Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Eh, nu contează. Ideea e că thumperul merge și dacă dă Ăl de Sus, la anul poate îl ducem să amușine praful Siberiei.  Ar fi careva tentat ? Băgăm 10-15000-20000 de km, cât s-o putea, fără plan, fără obiective, fără stres. Oricum rușii au descoperit vaccinul deci n-o să fim în pericol :)

Noul look, negru mat, ca vehiculele KGB.

20200814_190015.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Azi-noapte am apucat sa testez proiectoarele in conditii de bezna totala, cat si Mitas-urile (E-07) in conditii de mazga argiloasa si iarba uda. Proiectoarele merita toti banii, Mitas-urile s-au incarcat instant cu noroi si nici o sansa sa se descarce pana n-am avut reum relativ ok sa-i dau putin gaz.

IMG_20200821_010103342.jpg

IMG_20200820_230128690.jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dkw...zi-mi te rog daca mai ai bobina de inductie de la dr 650rs si daca e in stare buna de functionare, un nr de telefon in privat pls sa sun. Azi meseriasa mea a murit subit la o tura departe de casa . Scanteie bujii canci, am pus-o pe platforma si am adus-o.

 

Sau suna-ma pe  0748.499501

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept mesaj de la dkw cand ajunge la garaj. Sa vedem daca punem un aparat de masura. La mine pe primar imi indica 1Mohm iar apoi cand dau sa masor intre secundar (firul de pe bujie) si cu oricare fir din primar, e pauza.

Nu imi indica nimic. Stiu ca in primar ar trebui sa am cam asa 1Mohm dar in secundar nu mai stiu valorile. Ma poate ajuta cineva ?

 

Si daca ar fi sa pun doua bobine din astea simple in paralel , ar strica cu ceva? Macar asa stiu ca daca pica una macar raman cu una care merge. 

 

 

 

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata... I-am rupt eu celalalt fir, ca am vrut sa masor direct in bobina...

 

Chucki daca arata la fel (cod F6T532) pune te rog un aparat de masura pe primar, adica pe alea 2 fire din mufa si da pe aparat pe Mohm si vezi cat iti indica, apoi lasa un fir pe mufa aia din primar si pune pe firul care duce la bujie, si pe unul si pe celalalt si vezi ce valori iti indica ? Mie acolo intre primar si secundar e pauza.

IMG-20200821-WA0002.jpeg

Editat de irinel2006
adaugare text
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 350 este asa - poate ajuta.

20200821_204150.jpg

Acum 52 minute, irinel2006 a spus:

Astept mesaj de la dkw cand ajunge la garaj. Sa vedem daca punem un aparat de masura. La mine pe primar imi indica 1Mohm iar apoi cand dau sa masor intre secundar (firul de pe bujie) si cu oricare fir din primar, e pauza.

Nu imi indica nimic. Stiu ca in primar ar trebui sa am cam asa 1Mohm dar in secundar nu mai stiu valorile. Ma poate ajuta cineva ?

 

Si daca ar fi sa pun doua bobine din astea simple in paralel , ar strica cu ceva? Macar asa stiu ca daca pica una macar raman cu una care merge. 

 

 

 

Cam mare rezistenta - 1mohm este foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, irinel2006 said:

iar apoi cand dau sa masor intre secundar (firul de pe bujie) si cu oricare fir din primar, e pauza.

 

E normal sa fie pauza intre secundar si primar, aceste doua circuite nu se intalnesc niciodata. Pana faci rost de o bobina originala buna poti testa cu o bobina noua de scuter chinezesc, costa intre 15 si 30 de lei si are 1 ohm rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor, se pare ca acea valoare indicata in primar de 1Mohm e  rezultatul  unei bobine intrerupte. Sa speram ca scap doar cu atat. Cu amabilitatea colegului DKW, voi monta doua bobine pe fiecare bujie in parte. Cel putin asa sunt puse pe motorul lui de rezerva. Voi incerca sa le leg in paralel. Credeti ca e gresita abordarea? Ma gandesc ca mai bine 2 decat una, care sa ma lase cand e lumea mai draga. Oricum o sa imi comand si una de pe un site recomandat de el, dar deocamdata anul acesta incerc sa merg cu astea doua.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot suntem in tema, iata si un exemplu cum se poate face testul unei bobine.

 

 

e bun si asta... apropo de primar si secundar pe masurare...cica ar fi o valoare...

 

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din păcate nu seamănă. La 750/800 sunt 2 bobine separate. Dar cred că merge orice bobina. Trec sa caut una de la rf600 sa vad daca mai am...cu aia seamănă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, irinel2006 said:

e bun si asta... apropo de primar si secundar pe masurare...cica ar fi o valoare...

 

Asa este, faceam confuzie cu bobinele duble, la acelea primarul cu secundarul nu se intalnesc. La bobina simpla un capat al secundarului este legat la plusul bobinei din ce vad in schita de mai jos:

 

typical-automotive-coil-single-marked-jp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi ma uit la ea. Din pacate pana saptamana viitoare nu am ce-i face. Imi astept piesele de la colegu. O sa fac proba  pe o baterie pe fiecare bobina in parte apoi trebuie sa vad daca minusul din mufa care alimenteaza bobina e tot una cu masa de pe moto. Trebuie sa vad exact plusul din mufa aia. Ultima data cand am masurat cu contactul pus aveam 0.33v. A mea e cu pornire la pedala si e cam greu sa verific altfel, poate doar cu un aparat analogic legat in mufa si apoi sa ii tot trag pedale ca sa vad polaritatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa cum ziceam, noul look, negru mat al lui mighty DR se cerea testat. Motiv pentru care mi-am luat ucenicul și am plecat să testăm două Trans-uri, Transluncani și Transsemenic. Despre primul numai bine, urcări și coborâri de 18, 20 și 23 %,  curbe, drum lat de 2,5 metri, problema e că e prea scurt.

În fine, au ieșit pe ceas mai mult de 1500 km, cu întoarcere pe la Dunăre în căldura și viermuiala Capitalei.

Testul a ieșit bine, nimeni n-a observat culoarea schimbarea de culoare așa că o să trec din nou la alb, venind de la albastru.

Niște poze, just for fun, pentru că tot zicea un nene că ne e frică să ieșim până la piața Victoriei și suntem invidioși și răi pe alții care ies.

20200820_155740.jpg

20200820_155702.jpg

20200820_155913.jpg

20200820_155954.jpg

20200820_161520.jpg

20200820_164720.jpg

20200821_113713.jpg

20200821_115532.jpg

20200821_174516.jpg

20200821_174534.jpg

20200822_091144.jpg

vlcsnap-00009.png

Traseu.jpg

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.08.2020 la 18:23, irinel2006 a spus:

dkw...zi-mi te rog daca mai ai bobina de inductie de la dr 650rs si daca e in stare buna de functionare, un nr de telefon in privat pls sa sun. Azi meseriasa mea a murit subit la o tura departe de casa . Scanteie bujii canci, am pus-o pe platforma si am adus-o.

 

Sau suna-ma pe  0748.499501

 

Eu am pus releu regulator de majesty pe freewind, cred ca motorul e identic cu cel de dr. Merge fara probleme asa ca vezi ce se potriveste de pe alt model si poate rezolvi mainrepede

Editat de Pop Mihai Lucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si eu dupa mai multe modele, insa acum imi astept piesele linistit. Sper sa scap doar cu bobinele si sa nu am alta problema. Oricum vreau sa o trec pe 2 bobine ca sa nu mai patesc ce am patit. Sper sa nu am probleme cu centralina daca pun 2 bobine. 

Unii imi ziceau ca e posibil sa nu imi dea scanteie, altii ca nu are treaba. Oricum am inima cat un purice si tot sper sa o pot rezolva doar cu bobinele.

Ieri a plouat de a rupt, prin urmare am continuat in casa unele verificari. Am gasit una din fise la masuratoare ca avand 133kohm de la ngk, iar cealalta doar 10kohm. E clar ca era dusa  fisa  aia. Am crapat-o si am gasit rugina in interiorul ei. Acum am reusit sa pregatesc o bobina complet. Am in primar 1ohm, iar in secundar 15kohm, cu tot cu fisa montata. 4.2kohm am fara fisa montata, 15kohm cu ea montata. Deci valorile par sa fie bune, urmeaza sa incerc sa o pornesc pe o bujie sa vad daca problema e doar de acolo.

IMG_20200826_070630.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

update 31.08.2020

 

La mai multe cautari pe net am luat decizia de a renunta si la pipa asta de 10kohm. Am cumparat pipe de 5kohm NGK : una dreapta, alta cu cot.

Din pacate vineri la proba cu noile bobine, motorul nu a pornit, desi ambele bobine sunt in perfecta stare de functionare. Am reusit vineri seara dupa munca, sa ies cu aparatul 

de masura si sa incep in baza manualului sa verific bobina de putere, senzorul. Rezultatele sunt urmatoare : senzor perfect- se incadreaza in marjele date in manual, din

pacate pe bobina de putere nu mai am continuitate, pare a fi intrerupta intre capete. La masuratoarea dintre capatul bobinei care face contact  cu masa totul e ok, are continuitate.

 

In seara asta o sa dau jos capacul de la magnetou, sa inspectez firele, bobina, cine stie, poate scap usor, un fir dezlipit sau taiat. Daca nu, bobinarea ma asteapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt tare curios daca reusesti sa bobinezi statorul. Pana acum am auzit doar chestii nasoale cum ca nu ar tine. pana acum am schimbat 2 statoare (nici unul nu a fost nou). Asa ca asa avea si eu materie prima daca gasesti sa le bobinezi si rezultatul e bun. Problema nu ar fi bobinajul in sine cat lacul izolant....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...