Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salut Uriciosule si bine ai venit.

 

In legatura cu prima problema, verifica membrana de vacuum ca s-ar putea sa fie imbatranita sau sa agate, sau shuberul sa nu mai culiseze corect. (asta daca ai carburatoru normal vacuumatic).

 

A doua problema - nu exista nici un dispozitiv, stai linistit, am mai vazut recent la un DR-u sa faca figuri socul dupa temperaturi foarte scazute. Da-l afara si curata-i tija.

 

P.S.: ce carburator ai pe ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut Uriciosule si bine ai venit.

 

In legatura cu prima problema, verifica membrana de vacuum ca s-ar putea sa fie imbatranita sau sa agate, sau shuberul sa nu mai culiseze corect. (asta daca ai carburatoru normal vacuumatic).

 

A doua problema - nu exista nici un dispozitiv, stai linistit, am mai vazut recent la un DR-u sa faca figuri socul dupa temperaturi foarte scazute. Da-l afara si curata-i tija.

 

P.S.: ce carburator ai pe ea?

Dr-ul 600r nu are carburator vacumatic. Are carburator cu pompa de sprit tot mikuni:P...deci nu are nici o legatura cu membrana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit eu azi..am stat m-am uitat asa la el..si il las asa.nare rost e destul de ok si asa il bibilesc eu zilele urmatoare si ramane asa!il tavalesc odata si am facut zob toate plasticele.totusi daca gasesc in pret bun le iau!multumesc de sfat tuturor.acu am un pinion de 50 dinti ma gandeam sa il bag pe spate sa vad ce zice dar cred ca e cam mult 8 dinti eu am acum 16-42.va salut

 

ps:soricel ce cauciuc ai pe spate???

pe spate am Mitas C02

 

prin stuf:))

post-24237-1236092778_thumb.jpg

post-24237-1236092787_thumb.jpg

post-24237-1236092796_thumb.jpg

post-24237-1236092805_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shoricel nici yo nu reuseam un loc mai bine ascuns k ala al tau in trestie :) , in fine dr din 1985 pana in 1990 ciar si 1991 are corburator cu tija mecanica!! :) , problema asta am intampinato si yo , am patit cand mam urcat pe o movila de balastu, de la o fabri ca ciment din jud timis daca ar fii pe vacum nu ar face asa, experienta mea :cheers: , aaa si na poate ma insel carburatoarele cu vacum ii dau benzina la moto cat ii trebe ca lucreaza dupa aer in schimb la cel cu tija mecanca sau pargie mecanica cum ai trag gazu cu so ridicat sania , poate ma insel ziceti si voi nu ma supar :rolleyes: ! salutare all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e clar ca nu are membrana, dupa cum a spus si Varu_Florin care a desfacut si el un carburator de motocicleta acu cateva luni prima oara. :cheers: (stai ca nu era unul erau 4 de Kawa :rolleyes: )

 

Desfa mecanismul de la Choke si vezi arcul ala sa lucreze cum trebuie, in plus de asta sa nu aiba gunoaie/depuneri pe canalul sau, care sa-l impiedice sa lucreze.

 

Eu as curata tot carburatorul cu Decarbusolv / Decarburol, jigloarele suflate, etc.

 

Schuberul (cilindrul ala mare central) prinde si el joc in timp datorita uzurii, prin urmare verifica daca "aluneca" cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat in cartea tehnica, unde la carburator scrie Mikuni VM38SS single. Un link catre pagina producatorului ar fi: http://www.mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf. Acum ramane sa identific membrana, dupa ce va puneti voi de acord daca exista sau nu.

Multumesc amandurora pentru ajutor si promtitudine !

Man , carburatorul ala nu are membrana

nu ai nici o problema doar sa-l desfaci tot si sa-l cureti;) si merge stas dupa, e normal dupa iarna sa patesti asta

 

 

Shoricel nici yo nu reuseam un loc mai bine ascuns k ala al tau in trestie :) , in fine dr din 1985 pana in 1990 ciar si 1991 are corburator cu tija mecanica!! :) , problema asta am intampinato si yo , am patit cand mam urcat pe o movila de balastu, de la o fabri ca ciment din jud timis daca ar fii pe vacum nu ar face asa, experienta mea :cheers: , aaa si na poate ma insel carburatoarele cu vacum ii dau benzina la moto cat ii trebe ca lucreaza dupa aer in schimb la cel cu tija mecanca sau pargie mecanica cum ai trag gazu cu so ridicat sania , poate ma insel ziceti si voi nu ma supar :rolleyes: ! salutare all

da...ma rog in ordinea performantelor unui carb, cele mai bune sunt cele Flat side , cu pompa de sprit, dupa cele clasica cu Shubar, si cele vacumatice... in ordinea randamentului exact invers

Eu am dat jos carbul vacumatic de pe DR si am pus unul cu shubar de LC4 640 si am castigat ceva in raspunsul acceleratiei si mai ales cand e ceva mai rece in schimb mi-a crescut putin consumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
prin stuf:))

 

Cat de tare :cheers: !

Shoricel, ai grija sa nu te blochezi cu ea in namol si sa ia foc stuful de la galeriile tobei de esapament.

Mie mi s-a intamplat, toamna, prin frunze ce ajungeau pana sub far :rolleyes: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de tare :) !

Shoricel, ai grija sa nu te blochezi cu ea in namol si sa ia foc stuful de la galeriile tobei de esapament.

Mie mi s-a intamplat, toamna, prin frunze ce ajungeau pana sub far :rolleyes: .

:cheers:) Nu am fost nesimtit , am mers bine pana acolo vre-o 100 - 150 de m...dupa am oprit putin sa vedem ce se intampla si cum e sa nu vezi decat stuf in jur:)) si dupa le-am scos...nu era f mult namol din fericire... oricum a fost fun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu faceam pe lupul moralist, Shoricel.

Super misto locatia.

Numai ca eu am tras o spaima crunta in frunze, cu fum iesind printre rezervor si ghidon.

Si motorul nu se misca deloc, din cauza namolului humos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu faceam pe lupul moralist, Shoricel.

Super misto locatia.

Numai ca eu am tras o spaima crunta in frunze, cu fum iesind printre rezervor si ghidon.

Si motorul nu se misca deloc, din cauza namolului humos.

Super tare, acum...sa se faca putin mai cald sa mai avem aventurici de genu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am divortzat de kawa meu ca sa ma imperechez cu un dr650 sunt in cautarea unuia sper sa imi iau pana de 1 mai singurul lucru care ma opreste sunt banii normal :)

 

 

intre timp ne-am luat fiecare cate un DR-u'.Laur (blade)unu' de 650 iar io un BIG de 750

1-cui ii e teama ca-i crapa capra-n drum poa sa ia autobuzu'..."ca-i batrana,din '93..." poi de a mea din '90 ce sa mai zic?!parastase,pomeni...cat mai e fier pe ea tre sa mearga

2-"DR BIG haleste pana la 12L/100 (chiar si in oras)...".Fa-i un control!Diferenta de consum dintre oras si extra o fac opririle si pornirile dese,daca il tii in ture corecte si constante diferentele n-ar trebui sa fie mari.La mine sincer sunt insesizabile;in oras cred ca ajung MAXIM la un 5% iar in extra in jur de 4%,tinut undeva in 4900-5000 de Rpm

3-Dual sport a fost pt mine o casatorie reusita cu o femeie urata.Initial o vezi numa la exterior si parca nu-ti place pe deplin (unu cruiser/chopper,altu' vitezana...)ce-i aia enduro?! :cheers: Cand o incerci pe toate partile vezi ca poate ce nu pot multe...cum spunea si Macicasan:Sta pe drum indiferent de conditii meteo,are cupla,se-nclina,manevrabila,suna bine etc

4-"ca trepideaza fata de un V2"... Ride the lightning cum spun si aia de la Metallica.Daca vrei confort stai infundat in scaun la PC si joaca un Moto GP(mai un PAUSE,mai un REPLAY...un suc,un biscuite).Sau ia-ti un Goldwing ori Electraglide(cu sis audio suround,suport pentru acadele si vibromasaj la talpi si booci si extra c-o plasma cu diag de-un metru sa nu te plictisesti de atata drum)

 

Cel mai lung drum facut calare pe ea fuse de 500 km "intr-o tura",venit cu Manuel de la Valcea;de la Valcea veneam ca nu-i Manu vreun pui de lautar ceva... ;) E adevarat ca dupa vreo 150-200 km ti se cam rupe book si simti nevoia de-o pauza,dar macar ai o scuza cand te-or durea shalele la batranete.Revin si cu poze si am o rugaminte:care ai vreo imagine,cunosti etc un DR de 750 cu kick starter baga aci sa vaz si eu ca cel mai mare neajuns al mobrei este lipsa pedalei:apesi pe buton si-o ia la sfert...io unu nu ma simt barbat,vreau sa-mi bag picioru' si sa bubuie.

Alte detalii e mai in masura sa le dea Manu ca el e doftor intr-ale caprelor,io-s doar cu impresiile :ok: Toate bune si bine-am venit printre voi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare o toba SEBRING, este de la un DR BIG merge si pe 600, 650, am luat-o pt mine dar este prea complicat sa o modific pentru a se potrivi. 400 ron. tel 0721847547

Editat de tm95for
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spunea si Macicasan:Sta pe drum indiferent de conditii meteo,are cupla,se-nclina,manevrabila,suna bine etc

strasnic ansamblu!

bine-ai venit pe mobrism.ro! :cheers:

 

Am de vanzare o toba SEBRING, este de la un DR BIG merge si pe 600, 650, am luat-o pt mine dar este prea complicat sa o modific pentru a se potrivi. 400 ron. tel 0721847547

ai pm, sper, nu de alta da cam da bug-uri de-o vreme, da' in orice caz, te rugam sa pui poze cu detalii, la rezolutie mai buna, focalizand pe DEFECTELE tobei(zgarieturi, lovituri, alea-alea), ca da de te scap de ea.

mersi anticipat, cele bune!

 

in oras cred ca ajung MAXIM la un 5% iar in extra in jur de 4%,tinut undeva in 4900-5000 de Rpm

eu m-am resemnat la capitolu' asta. mediu 7, urban 8, asta-i viata. MINIM am scos 5.6, la drum, incet, cica e reglat bine, ca-l duc la priceput om, cu altelier si firma, de-o avut si el big, merge perfect, nu scoate fum negru, nu poate fi din reglaje... nu? recunosc, nu ma duc ca un pensionar, pentru aia am mz-u, da nici ca un nesimtit.

la drum... 6 litrii frumosi. stii-l jelea.

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am resemnat la capitolu' asta. mediu 7, urban 8, asta-i viata. MINIM am scos 5.6, la drum, incet, cica e reglat bine, ca-l duc la priceput om, cu altelier si firma, de-o avut si el big, merge perfect, nu scoate fum negru, nu poate fi din reglaje... nu? recunosc, nu ma duc ca un pensionar, pentru aia am mz-u, da nici ca un nesimtit.

la drum... 6 litrii frumosi. stii-l jelea.

Verifica carburatoarele , eu aveam consum de 4.5 in afara la 90/h si 5-5.5 la 110/h si 6.5 in oras , si vb de aglomeratia din Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica carburatoarele , eu aveam consum de 4.5 in afara la 90/h si 5-5.5 la 110/h si 6.5 in oras , si vb de aglomeratia din Bucuresti

reglate de vreo 3500km...

tobele chiuretate complet de fostu proprietar sa aiba vreo legatura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica carburatoarele , eu aveam consum de 4.5 in afara la 90/h si 5-5.5 la 110/h si 6.5 in oras , si vb de aglomeratia din Bucuresti

 

 

 

Fratilor :ok: mers drum intins in plina vara,august, cu 110-120 km/h = 4%.Si acu la fel merg...nu i-am facut consumul pe grame etc la fix dar cam acolo este dupa un calcul sumar.Macicasan,cand ajungi in CT cauta-l pe Manu sau da-i PM (sigur zambeste cand citeste aici ce scriu io...) si ti-o dibuie.SHEPTE kile de gaz ... :cheers: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor :) mers drum intins in plina vara,august, cu 110-120 km/h = 4%.Si acu la fel merg...nu i-am facut consumul pe grame etc la fix dar cam acolo este dupa un calcul sumar.Macicasan,cand ajungi in CT cauta-l pe Manu sau da-i PM (sigur zambeste cand citeste aici ce scriu io...) si ti-o dibuie.SHEPTE kile de gaz ... :ok: :bow:

 

Mai a dreaq treaba si io la 650 la 110 - 120 cum zici tu sa mor daca scoate sub 5 /100 km.

 

La Tenere (660) tot cam asa.

 

Carburatoare reglate perfect, de "consum".

 

Incepe sa imi placa Bigu' clasic de 750, are ea ceva acolo, il are pe "vino-ncoa". Si nu din cauza consumului reclamat ;)

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macicasan,cand ajungi in CT cauta-l pe Manu sau da-i PM (sigur zambeste cand citeste aici ce scriu io...) si ti-o dibuie.

asa sper, mare domn.

argumentele lui, logice si in cunostinta de cauza, date pe private, sa nu iste scandal, m-au convins sa-mi iau big. nu regret deloc, strasnic ansamblu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai a dreaq treaba si io la 650 la 110 - 120 cum zici tu sa mor daca scoate sub 5 /100 km.

 

La Tenere (660) tot cam asa.

 

Carburatoare reglate perfect, de "consum".

 

Incepe sa imi placa Bigu' clasic de 750, are ea ceva acolo, il are pe "vino-ncoa". Si nu din cauza consumului reclamat ;)

:ok:

 

 

BIG times BIG rules :) Vin eu pe forum si va intrig cu consumul meu mic la BIG,da' mai apare si Blade cu 3% la un DR650... :cheers: .O fii ceva in aer,in benzina... sincer nici eu nu ma asteptam la un consum asa de mic dar se pare ca eu si DR-u' meu facem un dream-team.Eu is perfect multumit de el si n-am ce-i reprosa,e de nadejde.Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blade cu 3% .. poate 3 litri la 100 minute la relantiu. .... in fine... eu am un consum care nu e facut la picatura..de 5-5,5...

nu minte baiatu,ma :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...