florinelu07 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 ...corect... nu e de la ulei, e de la arcuri, insa cu cat le tensionezi mai tare cu atat vor fi mai rigide. Eu am vreo 98kg , insa am optat pe o suspensie mai "barcuta" . E mai placut sa treci peste gropi fara sa simti socuri in spate...pe coloana. de asta recomandam o ajustare de preload, ca sa verifici daca sunt arcurile problema sau nu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Salut. vand un scut de motor Suzuki dr 600 . Nu este cel din poza dar e asemanator . Stiu ca e undeva prin curte , nu stiu sigur unde sper sa il mai gasesc , dar decat sa il pierd sau sa mi-l fure careva mai bine il dau ca oricum imi strang bani de motocicleta Pret : 250 lei 0732871078 https://www.dropbox.com/sh/jii2qozpg3kyu3q/AABNNemgyM1h-ycxI86-BnGTa?dl=0 Numai Bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Vand piele de urs. E undeva in padurea mea. N-as vrea sa-mi braconeze cineva ursul si nici ca acesta sa se mute in alta padure, asa ca mi-am zis ca mai bine o vand acum. Strang bani pt o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Vand piele de urs. E undeva in padurea mea. N-as vrea sa-mi braconeze cineva ursul si nici ca acesta sa se mute in alta padure, asa ca mi-am zis ca mai bine o vand acum. Strang bani pt o motocicleta. Livrezi prin curier sau cumparatorul preia personal.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Nu o vand ca sa ma inbogatesc , nu ma ocup cu dezmembrari . Stiu ca o am sigur pe undeva si am zis ca poate cineva chiar are nevoie de el si il foloseste . Daca pretul pare mare nu-i bai , nu il mai vand EU il am de 5 ani si n-am facut nimic cu el . Daca vreti sa stiti toate detaliile intrebati . In curte aveam aproximativ 100 tone de fier sub diverse forme ( piese , scule , utilaje , depozit , masini , rable , tevi , table ) pe care le-am triat , le-am mutat si reorganizat . 30 tone le-am dus vara trecuta la fier vechi si din pacate am mai aruncat in container lucruri fara sa imi dau seama. Sper totusi ca nu am aruncat scutul pentru ca probabil cand n-ai nevoie sunt o groaza si cand ai nevoie nu gasesti . Daca va deranjaza postul cu vanzarea se poate sterge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Personal si stingher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Nu o vand ca sa ma inbogatesc , nu ma ocup cu dezmembrari . Stiu ca o am sigur pe undeva si am zis ca poate cineva chiar are nevoie de el si il foloseste . Daca pretul pare mare nu-i bai , nu il mai vand EU il am de 5 ani si n-am facut nimic cu el . Daca vreti sa stiti toate detaliile intrebati . In curte aveam aproximativ 100 tone de fier sub diverse forme ( piese , scule , utilaje , depozit , masini , rable , tevi , table ) pe care le-am triat , le-am mutat si reorganizat . 30 tone le-am dus vara trecuta la fier vechi si din pacate am mai aruncat in container lucruri fara sa imi dau seama. Sper totusi ca nu am aruncat scutul pentru ca probabil cand n-ai nevoie sunt o groaza si cand ai nevoie nu gasesti . Daca va deranjaza postul cu vanzarea se poate sterge . 100 de tone!!!!!!!!! 100000kg x 40bani/kg de "fer"= 40000 lei adica vreo 9000 de para.... Si cu bogatia asta in curte, stai in nadejdea unui scut din aluminiu pentru 250 lei ca sa iti iei motor? Daca il gasesti desigur... Cred ca stai in curte cu pusca sa te pazesti de tigani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 (editat) Am garduri de beton de 3 m si mare parte din ele sunt in garaj . Deasemenea nu sunt ale mele ci ale tatalui meu . si am fost nevoiet sa renunt la cateva pentru ca am construit o casa si bani desigur au intrat in casa . Atunci era 90 bani kg ) . Fiarele erau inprastiate ful pe o suprafata de 500 mp cu 2 alei de cate 1 m printre el si cam atat . Daca sunteti asa curiosi aveti si 2 poze mostra https://www.dropbox.com/sh/o20t1w0wdkjpk4m/AADptUQqTbSeRxNvFz6YkelVa?dl=0 Si gata ma retrag din telenovela Ivanica . Numai Bine A am si un frumos ciobanesc mioritic combinat cu bucovina PS: Chiar am pus de buna credinta vanzare , daca am gresit imi cer scuze si gata cu atata off-topic Editat Aprilie 11, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 A am si un frumos ciobanesc mioritic combinat cu bucovina Acuma da si o poza cu ciobanescul si incheiem telenovela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 (editat) Vand piele de urs. E undeva in padurea mea. N-as vrea sa-mi braconeze cineva ursul si nici ca acesta sa se mute in alta padure, asa ca mi-am zis ca mai bine o vand acum. Strang bani pt o motocicleta. "Tanara blonda, ochi albastrii, 1.80m, aspect placut, sociabila, buna gospodina......vand tractor....., (daca il gasesc in curtea vecinului )" Editat Aprilie 12, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Am garduri de beton de 3 m si mare parte din ele sunt in garaj . Deasemenea nu sunt ale mele ci ale tatalui meu . si am fost nevoiet sa renunt la cateva pentru ca am construit o casa si bani desigur au intrat in casa . Atunci era 90 bani kg ) . Fiarele erau inprastiate ful pe o suprafata de 500 mp cu 2 alei de cate 1 m printre el si cam atat . Daca sunteti asa curiosi aveti si 2 poze mostra https://www.dropbox.com/sh/o20t1w0wdkjpk4m/AADptUQqTbSeRxNvFz6YkelVa?dl=0 Si gata ma retrag din telenovela Ivanica . Numai Bine A am si un frumos ciobanesc mioritic combinat cu bucovina PS: Chiar am pus de buna credinta vanzare , daca am gresit imi cer scuze si gata cu atata off-topic nu ne putem baza pe pozele puse.... ce arati tu acolo cu greu ajunge la 1 tona.... ca sa avem etalon, o locomotiva d'aia adevarata, pe abur, este intre 100-200 tone.... Imi cer scuze pentru offtopic - astea au 2-3 cilindrii .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Hmmmm....folosesc astia locomotiva cred pe post de masina de spalat, ca vad cateva izmene la uscat pe bara.... Acuma chiar end offtopic. )))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Si cum ai procedat pana la urma cu suspensiile , @roma1198 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Si cum ai procedat pana la urma cu suspensiile , @roma1198 ? Inca nu am procedat, o duc maine in service sa verifice telescopul si arcurile. probabil le vom tensiona putin. si o sa incep sa caut arcuri noi. sunt cam scumpe arcurile in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Inca nu am procedat, o duc maine in service sa verifice telescopul si arcurile. probabil le vom tensiona putin. si o sa incep sa caut arcuri noi. sunt cam scumpe arcurile in general. daca te orientezi spre achizitie arcuri sa iei in calcul direct un set de arcuri progresive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 daca te orientezi spre achizitie arcuri sa iei in calcul direct un set de arcuri progresive. Stie cineva vre-o sursa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Louis: 10045898 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 De unde pot face si eu rost de 2 fise bujie suzuki dr 600 ? Daca fisa de la bujie este stricata poate sa schimbe momentul scanteii ? sa afecteze avansul . MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 cumpara de la orice magazin de piese auto , 2 fise cu cablu , le inlocuiesti pe cele vechi si ai terminat balciul. Atentie cum ti-ai reglat jocul la supape, deobicei ele se regleaza pe compresie. Daca nu sunt reglate corect poti sa ii tragi la pedale de sa iti vina raul..... Testeaza cu o alta bobina, poate o ai in scurt pe asta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 cumpara de la orice magazin de piese auto , 2 fise cu cablu , le inlocuiesti pe cele vechi si ai terminat balciul. Atentie cum ti-ai reglat jocul la supape, deobicei ele se regleaza pe compresie. Daca nu sunt reglate corect poti sa ii tragi la pedale de sa iti vina raul..... Testeaza cu o alta bobina, poate o ai in scurt pe asta...... Mai precis: supapele trebuie sa fie inchise si pistonul la PMS (poti verifica prin aliniere semn volanta/distributie in fereastra de vizitare sau prin ferestrele de relglaj tacheti/colbutori, respectiv camele axului sa fie neatacate/in jos) Sunt 2 bujii pe cilindru, Suzuki zice ca pentru a asigura apriderea optima a amestecului, dar in realitate este doar un sistem redundant, mostenit de prin competitiile de anduranta - pe scurt, motorul ar trebui sa mearga bine (insesizabil) si numai intr-o bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Mai precis: supapele trebuie sa fie inchise si pistonul la PMS (poti verifica prin aliniere semn volanta/distributie in fereastra de vizitare sau prin ferestrele de relglaj tacheti/colbutori, respectiv camele axului sa fie neatacate/in jos) Supapele pot fi reglate indiferent de pozitia pistonului, atata timp cat supapele sunt pe pozitia inchis. Esti cel mai sigur ca ai toate supapele pe pozitia inchis atunci cand pistonul se afla la PMS, intre compresie si detenta. De aici recomandarea din manuale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 (editat) Supapele pot fi reglate indiferent de pozitia pistonului, atata timp cat supapele sunt pe pozitia inchis. Esti cel mai sigur ca ai toate supapele pe pozitia inchis atunci cand pistonul se afla la PMS, intre compresie si detenta. De aici recomandarea din manuale.... camele sunt "ne-atacate" doar cateva grade (rotatie) stanga dreapta PMS-ului. marcajul de sincronizare distributie pe volanta corespunde unei rotatii de 180 grade a axei cu came, practic pistonul ajunge in PMS de 2 ori intr-o singura cursa a axei cu came si de asta este bine sa casti ochii in ce pozitie faci reglajul. relatia este: 1 rotatie arbore + 1 scanteie pe bujii + jumatate rotatie axa came ----> 2 rotatii + 2 scateie bujii + 1 rotatie axa came Editat Aprilie 20, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 camele sunt "ne-atacate" doar cateva grade (rotatie) stanga dreapta PMS-ului. Asta pt PMS-ul dintre miscarea de evacuare si miscarea de admisie. La PMS-ul dintre miscarea de compresie si miscarea de detenta, supapele raman inchise multe grade stanga-dreapta, peste 180 de grade. Camele nu sunt atacate de nimic. Supapele sunt atacate. De came. Prin intermediul culbutorilor. Iar supapele sunt atacate un nr de grade mult mai mic decat nr de grade cand nu sunt atacate. Deasemenea, poti regla linistit supapele de admisie atunci cand supapele de evacuare sunt complet deschise/atacate. Si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Asta pt PMS-ul dintre miscarea de evacuare si miscarea de admisie. La PMS-ul dintre miscarea de compresie si miscarea de detenta, supapele raman inchise multe grade stanga-dreapta, peste 180 de grade. Camele nu sunt atacate de nimic. Supapele sunt atacate. De came. Prin intermediul culbutorilor. Iar supapele sunt atacate un nr de grade mult mai mic decat nr de grade cand nu sunt atacate. Deasemenea, poti regla linistit supapele de admisie atunci cand supapele de evacuare sunt complet deschise/atacate. Si invers. merge si asa, dar pentru avansati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 ...clar l-ati omorat pe bietul om .....cred ca cea mai usoara varianta e aceea, de a da jos capacele de sus de vizitare de la culbutori, desfaci apoi surubul si capacelul de pe partea stanga a motorului, surubul pentru a observa semnul de pe volanta |T , iar capacelul pentru a putea invarti de motor ca sa aduci pistonul in PMS. Testezi si cu o surubelnita sa vezi daca pistonul e ajuns pana sus. Apoi verifici admisia si evacuarea. Pistonul urca de 2 ori sus intr-o rotatie insa pozitia corecta, din ce am vazut la mine e acolo unde iti merge decompresorul. Am avut ocazia sa reglez intre chiar daca pistonul era sus si nu reuseam sa trag decompresorul sa stea, apoi m-ai faceam o tura si aduceam pistonul pe compresie. Acolo reglam cu lera....dupa aia pedala si sanatate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.