sa fie desincronizat sau necalibrat si sa afecteze cu ceva motorul sau blocul motor sau altceva???

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piratule,chiar asa bine ti se pare acuma ca e riscul sa te arunce in cap la franare?

eu as considera ca e riscant,dar vorbesc dpdv al unuia care a strans tare frana fata si s a pomenit la propriu cu capu de asfalt si a ramas juma de an fara moto,pt ca astia de la suzuki cerau 90 de euro plus tva pe o maneta de ambreiaj

 

E misto sa fie frana mai tare. Dupa ce am mers iarna asta pe udatura si lapovita, m-am obisnuit sa fac pe ABS-ul uman si nu cred ca se va intampla sa blochez fata. Oricum, mai bine te dai peste cap decat sa intri in copac.

 

90 de euro maneta? :rusinica: Gizas... :rolleyes: :blbl: :kiss:

 

Am dat o maneta de ambreiaj cu 10 euro cand am dezmembrat gs 500 cea veche. Si la firmele ce aduc din dezmembrari o iei cu 20, chiar mai putin daca negociezi.

 

Apropos, inca mai am maneta de frana si alte piese.

Editat de Piratul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha am inteles

si trebuie cumva sa fie sincronizat sau ceva de genu ?? Daca sa zicem prin absurd nu mai e acolo sau ma rog nu stiu... poate sa fie desincronizat sau necalibrat si sa afecteze cu ceva motorul sau blocul motor sau altceva???

 

merci

Prin absurd daca cineva a desfacut motorul si l-a montat aiurea poate fi desincronizat pentru ca angrenajul este prin roti dintate, cat despre faptul sa il fi scos cu totul, nu prea cred ptr. ca ar fi o mare prostie si ar merge ca dracu mai ales in ture mici - medii. (asta daca ar rezista cuzinetii la astfel de socuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum as putea sa-mi dau seama daca este in regula sau nu?? se simt vibratii mai mari?? n-ar mai fi mers motorul??

 

Salut. Teoretic si practic se poate gresi la montaj astfel incat arborele de balans , sa fie aiurea montat. Cel putin teoretic (fiindca nu am incercat si nu cunosc pe nimeni care a patit asa ceva ca sa iti pot spune practic) in prima faza ar trebui sa se simta vibratii puternice urmand ca acestea sa fie inlocuite/urmate la scurt timp (a se citi km parcursi) de zgomote ciudate, batai generate de uzura arborelui cotit.

 

Trebuie sa tii cont ca un motor in 2 cilindri vibreaza putin mai tare ca unul in 4 cilindrii . Iti recomand sa compari zgomotul produs de motor cu alt motor model identic .

 

bafta.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat cineva? sa pui carena si stop spate de pe un GS nou pe unu vechi? binenteles is saua.

 

daca da are cineva dezmembrat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. o ultima strigare de ajutor: are cineva un telescop fata (nu conteaza care parte stanga/dreapta.. ma intereseaza doar shtanga [fara jamba]) pentru un GS ? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pentru raspunsuri

 

faza e ca dupa 5500 de ture incolo incep sa vibreze cam tare oglinzile. Nu stiu daca e normal sa vibreze asa (am modelul de oglinzi ala rotund, si ghidon modelul ala mai lat, nu sport). In rest nu simt vibratii puternice in caroserie. Vibreaza ceva dar nu tare.

 

Nu va suparati ca intreb, dar sunt incepator si asta e prima moto.

Editat de adi_mot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pentru raspunsuri

 

faza e ca dupa 5500 de ture incolo incep sa vibreze cam tare oglinzile. Nu stiu daca e normal sa vibreze asa (am modelul de oglinzi ala rotund, si ghidon modelul ala mai lat, nu sport). In rest nu simt vibratii puternice in caroserie. Vibreaza ceva dar nu tare.

 

Nu pot sa iti spun mai multe , doar asa din ce spui tu aici. Trebuie sa compari cu alt gs. Cand vrei sa asculti sunetul facut de motor astupi (dar nu ermetic) iesirea tobei cu o mana si asculti.

 

Daca vibratiile sunt mari , sau nu mai creste in ture mai mult de 5500 - 6000 e posibil sa fie cuzinetii sau arborele uzate rau.

Daca acele vibratii sunt mici , si se simt doar in ghidon, e posibil sa fie de la lipsa "capetelor de ghidon" . Cineva de aici de pe forum si-a scos acele capete de ghidon si simtea multe vibratii. Se pare ca nu sunt doar "de frumusete"!

 

Altceva nu imi trece prin cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari tuturor! recent am achizitionat si eu un model din '91 si incepator fiind as avea de pus niste intrebari:

-cam ce viteza prinde gs-u? (sau ale voastre ce viteza prind)

-cam care-i limita demarajului puternic (caci la modelul meu de la 100km/h in sus urca mai greu)

-cate viteze aveti?

-care este consumul mediu?

 

in actele care le am primit cand am luat-o scrie ca are puterea limitata la care mai multi mi au zis ca in acest caz nu ar trebui sa urce peste 120 km/h. am mers si cu 140 si cred ca mai urca dar f greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge oare poza?

merge,asa ca mai pun 2,sa vedeti parbrizul

 

ajuta la ceva parbrizul ala? eu nu am si tare ma bate gandul sa imi iau una.. da daca nici nu arata prea bine si nici nu ajuta mare lucru.. fas..Te-ai dat pe varianta fara parbriz ca sa simti cat e diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc.

 

De vibratii destul de maricele sufar si eu dar marea mea banuiala sunt carburatoarele desincronizate sau cu mezerie.

M-am suit pe un GS model mai nou si parca nu mergea motorul dupa ce l-am pornit fata de al meu, nu prea se simteau vibratii.

 

Tin sa mentionez ca am avut o toba "neoriginala" pe ea si inducea o gramada de vibratii si ea. Acum am toba originala dar a fost gaurita in spate si tot aiurea e.

Am astupat gaurile ca urla mai tare ca un chopper cu tobe goale, numa ca acuma presiunea mai mare imi cauzeaza sa rasufle pe la iesirea din cilindrii, muult.

Sper sa pot sa ii fac ceva, cu o garnitura, sa le etansez, ca nu vine pur si simplu etans, oricat m-as chinui.

 

Tind sa cred mai mult partea de a regla alimentarea decat sa dereglez altceva din motor. Poate si avansul la aprindere sa cauzeze acelasi fenomen prin o scanteie aiurea.

Cauze pot fi multe zic eu si ideile nu strica sa vina, ca in final le dam si de cap.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc.

 

De vibratii destul de maricele sufar si eu dar marea mea banuiala sunt carburatoarele desincronizate sau cu mezerie.

M-am suit pe un GS model mai nou si parca nu mergea motorul dupa ce l-am pornit fata de al meu, nu prea se simteau vibratii.

 

Tin sa mentionez ca am avut o toba "neoriginala" pe ea si inducea o gramada de vibratii si ea. Acum am toba originala dar a fost gaurita in spate si tot aiurea e.

Am astupat gaurile ca urla mai tare ca un chopper cu tobe goale, numa ca acuma presiunea mai mare imi cauzeaza sa rasufle pe la iesirea din cilindrii, muult.

Sper sa pot sa ii fac ceva, cu o garnitura, sa le etansez, ca nu vine pur si simplu etans, oricat m-as chinui.

 

Tind sa cred mai mult partea de a regla alimentarea decat sa dereglez altceva din motor. Poate si avansul la aprindere sa cauzeze acelasi fenomen prin o scanteie aiurea.

Cauze pot fi multe zic eu si ideile nu strica sa vina, ca in final le dam si de cap.

 

Numai bine

 

O mica opservatie: avansul la GS500 este electronic si nu se regleaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...