florinelu07 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 si acum totusi merge ... dar intradevar cenzura este in floare... Mesaj completat Crash bar-ul este in probe... mai sunt mici corectii estetice inainte de vopsirea finala. Deocamdata sunt curios daca vibreaza sau altele... Mesaj completat Am facut vreo 40 km si nu vibreaza. De trantit nu il voi tranti doar sa fac testul... ramane speranta ca isi va face treaba la nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salutare intr-un final apar . In posturiile anterioare , explicam cat de inginer roman sunt! Da segmenti tin pana se duce dracu tot motoru ,dar cilindru NU!! 5400 km si ceva cu segmenti !! Rezultat prostia se plateste si mai scump acuma trebe si cilindru si segmenti si piston!! A fost o experienta destul de faina !! oricum 1 luna stau pe dreapta!! Nu-ma Bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Chiar nu poti scapa cu cilindru alezat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salutare intr-un final apar . In posturiile anterioare , explicam cat de inginer roman sunt! Da segmenti tin pana se duce dracu tot motoru ,dar cilindru NU!! 5400 km si ceva cu segmenti !! Rezultat prostia se plateste si mai scump acuma trebe si cilindru si segmenti si piston!! A fost o experienta destul de faina !! oricum 1 luna stau pe dreapta!! Nu-ma Bine! nasol. cam scumpa distractie. Mesaj completat si acum totusi merge ... dar intradevar cenzura este in floare... Mesaj completat Crash bar-ul este in probe... mai sunt mici corectii estetice inainte de vopsirea finala. Deocamdata sunt curios daca vibreaza sau altele... Mesaj completat Am facut vreo 40 km si nu vibreaza. De trantit nu il voi tranti doar sa fac testul... ramane speranta ca isi va face treaba la nevoie. eu zic ca ar trebui s-a pui o intaritura si la partea din fata(jos) intre bari. ceva de genul asta am avut si eu si de la trepidatie s-au rupt supotrii, in timp. Mesaj completat nasol. cam scumpa distractie. Mesaj completat eu zic ca ar trebui s-a pui o intaritura si la partea din fata(jos) intre bari. ceva de genul asta am avut si eu si de la trepidatie s-au rupt supotrii, in timp. sper s-a nu patesti la fel. in rest, e beton. s-a nai nevoie de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Deci ...... @florinelu ! Fii atent ! Fara ranforsarile ce t'i le-am figurat in poza de mai jos, nu ai facut decat sa incarci mobra cu balast ! Daca vrei ca aceste crash-baruri sa-si faca treaba monteazale cele doua antretoaze acolo unde ti-am indicat si totul va fi perfect, altfel cum am mai spus ... doar balast ! _________________ Acum vre'o doua saptamani am testat (... involuntar) crash-barurile mele ! Am laut o tranta la vre'o 70km/h pe un drum de tara, dupa ce mi-a sarit in fatza un blochet de B.C.A.. Rezultatul ..... eu am zburat prin aer (mergeam in picioare) vre'o 8-10 metrii, nu am patit nimic, iar mobra dupa ce tras o brazda pe drum de vre'o 7-8 metrii ........ sa oprit ! Daune la motor : crash-barul din dreapta indoit 15-20 mm spre interior si sarit putin vopseaua dupa el, putin vopsea sarita si dupa suportul de cutii laterale din dreapta si o polizare nesemnificativa pe hand-guardul din dreapta. Problema majora a reprezentat faptul ca a trebuit sa ridic singur mobra de jos ! Am ridicat-o ... insa am avut mijlocul intzepenit 3 zile ! Bafta si ... ride safe ! P.S. Eu am montata o intaritua din aia la crash -bar ! Editat Martie 29, 2010 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Corect ce zice Petrica. Eu as mai adauga si o ranforsare prin dreptul carburatorului, in spatele carenelor. Deasemenea, am mai vazut pe topicul AfricaTwin si SuperTenere crash-bar-uri prelungite in sus spre far. Partile umflate din lateralele bordului nu prea sunt protejate. Eu am reusit sa sparg una cu tot crash-bar-ul. Am dat jos carenele, am reparat-o pe cea sparta si nu am mai pus carenele la loc. Am lasat crash-bar-ul pe post de protectie rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 .....Eu as mai adauga si o ranforsare prin dreptul carburatorului, in spatele carenelor. .............. ... stii ca nu zici rau ! Eu as putea sa fac ,,schecheria" asta. Am deja o tzeava de rigidizare a rezervorului, ce trece pe sub el. As putea sa sudez in continuare daua urechi pe crash-baruri si sa le ,,conectez" la acea rigidizare ...... sau sa fac alta pe langa ea ... sa nu afectez rezervorul la o viitoare tranta ! O idee buna ! Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Modelul este copiat dupa original. Prinderea de "sus" este identica cu cea originala doar din platband mai gros (cca 5mm - originalul nu are mai mult de 3mm). Partea de jos a trebuit sa o retez din motive de suspensie... sunt ferm convins ca la prima groapa luata cu pasager pe motocicleta o sa sparg aripa. Modificarea pe care am facut-o a fost sa scurtez bara de jos si sa adaug platband la fel de gros dar fixat de suportul superior si rasucit 90 de grade (in plan vertical) fata de cel original... teoretic rezista la solicitari mult mai mari decat cel original.... apropos motorul original de pe care am luat modelul (crash-bar livrat ca accesoriu original la momentul achizitionarii motocicletei ... cand era ea noua) a cazut de pe cric si a infundat serios crash-bar-ul spre carena.... In momentul de fata incerc oricum sa gasesc o varianta de consolidare....cea cu prindere prin zona carburatorului mi se pare inutila deoarece ideea (mea) ar fi sa permita sa absoarba socul (chiar prin deformare) nu sa il transmita cadrului... cred ca daunele pot fi mult mai mari decat spargerea carenelor. O sa revin cu poze mai detaliate si mai de calitate decat cele de mai sus (facute cu telefonul).... Editat Martie 29, 2010 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Bai ... in concluzie, dupa aproape 3000km, Big-ul de 800 mi se pare o mobra exceptionala, raportata la pretul ei de piata / ce stie sa faca / intretinere. A inceput sa-mi placa mult de tot ! Insa am o singura durere ... mare, mare de tot ! Esapamentul sock este ... un GUNOI ! Deci, faptul ca se aude a ,,Qinqi" ma dispera la culme ! Ce dracu o fi fost in mintea acelui ciongolez imputit de n'a gandit si el un esapament ,,mai omenesc" !? Pe langa DR Big, un Dominator cu tobe stock se aude intr-un mare fel ! Mi-as comanda un GPR sau un Laser ProDuro de pe site-ul lui Stephan Hesller, insa toata treaba sare de 400 euro, ceea ce inseamna o caruta de bani si chiar nu sunt dispus sa dau atat. Mai exista varianta adaptarii unei alte tobe, insa si tobele astea nu sunt doar pe post de ,,trompete" ! Au si ele caracteristicile lor, ... nu le poti arunca pe mobra pur si simplu ! Sunt in mare impas cu esapamentul asta ! Daca nu am nimic de reprosat acestei motociclete, insa ... esapamentul le compenseaza pe toate ! ... atat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Adevaru' ca in ziua de azi nu mai merge motocicleta daca toba nu "se aude intr-un mare fel"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Adevaru' ca in ziua de azi nu mai merge motocicleta daca toba nu "se aude intr-un mare fel"... Pai decat sa se auda ca un kekt de scuter, mai bine iti bagi p.la in ea. Plus ca si merge ca un scuter cu toba aia infundata originala. La monocilindre se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Adevaru' ca in ziua de azi nu mai merge motocicleta daca toba nu "se aude intr-un mare fel"... ... lasa ironia ca si tu gandesti la fel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 S-a rupt cablul de kilometraj.... am schimbat si acum se da "ceasul" peste cap.... adica o imping si sar de 180 kmh !?!!?!? idei ?? Mesaj completat Poze cu crash-bar-ul original de DR 650 RSE + prindere: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Noua infatisare multumita lui mertan_stiker ziua - frumoasa noaptea - bestia!! Editat Martie 31, 2010 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Noua infatisare multumita lui mertan_stiker ziua - frumoasa noaptea - bestia!! Wow! O gramada de sponsori! Du-te la RAR sa-ti treaca pe talon la rubrica culoare: combinatie. Serios: arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Wow! O gramada de sponsori! Du-te la RAR sa-ti treaca pe talon la rubrica culoare: combinatie. Serios: arata bine Multam'! Da, bulangii nu au contribuit cu nimic In talon am trecut rosu cu alb..sper sa n-am probleme, m-am gandit sa ma duc la RAR..deocamdata nu am scos-o pe strazi..vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Multam'!Da, bulangii nu au contribuit cu nimic In talon am trecut rosu cu alb..sper sa n-am probleme, m-am gandit sa ma duc la RAR..deocamdata nu am scos-o pe strazi..vedem Arata foarte bine mobra ta ! Acele stikere parca ii dau un aer de concurs, de competitie ! Si vopseaua pare a fi foarte inregula ! Daca functioneaza la fel de bine cum arata, e o mobra pe cinste ! Daca ti-ai monta niste gume mai ,,off-road-oriented", ai face treaba serioaza in afara soselei ! ... Mitas E-09, Metzeler Karoo, Continental TKC80... Bravo ! Sa o stapanesti sanatos ! P.S. ... cat despre palavre pe mess ... nu prea imi permite timpul ! Abia arunc cate un replay pe aici, intre picaturi ! Editat Martie 31, 2010 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 @zidaru: De cat ai rezervorul trecut in cartea de identitate??? Eu am trecut de 21, dar e de 12... La decibeli ai trecut ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 @zidaru: De cat ai rezervorul trecut in cartea de identitate??? Eu am trecut de 21, dar e de 12...La decibeli ai trecut ceva??? rezevorul are 17 litri dintre care 3,4 rezerva decibeli? nu deranjeaza, e p'acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 eu la DR 350 am in acte trecut 16 litri rezervorul cand real este 9. de 16 este cel de plastic after-market.... si am vazut Husaberg FE 501 cu 11 cp in talon..... la puterea aia puteau sa traca pinguini putere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Hai sa arunc si eu niste poze din ,,plimbarea de frumusete" de a'seara ! Destinatia a fost spre Turnu Magurele, la ruinele unui castru roman aflat in imediata vecinatate a Dunarii. ... de remarcat mortarul facut de romani ! In ziua de astazi parca se macina mai repede ! ... ala rezita cu succes de peste 2000 de ani ! Pentru cei interesati, am atasat si o harta. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Frumos ii sade vacutei in natura! Ii cam place campul bag seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Frumos ii sade vacutei in natura! Ii cam place campul bag seama. Mda ... servea masa ! Era la pascut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 ...azi la plimbare... pe fundal Brasovul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) v-a invidiez. asa m-as da si eu cu mobra,dar inca nu merge. sper maine sa-l pornesc. oricum pozele sunt faine. asfalt uscat in continuare. Mesaj completat sper ca maine s-a revin cu poze si filmulet pt. petrica. cu toba goala. Editat Aprilie 2, 2010 de ocsy2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.