Sari la conținut

Nu mai porneste :(


Cataaa
 Share

Postări Recomandate

Problema este urmatoarea: Am plecat bine mersi de la salon duminica si ma opresc la intesectie in fata sa mai astept p cineva, opresc si motorul aproximativ 1 min, cand dau sa-l pornesc... :D nu mai porneste, o imping putin, nimic, scot bujia o curat cu toate ca nu era uda, o bag la loc, tot la fel, nici un semn. Ma intorc inapoi p langa ea la salon sa-l chem p un baiat de la UM, mi-a pus si o bujie noua si degeaba, intr-un final mult impinsa a pornit, dar trebuie tinuta peste 6000rpm k altfel murea motoru, ii da sa plece sa opreste, mi-a zis sa o las vreo juma de ora, am lasat-o si am luat-o direct la impins s-o pornesc, nu am mai incercat la demaror a pornit dar trebuia sa o tin dupa 6000 rpm, ajung cu ea direct acasa, si culmea... mergea perfect! M-am mai plimbat cu ea prin cartier p stradute vreo 50 km, ca mergea perfect, pana.... mi s-a oprit iarasi motorul.... nu mai pornea, am mai impins-o si a pornit pana la urma dar greu si a urcat si temperatura la 95 de grade. Azi am incercat sa o mai pornesc nici o sansa, probabil k era si mai rece. Cineva mi-a zis ca e carburatoru infundat... Deci.... Ce s-a intamplat? Astept sfaturi si va multumesc celor care ati avut rabdarea sa cititi :D

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele in general au jicloare, pulverizatoare si cuie de dozaj al aerului si benzinei pentru fiecare regim de mers (ralanti, sarcini mici, medii si mari). Daca ti s-au infundat jicloarele de ralanti sau sarcini mici, este posibil sa-ti faca figurile astea.

 

PS: Invarte motorul cu bujia scoasa, infipta in fisa si sprijinita pe cilindru. Daca da scinteie buna, inseamna ca aprinderea e in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un test pt carb e sa scoti fisa si sa dai nitel la automat. apoi scoti bujia si te uiti la ea. Daca e uscata inseamna ca nu vine benzina in piston. In mod normal cu fisa scoasa tre sa fie bujia uda (inecata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie : o scinteie buna are culoarea albastru-inchis si este mare, acopera tot electrodul. Daca e alba si stralucitoare nu inseamna ca e buna. Verifica scinteia si la diferite momente si temperaturi ale motorului, sa nu fie un contact prost/problema din aprindere.

Daca totul e ok la aprindere, curata carburatorul. Face uneori depuneri gumoase in timpul iernii. Eventual baga un aditiv in benzina care dizolva depunerile (anti gum sau ceva asemanator), sa nu mai cureti manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici cred ca nu mai merge dupa ochi.Dupe cite stiu exista un dispozitiv pt testat sistemul de aprindere,is de fapt doi electrozi montati pe un suport izolator,il pui intre iesirea bobinei de inductie si masa si vezi cit de lunga e scinteia.(afli in Louis(www.louis.de) asa ceva).If my memory serves me correct,la 1000V se strapunge ca izolatie 1mm de aer.

Teoretic se poate defecta si CDI-ul.Chiar daca e de Aprilia RS,are la baza acelasi principiu de functionare.De ex.,poate sa se defecteze tiristorul care descarca condensatorul final pe bobina(am patit eu personal,la un cdi facut dupa unul original.Numai cind incalzeam tiristorul cu pistolul de lipit,pornea motorul,cu toate ca scinteia arata oarecum la fel in ambele cazuri.Am schimbat tiristorul si a mers apoi).

 

Da eu cred ca e totusi din carburatie defectul,mai ales ca nu ti se uda bujia.Verifica calea de mers incet,si de soc in special.

 

SI daca nu si nu,si ajungi la concluzia ca e CDI-ul e de bai,da strigare sa iti trimita Baubau documentatia de la How to built CDI(cu avans fix-cea mai simpla si accesibila schema).Sau zi-i la Milu sa iti aduca una second.Aprindere,desigur... :D

Editat de Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rs are plaja mare de turatie. Nu merge cu avans fix. El are carb infundat. Daca era cdi nu mergea in ture mari si avea bujia UDA DUPACE SE OPREA - se ineca in lipsa scanteii. Ii mere la 6000 pt ca atunci vacumul produs de motor e suficient de mare sa suga benzina prin jiglerul partial infundat sau trece pe alt circuit de benzina. dar nu ii trage de 6000, probabil mere cu amestec saracit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt aproape convins ca ai o carburatie defectuoasa;

ca sa te convingi si tu scoate bujia, toarna putina benzina(5-10 ml) pe gaura bujiei, pune bujia la loc, tine gazu in blana si ar trebui sa porneasca in primii 10 metri(la inceput sa mearga putin innecata iar apoi, dupa ce ai turato putin sa moara motoru) daca asa face sigur ai carburatoru infundat( daca tu nu stii sa-l desfunzi mergi la orice mobrist ca ti-l face)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dar asa nu se ineaca? ... Am mai incercat azi-dim sa incerc sa o mai pornesc si tot degeaba, i-am tras socu la maxim i-am dat la automat si.. p urma am scos bujia m-am uitat la ea si era putin umeda... Inca ceva knd ii dau la automat se aude un sunet diferit, mai incet. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cand faci faza pe care ti-am zis-o nu ii trage socu

poti chiar sa-i dai carburatoru jos(tot o sa porneasca, si se tureaza una da' nu te speria)

la tine nu are cum sa fie problema din aprindere(adik is f mici sansele), si ceilalti au zis ca ai carb infundat; mai precis eu zic ca are apa dao poate fi si ceva mizerie

ce dreq daca chiar nu te pricepi mergi la careva care se pricepe si eu cred ca intr-o ora maxim e gata (in functie de cat de rpd se da jos carbu la rs)

si vorba aia dupa o iarna nu tre sa te miri ca ai jeg in carb, mai trebe si intretinuta nu numa' calarita

numa bine

Editat de R_i_d_e_r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am incerkt iara sa incerc sa o pornesc insa... fara nici un rezultat :D Dupa ce am impins-o putin i-am scos bujia si... surpriza: era uda! Deci.... ce mama masi are?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca o impingi (bagata in viteza), porneste?

Se poate sa fie defect electromotorul sau sa patineze (ca ziceai de sunet diferit).

 

Eu am avut aceeasi problema, dar la mine era de la carburatie (prea multa benzina) si trebuia sa curat zilnic bujia de depunere ca ma lasa altfel in mijlocul drumului. Mi-au reglat carburatia si am "ajustat" electrodul la bujie si acum merge ok (sa nu zic intr-un ceas rau).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !, Ma gandeam la problema de care spuneai si mai intreb daca nu cumva

-ai vreo bujie fisurata !... si de accea iti merge la turatie mai mare ...iar faptul ca acum nu mai poti sa o pornesti ....

vezi daca:

- bateria are suficient curent ca sa-i asigure o scanteie k lumea !(eventual pune bateria la incarcat)....

-ar mai putea sa fie si din carburatie ...jiglor sau aer fals (pe la vreo garnitura)!!

 

 

stiu ca-ti vine sa faci :D dar daca te straduiesti un pic poate o sa faci :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, la italiene, aprinderea este independenta de circuitul electric / baterie, deci CDI-ul isi ia curent direct de pe o bobina separata, aflata in statorul magnetoului. Vezi intai daca ai scanteie (sa nu fi uitat butonul de stop/start aiurea), apoi vezi daca bujia e uda sau nu. Daca e uscata, inseamna ca socul nu ii da suficienta benzina. Eu uite cum fac cand e mai frig afara sa nu am mai pornit de mult motorul : astup cu mana gura de admisie in filtrul de aer si in felul asta se creeaza un "efect de soc" mult mai puternic si motorul isi trage benzina si porneste (daca ai scanteie). De inecat nu se ineaca (cel putin eu nu am reusit prin metoda asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :lol: :lol: Am dus moto la United motors si ma trezesc acolo k cica e pistonul zgariat si cu cilindru k sau facut asa de la turatie, au zis k s-a topit segmentu si din cauza asta, dar segementul era spart ci nu topit! ... deci cred k e manevra cat am lasat motorul acolo au schimbat piese dp ea.... Si eu il lasasem doar k era carburatorul infundat.... :lol: In total toata chestia asta ma costa 603.45E fara tva si fara manopera! Deci... unde as putea gasi si eu piesele acestea mai ieftine ?? :lol: Editat de Cataaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunosc pe cineva care face pistoane

in metrom

sunt bune

eu am avut si inca mai am in motoru de cros

cu tot cu alezat cilindru te duce la vvreo 2 milioane

uite numaru meu 0723.563.967

daca nu mai merge suna pe fix 0267/324221

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt stergerea postului... ma rog.

cataaa... da cum de s-au strikat toate? poate daca iti scoteau astia limitatorul nu mai mergeai cu el la limita si nu se intampla asta dar ce draqu sa le faci... atata stiu si ei sa faca, sa schimbe piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...