throttle Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Unde gasesc si eu doua oglinzi (pereche) originale pentru DR 600 (650) salut Gabi, incearca aici : Nagy Istvan - motoshopcristur@yahoo.com acum vreo 2 ani gasisem ptr mine. daca au da-mi de veste, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 salut Gabi, incearca aici : Nagy Istvan - motoshopcristur@yahoo.com acum vreo 2 ani gasisem ptr mine. daca au da-mi de veste, te rog. Au, din cate am inteles. Am comandat deja. Acum sa vedem daca sunt chiar ca cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Au, din cate am inteles. Am comandat deja.Acum sa vedem daca sunt chiar ca cele originale. Ce pret au??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Ce pret au??? 95 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocko_1990 Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 BUNA AM SI EU O PROBLEMA CU SUZUKI DR 650 (SP42a) AM NEVOIE DE AX CU CAME SI CULBUTORI MA POATE AJUTA CINEVA CARE A MAI CAUTAT. VA MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Am cabluriiiiiii de km cate vrei cu cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 BUNA AM SI EU O PROBLEMA CU SUZUKI DR 650 (SP42a) AM NEVOIE DE AX CU CAME SI CULBUTORI MA POATE AJUTA CINEVA CARE A MAI CAUTAT. VA MULTUMESC poi ai cam avea 2 variante: elfworkshop.ro sau dillypoint.ro. 1-2 saptamani in principiu asteptarea. ambele variante cu avans 30-50%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 cu cat? cu 40 ron! Mesaj completat ax cu came+pinion=150 ron! mi se pare ok in comaparatie ca un sh ii 100 euro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Salutare Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica ) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva. Mesaj completat Salutare Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica ) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva. Mesaj completat De ce o fi postat de 2 ori e iar un mister )))))))))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Salutare Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica ) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva. Mesaj completat Salutare Am si eu o problema cu DR-ul meu. Azi am vrut sa-i schimb uleiul, cu care a stat peste iarna, si am observat o chestie. Un furtunas subtire de vreo 4-6 mm in diametru atarna sub motor. L-am urmarit si am vazut ca pleaca din partea de jos a carburatorului. Este o conducta care iese din capacul ala de jos de la carburator care se continua cu acest furtunas. Furtunul asta este destul de lung, ajungea cam la acelasi nivel la care ajunge furtunul ala care vine de la filtrul de aer si care tot asa atarna pe dedesubt. Ce am observat este ca era murdar cu pamant uscat cu exceptia capatului, cam 3 mm, care era curat, deci ma gandesc ca era introdus pe undeva.............Cu talentul meu de rahat la mecanica chiar nu am idee pe unde e locul acestui furtunas. Care ma poate ajuta? Mentionez ca motocicleta este DR 650 RS din '96, tinerica ) . Va rog raspundeti-mi ca vreau sa-i platesc asigurarea si sa-i dau bice ca vremea permite deja. Am pornit motorul cu acest furtunas atarnand si merge dar ma gandesc ca nu-i in regula asa ca astept sa ma lamureasca cineva. Mesaj completat De ce o fi postat de 2 ori e iar un mister )))))))))))))))))))))))))) poti sta linistit ca nu e nici o buba..eu am dr800 si am 2 furtunase care atarna,alea practic nu fac un circuit deci capatul celalat nu trebuie introdus nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 poti sta linistit ca nu e nici o buba..eu am dr800 si am 2 furtunase care atarna,alea practic nu fac un circuit deci capatul celalat nu trebuie introdus nicaieri Un furtunas de la filtrul de aer si unul de la carburator? Scuze ca-s pisalog dar sunt cam paranoic avand in vedere ca-s aproape pluta la mecanica. Eu stiu sa schimb uleiul, sa ma uit la nivel de lichid de frana, etc. chestii de utilizator de zi cu zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Un furtunas de la filtrul de aer si unul de la carburator? Scuze ca-s pisalog dar sunt cam paranoic avand in vedere ca-s aproape pluta la mecanica. Eu stiu sa schimb uleiul, sa ma uit la nivel de lichid de frana, etc. chestii de utilizator de zi cu zi. cel putin ala de la carburator daca este unul subtire,practic rolul lui este sa elimine benzina daca e problema cu plutitorul,deci lasal sa atarne ,nu ai probleme cu el..asta pt ca mam informat de la cineva care stie.. Mesaj completat Un furtunas de la filtrul de aer si unul de la carburator? Scuze ca-s pisalog dar sunt cam paranoic avand in vedere ca-s aproape pluta la mecanica. Eu stiu sa schimb uleiul, sa ma uit la nivel de lichid de frana, etc. chestii de utilizator de zi cu zi. din cate am aflat de la cineva care se pricepe,furtunasul subtire din carburator are rol de a elimina benzina in care ca e vreo problema cu plutitorul,deci nu e nici o problema faptul ca atarna acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 OK, mersi mult. Sa ai parte de drumuri faine sezonul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 cel putin ala de la carburator daca este unul subtire,practic rolul lui este sa elimine benzina daca e problema cu plutitorul,deci lasal sa atarne ,nu ai probleme cu el..asta pt ca mam informat de la cineva care stie..Mesaj completat din cate am aflat de la cineva care se pricepe,furtunasul subtire din carburator are rol de a elimina benzina in care ca e vreo problema cu plutitorul,deci nu e nici o problema faptul ca atarna acolo...se pare ca am postat de 2 ori aceasi idee..interner error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) Salutare, ce rapoarte de coclauri aveti pe mobre? Urmeaza sa-mi schimb kit-ul de lant, acum am standard (15/42) si as vrea ceva "vana" ptr coclaureala iar top speed-ul sa fie macar un 120km/h. Ma gandesc la un 14/45 sau un 14/48 dar nu am nici o idee de cum o sa se comporte capra. ca si firme, tipuri (o-ring, x-ring,etc) ce pareri aveti? :) Mesaj completat nimeni? o sa fie cu alcool Mesaj completat ? Editat Aprilie 6, 2011 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Si eu am originalul, merge foarte bine si pe coclauri...Nu ai nevoie de vana suplimentara... parerea mea. Mesaj completat etrier fata are cineva? de vanzare, bineinteles. PM, va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Salutare, ce rapoarte de coclauri aveti pe mobre? Urmeaza sa-mi schimb kit-ul de lant, acum am standard (15/42) si as vrea ceva "vana" ptr coclaureala iar top speed-ul sa fie macar un 120km/h. Ma gandesc la un 14/45 sau un 14/48 dar nu am nici o idee de cum o sa se comporte capra. Man, nu pune pe DR rapoarte d-astea. Nu o sa mai foloseasca plaja de cuplu cum trebuie. Sfatul meu (din practica vorbesc nu din auzite) - scade un dinte la pinionul fatza adica pune-i un 14 si lasa-l cu 42 pe spate. O sa ii dea ceva mai mult "sprint" fara a sacrifica din top speed prea mult. In cel mai "rau" caz lasi 15 pe fatza si pui 47 pe spate. Asta ar fi cam maximul cu care sa te afli "la limita bunului simt". Eu am mers cel mai mult cu 14 / 42 si mi se pare cel mai ok raport. Remember: un dinte in minus pe fatza e echivalent cu 3 dintzi in plus pe spate. Cele bune, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Man, nu pune pe DR rapoarte d-astea. Nu o sa mai foloseasca plaja de cuplu cum trebuie. Sfatul meu (din practica vorbesc nu din auzite) - scade un dinte la pinionul fatza adica pune-i un 14 si lasa-l cu 42 pe spate. O sa ii dea ceva mai mult "sprint" fara a sacrifica din top speed prea mult. In cel mai "rau" caz lasi 15 pe fatza si pui 47 pe spate. Asta ar fi cam maximul cu care sa te afli "la limita bunului simt". Eu am mers cel mai mult cu 14 / 42 si mi se pare cel mai ok raport. Remember: un dinte in minus pe fatza e echivalent cu 3 dintzi in plus pe spate. Cele bune, sal, multam' de info dar comanda e data ptr 16/47, lant DID cu pinioane JT, la Dan. vedem ce-o iesi. p.s. stai prin Bucurestii Noi? ne facem vecini Mesaj completat apropo, un site f.util intr-ale "lanturilor" Gearing Mesaj completat 16/47 e p'acolo cu 14/42. sa mai traim pan' la urmatorul schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 sal,multam' de info dar comanda e data ptr 16/47, lant DID cu pinioane JT, la Dan. vedem ce-o iesi. p.s. stai prin Bucurestii Noi? ne facem vecini E f bine si 16 / 47, vorba ta... e p-acolo cu 14 / 42. Da, stau prin Bucurestii Noi de fel, dar mai mult prin Ghencea de ceva vreme. In orice caz 2 - 3 zile pe saptamana tot vin in Buc Noi asa ca putem bea bere mai usor ca si asa ne amenintam de mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) da, avem ceva de recuperat io am sa ma mut in viitorul apropiat prin Damaroaia. Editat Aprilie 15, 2011 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 da, avem ceva de recuperat io am sa ma mut in viitorul apropiat prin Damaroaia. Pai sa dai de stire cand. Ai sa fii aproape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Salutare! Ca nou proprietar de DR 650 SE ( 1994 cu pornire la buton ) salut comunitatea DR-istilor ! Am si eu o mica doleanta.... dupa ce m-am chinuit sa gasesc dr care sa aiba pornirea la buton acum incep sa imi doresc pornire la pedala... asa ca... daca stie cineva de unde sa iau tot kit-ul de pornire la pedala sa imi spuna si mie, va rog! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Salutare! Ca nou proprietar de DR 650 SE ( 1994 cu pornire la buton ) salut comunitatea DR-istilor ! Am si eu o mica doleanta.... dupa ce m-am chinuit sa gasesc dr care sa aiba pornirea la buton acum incep sa imi doresc pornire la pedala... asa ca... daca stie cineva de unde sa iau tot kit-ul de pornire la pedala sa imi spuna si mie, va rog! Multumesc! Salut, bine ai venit. Am avut DR 650 la buton, apoi la pedala, acum am BIG la buton. La buton e mai bine. Mult mai bine. Au DR-urile o compresie de iti rup picioru'. Literalmente, ala de 650 i-a rupt glezna unui tovaras la pornire. Nici acuma nu e chiar bine... Sfatul meu: pune mobra la punct, ai grija la decompresorul ala electromecanic (de la ala pleaca toata buba, dupa parerea mea), regleaza balansierul, daca e cazul schimba starter-clutch-ul (intamplator am unul de vanzare ) si lasa mobra pe buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giani_dr800 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 salut baieti sint un posesor de DR BIG 800 1993 si am o problema miar trebui un disc de frinare fata sh - pentru cei care ma pot ajuta le multumesc anticipat -contact -giani RM SARAT tel-0766736119 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Pentru cine a cerut poze cu oglinda originala. Le-am si montat deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.