Thomas Postat Aprilie 30, 2008 Autor Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) O piata libera duce la competitie, nu ? Ei se bazeaza pe faptul ca cine tine la garantia mobrelor luate de la ei trebuie sa faca service-ul fix acolo, altfel pierde garantia si asa sunt obligati sa plateasca 90lei/h. Oricum, pretul orei de manopera in Bucuresti este 50-60 lei in medie. Cat despre piese originale, sunt multi care aduc astfel de piese la preturi mult mai rezonabile. Editat Aprilie 30, 2008 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 intr'adevar. se duc mai mult cei care au garantii la moto. de exemplu pt un gs 500 f din 2006. toba vine cu tot, cicva d ela galerie. costa numai 40 milioane fara TVA asadar cine vrea as aceva am, eu d evanzare .. ca deh o schimb pe asigurarea unui bou. cine vrea o dau cu mai putin de jumate din pret. !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 30, 2008 Autor Share Postat Aprilie 30, 2008 Toate GS-urile au toba dintr-o singura bucata. La 1300 E iti mai iei un GS dar SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Am schimbat ieri placutele de frana si pe fata si pe spate. Pentru ca nu aveau altceva am pus placute "racing". Nu stiu cum de am putut merge inainte, e o diferenta de la cer la pamant intre cum franez acum si cum era inainte. Acum practic e in stare sa ma arunce peste cap daca o fac prea tare, inainte apasam mult pe frana ca sa se intample ceva mai brusc. A fost misto ca le aveau pe stoc si erau si ieftine. Am dat 100 de roni pe cele fata si 80 sau 90 pe cele spate. Plus instalare placute, strans lant, aerat sistemul de frana spate si lichid de frana nou in rezervorul de pe spate si uns cricul lateral si ambreiajul. Total 3 mil, a fost foarte ok pretul. Cei de la Suzuki mi-au spus ca pot aduce in 2 saptamani placute care ma costau 60 de euro numai pe spate Din fericire consumabilele nu tin de garantie asa ca saptamana viitoare imi schimb si kit-ul de lant la tipii astia. Am fost la service-ul celor de la Moto Adventure (?), undeva prin Militari. Din toata LISTA ASTA doar ei au avut pe stoc placute de GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 1, 2008 Autor Share Postat Mai 1, 2008 (editat) Tare, deci tu erai ieri la 18.30 cu GS-ul in fata cand eu plecam? Daca stiam te trageam de maneca Precizare: service-ul se numeste MyMotoTuning (numele celeilalte firma ce imparte spatiul cu Motoadventure in Cotroceni) si locatia este (inca) Iuliu Maniu 9-11 http://www.salutbucuresti.ro/planoras/swf_...-5674&-8096 Editat Mai 1, 2008 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 dc zici ca sunt bune, de acelea imi cumpar si eu + ca pretul mi se pare super ok. ai idee, mai au pe stoc? inca un pret bomba. o oglinda de la carenata 2006 la ei costa 280 lei. la magazine aceeasi oglinda este 70 lei. hai ca'mi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Salut, sunt un nou posesor de suzuki gs, din 94 Tot cautand prin manualul de service, am dat de o chestie denumita balancer shaft. Are cineva idee ce reprezinta?? Ce rol are? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Este vorba de: Counter Balancer Shaft care, pe scurt este un arbore cu o contragreutate, angrenat direct de arborele cotit si care ajuta la reducerea vibratiilor cauzate de motor. Mai pe scurt poti spune ca este un fel de volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 aha am inteles si trebuie cumva sa fie sincronizat sau ceva de genu ?? Daca sa zicem prin absurd nu mai e acolo sau ma rog nu stiu... poate sa fie desincronizat sau necalibrat si sa afecteze cu ceva motorul sau blocul motor sau altceva??? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 (editat) piratule,chiar asa bine ti se pare acuma ca e riscul sa te arunce in cap la franare?eu as considera ca e riscant,dar vorbesc dpdv al unuia care a strans tare frana fata si s a pomenit la propriu cu capu de asfalt si a ramas juma de an fara moto,pt ca astia de la suzuki cerau 90 de euro plus tva pe o maneta de ambreiaj E misto sa fie frana mai tare. Dupa ce am mers iarna asta pe udatura si lapovita, m-am obisnuit sa fac pe ABS-ul uman si nu cred ca se va intampla sa blochez fata. Oricum, mai bine te dai peste cap decat sa intri in copac. 90 de euro maneta? Gizas... Am dat o maneta de ambreiaj cu 10 euro cand am dezmembrat gs 500 cea veche. Si la firmele ce aduc din dezmembrari o iei cu 20, chiar mai putin daca negociezi. Apropos, inca mai am maneta de frana si alte piese. Editat Mai 2, 2008 de Piratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Imi trebuie mie maneta de frana, impreuna cu protectia de cauciuc. Care-i scorul la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 iar eu am nev de maneta ambreiaj. cat mai urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 da un ID pe privat si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 aha am intelessi trebuie cumva sa fie sincronizat sau ceva de genu ?? Daca sa zicem prin absurd nu mai e acolo sau ma rog nu stiu... poate sa fie desincronizat sau necalibrat si sa afecteze cu ceva motorul sau blocul motor sau altceva??? merci Prin absurd daca cineva a desfacut motorul si l-a montat aiurea poate fi desincronizat pentru ca angrenajul este prin roti dintate, cat despre faptul sa il fi scos cu totul, nu prea cred ptr. ca ar fi o mare prostie si ar merge ca dracu mai ales in ture mici - medii. (asta daca ar rezista cuzinetii la astfel de socuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 si cum as putea sa-mi dau seama daca este in regula sau nu?? se simt vibratii mai mari?? n-ar mai fi mers motorul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 (editat) si cum as putea sa-mi dau seama daca este in regula sau nu?? se simt vibratii mai mari?? n-ar mai fi mers motorul?? Salut. Teoretic si practic se poate gresi la montaj astfel incat arborele de balans , sa fie aiurea montat. Cel putin teoretic (fiindca nu am incercat si nu cunosc pe nimeni care a patit asa ceva ca sa iti pot spune practic) in prima faza ar trebui sa se simta vibratii puternice urmand ca acestea sa fie inlocuite/urmate la scurt timp (a se citi km parcursi) de zgomote ciudate, batai generate de uzura arborelui cotit. Trebuie sa tii cont ca un motor in 2 cilindri vibreaza putin mai tare ca unul in 4 cilindrii . Iti recomand sa compari zgomotul produs de motor cu alt motor model identic . bafta. Editat Mai 5, 2008 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 a incercat cineva? sa pui carena si stop spate de pe un GS nou pe unu vechi? binenteles is saua. daca da are cineva dezmembrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 .. o ultima strigare de ajutor: are cineva un telescop fata (nu conteaza care parte stanga/dreapta.. ma intereseaza doar shtanga [fara jamba]) pentru un GS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 (editat) merci pentru raspunsuri faza e ca dupa 5500 de ture incolo incep sa vibreze cam tare oglinzile. Nu stiu daca e normal sa vibreze asa (am modelul de oglinzi ala rotund, si ghidon modelul ala mai lat, nu sport). In rest nu simt vibratii puternice in caroserie. Vibreaza ceva dar nu tare. Nu va suparati ca intreb, dar sunt incepator si asta e prima moto. Editat Mai 5, 2008 de adi_mot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 merci pentru raspunsuri faza e ca dupa 5500 de ture incolo incep sa vibreze cam tare oglinzile. Nu stiu daca e normal sa vibreze asa (am modelul de oglinzi ala rotund, si ghidon modelul ala mai lat, nu sport). In rest nu simt vibratii puternice in caroserie. Vibreaza ceva dar nu tare. Nu pot sa iti spun mai multe , doar asa din ce spui tu aici. Trebuie sa compari cu alt gs. Cand vrei sa asculti sunetul facut de motor astupi (dar nu ermetic) iesirea tobei cu o mana si asculti. Daca vibratiile sunt mari , sau nu mai creste in ture mai mult de 5500 - 6000 e posibil sa fie cuzinetii sau arborele uzate rau. Daca acele vibratii sunt mici , si se simt doar in ghidon, e posibil sa fie de la lipsa "capetelor de ghidon" . Cineva de aici de pe forum si-a scos acele capete de ghidon si simtea multe vibratii. Se pare ca nu sunt doar "de frumusete"! Altceva nu imi trece prin cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Mi-au furat capatul de la ghidonul drept si cat am mers fara nu am simtit vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 salutari tuturor! recent am achizitionat si eu un model din '91 si incepator fiind as avea de pus niste intrebari: -cam ce viteza prinde gs-u? (sau ale voastre ce viteza prind) -cam care-i limita demarajului puternic (caci la modelul meu de la 100km/h in sus urca mai greu) -cate viteze aveti? -care este consumul mediu? in actele care le am primit cand am luat-o scrie ca are puterea limitata la care mai multi mi au zis ca in acest caz nu ar trebui sa urce peste 120 km/h. am mers si cu 140 si cred ca mai urca dar f greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 merge oare poza?merge,asa ca mai pun 2,sa vedeti parbrizul ajuta la ceva parbrizul ala? eu nu am si tare ma bate gandul sa imi iau una.. da daca nici nu arata prea bine si nici nu ajuta mare lucru.. fas..Te-ai dat pe varianta fara parbriz ca sa simti cat e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Noroc. De vibratii destul de maricele sufar si eu dar marea mea banuiala sunt carburatoarele desincronizate sau cu mezerie. M-am suit pe un GS model mai nou si parca nu mergea motorul dupa ce l-am pornit fata de al meu, nu prea se simteau vibratii. Tin sa mentionez ca am avut o toba "neoriginala" pe ea si inducea o gramada de vibratii si ea. Acum am toba originala dar a fost gaurita in spate si tot aiurea e. Am astupat gaurile ca urla mai tare ca un chopper cu tobe goale, numa ca acuma presiunea mai mare imi cauzeaza sa rasufle pe la iesirea din cilindrii, muult. Sper sa pot sa ii fac ceva, cu o garnitura, sa le etansez, ca nu vine pur si simplu etans, oricat m-as chinui. Tind sa cred mai mult partea de a regla alimentarea decat sa dereglez altceva din motor. Poate si avansul la aprindere sa cauzeze acelasi fenomen prin o scanteie aiurea. Cauze pot fi multe zic eu si ideile nu strica sa vina, ca in final le dam si de cap. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Noroc. De vibratii destul de maricele sufar si eu dar marea mea banuiala sunt carburatoarele desincronizate sau cu mezerie. M-am suit pe un GS model mai nou si parca nu mergea motorul dupa ce l-am pornit fata de al meu, nu prea se simteau vibratii. Tin sa mentionez ca am avut o toba "neoriginala" pe ea si inducea o gramada de vibratii si ea. Acum am toba originala dar a fost gaurita in spate si tot aiurea e. Am astupat gaurile ca urla mai tare ca un chopper cu tobe goale, numa ca acuma presiunea mai mare imi cauzeaza sa rasufle pe la iesirea din cilindrii, muult. Sper sa pot sa ii fac ceva, cu o garnitura, sa le etansez, ca nu vine pur si simplu etans, oricat m-as chinui. Tind sa cred mai mult partea de a regla alimentarea decat sa dereglez altceva din motor. Poate si avansul la aprindere sa cauzeze acelasi fenomen prin o scanteie aiurea. Cauze pot fi multe zic eu si ideile nu strica sa vina, ca in final le dam si de cap. Numai bine O mica opservatie: avansul la GS500 este electronic si nu se regleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.