Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Sal, sper ca in cateva zile sa-l pornesc am pus piston rotex! cilindru sh dar bun si l-am trimis dincolo sa-l alezeze, segmenti 75 euro nu cunosc marca ici colo un pic de reparat si maine poate am sansa sa il pornesc macar 10 min! Am cumparat un Dr600 din 93 fara acte cu cadru lovit drage dreapta puternic!! cu 8,5 MIL!

La nici un motor n-am facut vreodata rodaju , sal las sa mearga singur in gol vreo 2-3 ore inainte sa incep sa ma plimb??!! MA gandesc !!

Salut ! Si multa MOCIRLA!! :lol:

post-34197-1270244156_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare! Imi caut un amortizor pentru dr-ul meu 650 rs an 92 SP43A. E pe ebay un 750 big la dezmembrat si nu stiu daca se potriveste la al meu. Vedeti link aici . O parere va rog. Am mai dat-o in bara o data cu un amortizor de pe un dr din 2000. Merci

Mesaj completat

Nu vad niciun buton de edit. Daca nu stiti, poate puteti sa ma ajutati cu manuale de la de750 si dr650. Sau mai bine, un posesor de big750 sa-mi spuna cum sunt prinderile de la shock si ce dimensiune are. Multumesc. Ajutati un sarman posesor de DR care nu se poate plimba decat pe asfalt neted.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nelamurire...

 

Cu toate ca am DR 650 RSE (SP43A) pe talon este DR 650 S cu doar 25 kw ....nu pare sa mearga sugrumat... si mai ales sapand pe internet am gasit cum ca "A"-ul de la cod este general valabil trecut pentru cele fara limitare sau posibilitate de limitare ("Generally, an "A" is used for the base model with non-restricted (full) power output.")

 

Cum imi dau seama de eventuala limitare? ca de tras trage ...doar asa pentru linistea mea...

 

Ma gandesc cu jale ce ar insmena verificare motorului de "organ"... ca nu corespunde deacat seria si culoarea si numarul de inmatriculare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal..e posibil ca aia de la rar sa fi gresit si sa iti fi trecut in talon puterea limitata....limitarea de obicei se face cu un contact electric pus pe cablul de acceleratie la carburator....care iti taie aprinderea la o anumita turatie....sau pur si simplu un surub care blocheaza cursa clapetei la un moment dat....si nu ii mai da voie sa urce in ture...la 3-4 mii all in...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal..e posibil ca aia de la rar sa fi gresit si sa iti fi trecut in talon puterea limitata....limitarea de obicei se face cu un contact electric pus pe cablul de acceleratie la carburator....care iti taie aprinderea la o anumita turatie....sau pur si simplu un surub care blocheaza cursa clapetei la un moment dat....si nu ii mai da voie sa urce in ture...la 3-4 mii all in...

 

 

Sunt motoare (nu DR) care au o reductie intre carburator si chiuloasa... am vazut la Yamaha XT 125

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sfarsit..., mi-a pornit mobra. :laugh: noul stator functioneaza bine, dar senzorul nu. a trebuit sal pun pe cel vechi, pt ca cel nou dadea scanteia prea repede si pusca in filtru. acuma e stok. sper s-a tina mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La nici un motor n-am facut vreodata rodaju , sal las sa mearga singur in gol vreo 2-3 ore inainte sa incep sa ma plimb??!! MA gandesc !!

 

Pai nu te mai gandi si MERGI cu ea neaparat (fara sa fie subturata si nici prea turata) dar MERGI. Nu tine un motor racit cu aer, mai ales ca e in rodaj, sa mearga pe loc. Ai sa obtii o calare de toata frumusetea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ii trebuie la frate-meu o roata fata de DR750/800, daca stie cineva sau are, il cumpar imediat. Numarul meu e 0744265757 si al lui e 0744393615

 

Scuze ca nu am parcurs toate 129 pagini de pe topic si poate se gaseste undeva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ii trebuie la frate-meu o roata fata de DR750/800, daca stie cineva sau are, il cumpar imediat. Numarul meu e 0744265757 si al lui e 0744393615

 

Scuze ca nu am parcurs toate 129 pagini de pe topic si poate se gaseste undeva....

 

Da un search si pe bikeshop... toata toamna se straduia cineva sa vanda prin dezmembrare un DR 750... de fapt ultima data cand m-am uitat era desfacut deja....

 

PS: Cred ca merge si de 600/650 ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ii trebuie la frate-meu o roata fata de DR750/800, daca stie cineva sau are, il cumpar imediat. Numarul meu e 0744265757 si al lui e 0744393615

 

Scuze ca nu am parcurs toate 129 pagini de pe topic si poate se gaseste undeva....

uita-te aici. inca mai are piese. am vb. cu el luna trecuta.

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...990-227095.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :) Modelu meu de motor este numa la pedala , m-am gandit sa-l adaptez si pt electromotor!? Problema care-i la mine am 2 cititori si da scanteeea simultan in schimb la Dr Rse are un singur cititor si da scanteeea pe rand! Din cate m-am documentat din manualele de reparatie as putea sa-l ajustez cumva dar trebe un profi. volanta de la un Rse , o carcasa de stator decupat frumos cotu de electromotor (taiat cu precizie) , decupat si in carcasa mea dar este munca de chine batran!

Ma gandesc ca nu merita dar de altu n-am bani in urmatori 4 ani , si daca ratez ceva risc sa se duca draqu totu?! iarna porneste greu nu-ma impins! Si ma ca-m doare genunchiu!

Spuneti si voi daca as putea , astept parerea voastra buna! Nu jigniri ca sunt carpaci! :laugh:

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :) Modelu meu de motor este numa la pedala , m-am gandit sa-l adaptez si pt electromotor!? Problema care-i la mine am 2 cititori si da scanteeea simultan in schimb la Dr Rse are un singur cititor si da scanteeea pe rand! Din cate m-am documentat din manualele de reparatie as putea sa-l ajustez cumva dar trebe un profi. volanta de la un Rse , o carcasa de stator decupat frumos cotu de electromotor (taiat cu precizie) , decupat si in carcasa mea dar este munca de chine batran!

Ma gandesc ca nu merita dar de altu n-am bani in urmatori 4 ani , si daca ratez ceva risc sa se duca draqu totu?! iarna porneste greu nu-ma impins! Si ma ca-m doare genunchiu!

Spuneti si voi daca as putea , astept parerea voastra buna! Nu jigniri ca sunt carpaci! :laugh:

eu zic s-a nu te complici. parerea mea. prea complicat, si nu s-e stie ce v-a iesi de acolo. acuma v-a ramane la aprecierea ta. bafta ori cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :) Modelu meu de motor este numa la pedala , m-am gandit sa-l adaptez si pt electromotor!? Problema care-i la mine am 2 cititori si da scanteeea simultan in schimb la Dr Rse are un singur cititor si da scanteeea pe rand! Din cate m-am documentat din manualele de reparatie as putea sa-l ajustez cumva dar trebe un profi. volanta de la un Rse , o carcasa de stator decupat frumos cotu de electromotor (taiat cu precizie) , decupat si in carcasa mea dar este munca de chine batran!

Ma gandesc ca nu merita dar de altu n-am bani in urmatori 4 ani , si daca ratez ceva risc sa se duca draqu totu?! iarna porneste greu nu-ma impins! Si ma ca-m doare genunchiu!

Spuneti si voi daca as putea , astept parerea voastra buna! Nu jigniri ca sunt carpaci! :laugh:

 

Diametrele parca sunt diferite si mai ales distanta dintre bobine si magnet este diferita.... eu am incercat sa pun aprindere de 650 pe 600 si nu s-a potrivit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :) Modelu meu de motor este numa la pedala , m-am gandit sa-l adaptez si pt electromotor!? Problema care-i la mine am 2 cititori si da scanteeea simultan in schimb la Dr Rse are un singur cititor si da scanteeea pe rand! Din cate m-am documentat din manualele de reparatie as putea sa-l ajustez cumva dar trebe un profi. volanta de la un Rse , o carcasa de stator decupat frumos cotu de electromotor (taiat cu precizie) , decupat si in carcasa mea dar este munca de chine batran!

Ma gandesc ca nu merita dar de altu n-am bani in urmatori 4 ani , si daca ratez ceva risc sa se duca draqu totu?! iarna porneste greu nu-ma impins! Si ma ca-m doare genunchiu!

Spuneti si voi daca as putea , astept parerea voastra buna! Nu jigniri ca sunt carpaci! :laugh:

 

 

Bun, mai ai sa te gandesti cum ii faci un mecanism de decomprimare automata care sa lucreze in tandem cu electricstarterul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, mai ai sa te gandesti cum ii faci un mecanism de decomprimare automata care sa lucreze in tandem cu electricstarterul.

 

la dr 350 decomprimarea se face automat de catre axul cu came.... am poze dar nu sunt acasa momentan... revin azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la dr 350 decomprimarea se face automat de catre axul cu came.... am poze dar nu sunt acasa momentan... revin azi

 

Da, la DR 350 si la multe altele. Interesant e daca se poate face in vreun fel si la DR 600. Ar fi bune niste poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la DR 350 si la multe altele. Interesant e daca se poate face in vreun fel si la DR 600. Ar fi bune niste poze.

 

Este acelasi sistem ce il gasim si la motorul Dominatorului. Un cilindru excentric cu crichet ce actioneaza o supapa de evacuare.

Totul este sa ai spatiu unde sa montezi asa ceva. ... ceea ce ma indoiesc !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este acelasi sistem ce il gasim si la motorul Dominatorului. Un cilindru excentric cu crichet ce actioneaza o supapa de evacuare.

Totul este sa ai spatiu unde sa montezi asa ceva. ... ceea ce ma indoiesc !

 

 

Salutare! Da ai dreptate ! Are un decompresor actionat electric! Si volanta este mai mica cu 5 mm presupun din masuratoriile mele ! Un vis devenit spulberat de DECOMPRESOR :D ! El porneste usor ! iarna ma omoara si mai mult pentru aia mi-as monta dar ......! Nu-i vorba de lene pt pornire este vorba de boierie sa ai buton mai ales in panta :huh: !!!

Oricum parerile voastre le-am bagat la cap!

Rodaj facut , deocamdata merge OK! Numa bine si trante putine :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...