Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Unde gasesc si eu doua oglinzi (pereche) originale pentru DR 600 (650) :laugh:

 

 

 

salut Gabi,

 

incearca aici : Nagy Istvan - motoshopcristur@yahoo.com

acum vreo 2 ani gasisem ptr mine.

 

daca au da-mi de veste, te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut Gabi,

 

incearca aici : Nagy Istvan - motoshopcristur@yahoo.com

acum vreo 2 ani gasisem ptr mine.

 

daca au da-mi de veste, te rog.

Au, din cate am inteles. Am comandat deja.

Acum sa vedem daca sunt chiar ca cele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BUNA AM SI EU O PROBLEMA CU SUZUKI DR 650 (SP42a) AM NEVOIE DE AX CU CAME SI CULBUTORI MA POATE AJUTA CINEVA CARE A MAI CAUTAT. VA MULTUMESC

 

poi ai cam avea 2 variante: elfworkshop.ro sau dillypoint.ro. 1-2 saptamani in principiu asteptarea. ambele variante cu avans 30-50%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica :)) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva.

Mesaj completat

Salutare

 

Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica :D) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva.

Mesaj completat

De ce o fi postat de 2 ori e iar un mister :D))))))))))))))))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica :)) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva.

Mesaj completat

Salutare

 

Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica :D) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva.

Mesaj completat

De ce o fi postat de 2 ori e iar un mister :D))))))))))))))))))))))))))

poti sta linistit ca nu e nici o buba..eu am dr800 si am 2 furtunase care atarna,alea practic nu fac un circuit deci capatul celalat nu trebuie introdus nicaieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sta linistit ca nu e nici o buba..eu am dr800 si am 2 furtunase care atarna,alea practic nu fac un circuit deci capatul celalat nu trebuie introdus nicaieri

 

 

Un furtunas de la filtrul de aer si unul de la carburator? Scuze ca-s pisalog dar sunt cam paranoic avand in vedere ca-s aproape pluta la mecanica. Eu stiu sa schimb uleiul, sa ma uit la nivel de lichid de frana, etc. chestii de utilizator de zi cu zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un furtunas de la filtrul de aer si unul de la carburator? Scuze ca-s pisalog dar sunt cam paranoic avand in vedere ca-s aproape pluta la mecanica. Eu stiu sa schimb uleiul, sa ma uit la nivel de lichid de frana, etc. chestii de utilizator de zi cu zi.

cel putin ala de la carburator daca este unul subtire,practic rolul lui este sa elimine benzina daca e problema cu plutitorul,deci lasal sa atarne ,nu ai probleme cu el..asta pt ca mam informat de la cineva care stie..

Mesaj completat

Un furtunas de la filtrul de aer si unul de la carburator? Scuze ca-s pisalog dar sunt cam paranoic avand in vedere ca-s aproape pluta la mecanica. Eu stiu sa schimb uleiul, sa ma uit la nivel de lichid de frana, etc. chestii de utilizator de zi cu zi.

din cate am aflat de la cineva care se pricepe,furtunasul subtire din carburator are rol de a elimina benzina in care ca e vreo problema cu plutitorul,deci nu e nici o problema faptul ca atarna acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel putin ala de la carburator daca este unul subtire,practic rolul lui este sa elimine benzina daca e problema cu plutitorul,deci lasal sa atarne ,nu ai probleme cu el..asta pt ca mam informat de la cineva care stie..

Mesaj completat

 

din cate am aflat de la cineva care se pricepe,furtunasul subtire din carburator are rol de a elimina benzina in care ca e vreo problema cu plutitorul,deci nu e nici o problema faptul ca atarna acolo...se pare ca am postat de 2 ori aceasi idee..interner error

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ce rapoarte de coclauri aveti pe mobre?

 

 

Urmeaza sa-mi schimb kit-ul de lant, acum am standard (15/42) si as vrea ceva "vana" ptr coclaureala iar top speed-ul sa fie macar un 120km/h.

Ma gandesc la un 14/45 sau un 14/48 dar nu am nici o idee de cum o sa se comporte capra.

 

ca si firme, tipuri (o-ring, x-ring,etc) ce pareri aveti?

 

:) :)

Mesaj completat

nimeni?

 

o sa fie cu alcool :)

Mesaj completat

?

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am originalul, merge foarte bine si pe coclauri...Nu ai nevoie de vana suplimentara...

parerea mea.

Mesaj completat

etrier fata are cineva? de vanzare, bineinteles.

PM, va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ce rapoarte de coclauri aveti pe mobre?

 

 

Urmeaza sa-mi schimb kit-ul de lant, acum am standard (15/42) si as vrea ceva "vana" ptr coclaureala iar top speed-ul sa fie macar un 120km/h.

Ma gandesc la un 14/45 sau un 14/48 dar nu am nici o idee de cum o sa se comporte capra.

 

Man, nu pune pe DR rapoarte d-astea. Nu o sa mai foloseasca plaja de cuplu cum trebuie. Sfatul meu (din practica vorbesc nu din auzite) - scade un dinte la pinionul fatza adica pune-i un 14 si lasa-l cu 42 pe spate. O sa ii dea ceva mai mult "sprint" fara a sacrifica din top speed prea mult.

In cel mai "rau" caz lasi 15 pe fatza si pui 47 pe spate. Asta ar fi cam maximul cu care sa te afli "la limita bunului simt".

Eu am mers cel mai mult cu 14 / 42 si mi se pare cel mai ok raport. Remember: un dinte in minus pe fatza e echivalent cu 3 dintzi in plus pe spate.

Cele bune, ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, nu pune pe DR rapoarte d-astea. Nu o sa mai foloseasca plaja de cuplu cum trebuie. Sfatul meu (din practica vorbesc nu din auzite) - scade un dinte la pinionul fatza adica pune-i un 14 si lasa-l cu 42 pe spate. O sa ii dea ceva mai mult "sprint" fara a sacrifica din top speed prea mult.

In cel mai "rau" caz lasi 15 pe fatza si pui 47 pe spate. Asta ar fi cam maximul cu care sa te afli "la limita bunului simt".

Eu am mers cel mai mult cu 14 / 42 si mi se pare cel mai ok raport. Remember: un dinte in minus pe fatza e echivalent cu 3 dintzi in plus pe spate.

Cele bune, ;)

 

 

sal,

multam' de info dar comanda e data ptr 16/47, lant DID cu pinioane JT, la Dan.

vedem ce-o iesi.

 

 

p.s. stai prin Bucurestii Noi?

ne facem vecini :D

Mesaj completat

apropo,

un site f.util intr-ale "lanturilor"

Gearing

 

Mesaj completat

16/47 e p'acolo cu 14/42.

 

sa mai traim pan' la urmatorul schimb :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

multam' de info dar comanda e data ptr 16/47, lant DID cu pinioane JT, la Dan.

vedem ce-o iesi.

 

 

p.s. stai prin Bucurestii Noi?

ne facem vecini :wacko:

 

E f bine si 16 / 47, vorba ta... e p-acolo cu 14 / 42.

 

Da, stau prin Bucurestii Noi de fel, dar mai mult prin Ghencea de ceva vreme. In orice caz 2 - 3 zile pe saptamana tot vin in Buc Noi asa ca putem bea bere mai usor ca si asa ne amenintam de mult! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wacko:

da, avem ceva de recuperat :laugh:

 

io am sa ma mut in viitorul apropiat prin Damaroaia.

 

Pai sa dai de stire cand. Ai sa fii aproape! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ca nou proprietar de DR 650 SE ( 1994 cu pornire la buton ) salut comunitatea DR-istilor !

 

Am si eu o mica doleanta.... dupa ce m-am chinuit sa gasesc dr care sa aiba pornirea la buton acum incep sa imi doresc pornire la pedala... asa ca...

daca stie cineva de unde sa iau tot kit-ul de pornire la pedala sa imi spuna si mie, va rog!

 

post-555-1303225376_thumb.jpg

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ca nou proprietar de DR 650 SE ( 1994 cu pornire la buton ) salut comunitatea DR-istilor !

 

Am si eu o mica doleanta.... dupa ce m-am chinuit sa gasesc dr care sa aiba pornirea la buton acum incep sa imi doresc pornire la pedala... asa ca...

daca stie cineva de unde sa iau tot kit-ul de pornire la pedala sa imi spuna si mie, va rog!

 

Multumesc!

Salut, bine ai venit. Am avut DR 650 la buton, apoi la pedala, acum am BIG la buton. La buton e mai bine. Mult mai bine. Au DR-urile o compresie de iti rup picioru'. Literalmente, ala de 650 i-a rupt glezna unui tovaras la pornire. Nici acuma nu e chiar bine...

Sfatul meu: pune mobra la punct, ai grija la decompresorul ala electromecanic (de la ala pleaca toata buba, dupa parerea mea), regleaza balansierul, daca e cazul schimba starter-clutch-ul (intamplator am unul de vanzare :D ) si lasa mobra pe buton. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...