Sari la conținut

Accident Dupa Accident ! Aviz Incepatorilor


blue_nightwishX
 Share

Postări Recomandate

“Am incercat sa tip dupa ajutor,am vrut sa intind mana dupa telefon, am incercat sa ma tarasc sa ajung spre marginea drumului,insa era in zadar… nu mai puteam misca nimic.Asfaltul il simteam din ce in ce mai rece si mai rosu..Ma stingeam secunda cu secunda ,vedeam lacrimi in ochii celor ce ma cunosteau…

Nu-mi imaginam ca mi se putea intampla chiar mie. As fi putut jura ca pot sa franez , sa pot sa evit,dar n-a fost asa .Acum e prea tarziu…

Imi cer iertare parintilor,iubitei si prietenilor..N-am avut grija de mine asa cum le-am promis candva.

Chiar daca nu sunt eu de vina , insa probabil daca mergeam ma incet, as fi putut evita. Acum e in zadar .

E rece intre patru scanduri …”

 

Desi n-a trecut bine prima luna din an , desi e frig afara iar zapada n-a disparut de tot, avem deja primele cruci infipte in cimitire...

Daca am calcula cati au murit in 20 de zile ale noului an ,n-ar fi o medie prea buna pana la sfarsit. Acestea au fost primele victime,urmeaza restul zilelor din an sa isi ceara tributul nedrept mai departe.

Cine e urmatorul ?

 

Haideti sa avem mai multa grija de noi pe anul 2008 ! ce spuneti ?

 

 

pe mine m-ai convins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 126
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ce bine ar fi ca un asemenea post facut de un persoana cu intentii bune sa aduca si rezultate nu doar fraze, propozitii, cuvinete ......

promisiuni fara rost .....

Editat de MaDoG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fim seriosi un pic...sa nu ne apucam sa facem flame-uri aici...ideea e ca sunt o gramada de pusti care au pus mana pe niste bani si gata vor 1000RR sau R1...si intr-un fel ii inteleg,pe mine ma sperie si enduroaica mea de 30 de cai la accelerari pe suprafete cu aderenta mica,dar in drum drept mai mult de 140 nu poate,ceea ce pe unii ii face sa rada...ca deh...''cat prinde buey?''...o sa mai moara,sincer,ma doare la 5 metri de cot ca moare unul si altul,din vina lui ca a crosetat si a ajuns sub TIR.

Hai,spor la plimbare si asfalt aderent.

Parerea mea este ca nu are nici o legatura puterea motorului cu experienta, POTI SA MORI PE UN MOTO DE 250 LAFEL DE BINE CUM MORI SI PE UNUL DE 1000.

Am un prieten care incepator fiind primul motor R1 , vreau sa zic ca nu a cazut nici o data cu el iar motorul nu are nici o zgarietura, asa ca nu motorul conteaza ci pilotul

RESTECPA si asfalt uscat !

Editat de jimmy bones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea sunt numai exceptii .

cum sa nu conteze ca e de 250 sa 1000 cmc?

 

nu ti-a fugit niciodata mana in gaz cand te ai dezechilibrat , nu te a tentat sa faci o depasire pe care in mod normal nu ai face-o numai ptr ca ai x cai sub tine si stii ca te tine ?

 

pana si viteza cu care te deplasezi in general va fi alta , ptr ca poti !

 

echilibru , stapanire , luciditate , reflexe ... asta as zice eu ca imi trebuiesc la superlativ , noroc ...

si stiu ca nu le am (asa cum mi-as dori ) si ptr asta imi fac griji , incerc sa le contrabalansez mergand mai ponderat .

ceea ce iara imi iese prea rar ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti grija ca este nisip pe sosea ramas in urma topirii ghetii.Ieri in spatele meu un prieten a comis-o.Din fericire el este bine,moto cam sifonat.Noroc cu crashpadurile.Avea cauciucuri noi Pilot Power.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea sunt numai exceptii .

cum sa nu conteze ca e de 250 sa 1000 cmc?

 

nu ti-a fugit niciodata mana in gaz cand te ai dezechilibrat , nu te a tentat sa faci o depasire pe care in mod normal nu ai face-o numai ptr ca ai x cai sub tine si stii ca te tine ?

 

pana si viteza cu care te deplasezi in general va fi alta , ptr ca poti !

 

echilibru , stapanire , luciditate , reflexe ... asta as zice eu ca imi trebuiesc la superlativ , noroc ...

si stiu ca nu le am (asa cum mi-as dori ) si ptr asta imi fac griji , incerc sa le contrabalansez mergand mai ponderat .

ceea ce iara imi iese prea rar ...

tocmai daia am zis ca pilotul conteaza! Daca e echilibrat si stie ce are sub el si cat de periculoasa e atunci totul depinde doar de el

Primul meu moto a fost un Ducati S de 750 si i-am dat un pic mai mult gaz, m-am speriat si deatunci cand ii acelerez am mare grija si nu depasesc 100

Acum am un Suzi si mai periculos si nu am cazut niciodata asta pt ca are motor mare si stiu ca nu ma iarta

Asta e parerea mea la unii merge la altii nu , in cazul meu motorul mare ma tinut in frau :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marimea conteaza!

Daca ai un pic de responsabilitate mai bine iei un motor mare care are implicit frane si suspensii mai bune.

Nu esti obligat sa-i dai gaz si in schimb te poti baza pe frane mai puternice care sa te scoata din incurcaturile de incepator.

Chestia cu hai sa mergem cu ceva mic la inceput si pe urma ceva mare e o falsa idee de siguranta.

Orice motor trebuie sa inveti sa-l folosesti asa ca dupa unul mic trebuie sa inveti cu unul mare de la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca nu are nici o legatura puterea motorului cu experienta, POTI SA MORI PE UN MOTO DE 250 LAFEL DE BINE CUM MORI SI PE UNUL DE 1000.

Am un prieten care incepator fiind primul motor R1 , vreau sa zic ca nu a cazut nici o data cu el iar motorul nu are nici o zgarietura, asa ca nu motorul conteaza ci pilotul

RESTECPA si asfalt uscat !

 

Normal ca nu conteaza(marimea motorului) ... poti sa mori cazand dupa bicicleta... Nu-i asha ?

 

Acum serios: cum puii mei sa nu conteze? tu esti cumva aspirant spre motociclism ?

 

 

 

PS: ma rog sunt si exceptii care au inceput pe motor mare si au inteles/simtit ce inseamna inca de la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marimea conteaza!

Daca ai un pic de responsabilitate mai bine iei un motor mare care are implicit frane si suspensii mai bune.

Nu esti obligat sa-i dai gaz si in schimb te poti baza pe frane mai puternice care sa te scoata din incurcaturile de incepator.

Chestia cu hai sa mergem cu ceva mic la inceput si pe urma ceva mare e o falsa idee de siguranta.

Orice motor trebuie sa inveti sa-l folosesti asa ca dupa unul mic trebuie sa inveti cu unul mare de la inceput.

 

Salut.

 

De unde stii ca esti pregatit sa conduci ceva mare ?

Prietenul tau a avut noroc, pe langa majoritatea celor decedati anul trecut (dumnezeu sa-i ierte). Iata ca revenim iar la o discutie des intalnita aici pe forum de care m-am saturat. Vine cate unul (sau mai multi sa aiba curaj impreuna) si spune "Io imi iau motor mare ca am capul pe umeri si nu ii dau in gura!" FALS FALS! Sa imi spuna mie care si-a luat motor si nu i-a dat macar odata cat poate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

De unde stii ca esti pregatit sa conduci ceva mare ?

Prietenul tau a avut noroc, pe langa majoritatea celor decedati anul trecut (dumnezeu sa-i ierte). Iata ca revenim iar la o discutie des intalnita aici pe forum de care m-am saturat. Vine cate unul (sau mai multi sa aiba curaj impreuna) si spune "Io imi iau motor mare ca am capul pe umeri si nu ii dau in gura!" FALS FALS! Sa imi spuna mie care si-a luat motor si nu i-a dat macar odata cat poate ?

nu incerc sa deranjez cu o discutie pe care sunt sigur ca a fost super dezbatuta in alte dati dar eu am primit o oferta la acest moto pe care nu puteam sa o refuz + ca eu nu am depasit 100 pana acum si nici nu vreau sa o depasesc

oricum la suzi i-am umblat la aceleratie sa nu mai fie asa nervoasa dar raman la ideea mea ca daca ai un moto de 250 sau de 1000 e acelasi risc (se moare si la 50 si 200) nu vreau sa ma repet ca NU imi place "nu imi place viteza mare 100 e arhisuficient"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca esti unul dintre putinii care au capul pe umeri. Fratimiu a inceput pe Monster si pana nu a rupt cu capu' gardul unor vecini nu a inteles ce inseamna motor mare.

 

Oricum reteta pentru un accident nu contine doar "viteza". Poti sa cazi de pe motor la viteza mica fiindca ai accelerat brusc (fiindca esti incepator si nu cunosti motorul). Poti sa te imbeti cu ideea ca dupa ce ai facut 1000km pe un motor puternic poti sa te dai si tu ca "baietii mari"! Sunt multe alte cauze care provoaca accidente iar cea mai importanta este eroarea/prostia umana.

 

Bafta in continuare. Si bine ai venit pe forum :friends: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...anul trecut , au trecut de-a drepta Tatalui mai mult de 2800, si raniti grav vreo 7000....anul asta , doar pana in 11 ianuarie au murit 47 pe drumurile patriei...intre timp sau mai cumparat vreo 300.000 de masini...

Va fi o loterie ruseasca!

 

 

...si lumea este din ce in ce mai agitata si mai 'dinamica'...absolut toti sant garbiti(s-a inventat chiar si fond de ten pentru femeile care sant atat de dinamice incat nu mai au timp sa respire!)

sa fie de la protv, de la caca-cola, de la kafeaua oferita gratuit cu polonicul prin toate firmele din romania??!! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...anul trecut , au trecut de-a drepta Tatalui mai mult de 2800, si raniti grav vreo 7000....anul asta , doar pana in 11 ianuarie au murit 47 pe drumurile patriei...intre timp sau mai cumparat vreo 300.000 de masini...

Va fi o loterie ruseasca!

...si lumea este din ce in ce mai agitata si mai 'dinamica'...absolut toti sant garbiti(s-a inventat chiar si fond de ten pentru femeile care sant atat de dinamice incat nu mai au timp sa respire!)

sa fie de la protv, de la caca-cola, de la kafeaua oferita gratuit cu polonicul prin toate firmele din romania??!! :friends:

 

Partea buna este ca in aglomeratie masinile merg incet. Partea rea este ca o sa fie multi nervi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu promit sa ma cumintesc. Am demonstrat ce am avut de demonstrat(dupa creierul meu gol)..sa fiu tare...sa fiu mare...miam dat seama ca e o prostie...mare prostie. Dumnezeu a avut mana deasupra capului meu de prea multe ori, nu vreau sa-L mai incerc nici macar o data. O sa merg tare doar cand o sa fie libera soseaua..si dupa parerea mea nu o sa pun pe nimeni in pericol in afara de mine. Lucrurile se inrautatesc de la an la an..in loc sa fie mai bine...groaznic. Nici nu vreau sa ma gandesc. Mie frik sa mai intru pe forum, sa nu citesc cva de vreun cunoscut, sau prieten. A inceput urat anul. Sper din suflet sa se schimbe spre bine!!!!! Sa cascam bine ochii!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricat de pe umeri ar fi capul fiecaruia, eu zic ca un motor care sa te mai limiteze el pe tine poate preveni multe situatii limita.

 

La un supersport ultimul tip te fura mirajul cauciucurilor aderenta, franelor muscatoare, bunului raspuns la acceleratie, si te lasa cu impresia ca te duce mobra pe tine si tu trebuie doar sa ii dai gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricat de pe umeri ar fi capul fiecaruia, eu zic ca un motor care sa te mai limiteze el pe tine poate preveni multe situatii limita.

 

La un supersport ultimul tip te fura mirajul cauciucurilor aderenta, franelor muscatoare, bunului raspuns la acceleratie, si te lasa cu impresia ca te duce mobra pe tine si tu trebuie doar sa ii dai gaz.

Nu te contrazic dar acidente se intampla si la 60 km/h si atunci chiar nu mai are legatura cu ce putere are motorul

Si inca o chestie, cat prinde un moto de 250? oricum sare de 100 km/h si viteza asta nu stiu cat te mai poate ajuta un costum bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic dar acidente se intampla si la 60 km/h si atunci chiar nu mai are legatura cu ce putere are motorul

Si inca o chestie, cat prinde un moto de 250? oricum sare de 100 km/h si viteza asta nu stiu cat te mai poate ajuta un costum bun

 

Ba are; si problema nu e numai la viteza si pierdut controlu din senin. Se intampla multe in curbe, pe franare, sau mai ales din acceleratie.

Un 125 (4t) ajunge la 100 in 8 9 sec poate mai mult

Un supermoto mediu de 400 ajunge la 100 5 - 6

O supersportiva de 1000 ajunge la 100 in 3 - 4 (si diferenta aia de 1 sec se simte)

Presupunem doar clasicul infipt mana in gaz, greseala tipica de incepatori si nu numai, unde ori pierzi controlul, ori se da pe o roata si cazi, ori zboara de sub tine. Puterea conteaza. Si mai conteaza si atunci cand esti pe la 100 si nu mai vrea sa traga (una mai mica) sau de abia incepe sa traga (una rea) si efectiv nu iti dai seama cum te fura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...