Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Stiu ca sunt foarte rare la noi... iar domnii care au conceput normele de poluare din cauza carora nu se mai importa in Europa, au toata "stima" si "urarile de bine" din partea mea :kick:

 

Mda... sa ii f.ut in gura. Practic motocicleta aia se face si azi neschimbata. Piese sunt garla pentru ea. E ideala pentru oras+distractie prin padure+commuting. In plm in America se vinde ca painea calda.

Eu am avut si am dat-o ca prostu'. Hehe. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, cum sa reglez carburatorul? dupa ce am schimbat distributia, am pornit motorul in garaj la caldura ca sa fiu sigur ca porneste, am dat si o tura cu el, toate bune si frumoase, dar azi de dimineata la vreo 3 grade am incercat sa o pornesc si mi-a luat vreo 5-10 minute, iar asta dupa ce am mai desfacut surubul de la relantiu(ala lung si auriu de pe carcasa carburatorului care tine acceleratia) si numai cu socul tras. In configuratia asta a pornit, am tinut-o cu socu tras pana s-a incalzit si ca sa tina relantiu dupa ce am lasat liber socu a trebuit sa strang la loc surubul de relantiu.Desi mergea frumos la relantiu s-a oprit dupa vreun minut. Are cineva habar cum sa o reglez?precizez ca pana acum nu am mai lucrat la carburator, tocmai din cauza ca stiu cat de usor se pot deregla si ca e destul de greu pt. un novice sa gaseasca combinatia optima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, cum sa reglez carburatorul?

 

Daca iei topicul asta de la un cap la altu' ai sa gasesti scris de mine si de altii in vreo 2 - 3 randuri cum se regleaza corect carburatorul la DR.

Acum mai e o particularitate. E frig. Pornirea e dificila (dar nu imposibila) si - ATENTIE - nu te apuci sa reglezi decat cand motorul e fierbinte (a ajuns sa lucreze la temperatura de regim). Desigur ca reglajul pentru mers perfect la frig va diferi putin de ala care il va necesita la vara (acum trebuie sa fie usor bogat). Ca sa o pornesti repede ai mai multe modalitati printre care cea mai accesibila - da-i relanti-ul (desurubeaza) cat de mult posibil sa inchizi sertarul de tot pentru a trage cat mai putin aer. Alta metoda ar fi sa obturezi cu carpe intrarea de la airbox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iei topicul asta de la un cap la altu' ai sa gasesti scris de mine si de altii in vreo 2 - 3 randuri cum se regleaza corect carburatorul la DR.

Acum mai e o particularitate. E frig. Pornirea e dificila (dar nu imposibila) si - ATENTIE - nu te apuci sa reglezi decat cand motorul e fierbinte (a ajuns sa lucreze la temperatura de regim). Desigur ca reglajul pentru mers perfect la frig va diferi putin de ala care il va necesita la vara (acum trebuie sa fie usor bogat). Ca sa o pornesti repede ai mai multe modalitati printre care cea mai accesibila - da-i relanti-ul (desurubeaza) cat de mult posibil sa inchizi sertarul de tot pentru a trage cat mai putin aer. Alta metoda ar fi sa obturezi cu carpe intrarea de la airbox.

Multumesc de sfat, o sa incerc, sper sa reusesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta n-am stiut-o. In fiecare zi invatam ceva nou! :bounce:

 

Pentru un efect si mai si, carpele pot fi inmuiate in benzina. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca orice mandru posesor de DR, mai arunc cate un ochi pe forum la fiecare 2-3 zile.

 

sunt absolut surprins, fata de alte topic-uri, ca "problemele" de care se lovesc DR-isti sunt:

 

- cum il poti porni mai usor iarna

- pareri vis-a-vis de achizitii

- recomandari de "surse" de consumabile

- poze de prin turele cu DR-ul

- ... si alte "maruntisuri"

 

desigur ca izolat mai sunt si probleme tehnice puse in discutie ca padure fara uscaturi nu prea intalnesti...

 

... dar concluzia mea este ca totusi este un motor "fenomenal"...

 

pe alte topic-uri sunt kilometri de dicutii pe probleme ivite si pareri legate de corectia lor.

 

sa fie oare asa bun DR-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la asta ma gandeam si eu anul trecut, ca nu prea am citit de probleme tehnice majore.

De unde rezulta ca e o mobra faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o motocicleta foarte buna care are cateva "chichitze" pe care daca le inveti nu ai probleme ever. Mai ales aia "noua" care inca se mai fabrica si care din pacate in mUE nu poate fi vanduta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca l-ati mai vazut, dar iata peste ce am dat pe youtube si arata chiar binisor, ma intreb cum o lumina farul ala?

 

Si l-a facut meserias de tot. Farul ala cica e facut numai in Brazilia. Eu totusi l-am vazut undeva da' nu stiu de un' sa-l iau... Poate imi amintesc odata si-odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sfarsit, pe generic, spune ca farul este "adaptat".

Mi-as pune unul si eu, dar de la ce?

Oricum, arata foarte fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e frumoasa, da trebuie sa ai ceva experienta si cu fibra de sticla ca sa iti iasa asa de bine, daca va uitati atenti se vede ca i-a facut ca un fel de locas acolo, langa far, ca altfel era spatiu liber...si parbrizu e facut frumusel, pacat ca nu stiu unde s-ar putea gasi un far din asta, sau macar ceva asemanator, ca un sistem de prindere se poate adapta relativ usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si eu care credeam ca sunt singurul nebun care a adaptat un altfel de far decat cel original pe acest model. :))

 

Cand am cumparat-o pe a mea, carenele au fost crapate, farul spart, plexic inexistent. Am fost doctorul estetician al ei. Cu fibra mi-am reparat carenele, din plexic cu o butelie si cu aragazul mi-am facut plexicul.

 

Din pacate, pentru a putea adapta noul far in asa fel incat sa pot sa il reglez, a trebuit sa decupez acea carcasa din plastic, sa sudez suporti de cadrul bord. Farului a trebuit sa ii atasez suporti laterali cu surub, pentru a putea sa il reglez.

 

Satisfactia a fost deplina la final mai ales cand am tras linia si am vazut ca am iesit cu jumatate din suma care ar fi trebuit sa o dau pe unul second hand.

post-45143-0-36021200-1327690756_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si eu care credeam ca sunt singurul nebun care a adaptat un altfel de far decat cel original pe acest model. :))

 

Cand am cumparat-o pe a mea, carenele au fost crapate, farul spart, plexic inexistent. Am fost doctorul estetician al ei. Cu fibra mi-am reparat carenele, din plexic cu o butelie si cu aragazul mi-am facut plexicul.

 

Din pacate, pentru a putea adapta noul far in asa fel incat sa pot sa il reglez, a trebuit sa decupez acea carcasa din plastic, sa sudez suporti de cadrul bord. Farului a trebuit sa ii atasez suporti laterali cu surub, pentru a putea sa il reglez.

 

Satisfactia a fost deplina la final mai ales cand am tras linia si am vazut ca am iesit cu jumatate din suma care ar fi trebuit sa o dau pe unul second hand.

 

interesanta adaptarea ta, in lipsa unui far ceva mai rasarit decat cel original, eu am ales sa pun DRL-uri pe ea ca sa fie mai vizibila si spre surprinderea mea sunt aproape la fel de puternice ca niste proiectoare, nu mai zic cat de mult imi place cum se integreaza in ansamblu cu liniile motocicletei.

 

post-61400-0-75653200-1327829327_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesanta adaptarea ta, in lipsa unui far ceva mai rasarit decat cel original, eu am ales sa pun DRL-uri pe ea ca sa fie mai vizibila si spre surprinderea mea sunt aproape la fel de puternice ca niste proiectoare, nu mai zic cat de mult imi place cum se integreaza in ansamblu cu liniile motocicletei.

 

post-61400-0-75653200-1327829327_thumb.jpg

 

 

arata destul de bine, dar nu te deranjeaza telescoapele si cablurile? Adica nu iti fura o buna parte din lumina? Cam cat te-a costat toata operatia asta? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesanta adaptarea ta, in lipsa unui far ceva mai rasarit decat cel original, eu am ales sa pun DRL-uri pe ea ca sa fie mai vizibila si spre surprinderea mea sunt aproape la fel de puternice ca niste proiectoare, nu mai zic cat de mult imi place cum se integreaza in ansamblu cu liniile motocicletei.

 

post-61400-0-75653200-1327829327_thumb.jpg

Arata super! De unde le-ai luat si la ce bani? Mai au ceva cutii, gen drosere, transformatoare, conexiuni voluminoase pe circuitul electric?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am luat din targ de la autovit de la gheretele alea care sunt deschise si in timpul saptamanii(de nu-mi place aglomeratia din weekend+ca daca are vreo buba poti sa te duci cu el inapoi si le schimba), ele au costat 110lei sunt mai multe modele si la preturi incepand de la 60 lei,dar nu toate sunt omologate ca DRL si in consecinta nu au o putere prea mare +ca daca iei d-alea cele mai ieftine si calitatea e proasta, iar montajul m-i l-am facut singur, sambata asta;am avut de ales intre a le monta in interor de tot(era mai usor de facut, dar bloca o parte din raza, arata mai urat si cred eu ca ar bloca si o parte din fluxul de aer necesar pt racirea motorului pe timpul verii), asa ca am ales sa le montez pe plasticul negru din interiorul carenei, din cauza inclinatiei mare nu se vedeau bine din fata si a trebuit sa mai tai umpic din plastic si practic le-am incastrat in carena, prinderea am facut-o tot cu supotul original, cu mentiunea ca l-am taiat si modificat, de legat le-am legat la circuitul de pozitie.

Bogdan, referitor la intrebarea ta, nu, nu mai au niciun modul, ci vin numai cu o siguranta pe firul pozitiv, eu le-am ales pe astea in locul unor proiectoare cu halogen, datorita consumului mic (aprox. 10W), de e RS si bateria e foarte mica. Sper ca v-am lamurit, dar atentie montajul, ca sa fie ceva bun si nu facut de mantuiala a fost destul de laborios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e o veriga slaba pentru dr, bateria. Din pacate la dimensiunile ei gasesti doar baterii de 12v 4ah. In conditiile in care, cum am eu tip bec h4 de 55w, iar pentru functionarea lui sunt necesari cam 4ah, bateria ajunge sa cam fie chinuita. Astept primavara sa ii schimb distributia si atunci cred ca voi renunta si la vechiul suport de baterie si sa incerc sa adaptez unul mai inalt astfel incat sa imi poata permite atasarea unei baterii de min 7ah.

 

Nu mai retin acum dar sper sa am destul loc sa ma pot duce cu suportul mai jos. Buna ideea si cu lumina suplimentara atasata. M-am gandit si eu in trecut la asa ceva, dar stiind ca toata treaba e pe magnetou si nu pe alternator, am abandonat. Magnetoul din pacate nu poate sa duca consumatori asa puternici. Pe fosta jawa aveam lumina mult superioara decat acum. Becul era de 100w halogen si nu stramba din nas. In afara orasului cu suzuki ca sa ai o lumina cat de cat buna trebuie sa mergi turata cu 4000.(in conditiile unei baterii de 4ah)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pt lumini iei curent din baterie, oricat de mare ar fi bateria, tot se va consuma. Consumatorii de pe moto nu au treaba cu bateria, ci cu generatorul (magnetou, alternator, dinam, whatever). Daca puterea consumatorilor depaseste pe cea a generatorului atunci vor incepe sa suga din baterie consumand-o. Bateria trebuie folosita strict pt demaror.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e o veriga slaba pentru dr, bateria. Din pacate la dimensiunile ei gasesti doar baterii de 12v 4ah. In conditiile in care, cum am eu tip bec h4 de 55w, iar pentru functionarea lui sunt necesari cam 4ah, bateria ajunge sa cam fie chinuita. Astept primavara sa ii schimb distributia si atunci cred ca voi renunta si la vechiul suport de baterie si sa incerc sa adaptez unul mai inalt astfel incat sa imi poata permite atasarea unei baterii de min 7ah.

 

Nu mai retin acum dar sper sa am destul loc sa ma pot duce cu suportul mai jos. Buna ideea si cu lumina suplimentara atasata. M-am gandit si eu in trecut la asa ceva, dar stiind ca toata treaba e pe magnetou si nu pe alternator, am abandonat. Magnetoul din pacate nu poate sa duca consumatori asa puternici. Pe fosta jawa aveam lumina mult superioara decat acum. Becul era de 100w halogen si nu stramba din nas. In afara orasului cu suzuki ca sa ai o lumina cat de cat buna trebuie sa mergi turata cu 4000.(in conditiile unei baterii de 4ah)

Hmm, ciudat, eu am bateria de 5ah si eu am vrut sa iau una mai mare si sa adaptez un alt suport, dar din lipsa de spatiu, ar fi trebuit sa tai airboxul sau chiar sa-l elimin si nu am vrut, asa ca am ales varianta asta cu proiectoarele DRL. Nu prea inteleg ce legatura are DR-ul cu magnetoul, ca ea are alternator(ala de pe stanga) si scoate curent alternativ(cele 3 fire galbene), redresat apoi de releul de tensiune; stiu ca magnetoul scotea direct curent continuu, acum daca gresesc corecteaza-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresesti. Depinde cum e construit magnetoul. La mobre scoate curent alternativ (trifazat sau monofazat). Ai cumva bobinaj pe rotor (flywheel) ca sa zici ca ai alternator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...