Sari la conținut

Bmw Hp2 Sport.


insider
 Share

Postări Recomandate

astia de la bmw se pricep la supersporturi cum se pricepe si dacia sa faca masiini de curse

 

ISTORIE MOTO... IN VITEZA !

RECORDURI MONDIALE*

 

1920 Ernest Walker (USA) Indian (994cmc) 166,670 km/h

1923 Claude Temple (GB British Anzani (996cmc) 174,580 km/h

1924 Herbert Le Vack (GB) Brough-Superior-JAP (867cmc) 191,590 km/h

1926 Claude Temple (GB) OEC-Temple-JAP (996 cmc) 195,330 km/h

1928 Oliver Baldwin (GB) Zenith -JAP (996 cmc) 200,560 km/h

1929 Herbert Le Vack (GB) Brough-Superior-JAP (995 cmc) 207,330 km/h

1930 Joe Wright (GB) OEC-Temple-JAP (994cmc) 220, 990km/h

1930 Ernst Henne (D) BMW (735cmc) 221,540 km/h

1930 Joe Wright (GB) OEC-Temple-JAP(994cmc) 242,590 km/h

1932 Ernst Henne (D) BMW (735cmc) 244,400 km/h

1934 Ernst Henne (D) BMW (735cmc) 246,069 km/h

1935 Ernst Henne (D) BMW (735cmc) 256,046 km/h

1936 Ernst Henne (D) BMW (495cmc) 272,006 km/h

1937 Eric Fernihough (GB) Brough-Superior-JAP (995cmc) 273,244 km/h

1937 Piero Taruffi (I) Gilera (492cmc) 274,181 km/h

1937 Ernst Henne (D) BMW (495 cmc) 279,503 km/h

1951 Wilhelm Herz (D) NSU (499cmc) 290,322 km/h

1955 Russel Wright (NZ) Vincent HRD (998cmc) 297,640 km/h

1956 Wilhelm Herz (D) NSU (499cmc) 338,092 km/h

1962 Bill Johnson (USA) Triumph (667cmc) 361,410 km/h

1966 Bob Leppan (USA) Triumph (1.298 cmc) 395,280 km/h

1970 Don Vesco (USA) Yamaha (700 cmc) 405,250 km/h

1970 Cal Raybon (USA) Harley-Davidson (1.480cmc) 426,400 km/h

1975 Don Vesco (USA) Yamaha (1.496cmc) 487,515 km/h

1978 Don Vesco (USA) Kawasaki (2.032cmc) 505,980 km/h

1990 Dave Campos (USA) Easyriders-Streamliner (2.858cmc) 518,372 km/h

 

*Distanta 1 km, cu start lansat.

 

Data: 2006-02-24 14:26:29.901772

Text: Dan Nastase

Foto: MPI

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 171
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si totusi ce legatura au recordurile astea cu istoria motociclismului viteza?

asa pot spune si eu ca y2k bate toate recordurile la viteza....

si?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul Nastase a pus punctul pe i : BMW n-a mai facut absolut nimic din 1937....si atunci au avut noroc de Ernst Henne....

Ce sa mai...super concluzie. Te-ai gandit mult nu? Kawasaki de exp apar o sg data in lista aia, Honda...deloc, Yamaha o sg data...BMW de 6 ori. Daca ar fi sa folosesc si eu rationamentul tau eronat as trage concluzia ca BMW la capitolul motociclete e cu mult superioar japonezelor. Dar nu o fac. Motivul disparitiei de pe acea lista este reprofilarea motocicletelor. Observi ca ei au inceput sa nu mai produca motoare de viteza...au lasat asta pe seama diviziei ce se ocupa de masini(mai ales divizia M) in anii ce urmeaza. Motocicletele lor tind sa se orienteze spre confort, siguranta...si altele, si lasa viteza deoparte. HP2 sport, s-a spus si mai sus dar deh cine se deranjeaza sa citeasca, a fost facut sa demonstreze ca se poate obtine o performanta buna utilizand si alte metode(motor boxer si crdan in loc de lant). Ei se vor mai mult confortabili si fiabili decat rapizi.

 

@sergiukawa...nu ma mai obosesc sa combat afirmatiile tale...n-are rost!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa combati nimic...

trebuie doar sa accepti ca ceea ce spun eu e adevarat

bmw nu are legatura cu super sportul

in schimb sunt numarul 1 in touring si poate si enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa combati nimic...

trebuie doar sa accepti ca ceea ce spun eu e adevarat

bmw nu are legatura cu super sportul

in schimb sunt numarul 1 in touring si poate si enduro

ai dreptate...insa hp2 sport nu are concurent direct. este rapid, insa nu cred ca cei de la bmw au dorit sa-i invinga pe japonezi si iatalieni la viteza ci la fiabilitate...si au facut-o in cursa de anduranta in care au iest in top 20. asta e scopul lui hp2 sport. primesti destula viteza insa si o doza mare de fiabilitate si traditie(dinnou mentionez motorul boxer si cardanul). este ceea ce fanii BMW doreau...un speed...ceva nou... care sa respecte traditia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si o alta... ISTORIE:

BMW CASTIGATOR IN DAKAR.

 

1981 - Hubert Auriol - BMW GS 800 HPN

1983 - H. Auriol - BMW GS 1000 Schek

1984 - Gaston Rahier - BMW GS 900 Schek

1985 - G. Rahier - BMW GS 1000 HPN

1999 - Richard Sainct - BMW F 650 RR

2000 - 1. R. Sainct - BMW F 650 RR, 2. O. Gallardo - BMW F 650 RR, 3. J. Lewis - BMW R 90 GS RR, 4. J. Boacy - BMW F 650 RR.

 

... Si as mai putea continua cu titlurile de campion la atas, in Tourist Trophy, anduranta,

si multe, multe alte recorduri de care este plina istoria blazonului alb-albastru...

... Cu ABS-ul, cu injectia electronica de benzina, cu Telelever-ul, cu Duolever-ul cu Paralever-ul cu CAM-BUS-ul, cu ESA si alte realizari tehnice de varf...

 

Da, BMW nu a creat si nu o sa o sa creeze niciodata motociclete ieftine, sport, supersport, cruiser, toring sau enduro pentru un mare public exaltat doar de performantele inselatoare...

BMW se bazeaza pe recordurile obtinute pe tehnologia si inginerii de exceptie pentru a se adresa doar unei clientele selecte.

Si unor motociclisti avizati care cuceresc lumea. Cu stil si rafinament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW clar vrea o bucata din "race on sunday sell on monday" insa se misca usurel cum e si normal. Au confirmat acum vreo 3 luni ca in 2009 o sa vina cu un 4il de 1000cc cu care o sa concureze in superbike. Si m-as mira sa nu fie cu lant :crack:

 

Apoi lasati-o moale cu BMW-ul foarte rational, deosebit si select, au si modele ieftine, banale si populare - F650GS, au si modele de hype si cam aberante - K1200R sau HP2 enduro, au si marketing bazat pe "WOW 160 CP!!!!!1111oneoneone". Iar cu HP2 sport si superbike-ul care e pe vine au si vitezane plasticate.

 

Si toate astea sunt foarte bune, vreau sa vad concurenta cat mai incordata la toate categoriile, asta e intotdeauna bine pentru consumatori.

 

Iar in final e discutabila si parte cu confortul si fiabilitatea, boxerul cam vibreaza si asta dauneaza ambelor, si K-urile vechi se pare ca rezista mai bine decat R-urile :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi exista democratie si dreptul la libera exprimare, eu totusi nu am deschis threadul asta sa se balacareasca toti ratatii aici.

 

sergiukawa esti printre putinii oameni de pe forumul asta de care sincer imi este SILA MAXIMA.

 

Daca ia cineva si-ti aduna toate posturile intr-un .doc o sa observi ca nu faci altceva decat sa 1)pupi in poponeata kawasaki 2) sa pupi in poponeata kawasaki ZX7R mai exact 3) sa denigrezi Honda sau alte marci de motociclete 4) sa fii total offtopic,sa incepi cu jigniri,injurii si texte cu care doar un copil de 4 ani s-ar mandri.

 

Du-te frate pe threadurile dedicate japonezelor,ZX-urilor, Ninjelor si lasa-ne pe astia care suntem rupti in gura sa visam la BMW uri si la ce vrem noi, sa ne dam cu parerea mai mult sau mai putin pertinenta.

 

Daca am vrut sa discutam doar despre HP2 Sport aici oare cer asa mult? Cer asa mult daca as dori sa nu vina cate un ratat care sa arunce cu (cuvant urat) in vreo marca de motocicleta atunci cand apare o discutie de genu asta?

 

Spre deosebire de Japoneze, care sunt cam toate o apa si un pamant (design si performante), adica in sensul ca sunt foarte similare, BMW-urile,Ducati-urile, Triumph-urile, Buell-urile, MV Agusta, sunt niste marci cu personalitate.

 

Sunt curios cate K1200R sunt in Romania, cate Aprilia RSV, cate mv agusta, cate triumph speed triple...si apoi ma gandesc cate CBR 600F sunt, cate ZX6R, cate R6.

 

Statistica asta ar spune multe despre motociclistii din Romania,din multe puncte de vedere.

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect pentru cei de la BMW ca imbina traditia cu fiabilitatea si in acelasi timp incearca sa tina piept si ca performante cu japonezele.

 

 

 

 

 

Statistica asta ar spune multe despre motociclistii din Romania,din multe puncte de vedere.

 

Uimeste-ma! Ce spune? in afara de faptul ca sunt fiabile, ca se gasesc piese,ca sunt ieftine.

 

Intr-adevar BMW sunt o marca aparte ,dar stii tu, @insider, decat sa te balacaresti pe forum cu nimic(de vreo 2 ani) mai bine sa conduci un ,,amarat'' de F1...

 

 

 

 

 

OFF:(si imi cer scuze):@insider, despre tine ca individ, cred ca te-ai inscris pe acest forum doar pentru a-ti satisface o dorinta de socializare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cate K1200R sunt in Romania, cate Aprilia RSV, cate mv agusta, cate triumph speed triple...si apoi ma gandesc cate CBR 600F sunt, cate ZX6R, cate R6.

Statistica asta ar spune multe despre motociclistii din Romania,din multe puncte de vedere.

Statistica spune ca in mod absolut uluitor alegem produsul mai bun la jumatate de pret pentru ca vrem sa-l calarim mult si bine nu sa-l admiram in fata terasei si sa ne credem deosebiti ca avem o motocicleta rara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silenti...cred ca gluuuumesti :crack: ! Asta e total noua...eu credeam ca romanu face total pe invers decat cum spui tu. Cumpara ce e mai prost si mai rapid si mai aratos ca sa atraga priviri la terase. Adica aseaza in fata unei terase un BMW, un Triumph sau un Buell si apoi la teresa urmatoare o Honda, un Kawa, o Yamaha sau un Suzuki(chiar secaduri de or fi numai sa arate bine si sa prinda mult). Ia zi-mi tu unde se va uita lumea mai mult? Recunosc si eu as admira japonezele dar as sti sa apreciez si pe celelelate pentru ceea ce inseamna. Asta nu cred ca este un thread in care cineva incearca sa spuna ca suntem toti niste prosti sa credem ca japonezele sant mai bune...or fi. Se incearca sa arate ca au niste rivali pe masura, poate nu tot timpul la nivelul lor de performanta, al caror farmec vine din alta parte...traditie, ingeniozitate...etc. Asta e un thread pe care se discuta despre HP2 Sport si nu despre ce face romanu, cat de bune is japonezele, hai sa le comparam sa vedem care e mai tare, stai sa-ti arat ca a mea desi mai veche matura pe jos cu una noua(@sergiukawa) sau altele. Cine intra pe acest thread ar trebui sa o faca din admiratie pentru BMW si nu ca sa arunce cu cate o puga de kko in unul si in altul...@Silenti...cati dintre cei care au raspuns la cererea lui Insider au fost on-topic? Cati au acceptat discutia despre HP2 Sport ca admiratori...daca nu iti place motocicleta asta intri...spui ce crezi ca nu e in regula cu ea si gata...nu incerci sa stergi pe jos cu topicul omului. As fi vrut si eu sa aflu de pe forum care sunt performantele lui HP2 Sport, ce pret are...ce sanse are sa patrunda pe piata(fie si numai in curtile vechilor clienti BMW)...sa discut putin ca fan BMW despre aceasta nou aparitie. In schimb am aflat pentru a miia oara ca sergiukawa e fan Kawa(nu-l condamn da cred ca insista deja mult prea mult), ca nu multi sunt cei care accepta ideea ca poate cineva va veni candva si ii va detrona pe japonezi, ca daca nu prinde mult si nu are putere cat un tractor o motocicleta nu e buna de nimic. 4 pagini de posturi in care lumea se tot cearta aiurea pe motivul ca ar "discuta" despre noul HP2 sport................ei Silenti, asta face cel mai bine romanu! :crack:. Oare de ce Domnul Dan Nastase vine cu niste detalii interesante si nu se cearta cu nimeni?

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statistica spune ca in mod absolut uluitor alegem produsul mai bun la jumatate de pret pentru ca vrem sa-l calarim mult si bine nu sa-l admiram in fata terasei si sa ne credem deosebiti ca avem o motocicleta rara.

 

Nu vreau sa supar pe nimeni dar nu cunosc nici un posesor de moto. bmw care il tine in fata terasei doar ca sa demonstreze ca are o motocicleta rara sau scumpa , ci din contra au foarte multi km facuti intr-un sezon indiferent ca au un gs, rt, gt sau orice alt model de bmw

 

P.S ...pacat ca s-a deviat de la subiectul acestui topic si se schimba replici fara rost

Pace tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum eu zic ca hp`u ii o moto super,nu`ti trebuie decat sa bagi benzina in ea shi garantat 60-70 000 km,desi chiar am citit intr`o revista mai demult unde au testat cv moto japoneza shi un bmw...nu mai stiu ce era cred ca honda,in fine,shi spuneau ca,cu honda faci 50-60 000 km fara sa te uiti la motor(din p.d.v. tehnic) iar cu bmw`u 90 000 - 100 000 shi sincer eu o cred pe asta pt ca am shi eu un bmw care pot sa zic ii ca nou desi are 45 de ani :crack: ,iar in al deilea rand oricum nu putem compara bmw`u cu japonezele care sunt clasa diferita...japonezele sunt facute in special pt performanta,sunt motoare turate,de ex. un yamaha r6 se tureaza 18000 sau cat..deci nu ne putem astepta sa tina cat un bmw,mai zic odata PAREREA MEA...bafta tuturor shi numai bine :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine intra pe acest thread ar trebui sa o faca din admiratie pentru BMW si nu ca sa arunce cu cate o puga de kko in unul si in altul...@Silenti...cati dintre cei care au raspuns la cererea lui Insider au fost on-topic? Cati au acceptat discutia despre HP2 Sport ca admiratori...daca nu iti place motocicleta asta intri...spui ce crezi ca nu e in regula cu ea si gata...nu incerci sa stergi pe jos cu topicul omului. As fi vrut si eu sa aflu de pe forum care sunt performantele lui HP2 Sport, ce pret are...ce sanse are sa patrunda pe piata

Nu ma intereseaza ce-a facut sergiukawa, nu sunt tatal lui. Eu am vorbit de HP2 Sport in posturile mele, cu exceptia ultimului offtopic pentru ca totusi e complet aiurea sa fie judecati motociclisti posesori de japoneze de un motoforumist care se uita numai la poze.

 

Revenind la HP2 Sport ce mai pote fi spus? E o motocicleta speciala pentru cursele de anduranta, e cat se poate de specializata si impractica in alte scopuri. Acum nu stiu, eu judec mereu produsele dupa raportul calitate/pret. Ce face modelul asta de 3 ori mai bine decat o japoneza? Nimic. Nu e competitiv deci nu ma incanta cu nimic. Nici viitorul superbike de 4 cilindri in linie de 1000 nu m-ar tenta de cumparat dar sper din tot sufletul sa intre in concurenta directa cu miarele japoneze pentru santatea pietei.

 

Nu vreau sa supar pe nimeni dar nu cunosc nici un posesor de moto. bmw care il tine in fata terasei doar ca sa demonstreze ca are o motocicleta rara sau scumpa

Acolo nu ma refeream la BMW ci la modelele enumerate de insider.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statistica spune ca in mod absolut uluitor alegem produsul mai bun la jumatate de pret pentru ca vrem sa-l calarim mult si bine nu sa-l admiram in fata terasei si sa ne credem deosebiti ca avem o motocicleta rara.

Mwuahahaha hai ca esti tare. Toti pustanii la pubertate viseaza GZXR-15RR turbo ca sa faca multi km in tara si in afara ei :crack: :crack: :crack:. Si fac vizite regulate pe circuit. :crack: :crack: :crack:.

 

90% din SS-urile cumparate la noi sunt folosite la 10% din capacitate. Oricum majoritatea sunt ieftine pentru ca sunt niste vechituri rablagite si tavalite. O japoneza cu putini km si bine intretinuta nu este ieftina DE LOC, iar piesele de origine sunt si ele extrem de scumpe (cine a avut nevoie stie!).

 

Oricum, HP2-ul nu e o motocicleta reprezentativa pentru BMW. Au destule modele in gama care nu poarta un premium asa de mare fata de omoloagele japoneze.

 

Offtopic: Se mai gaseste cate un destept care vine sa explice produse de rahat face BMW-ul. :crack:

BMW-ul este unul din producatorii cu cea mai mare implicare in viata auto-moto sportiva, are un actionariat super-solid si rezultate finaniciare excelente. Ocupa pozitii de frunte atat in Europa cat si in State si Asia. Si asta prin vanzarea masinilor si motoarelor de rahat care le face, nu prin altceva.

 

Poate se intelege gresit dar nu am avut si nici nu imi doresc BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze dar esti batut in cap, cu un post deasupra ta am specificat ca replica respectiva se referea la modelele expuse de insider nu la BMW in general.

Si da, eu mi-am luat japoneza ca sa fac multi km in tara si in afara ei si fac vizite regulate la circuit, daca poti numi asa amckartul, dar altul mai bun nu e. Am facut anul asta cam 18k km, am facut drum de 1000 de km intr-o zi, 4000 km in 5 zile, ma duc in fiecare weekend pe amckart in sezon si cu tot cu benzina, revizii, un schimb de cauciucuri, chelutilei in excursii si tot n-am ajuns la diferenta de pret dintre gsxr-ul meu si un BMW. Daca ma intrebi pe mine asta e alegerea financiara corecta.

 

LE: n-am absolut nimic cu BMW, toti prietenii mei au BMW si stiu prea bine ca sunt motociclete excelente, cu toate astea la vitezane nu sunt competitivi. Daca vroiam un adventure touring imi luam un r1200gs fara sa clipesc macar. Daca spun ca HP2 Sport nu e nimic interesant inseamna ca am ceva cu BMW? Sunteti dusi. Over & out.

Editat de Silenti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@disabled_cata: Daca tu te-ai simtit lezat de afirmatia mea privind motociclistii din Romania,care oricum era cam vaga, e problema ta. Probabil stii tu de ce te-ai 'autosesizat'.

Eu nic nu am jignit nici nu am facut o aluzie la ceva concret.

Motivele pt care m-am inscris eu pe forum nu prea cred ca te intereseza pe tine, din partea mea pot sa fiu si un poponar care conduce doar masini si care nu-i suporta pe motociclisti, nu cred ca te priveste in mod 'direct' pe tine, activitatea mea pe forum.

Cum eu nu mi-am dat cu parerea la activitatea ta aici,vezi-ti de treaba ta si nu te mai baga in seama offtopic.

 

@Silenti: Statisticile tale sunt prost facute. In tara noastra scumpa, rromanii fac altfel studiul de piata, se gandesc asa: Ce-mi pot cumpara cu cat mai putini bani si care sa fie cat mai 'flashy', mai 'ochios'.

Daca o mana de oameni isi iau supersport,japoneze,plasticate etc...strict pt performante, pt a gasi echilibru ala perfect, si daca le exploateaza la un procent decent din ce pot ele, asta nu inseamna ca toate supersporturile vandute in Romania sunt cumparate de minti cumpatate,asa cum incerci tu sa ni le descrii noua.

 

NU stiu daca o sa fii capabil sa intelegi vreodata ca de mai mult prost gust si lipsa de etica dau dovada duzina de posesori de CBR uri, Ninja, R1, R6 decat posesorii de Ducati,Mv Agusta, Buell, BMW etc. Asta ti-o poate confirma foarta multa lume, nu are rost sa incep sa vin cu argumente.

Nu inteleg de ce dai dovada de atata imaturitate si te scarpini de faptul ca am sau nu motor, ca mi-am facut sau nu user pe forumul asta.

Ar trebui sa puneti conditie ca sa se poata inscrie doar cei care vin cu copie scanata dupa talonul de la motocicleta, vad ca incepeti sa faceti discriminari imbecile, ca nu am motor, ca nu stiu ce, ca pe dincolo.

 

Deja imi este sila de acei care incep sa ma contrazica si sa ma pupe in poponeata doar din lipsa de argumente, care nu pot purta o discutie on topic, si cand vad ca nu au argumente incep sa se lege de faptul ca fie nu am motor, ca ce caut eu pe forumul asta, etc.

 

Nu inteleg de ce-i fWte pe unii grija asta crunta si nu sunt in stare sa poarte o discutie ontopic.

 

Asa prost,fara motor, fara permis, iti garantez eu Silenti, ca stiu mai multe despre motare decat MULTI motociclisti (fie de pe forumu' asta,fie in general), si nu is neaparat texte citite in review uri, asa cum ai fi tentat sa crezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statistica spune ca in mod absolut uluitor alegem produsul mai bun la jumatate de pret pentru ca vrem sa-l calarim mult si bine nu sa-l admiram in fata terasei si sa ne credem deosebiti ca avem o motocicleta rara.

 

90% din SS-urile cumparate la noi sunt folosite la 10% din capacitate. [...] majoritatea sunt ieftine pentru ca sunt niste vechituri rablagite si tavalite.[...]

 

 

Eu nu inteleg de unde veniti voi cu tot felu de "statistici" si numere si situatii. Aveti rude prin institute de statistica? Faceti voi asa...ochiometric? Sau exista un echivalent moto al APIA care publica lunar statistici cu cote de piata sh si noi? Sau facem noi statistici pe loc in functie de cum bate vantul.

90% la suta folosite la 10%? (ma indoiesc ca e vreun tip cu SS care n-a schimbat in viata lui in una sau toate treptele la zona roshie).

Cred ca ar fi corect sa nu mai facem afirmatii de genul asta decat bazate pe date concrete si oficiale.

 

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Jan 2008 14:38 -------------</small><br/>

NU stiu daca o sa fii capabil sa intelegi vreodata ca de mai mult prost gust si lipsa de etica dau dovada duzina de posesori de CBR uri, Ninja, R1, R6 decat posesorii de Ducati,Mv Agusta, Buell, BMW etc. Asta ti-o poate confirma foarta multa lume, nu are rost sa incep sa vin cu argumente.

 

Totdeauna are rost sa aduci argumente. Nu mai arunca cu afirmatii doar pt ca asa ti se pare tie. Din postul tau ar trebui sa inteleg ca posesorii de Ducati, Mv s.a. sunt mai etici si mai elevati sau cum? Asta e genul de post care naste lungi discutii inutile tocmai din cauza ca vorbesti ca sa te afli in treaba...fara argumente.

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatia cu o supersportiva contemporana mi se pare intrucatva deplasata, deoarece de o parte avem cea mai performanta 'incarnare' a unui tip de motor considerat perimat d.p.d.v. tehnic la ora actuala, iar de cealalta avem motorul standard al multor motociclete de azi. E ca si cum s-ar compara cel mai performant avion propulsat cu elice (motor cu pistoane) si un avion oarecare cu turboventilator.

 

Mai interesant (pentru mine, cel putin) ar fi rezultatul cursei de la Daytona (presupun ca participa). Oare vor reusi cei de la BMW sa-l 'detroneze' pe Guaro? Si daca da, care va fi replica Moto Guzzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insider dargul tatii

acuma stau si ma gandesc daca chiar merita sa imi bat capul sa iti raspund avand in vedere ca iti e SILA DE MINE...

ii fi tu ceva destept posesor de masina...apropo ce masina ai?

bmw?

whatever nu conteaza am vrut doar sa subliniez ca esti un pasionat de motociclete(?) care doar se baga in seama pe forumul asta vorbind dintr-o experienta acumulata dupa ani indelungi de "dat" cu revista

daca eu spun ca bmw-ul nu va "alerga" niciodata japonezele pe circuit o fac stiind istoria bmw in cursele de viteza.....

sau avand in vedere suprematia japoneza in acest domeniu...si cea italia bineinteles

eu cred ca postul anterior adresat mie oarecum subtil vine dintr-o oarecare sa nu ii zicem ciuda ....sa o numit invidie

dragul tatii fa-ti carnet de tip A tre sa mentionez si am sa te las cu cea mai mare placere sa conduci "o plasticata" de legenda si dupa aceea poti vb in numele celei mai galonate motociclete facute de firma kawasaki

mi se pare oarecum anormal ca orice noob fara habar de motociclete si motociclism sa vina sa vorbeasca din pura pasiune cu increderea unuia care are ani si ani de experienta acumulata la nivel inalt...

nu te supara mie mi se pare ca nu ar trebui sa vorbesti...asa....cu sila si mai stiu eu ce

crede-ma si mie mi-e SILA sa vad cum orice noob vorbeste oarecum de sus

P.S. mi-a cazut in cap ideea sa imi cumpar vfr 400....

nu ma las pana nu imi cumpar...mi-e atat de draga de numa

numai sunetul V merita efortul....

pace tuturor fie ca aveti motociclete sau fie ca aveti masiini si sunteti pasionati de fenomenul moto

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Jan 2008 20:47 -------------</small><br/>

@

 

Asa prost,fara motor, fara permis, iti garantez eu Silenti, ca stiu mai multe despre motare decat MULTI motociclisti (fie de pe forumu' asta,fie in general), si nu is neaparat texte citite in review uri, asa cum ai fi tentat sa crezi.

prost nu esti esti doar snob....fara motor esti...(deci ne miram de unde stii tu atatea) fara permis aia nu mai stim

pana aici bine

da ia zi-ne si noua sa nu murim prosti cum naiba ne garantezi tu noua ca stii mai multe decat altii avand in vedere cele mentionate mai sus

e ca si cum m-as duce eu la NASA si sa ma ridic in picioare si sa incep sa le explic io la aia rocket science

...

oare ce ar zice?

ca sa stau dracului jos i sa tac din gura ca nu am experienta si vorbesc ampulea...

vad ca te iei in gura cu toti si incepi sa ne explici cum ca daca avem japoneze suntem oarecum in aceeasi oala.....

si aia care au italiene fiindca nu sunt atat de raspandite sunt cine stie ce superhumans

ce ar trebuisa detinem ca sa intram si noi in clubul acela "select" ?

ce dracu ma fratilor ce mai urmeaza?

cred ca imi fac user pe forumul submarine.ro si o sa incep sa le explic la aia cu "argumente" insideriste cum sta treaba cu submarinele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sergiu_kawa: Esti greÂşit total,cand toata lumea iti zice ca esti beat, totusi te duci si te culci,nu? Ca din ce-am citit eu pe forum iti place foarte mult sa te contrazici cu toata lumea,desi provoci doar certuri si discutii insipide,offtopic,fara argumente concrete.

 

Experienta mea acumulata din datul cu revista sau cu ce crezi tu ca ma dau este total irelevanta, atata timp cat ceea ce spun este sau nu adevarat, este sau nu pertinent.

 

Nu inteleg discriminarea asta imbecila, conteaza asa tare cine sunt si ce fac in loc sa conteze daca am sau nu dreptate?

Logica ta are mari carențe mai baiatule.

 

Suferi de grandomanie daca tu crezi ca eu iti adresez tie posturi, SUBTIL. Daca am ceva de spus o spun in fata, nu ma ascund dupa subtilitati care oricum iti depasesc capacitatea de intelegere.

Nu ma asteptam sa fii atat de penibil incat sa-mi spui ca sufar de ciuda sau invidie.

 

Mai tu esti NEBUN? pe ce /cine sa fiu invidios? de ce sa-mi fie ciuda? Tu esti normal la cap? Du-te si fa-ti un control.

 

Tu chiar crezi ca un permis sau o motocicleta de 2000 de euro m-ar face mai DIFERIT decat sunt acu?

 

Tu crezi ca in 3-4 saptamani daca iau permisu si-mi iau o plasticata o sa ma privesc pe mine mai demn in fata ta? asta e testul suprem, de a deveni demn de forum?

 

Daca tu faci aluzie la mine ca as fi noob si habarnist in ceea ce priveste motocicletele probabil ma cunosti foarte bine, ne-am jucat cu sula in nisip cand eram mici si imparteam sandviÂşuri cu cascaval la scoala,din moment ce-ti permiti sa-ti dai cu parerea cu privire la ce sunt,cine sunt si ce stiu eu.

 

Cum poti sa ai tupeul sa ma acuzi ca sunt snob, EU SNOB?

 

Mai nesimtitule eu macar am curajul sa recunosc ca nu am permis, moto si ca-mi exprim parerile din cate stiu si eu,cu mintea mea ingusta si proasta, legat de motociclete.

 

Cauta in dictionar definitia cuvantului snob si apoi mai vorbim.

 

Cred ca mai snob esti tu care-ti ridici in slavi ZX7R ul ala de ai inceput sa provoci sila la tot forumul cu lozincile tale.

 

Nu folosi cuvinte ale caror inteles nu il stapanesti.

 

Cand am spus ca probabil stiu mai multe decat unii probabil te-ai simtit lezat, poate credeai ca fac aluzie la tine. Iti garantez ca stiu mai multe decat anumite persoane care au motocicleta sau care au tangenta cu motocicletele/motociclismul.

 

Si cu siguranta NU ESTI tu omul caruia tre sa-i demonstrez ceva.

 

Nu m-am luat in gura cu nimeni, eventual doar cu aia care vin si se balacaresc ca prostii pe threadul asta,fiind offtopic si incepand cu vechile lor lozinci si replici idioate.

 

Ia si intelege mai baiatule ca tu nu esti in stare, nu esti capabil sa porti o conversatie normala cu cineva, nu esti in stare sa aduci argumente.

 

Stii doar sa pui gaz pe foc, sa vii cu acuze si injurii si esti un tip indoctrinat (de ZX7R probabil).

 

In primul rand toata discutia (cearta) asta cu tine a plecat de la o concluzie imbecila de-a ta.

 

Ma asteptam sa-ti dai seama ca ce spuneam pe threadul asta la inceput,cum ca HP2 Sport 'va alerga' pe japoneze, era ceva spus in gluma, ca un fel de metafora.

 

Dar probabil subtilitatea mea a fost prea ascunsa pt tine si ai preferat sa te aprinzi,sa iei foc si sa incepi certurile clasice si imbecile.

 

Cand o sa vezi ca vin pe forum si dau sfaturi cum sa mearga lumea pe moto atunci sa deschizi ciocu si sa ma acuzi ca sunt ipocrit , etc.

 

Atata timp cat imi dau cu parerea si eu, ca omu', legat de chestii uzuale, vezi-ti de treaba si stai in banca ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mwuahahaha hai ca esti tare. Toti pustanii la pubertate viseaza GZXR-15RR turbo ca sa faca multi km in tara si in afara ei :P :lol: :lol:. Si fac vizite regulate pe circuit. :lol: :D :D.

 

90% din SS-urile cumparate la noi sunt folosite la 10% din capacitate. Oricum majoritatea sunt ieftine pentru ca sunt niste vechituri rablagite si tavalite. O japoneza cu putini km si bine intretinuta nu este ieftina DE LOC, iar piesele de origine sunt si ele extrem de scumpe (cine a avut nevoie stie!).

 

Oricum, HP2-ul nu e o motocicleta reprezentativa pentru BMW. Au destule modele in gama care nu poarta un premium asa de mare fata de omoloagele japoneze.

 

Offtopic: Se mai gaseste cate un destept care vine sa explice produse de rahat face BMW-ul. :bigstar:

BMW-ul este unul din producatorii cu cea mai mare implicare in viata auto-moto sportiva, are un actionariat super-solid si rezultate finaniciare excelente. Ocupa pozitii de frunte atat in Europa cat si in State si Asia. Si asta prin vanzarea masinilor si motoarelor de rahat care le face, nu prin altceva.

 

Poate se intelege gresit dar nu am avut si nici nu imi doresc BMW.

Bine ca ai Ducati :D :D :D :lol: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti batut in cap
Mi se rupe de parerile tale si ale tuturor si de BMW si de japoneze si de Ducati si de toate marile nimicuri cu care se pierde vremea pe forum. Nu sunt dispus sa inghit insulte gratuite de la nimeni pe nici un motiv.

Vorbeste civilizat la fel cum ti-am vorbit si eu. Fara amenintari ca nu e elegant. Nu din spatele monitorului, nu?

 

 

@paulcannibal: schimbarea vitezelor nu inseamna a folosi un SS. Schimbarea vitezelor, ca si multe alte lucruri, vine inainte de folosirea unui SS. Deci axioma: 90% din vitezane se folosesc la sub 10% din potential. Treaba ta daca esti sau nu de acord. Poti sa nu fi de acord, poti sa te documentezi, sa cauti statistici, sa vorbesti cu oameni care vand motoare, cu oameni care repara motoare, cu oameni care merg pe motoare, cu oameni care merg pe circuit, ia-o ca tema de acasa. Eu ma duc sa beau o bere si mi se rupe de romanele pe care le mazgaliti voi aici.

 

@cocosound: poate ca nu sunt nici la prima nici la ultima motocicleta, bai amuzatule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...