roma1198 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Salut tuturor, Am scos weekendul trecut motorul din garaj, l-am sters de praf si i-am dat cateva chei. L-am cumparat in noiembrie anul trecut si nu m-am dat decat cateva ori in noiembrie si decembrie ca a fost vreme faina. Vreau sa va multumesc celor care m-ati ajutat sa-l pun la punct cu franele (moto_dan), capacul de la axul cu came (moto_dan) saua noua (moto_dan) semnalizari (apriliacluj) si ceilalti care m-au ajutat cu un sfat. Acuma abia astept sa iasa soarele calumea sa pot sa ma bucur e ea pe deplin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 (editat) Eu sambata trecuta am incercat dupa vreo 4 luni de pauza sa o pornesc. I-am dat pedale , de am febra toata partea dreapta, nu a vrut sa porneasca. A trebuit sa cobor trusa cu scule sa desfac carburatorul, bujiile, am curatat totul frumos, am montat totul la loc, -am schimbat uleiul, dupa care fara prea multa putere, am dat doua pedale de "domnisoara" apoi la a treia , a pornit super de repede. Sambata asta era programata servisarea lantului si curatarea etrierelor de frana, insa vremea ma tine in casa. Am avut macar ocazia de a o porni , insa nu am facut nici un km din dorinta de a face mai intai revizia totala si abia apoi sa ies. Apropo voi ati reusit sa puneti filtru de benzina pe furtun ? Ma refer la posesorii de dr650. Editat Martie 12, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 I-am schimbat rotile. Am pus Mitas E07 de 130/80 pe spate. Am vopsit si jentile in ton cu mobra. Producatorul zice ca sunt 70/30. 70% asfalt si 30% off-road. Sa dea caldura sa vad cum se comporta pe sosea. Apropos, cate atmosfere bagati in roti? La vulcanizare mi-au bagat 2.5 Atm. Mi se pare cam mult. Ei zic ca pe asfalt e mai bine sa le tii mai tari ca sa fie mai rotunde. Ce parere aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 2,5 ar fi maxim cu pasager si bagaje, as zice eu. Daca mergi singur, 2,2 ar trebui sa fie suficient. 2,3 ar fi cam pentru orice. Nu ai pe undeva (de regula pe bascula sau pe protectia de plastic de deasupra lantului) un actibild cu valorile recomandate? Grija la verificarea periodoca a presiunii, rar camere care sa nu lase chiar deloc, saptamanal e bine pus manometrul pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 (editat) Am pus Mitas E07 de 130/80 pe spate. Din asta am si eu si e super ok. Nu mergi cu 80 pe iarba cu el, dar face fata si la strada si la macadam. Ma bate gandul sa imi montez asa ceva pe radiator. Ventilatoarele sunt foarte puternice, cu volum mare de aer. Pentru doritori , ma puteti contacta pe pm. Pretul e de bun simt. » Post actualizat in 17 Mar 2016 12:38jantele cu ce le-ai dat , cu pensonul sau pistol....? vezi ca exista un spray cu aluminiu care rezista la 800grade argintiu de la Kober special pentru motor....merita si ala putina culoare....in contrast. Editat Martie 17, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 (editat) » Post actualizat in 17 Mar 2016 12:38 jantele cu ce le-ai dat , cu pensonul sau pistol....? vezi ca exista un spray cu aluminiu care rezista la 800grade argintiu de la Kober special pentru motor....merita si ala putina culoare....in contrast. Le-am dat cu spray auto de la Dedeman. Dupa ce s-a uscat le-am dat cu lac protector incolor, si lacul mi-a corodat vopseaua. Nu stiu ce reactie au dat dar roate spate e afectata. Vopseaua a facut incretituri, fapt pt care nu am mai dat cu lac roata fata. Daca ma tine sezonul asta e OK la toamna le vopsesc din nou daca e nevoie Chiar ma gandeam la un spray negru pt motor. Poti sa-mi dai un link sau indiciu? Merci » Post actualizat in 17 Mar 2016 14:00 de unde Ma bate gandul sa imi montez asa ceva pe radiator. Ventilatoarele sunt foarte puternice, cu volum mare de aer. Pentru doritori , ma puteti contacta pe pm. Pretul e de bun simt. Interesanta jucarie, ce consum are? Si are si controller ? Adica porneste automat cand temp depaseste un prag sau cum se conecteaza? Editat Martie 17, 2016 de roma1198 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 (editat) Ventilatoarele sunt normale Putere 2.8W bucata alimentate la 12v undeva cam la 0.23A , insa am si la 0.4A. Nu au senzor pentru temperatura, pur si simplu le poti monta printr-un intrerupator si sa le pornesti tu cand mergi prin traficul de oras. O sa revin dupa ce voi incerca montarea unui asemenea ansamblu. Cat despre vopseaua asta de la kober, cel mai bine incerci la magazinele de vopsele si sa intrebi de vopsea pentru motor care sa reziste la 800 grade. E un spray care are desenat un motor pe el. Eu din negru l-am facut argintiu ca tot asa era belit la inceput. Editat Martie 17, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 I-am schimbat rotile. Am pus Mitas E07 de 130/80 pe spate. Am vopsit si jentile in ton cu mobra. Producatorul zice ca sunt 70/30. 70% asfalt si 30% off-road. Sa dea caldura sa vad cum se comporta pe sosea. Apropos, cate atmosfere bagati in roti? La vulcanizare mi-au bagat 2.5 Atm. Mi se pare cam mult. Ei zic ca pe asfalt e mai bine sa le tii mai tari ca sa fie mai rotunde. Ce parere aveti sigur sunt mitas e07 ?! eu am aceste cauciucuri pe un freewind si vreau sa-l schimb pe cel de pe spate ca aluneca in draci pe asfalt ud ! pe noroi pamant iarba etc...merge brici...dar al meu are alt profil , mai agresiv mai pentru enduro ! si tot 130/80 pe 17 este. CRED CA ESTE MITAS E08 CE AI TU ACOLO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 sigur sunt mitas e07 ?! eu am aceste cauciucuri pe un freewind si vreau sa-l schimb pe cel de pe spate ca aluneca in draci pe asfalt ud ! pe noroi pamant iarba etc...merge brici...dar al meu are alt profil , mai agresiv mai pentru enduro ! si tot 130/80 pe 17 este. CRED CA ESTE MITAS E08 CE AI TU ACOLO. Da ai dreptate sunt Mitas E08. Tu zici de E07 ca aluneca pe asfalt ud? A mai avut cineva E08? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 eu am mitas e 07 ca asa a venit motocicleta cu ele...dar spatele il schimb sigur, ca asta toamna faceam derapaje..controlate cei drept dar nu-mi placeau deloc pe asfalt ud ! lasa-mi si mie detalii cum se comporta mitas e08 ca si eu merg mai mult pe asfalt decat pe macadam si pietre si noroaie. Mitas e 07 s-au comportat bine cand am fost pe muntii baiului...a urcat pe pietre...a mers pe iarba proapsata si mare...a coborat pe pamant ud. am fost multumit pe partea de enduro , dar pe asfalt nu pre...la 130 serpuia nitel de fund motocicleta...acum nustiu sigur daca e de la cauciuc sau de la roata..vad asta dupa ce shimb cauciucul. Eu vreau sa-mi fac sistemul acela tubeless cu silicon pe capatul spitelor...si daca tot iau cauciuc nou ma batea gandul la heideneau k 60 ca am mai avut pe alta moto...dar arata bine si profilul la acest mitas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 eu am mitas e 07 ca asa a venit motocicleta cu ele...dar spatele il schimb sigur, ca asta toamna faceam derapaje..controlate cei drept dar nu-mi placeau deloc pe asfalt ud ! lasa-mi si mie detalii cum se comporta mitas e08 ca si eu merg mai mult pe asfalt decat pe macadam si pietre si noroaie. Mitas e 07 s-au comportat bine cand am fost pe muntii baiului...a urcat pe pietre...a mers pe iarba proapsata si mare...a coborat pe pamant ud. am fost multumit pe partea de enduro , dar pe asfalt nu pre...la 130 serpuia nitel de fund motocicleta...acum nustiu sigur daca e de la cauciuc sau de la roata..vad asta dupa ce shimb cauciucul. Eu vreau sa-mi fac sistemul acela tubeless cu silicon pe capatul spitelor...si daca tot iau cauciuc nou ma batea gandul la heideneau k 60 ca am mai avut pe alta moto...dar arata bine si profilul la acest mitas! Profilul la Mitas E08 seamana mult cu cel de Metzler Tourance. N-am apucat sa ma dau cu ele. Le-am montat si ma uit la ele. Am o problemutza cu ambreiajul. L-am desfacut iarna asta pentru ca se auzea un tzacanit la turatii mici. Dupa ce la-m asamblat la loc nu mai ambreiaza, sau ambreiaza foarte putin, am intins cablul si bratul dar tot nu ambreiaza cum trebuie. Trebuie sa-l desfac din nou. Nu stiu ce am putut gresi, ordinea discurilor parca am pastrat-o in rest totul era straight forward. Are cineva vre-o sugestie sau un tutorial bun? V-asi fi recunoscator. » Post actualizat in 17 Mar 2016 22:03 Mor de ciuda ca e timp chiar fain zilele astea si nu pot iesi cu motorul. » Post actualizat in 17 Mar 2016 22:33 Asta este zgomotul care se aude din zona ambreiajului La ambreiaj nu am gasit nimic defect si tzacanitul persista. se aude la turatii mici si se aude de jos din zona ambreiajului. Va rog dati-va cu parerea ce ar putea fi? poate e un sunet normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Trebuie sa lasi putina lejeritate cablului, daca il intinzi foarte tare atunci el nu mai lucreaza cum trebuie. Culmea e ca partea cu tutorialul cu montare discuri ambreiaj mi s-au pierdut din topicul meu. Trebuie sa verifici ordinea discurilor, unul e putin mai lat, acum nu imi aduc aminte exact ordinea. E bine sa te uiti putin si la lantul de la balansieri e posibil ala sa bata putin si sa se transmita in tot motorul sau sa mai intinzi putin lantul de distributie , daca intinzatorul ala nu e la maxim.. Eu avem un zgomot ciudat din cauza culbutorului de evacuare si zgomotul asta mi se transmitea in tot motorul. Editat Martie 18, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Trebuie sa lasi putina lejeritate cablului, daca il intinzi foarte tare atunci el nu mai lucreaza cum trebuie. Culmea e ca partea cu tutorialul cu montare discuri ambreiaj mi s-au pierdut din topicul meu. Trebuie sa verifici ordinea discurilor, unul e putin mai lat, acum nu imi aduc aminte exact ordinea. E bine sa te uiti putin si la lantul de la balansieri e posibil ala sa bata putin si sa se transmita in tot motorul sau sa mai intinzi putin lantul de distributie , daca intinzatorul ala nu e la maxim.. Eu avem un zgomot ciudat din cauza culbutorului de evacuare si zgomotul asta mi se transmitea in tot motorul. Culbutorii sunt schimbati, si axul cu came. era foarte uzat asta de evacuare asa cum zici era foarte uzata si cama, lipseau si saibele arcuite care se pun pe axul culbutorilor, se auzea ca naiba. Acuma din partea culbutorilor se aude curat. Ma gandeam ca poate bate de la lantul balansier, Irinel2006 am vazut ca ai postat pe pro-bike un tutorial cum ai intins tu lantul balansier. Cum ti-ai dat seama ca trebuie intins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Trebuie dat jos capacul de pe partea stanga pentru o inspectie vizuala. E cea mai buna varianta. Ala cand este intins , atentie sa nu il intinzi prea tare, iti da senzatia ca ai motor electric . Apoi dupa vreo 100 150 km revine la normal....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 vremuri (2009-2013): 2015 --> schimbat motorizarea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryo468 Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Are cineva un cdi pentru un dr 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_fly Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Buna dimineata! Vineri fiind vremea frumoasa, am iesit la plimbare cu DR-ul meu 650. La o plecare de pe loc mai in forta, in treapta a doua s-a auzit o bubuitura, s-a oprit motorul si s-a blocat roata. Rezultatul se vede in poze. Motorul este distrus, mai putin partea de sus a chiulasei cu ax cu came, supape si tacheti. Are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi un motor, chiar si fara partea superioara? Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 (editat) Buna dimineata! Vineri fiind vremea frumoasa, am iesit la plimbare cu DR-ul meu 650. La o plecare de pe loc mai in forta, in treapta a doua s-a auzit o bubuitura, s-a oprit motorul si s-a blocat roata. Rezultatul se vede in poze. Motorul este distrus, mai putin partea de sus a chiulasei cu ax cu came, supape si tacheti. Are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi un motor, chiar si fara partea superioara? Va multumesc anticipat! ai avut noroc... daca pateai "bucuria" intr-o depasire sau ceva faza mai stransa, putea sa iasa nasol... cred ca pe principiul efortului minim, mai bine vinzi tu ce a ramas si iei alta cu totul (ce a ramas din agregat dupa ce a crapat motorul, s-ar putea sa valoreze doar vreo 2-300 eur)... valoarea este este mai degraba sentimentala... Editat Martie 21, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_fly Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Si eu am fost multumit ca nu s-a intamplat in alte circumstante. Eu am dat 800 euro pe ea, daca o vand pe bucati, o piesa la o saptamana nu rezolv mare lucru si ar trebui sa pun o diferenta prea mare. Momentan am gasit pe olx motocicleta completa, cu axa cu came defecta la 1500 ron. Daca nu gasesc motor la un pret corect, cred ca asta va fi solutia pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Buna dimineata! Vineri fiind vremea frumoasa, am iesit la plimbare cu DR-ul meu 650. La o plecare de pe loc mai in forta, in treapta a doua s-a auzit o bubuitura, s-a oprit motorul si s-a blocat roata. Rezultatul se vede in poze. Motorul este distrus, mai putin partea de sus a chiulasei cu ax cu came, supape si tacheti. Are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi un motor, chiar si fara partea superioara? Va multumesc anticipat! Demotivanta postare, Stie cineva de ce s-a intamplat treaba asta cu motorul lui Ionut_fly? nu se intelege bine din poza dar se pare ca i-a bubuit cutia sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_fly Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Mai adaug niste poze daca sunteti interesati de cauza problemei. Eu inca nu am reusit sa imi dau seama de ce s-a intamplat, dar nu cred ca este din cutia de viteze pentru ca am reusit sa o scot pe liber si sa o imping fara sa tin ambreiajul calcat. Cred ca problema a pornit de undeva de la ambielaj. » Post actualizat in 22 Mar 2016 06:25poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Mai adaug niste poze daca sunteti interesati de cauza problemei. Eu inca nu am reusit sa imi dau seama de ce s-a intamplat, dar nu cred ca este din cutia de viteze pentru ca am reusit sa o scot pe liber si sa o imping fara sa tin ambreiajul calcat. Cred ca problema a pornit de undeva de la ambielaj. » Post actualizat in 22 Mar 2016 06:25 poze ........... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Eu cred ca totul a pornit de la biela, aia a avut joc in cuzineti, s-a rupt de la fortare, ambielajul a prins-o , a crapat carcasa si de aici toate s-au tinut lant...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Eu cred ca totul a pornit de la biela, aia a avut joc in cuzineti, s-a rupt de la fortare, ambielajul a prins-o , a crapat carcasa si de aici toate s-au tinut lant...... Cand are joc in cuzinet, nu ar trebui sa se auda un tzacanit asa specific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_fly Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Nu stiu daca ar fi trebuit sa se auda ceva inainte, dar eu nu am auzit nimic si nici prietenul cu care eram si care se pricepe destul de bine la motoare nu a auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.