Cataaa Postat Aprilie 11, 2005 Share Postat Aprilie 11, 2005 Problema este urmatoarea: Am plecat bine mersi de la salon duminica si ma opresc la intesectie in fata sa mai astept p cineva, opresc si motorul aproximativ 1 min, cand dau sa-l pornesc... nu mai porneste, o imping putin, nimic, scot bujia o curat cu toate ca nu era uda, o bag la loc, tot la fel, nici un semn. Ma intorc inapoi p langa ea la salon sa-l chem p un baiat de la UM, mi-a pus si o bujie noua si degeaba, intr-un final mult impinsa a pornit, dar trebuie tinuta peste 6000rpm k altfel murea motoru, ii da sa plece sa opreste, mi-a zis sa o las vreo juma de ora, am lasat-o si am luat-o direct la impins s-o pornesc, nu am mai incercat la demaror a pornit dar trebuia sa o tin dupa 6000 rpm, ajung cu ea direct acasa, si culmea... mergea perfect! M-am mai plimbat cu ea prin cartier p stradute vreo 50 km, ca mergea perfect, pana.... mi s-a oprit iarasi motorul.... nu mai pornea, am mai impins-o si a pornit pana la urma dar greu si a urcat si temperatura la 95 de grade. Azi am incercat sa o mai pornesc nici o sansa, probabil k era si mai rece. Cineva mi-a zis ca e carburatoru infundat... Deci.... Ce s-a intamplat? Astept sfaturi si va multumesc celor care ati avut rabdarea sa cititi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Aprilie 11, 2005 Share Postat Aprilie 11, 2005 Carburatoarele in general au jicloare, pulverizatoare si cuie de dozaj al aerului si benzinei pentru fiecare regim de mers (ralanti, sarcini mici, medii si mari). Daca ti s-au infundat jicloarele de ralanti sau sarcini mici, este posibil sa-ti faca figurile astea. PS: Invarte motorul cu bujia scoasa, infipta in fisa si sprijinita pe cilindru. Daca da scinteie buna, inseamna ca aprinderea e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 11, 2005 Autor Share Postat Aprilie 11, 2005 Aprinderea e ok, da scanteie k-lumea. Ms pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 12, 2005 Share Postat Aprilie 12, 2005 un test pt carb e sa scoti fisa si sa dai nitel la automat. apoi scoti bujia si te uiti la ea. Daca e uscata inseamna ca nu vine benzina in piston. In mod normal cu fisa scoasa tre sa fie bujia uda (inecata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 12, 2005 Share Postat Aprilie 12, 2005 Atentie : o scinteie buna are culoarea albastru-inchis si este mare, acopera tot electrodul. Daca e alba si stralucitoare nu inseamna ca e buna. Verifica scinteia si la diferite momente si temperaturi ale motorului, sa nu fie un contact prost/problema din aprindere. Daca totul e ok la aprindere, curata carburatorul. Face uneori depuneri gumoase in timpul iernii. Eventual baga un aditiv in benzina care dizolva depunerile (anti gum sau ceva asemanator), sa nu mai cureti manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 12, 2005 Autor Share Postat Aprilie 12, 2005 Scanteia e cam galbena... Acum nu reusesc sa mai pornesc motorul deloc, am impins de mi-a venit rau, probabil k e rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 (editat) Aici cred ca nu mai merge dupa ochi.Dupe cite stiu exista un dispozitiv pt testat sistemul de aprindere,is de fapt doi electrozi montati pe un suport izolator,il pui intre iesirea bobinei de inductie si masa si vezi cit de lunga e scinteia.(afli in Louis(www.louis.de) asa ceva).If my memory serves me correct,la 1000V se strapunge ca izolatie 1mm de aer. Teoretic se poate defecta si CDI-ul.Chiar daca e de Aprilia RS,are la baza acelasi principiu de functionare.De ex.,poate sa se defecteze tiristorul care descarca condensatorul final pe bobina(am patit eu personal,la un cdi facut dupa unul original.Numai cind incalzeam tiristorul cu pistolul de lipit,pornea motorul,cu toate ca scinteia arata oarecum la fel in ambele cazuri.Am schimbat tiristorul si a mers apoi). Da eu cred ca e totusi din carburatie defectul,mai ales ca nu ti se uda bujia.Verifica calea de mers incet,si de soc in special. SI daca nu si nu,si ajungi la concluzia ca e CDI-ul e de bai,da strigare sa iti trimita Baubau documentatia de la How to built CDI(cu avans fix-cea mai simpla si accesibila schema).Sau zi-i la Milu sa iti aduca una second.Aprindere,desigur... Editat Aprilie 13, 2005 de Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 rs are plaja mare de turatie. Nu merge cu avans fix. El are carb infundat. Daca era cdi nu mergea in ture mari si avea bujia UDA DUPACE SE OPREA - se ineca in lipsa scanteii. Ii mere la 6000 pt ca atunci vacumul produs de motor e suficient de mare sa suga benzina prin jiglerul partial infundat sau trece pe alt circuit de benzina. dar nu ii trage de 6000, probabil mere cu amestec saracit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 Eu sunt aproape convins ca ai o carburatie defectuoasa; ca sa te convingi si tu scoate bujia, toarna putina benzina(5-10 ml) pe gaura bujiei, pune bujia la loc, tine gazu in blana si ar trebui sa porneasca in primii 10 metri(la inceput sa mearga putin innecata iar apoi, dupa ce ai turato putin sa moara motoru) daca asa face sigur ai carburatoru infundat( daca tu nu stii sa-l desfunzi mergi la orice mobrist ca ti-l face) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 14, 2005 Autor Share Postat Aprilie 14, 2005 Da dar asa nu se ineaca? ... Am mai incercat azi-dim sa incerc sa o mai pornesc si tot degeaba, i-am tras socu la maxim i-am dat la automat si.. p urma am scos bujia m-am uitat la ea si era putin umeda... Inca ceva knd ii dau la automat se aude un sunet diferit, mai incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 15, 2005 Share Postat Aprilie 15, 2005 (editat) pai cand faci faza pe care ti-am zis-o nu ii trage socu poti chiar sa-i dai carburatoru jos(tot o sa porneasca, si se tureaza una da' nu te speria) la tine nu are cum sa fie problema din aprindere(adik is f mici sansele), si ceilalti au zis ca ai carb infundat; mai precis eu zic ca are apa dao poate fi si ceva mizerie ce dreq daca chiar nu te pricepi mergi la careva care se pricepe si eu cred ca intr-o ora maxim e gata (in functie de cat de rpd se da jos carbu la rs) si vorba aia dupa o iarna nu tre sa te miri ca ai jeg in carb, mai trebe si intretinuta nu numa' calarita numa bine Editat Aprilie 15, 2005 de R_i_d_e_r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 15, 2005 Autor Share Postat Aprilie 15, 2005 Mersic Sa vad ce reusesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ztrkrr Postat Aprilie 15, 2005 Share Postat Aprilie 15, 2005 modelul tau are pompa de benzina ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 16, 2005 Autor Share Postat Aprilie 16, 2005 Nush... Eu banuiesc k da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 poi verifica domne daca are pompa, e relativ simplu, cu carenele desfacute, urmareste circuitul benzinei de la rezervor la carburator(oare) ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 18, 2005 Autor Share Postat Aprilie 18, 2005 Azi am incerkt iara sa incerc sa o pornesc insa... fara nici un rezultat Dupa ce am impins-o putin i-am scos bujia si... surpriza: era uda! Deci.... ce mama masi are?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 Dar daca o impingi (bagata in viteza), porneste? Se poate sa fie defect electromotorul sau sa patineze (ca ziceai de sunet diferit). Eu am avut aceeasi problema, dar la mine era de la carburatie (prea multa benzina) si trebuia sa curat zilnic bujia de depunere ca ma lasa altfel in mijlocul drumului. Mi-au reglat carburatia si am "ajustat" electrodul la bujie si acum merge ok (sa nu zic intr-un ceas rau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 18, 2005 Autor Share Postat Aprilie 18, 2005 Pai da, impinsa in viteza k nu impingeam k prostu Habar nu am ce are... asa deodata.. Tot de la carburatie pe undeva e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Salut !, Ma gandeam la problema de care spuneai si mai intreb daca nu cumva -ai vreo bujie fisurata !... si de accea iti merge la turatie mai mare ...iar faptul ca acum nu mai poti sa o pornesti .... vezi daca: - bateria are suficient curent ca sa-i asigure o scanteie k lumea !(eventual pune bateria la incarcat).... -ar mai putea sa fie si din carburatie ...jiglor sau aer fals (pe la vreo garnitura)!! stiu ca-ti vine sa faci dar daca te straduiesti un pic poate o sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Din cate stiu eu, la italiene, aprinderea este independenta de circuitul electric / baterie, deci CDI-ul isi ia curent direct de pe o bobina separata, aflata in statorul magnetoului. Vezi intai daca ai scanteie (sa nu fi uitat butonul de stop/start aiurea), apoi vezi daca bujia e uda sau nu. Daca e uscata, inseamna ca socul nu ii da suficienta benzina. Eu uite cum fac cand e mai frig afara sa nu am mai pornit de mult motorul : astup cu mana gura de admisie in filtrul de aer si in felul asta se creeaza un "efect de soc" mult mai puternic si motorul isi trage benzina si porneste (daca ai scanteie). De inecat nu se ineaca (cel putin eu nu am reusit prin metoda asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 21, 2005 Autor Share Postat Aprilie 21, 2005 (editat) Am dus moto la United motors si ma trezesc acolo k cica e pistonul zgariat si cu cilindru k sau facut asa de la turatie, au zis k s-a topit segmentu si din cauza asta, dar segementul era spart ci nu topit! ... deci cred k e manevra cat am lasat motorul acolo au schimbat piese dp ea.... Si eu il lasasem doar k era carburatorul infundat.... In total toata chestia asta ma costa 603.45E fara tva si fara manopera! Deci... unde as putea gasi si eu piesele acestea mai ieftine ?? Editat Aprilie 21, 2005 de Cataaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 cunosc pe cineva care face pistoane in metrom sunt bune eu am avut si inca mai am in motoru de cros cu tot cu alezat cilindru te duce la vvreo 2 milioane uite numaru meu 0723.563.967 daca nu mai merge suna pe fix 0267/324221 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 23, 2005 Autor Share Postat Aprilie 23, 2005 e minunat, dar poate sa-mi faca si cilindru? Segmenti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Aprilie 23, 2005 Share Postat Aprilie 23, 2005 Multumesc pt stergerea postului... ma rog. cataaa... da cum de s-au strikat toate? poate daca iti scoteau astia limitatorul nu mai mergeai cu el la limita si nu se intampla asta dar ce draqu sa le faci... atata stiu si ei sa faca, sa schimbe piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 marius... maine (luni) o sa iti aduc o aprilie de 125cc... Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.