Petru Moldovan Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 Stiti careva un magazin in Bucuresti care sa vinda acumulatori de talie mica prevazuti cu surub? Eu am gasit pana acum fie acumulatori moderni uscati (adica cu gel si valva de ventilatie) dotati cu papuc tata, fie furnizorii de piese originale care imi vand un acumulator cu acid+apa la un pret cam cat jumatate dintr-un motor de mana a doua... Scuze daca mai exista un topic ca asta, dar la Search mie mi-au iesit numai aberatii gen "Vopsit de motor"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 acumulatori de talie mica prevazuti cu surub? Nu prea inteleg ce cauti ?? Acumulator de 4-6 Ah ?? Acumulatorii moto toti sant standard la borne,adica cu surub M6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Pe strada Masina de paine in zona Obor este reprezentanta Varta. Au tot ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Nu stiu daca o sa gasesti vre-un magazin deschid in perioada craciunului. Cauta pe forum magazinul Varta de pe Stefan cel Mare .. in cele din urma tot pe Masina de paine s-ar putea sa te trimita pentru ca acolo e depozitul si au toate modelele de baterii. Acum 2 ani, eu am cautat ceva mai ieftin decat Varta si am luat Exide de la un magazin moto de la Piata Muncii. (search exide si piata muncii pe forum) Dat fiind ca bateria inca e buna, cred ca am luat o decizie corecta. Cea mai ieftina solutie o reprezinta bateriile Delo sau cum s-or numi de la Louis. Atunca un ochi pe catalogul online si vezi ce ti se potriveste, iar apoi da un search pe forum sa vezi cine aduce de la Loius (Paula bikershop din Ploiesti, Magazinu Louis din Vitan, multi altii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Am vazut si baterii VICTOR la KAWA-MOTOR.(am avut VICTOR pe TLR si am fost multumit,am luat-o din Brasov) Parerea mea ar fi sa iti iei baterie la primavara,acu nu mai are rost !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 sau vorbeste cu userul "barna". a doua zi ai acumulatorul in oras, cu garantie, si la preturi mai mult decat bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 24, 2007 Autor Share Postat Decembrie 24, 2007 Nu prea inteleg ce cauti ?? Acumulator de 4-6 Ah ?? Acumulatorii moto toti sant standard la borne,adica cu surub M6. Ma refeream la faptul ca gasesc usor si la preturi rezonabile in magazinele de piese electronice acumulatori de talie mica cu gel, aerisire automata prin valva, etc. dar dotati cu papuci tata de 5mm (ca aia de Dacie); astia se pun de obicei in UPS-uri si in alarme de locuinta. Pe de alta parte daca comand part-number xyz de la un dealer Kawasaki o sa-mi aduca in 1-2 luni la un pret astronomic o baterie depasita din punc de vedere tehnic (cu acid si apa, cu volumul aproape de doua ori mai mare decat trebuie, etc.). Oricum uitasem de magazinul Varta si la Kawa Motors nu am fost pana acum, iar magazinul moto de la Piata Muncii pare sa fi devenit intre timp banca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Ma refeream la faptul ca gasesc usor si la preturi rezonabile in magazinele de piese electronice acumulatori de talie mica cu gel, aerisire automata prin valva, etc. dar dotati cu papuci tata de 5mm (ca aia de Dacie); astia se pun de obicei in UPS-uri si in alarme de locuinta. Pe de alta parte daca comand part-number xyz de la un dealer Kawasaki o sa-mi aduca in 1-2 luni la un pret astronomic o baterie depasita din punc de vedere tehnic (cu acid si apa, cu volumul aproape de doua ori mai mare decat trebuie, etc.). Oricum uitasem de magazinul Varta si la Kawa Motors nu am fost pana acum, iar magazinul moto de la Piata Muncii pare sa fi devenit intre timp banca... Vezi ca acumulatorii aia de back-up nu prea merg la ce vrei tu,nu sant conceputi pt vibratii si nici pt a da curent mare la pornire. Ia acc de moto sa nu prajesti ceva mai ales ca papucii aia de contact se pot desprinde oricand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Acumulatorii de ups/alarma nu sunt buni pt motociclete deoarece nu pot furniza curent suficient pentru demaror (100-200 A pentru cateva secunde). De asemenea tinand cont de aplicatiile pentru carea au fost proiectati, s-ar putea sa aiba probleme si la capitolul temperatura de functionare si vibrarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 25, 2007 Autor Share Postat Decembrie 25, 2007 Vezi ca acumulatorii aia de back-up nu prea merg la ce vrei tu,nu sant conceputi pt vibratii si nici pt a da curent mare la pornire. Ia acc de moto sa nu prajesti ceva mai ales ca papucii aia de contact se pot desprinde oricand. Exact de aia am intrebat aici, ca eram deja convins ca daca pe aia de UPS scrie "Designed for standby & cycle use" cycle nu vine de la motorcycle ci de la cicluri regulate de incarcare si descarcare... Intre timp se pare ca am gasit ce-mi trebuie pe sit la Varta (ca am spatiul fizic foarte limitat si e destul de greu de gasit ceva care sa incapa acolo), sa vad la anul daca am noroc sa si aiba in stoc asa ceva aici... In alta ordine de idei, daca trec de la un acumulator traditional cu plumb, apa si acid la unul modern cu plumb, gel si acid se schimba cumva tensiunea de incarcare? Trebuie reglat/schimbat ceva pe la alternator/releu incarcare? Ca nu vreau sa-mi iau unul prost dar corespunzator specificatiilor tehnice... Concret eu am acum un acumulator japonez de pe vremea lui Noie, de 7 Ah, care are 130x75x135mm. Optiunile ar fi asta nou http://www.varta-automotive.com/pmd/showBa...r=5079020113104 tot de 7 Ah, cu dimensiunile de 113x70x105mm si curent de pornire de 110A si asta de epoca http://www.varta-automotive.com/pmd/showBa...r=0120140083100 de 12 Ah cu dimensiunile de 122x61x135mm si curent de pornire de 80A. Eu cred ca vremea acumulatorilor cu lichid a cam trecut, dar din pacate motorul meu e din vremea aia... Asa ca merge sau iau ceva de epoca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Ia ce scrie in carte sa nu ai surprize neplacute !! Oricum bateriile cu lichid sant mai ieftine si daca o montezi corect nu ai probleme ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 25, 2007 Autor Share Postat Decembrie 25, 2007 Ia ce scrie in carte sa nu ai surprize neplacute !! Oricum bateriile cu lichid sant mai ieftine si daca o montezi corect nu ai probleme ! Dar alea cu lichid sunt si mult mai proaste. E ca si cum ai spune ca tranzistorii pe germaniu sunt mai buni decat aia pe siliciu ca s-au produs de mai mult timp... Eu nu sunt lamurit daca am probleme cu incarcarea (ca evident ai mari probleme daca schimbi de la plumb la nichel sau la litiu), dar nu mi-e prea clar cu tehnologia asta noua daca schimbi de la plumb cu apa si acid la plumb cu gel si acid daca se schimba ceva. O sa intreb la aia la Varta, dar parcva vad ca dau de un tampit de vanzator care-si porecleste sericiul "scarbici" si care habar n-are ce vinde si despre ce-l intreb eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 (editat) Am avut pe vremuri pe comuniste baterii Varta cu lichid si au mers super !! Nu te duce la vanzator la Varta,du-te pe Masina de Paine(langa policlinica) unde au ei service-ul,si intreaba-l pe mecanicul de acolo,e cel mai in masura sa te lamureasca,cred ca or fi pe acolo acu dupa craciun !! Spune si noua ce ai rezolvat !! Editat Decembrie 26, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 (editat) Varta este o marca buna de baterii, dar pentru moto eu cel putin nu recomand, DELOC. Aproape toate bateriile Varta pt moto sunt baterii umede ( ma refer la cele cu pret normal, nu exorbitant ), si spere deosebire de alte marci au si garantie f scurta. Victor de exemplu au garantie 5 ANI,evident foarte mult, fara sa mai spunem de diferentele de pret, fiind mult mai ieftine. De ce conteaza ca sunt umede sau nu? conteaza, pt ca spre deosebire de o masina, o motocicleta o inclini, si ori cat de bine ar fi ele sigilate, vaporii de acid tot se elimina din compartimentul acumulatorului => vopsea si metal corodat,si la pierderi mai serioase plastice subtil deformate etc... Cauta acumulatori ce au acidul sub forma de gel,ce sunt special concepute pentru motociclete, le poti inclina fara probleme, plus ca acidul din ele se evapora mult mai greu, si de regula au garantia pe o durata mai lunga de timp. De aceea eu personal nu recomand acumulatorii Varta. Repet marca este buna, acumulatorii auto sunt foarte buni, dar pentru moto, personal cred ca au tehnologia depasita, plus pretul nu este de partea lor Baftos va doresc Editat Decembrie 26, 2007 de Lee_e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 Tipul bateriei depinde de motocicleta. Daca locasul a fost prevazut pentru baterii standard nu vei gasi baterie fara intretinere la aceleasi dimensiuni si caracteristici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 Tipul bateriei depinde de motocicleta. Daca locasul a fost prevazut pentru baterii standard nu vei gasi baterie fara intretinere la aceleasi dimensiuni si caracteristici Bineanteles ca vei gasi, singura diferenta intre ele este ca unele sunt umede, altele sunt uscate. Aceeasi dimensiune, aceeasi putere, doar alta tehnologie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 28, 2007 Autor Share Postat Decembrie 28, 2007 Bineanteles ca vei gasi, singura diferenta intre ele este ca unele sunt umede, altele sunt uscate. Aceeasi dimensiune, aceeasi putere, doar alta tehnologie Nu, nu voi gasi pentru EL250B cel putin... Singurele modele care incap sunt de 6Ah si au borna de + pe stanga, nu pe dreapta... Oricum am gasit la http://www.getgeared.co.uk/productinfo/bat...nventional.html ceva foarte important: Please note: Older motorcycles with electronics designed for a conventional lead /acid battery must not be fitted with a maintenance-free battery. The generator and regulator of the vehicle are not suitable for maintenance-free batteries and would overload the battery, causing permanent damage. Adica iti strici bateria daca pui una model nou pe o motocicleta de tip vechi Asa ca mi-am comandat o baterie conventionala de tipul http://www.getgeared.co.uk/acatalog/SAITO_...ry_YB9L-A2.html de la motolouis.ro ca nu am inteles de ce sa dau mai mult pe o baterie Delo decat pe una Saito cu exact aceleasi caracteristici, presupun ca e ca povestea cu Harley-Davidson care e mai fiabil ca Honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 Nu, nu voi gasi pentru EL250B cel putin... Singurele modele care incap sunt de 6Ah si au borna de + pe stanga, nu pe dreapta... Nu neg ce spui, dar fiecare fabricant isi face dimensiunile lui asa numite de el "standard" , o spun din experienta ca fiecare fabricant are cota lui, poate exista marci care fabrica si pe cota ta specifica la amperajul dorit... da-mi un PM cu cotele bateriei tale ( latime, lungime, inaltime, amperaj ) si poate iti pot gasi ceva cu gel, sunt in domeniu Chair daca deja ai cumparat, da-mi cotele, poate se gaseste, si macar stii pe viitor 100% daca ezista' sau ezista' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 asa iti trebe daca nu intrebi la cine trebe inainte )... 1. de la site de la varta(sau alt producator cu site care se respecta) iei ezact dimensiunile bateriei (in caz ca nu stii deja ce si cum) 2. + - 1 - 2 mm e complet tolerabil 3. alternativa la pasii 1,2 e sa mergi pe site-uri gen louis si sa iti comanzi direct bike - specific parts. 4. cauti la magazinele auto / moto baterie de LxWxH de 12v si 9Ah ... (o sa fii surprins din cate o sa ai de alege) - iti alegi o firma de baterie care are raport calitate pret ok dintre cele care merita mentionate (Victor, Varta, Yuasa, Delo, Saito, etc - ordine pur aleatoare) 5. eu am gasit la prima incercare ... in Arad (da au si site si livreaza national) www.kurtys.ro - nu am interese, da pr langa asta mai fac tot felu de munci miracol pe partea de electrica . 6. bafta si sa zici cum ai facut in cele din urma La multi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 salut fac putin off-topic, sorry daca imi cumpar o baterie cu amperaj mai mare decat cel normal, ce se intampla ? e de rau, e de bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 salut fac putin off-topic, sorry daca imi cumpar o baterie cu amperaj mai mare decat cel normal, ce se intampla ? e de rau, e de bine ? Nu se intampla nimic rau. Sa nu fie de amperaj mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 salut fac putin off-topic, sorry daca imi cumpar o baterie cu amperaj mai mare decat cel normal, ce se intampla ? e de rau, e de bine ? Daca e cu 1-2 Ah mai mare nu e problema,altfel e posibil sa nu o incarce alternatorul suficient,decat la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 eu mi-am rezolvat problema bateriei cu un Incarcator care este legat in permanenta de baterie. deoarece trebuie sa desfaci 1001 de suruburi ca sa ajungi la bateria bmw-ului, am gasit solutia optima cu un Intelli Charger de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 eu mi-am rezolvat problema bateriei cu un Incarcator care este legat in permanenta de baterie. deoarece trebuie sa desfaci 1001 de suruburi ca sa ajungi la bateria bmw-ului, am gasit solutia optima cu un Intelli Charger de la Louis. Ce anume ai facut, pt ca am aceeasi probl.la Intruder se ajunge foarte greu la baterie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Ce anume ai facut, pt ca am aceeasi probl.la Intruder se ajunge foarte greu la baterie ! http://www.louis.de/_30b2f90bbff9f4cfb7990...07/pdf/0717.pdf --- Mesaj completat în 30 Dec 2007 11:01 ------------- Ce anume ai facut, pt ca am aceeasi probl.la Intruder se ajunge foarte greu la baterie ! http://www.louis.de/_30b2f90bbff9f4cfb7990...07/pdf/0716.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.