Dogaru Florin George Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Ce-i drept, nu am incarcat-o niciodata sa mergem la un drum mai lung, dar traiesc cu gandul ca as putea sa o solicit prea mult. Fiind si oarecum incepator, nu prea am avut curaj sa-i dau tare cu pasager. Oricum, daca nu o vand, anul asta va vedea si iesiri cu bagaje si pasager. Referitor la ce spunea "Endurache", nu cred ca ramane jumatate de litru in baia de ulei. Daca il lasi sa se scurga bine, cu inclinat motorul pe o parte si alta, mai raman doar vreo 100-200 ml maxim. Am scurs uleiul ieftin intr-o sticla de 2L si cam asa a ramas. Si pusesem fix 2L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Si eu am desfacut motorul si inainte de schimbul cu mo®tul 7100, a fost tot unul ieftin si la fel si acum, inca e rosiatic (sa nu mai zic ca miroase frumos inca), in general se inegrea cum ziceai, deci tind sa cred ca au colegii dreptate. Oricum, felicitari pt modul in care pastrezi/ingrijesti motorul, mai rar pe plaiurile noastre asa! Si te inteleg perfect cum e sa bagi bani intr-un motor si sa il faci 'teapan', dar banii nu cred ca ai cum sa ii recuperezi, ca intotdeauna cine te intreaba de pret, iti da exemplu nu stiu ce rapandula de pe bikeshop Ti-as fi propus un schimb cu un TDM 3vd, dar mi-as dori parca mai degraba un naked pt oras... Stima! PS: 1100 mi se pare un pret f bun pt. un motor care e in toate mintile. Editat Aprilie 30, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 @ Endurache - vad ca avem cam acelasi model si an de fabricatie. Daca ai vreodata timp, as vrea sa vad cum se aude motorul la tine. Din pacate, a mea nu e in Bucuresti sa pot sa o aduc pentru comparatie, sa poti face si tu diferenta. Dar am sa il aduc la un moment dat. SIngurul monocilindru cu care am facut comparatie a fost un XT600, mai tinerel, de prin 2003, care mergea mult mai rotund si mai silentios. Oricum si la a mea s-a facut liniste de cand am schimbat axul cu came si culbutorii, dar parca tot mai exista niste zgomote parazite. Si parca nu trage liniar la turatii mici, de parca nu ar functiona debalansierii. Nu am desfacut niciodata acolo sa verific/intind lantul si nici nu stiu care este comportamentul specific de lant slab. De asta as vrea sa aud si un alt motor. Si eu am desfacut motorul si inainte de schimbul cu mo®tul 7100, a fost tot unul ieftin si la fel si acum, inca e rosiatic (sa nu mai zic ca miroase frumos inca), in general se inegrea cum ziceai, deci tind sa cred ca au colegii dreptate. Oricum, felicitari pt modul in care pastrezi/ingrijesti motorul, mai rar pe plaiurile noastre asa! Si te inteleg perfect cum e sa bagi bani intr-un motor si sa il faci 'teapan', dar banii nu cred ca ai cum sa ii recuperezi, ca intotdeauna cine te intreaba de pret, iti da exemplu nu stiu ce rapandula de pe bikeshop Ti-as fi propus un schimb cu un TDM 3vd, dar mi-as dori parca mai degraba un naked pt oras... Stima! PS: 1100 mi se pare un pret f bun pt. un motor care e in toate mintile. Mersi de aprecieri. Banii ii bag in ea pentru ca vreau sa ma duca fara griji oriunde vreau eu sa ajung. Iar daca imi voi lua altceva, am sa ma orientez spre ceva cat mai nou imi voi permite. Vad ca un Vstrom de prin 2008-2009 se da cam cu 4000-4500 in Germania. Chiar daca aia cer mai mult pe ele, macar stiu ca le ingrijesc. Oricum, nu are rost sa dezvolt subiectul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Daca ai strans lantul de la balasieri ai senzatia ca e motor electric. Fajiie. Eu cand mi-am strans lantul mi-a trebuit cateva zile sa ma obisnuiesc cu linistea. In acelasi timp schimbasem si lantul de distributie. Metoda cea mai buna de a asculta un motor daca are vreun zgomot ciudat e sa ii astupi ambele tobe cu doua carpe pentru cateva secunde si sa il asculti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Nu stiu cum o fi garnitura de la capacul de magnetou, ca as desface in weekend sa mai strang lantul. As prefera sa am pregatita si una noua. Dar cum se manifesta inainte de a intinde lantul ? Doar zgomot sau si vibratii mai mari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Faci o garnitura din carton de calendar. Ieftin si bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Am mai auzit ideea asta si nu vreau neaparat sa o combat, dar mi-e frica de un lucru - daca garnitura facuta din carton incepe sa picure, probabil voi strange surubul mai mult, deci voi forta filetul respectiv, iar la un motor din '91 stii ce repede se duc filetele alea de 6 sau mai mici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Ce-i drept, nu am incarcat-o niciodata sa mergem la un drum mai lung, dar traiesc cu gandul ca as putea sa o solicit prea mult. Fiind si oarecum incepator, nu prea am avut curaj sa-i dau tare cu pasager. Oricum, daca nu o vand, anul asta va vedea si iesiri cu bagaje si pasager. Referitor la ce spunea "Endurache", nu cred ca ramane jumatate de litru in baia de ulei. Daca il lasi sa se scurga bine, cu inclinat motorul pe o parte si alta, mai raman doar vreo 100-200 ml maxim. Am scurs uleiul ieftin intr-o sticla de 2L si cam asa a ramas. Si pusesem fix 2L. Conform manualului de reparatie, daca se schimba doar uleiul, sunt necesari 2 litri. Daca se schimba uleiul si filtrul, sunt necesari 2.15 litri si daca se desface motorul, sunt necesari 2.6 litri. Teoretic, au mai ramas 600 ml in motor. De intalnit ne putem intalni dar motorul motocicletei mele nu este in stare optima de functionare asa ca nu se poate folosi drept etalon. Cei care au avut motocicleta inaintea mea nu au avut grija de ea mai deloc. Singurul lucru ce a tinut-o in viata a fost fiabilitatea ei. Ma gandeam eu sa o fac boboc, asa cum a facut baiatul cu Tenere-ul de pe forum dar cand am calculat aproximativ costul si am vazut cati bani trebuie bagati sa fac bici din rahatul altora, am renuntat. Mie imi tacane tachetii destul de tare. Am citit pe net ca si uleiul pe care il am acum (Motul 5100) ar juca un rol in treaba asta. La urmatorul schimb o sa incerc Motorex. La motor nu am umblat niciodata. Anul trecut avea momente cand o auzeam la relanti ca nu merge rotund. Cand am pornit-o acum, motorul mergea lin. Carburatorul a fost desfacut si curatat anul trecut si saptamana trecuta i-am pus bujii noi. Cred ca stilul de mers conteaza cel mai mult cand se alege o motocicleta pentru drumuri lungi. Eu am facut fara probleme (pentru motocicleta) drumuri de 600-700 km intr-o zi, singur, cei drept. Asta e motocicleta care merge cu 80-110, maxim 120 la drum intins. Daca ii ceri mai mult, incepe sa iti arata ca nu a fost proiectata pentru asa ceva. Singurul mare inconvenient pentru mine este saua. E un calvar sa stai o zi in saua DR-ului. Fiabilitatea este extraordinata. Presupun ca majoritatea stiti cum arata si cum se monteaza filtrul de aer (are cosuletul ala de plastic). In poza atasata se vede cum am gasit eu filtrul de aer cand l-am schimbat. Probabil ca nu a fost schimbat 10-15 ani si in timp s-a degradat si bucatele mici din el au fost aspirate in motor. Practic mergea fara filtrul de aer. Asa a mers cam 27000 de km cu fostul proprietar. Cine stie cat km a mers in total fara filtru de aer... Ca sa nu mai zic ca am gasit urme de nisip de balastiera ( imi spusese fostul proprietar ca se mai plimba pe la balastiere) in cutia filtrului. Cu toate astea, merge in continuare si nu m-a lasat in drum niciodata. Atata vreme cat are ulei si e tinuta in 4000-4500 de ture, merge mult si bine. Problema e ca 4000-4500 de ture in treapta a 5a inseamna cam 80-90 km/h. Daca tin eu bine minte, garnitura de la capacul magnetoului e vreo 50 de ron. Problema e ca nu cred sa o aiba cineva pe stoc si trebuie data comanda. O alta varianta e silicon d-ala special pentru garniturile motoarelor. Siliconul ala trebuie aplicat cu simtul raspunderii, ca sa zic asa. Daca se da prea mult, cand strang suruburile, excesul de silicon iese pe la margini. La exterior nu e problema. Se sterge cu o carpa. La interior e posibil sa se desprinda in timp si daca bucatile sunt suficient de mari, pot obtura canalele prin care trece uleiul. Daca se aplica prea putin, o sa curga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Pai de ce atatea batai de cap pentru o garnitura de 50 lei ? Doar nu o schimbi de fiecare data cand reglenzi lantul debalansierilor. Daca stii ca ai schimbat-o tu, cred ca poti sa o desfaci linistit si a 2-a oara. Si eu am gasit in locul filtrului o bucata de burete legata cu sarma pe cusca aceea de plastic. Probabil ca la un moment dat acel burete fusese chiar filtru, dar undeva in timp a incetat sa mai fie. Cat despre schimbul de experienta cu motoarele, mai bine o facem cand o aduc si eu in Bucuresti. Editat Aprilie 30, 2013 de Dogaru Florin George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) eu folosesc fara probleme doar garnitura facuta din silicon, fara carton - nu curge, se aplica usor....trebuie doar avuta putina rabdare pana se usuca si apoi trebuie montat capacul. - aceeasi operatiune i-am facut-o si pe partea dreapta la ambreiaj. Nu curge.... Anul asta trebuie sa desfac din nou ca vreau sa imi montez discurile cele noi de ambreiaj...prin urmare repet operatiunea. Am folosit pana acum silicon la 4 lei tubul....anul asta o sa pun rezosil...-parca asa se numea.... Editat Aprilie 30, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 eu folosesc fara probleme doar garnitura facuta din silicon, fara carton - nu curge, se aplica usor....trebuie doar avuta putina rabdare pana se usuca si apoi trebuie montat capacul. - aceeasi operatiune i-am facut-o si pe partea dreapta la ambreiaj. Nu curge.... Anul asta trebuie sa desfac din nou ca vreau sa imi montez discurile cele noi de ambreiaj...prin urmare repet operatiunea. Am folosit pana acum silicon la 4 lei tubul....anul asta o sa pun rezosil...-parca asa se numea.... Si eu daca o tin si anul asta, va trebui sa-i schimb ambreiajul. Ce kit ai cumparat ? Schimbi si discurile metalice si arcurile sau doar placile ? Daca o faci acasa, m-as invita si eu sa asist la operatiune, sa vad la ce sa ma astept. Asta daca se poate si nu deranjez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) am doar discurile de ambreiaj.....si intentionez doar pe ele sa le schimb. Sunt Ebc. Nu cred ca voi pune arcuri sau placile metalice. Momentan ambreiajul nu imi patineaza, dar mi s-a pus mie pata cu setul asta .....ca sa stau linistit anul acesta. Aici am istoricul motoretei mele, http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/ Oricum intentionez sa postez operatiunea de schimbare discuri.... Am observat ca multi se plangeau de rigiditatea arcurilor de la ebc.....fiind nevoiti in final sa renunte si sa revina la vechile arcuri. Cred ca, din mica istorioara facuta de mine, multi pot sa isi repare unele componente la care nici nu visau : Enumar : reconditionare amortizor spate, reconditionare amortizoare fata, reglare distributie si montaj lant distributie, reglare lant balansieri...etc Sunt din Botosani, prin urmare nu stiu ce sanse sunt de a observa pe viu operatiunea.... Editat Aprilie 30, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 A, ok, nu stiu de ce credeam ca esti din Bucuresti. Am vazut ca intrebai pe celalalt forum in ce ordine se monteaza discurile de ambreiaj. Eu am gasit o schema aici: http://www.cmsnl.com/suzuki-dr650-1991-rsm_model13251/partslist/FIG-15.html#results. Cele 6 discuri identice sunt reperul 8, iar cel de-al 7-lea e reperul 9. Se pare ca reperul 9 este in exterior. Eu le-as comanda de aici, dar mi-as lua si discurile metalice si arcurile. Tu la ce bani ai gasit placile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) 180 ron de la user Florin Multumesc pentru link...chiar m-a ajutat sa imi fac o ideie !!! Editat Aprilie 30, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Am sa te rog sa pui niste poze si un tutorial cand ai sa umbli pe acolo, ca mi-ar fi de ajutor sa mi-l schimb eu singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Nu e deloc greu sa stii, doar sa ai sculele necesare si rabdare. Pe al meu l-am dat jos in momentul cand a trebuit sa imi montez lantul de distributie. Ma manca curiozitatea si am desfacut sa vad cum se prezinta discurile. Voi posta pe topicul meu cu poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Cred ca nu e asa de greu, dar tocmai partea asta cu sculele necesare ma intereseaza. N-as vrea sa ma apuc de el fara sa am tot ce trebuie. As vrea sa ma apuc si sa-l termin intr-o juma de zi. Editat Mai 2, 2013 de Dogaru Florin George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) - operatiunea nu cred ca dureaza mai mult de 120min si asta doar daca vrei sa mai inspectezi. Astazi, tocmai am facut o iesire in afara sa testez putin ambreiajul, singur, 100kg, drum drept, 150 spre 160km/h. E clar, nu imi patineaza ambreiajul, discurile sunt bune. In momentul cand voi monta noile discuri sunt curios daca tot asa o sa mearga. Momentan operatiunea, inlocuirea discurilor, o aman pana dupa Pasti. Scule prea complicate nu sunt, in schimb eu am intampinat oarece dificultati la acele suruburi cu cap imbus de la conductele de ulei din partea dreapta fata. Prima data erau intepenite, iar imbusurile mele din trecut cred ca erau din plastelina. Se recomanda, cu un ciocanel usurel, sa bati usor in capul suruburilor si apoi sa treci efectiv la desfacerea lor. Eu pe atunci nu prea stiam de metoda asta neortodoxa insa m-a invatat si pe mine cineva )) Editat Mai 2, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Depresare Volanta !!! Nu prea am mai avut timp sa mai repar la motoreta mea. Astazi am reusit sa ii scot si eu volanta (rotorul) sa ma asigur ca are pana originala acolo si nu s-a deplasat de la punc. Totul este ok , deci o sa revin la problema cu aprinderea , pe care nu stiu cum sa o rezolv. Rotorul s-a desfacut ENORM de greu , si am observat ca la capatul axului , dupa conicitate , unde se termina rotorul , a fost ceva gripat pe ax. Probabil s-a rupt odata pana aia si s-a gripat putin , oricum am refacut partea aia si e intacta acum. Pentru a scoate rotorul , am facut l-a strung pe o teava , un filet de 42 cu pas fin si in capat am sudat o piulita cu surub (tot cu pas fin) . filetul de 42 intra pe rotor , iar surubul din capat il strang pana in capatul ambielajului ( surubul de pe ambielaj sa fie desfacut cativa milimetri ) Apoi strang tare de surub , pana preseaza afara rotorul si sare de pe conicitate. Astazi am incercat sa o si pornesc, dar nu a mers . Simptome: Dupa 30 de pedale , porneste foarte greu si sta cateva secunde. Cand incerc sa o pornesc imi arunca pedala in sus si da rateuri puternice ( face niste explozii mari " BUM" si iese fum prin filtru de aer, pe sub sa ) Unde gasesc si eu un CDI si cam cat ar costa ? Exista vreo posibilitate sa reglez scanteia ? (avansul) . Se poate programa avansul din CDI ? Unde gasesc si eu pe cineva in Bucuresti sa imi verifice aprinderea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 un prieten ce tocmai si-a cumparat un dominator, avea cam aceleasi simtome pe care le povestesti tu. Nu prea ii dadea scanteia cum trebuia. Rezolvare....a luat cdi si a desfacut ,curatat, la contactele de la mufa, dupa care a reinnoit toate lipiturile de la acele picioruse,pini. De atunci si pana acum nu a mai avut probleme. E bine sa vezi, acel cdi, daca se poate da jos acea rasina de pe contacte si sa incerci innoirea lipiturilor. Sigur exista una desprinsa de pe placa de la trepidatii. Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Salut, cine ma scoate din incurcatura ??? Mi-am desfacut complet mobra acum doua luni si acum cind s-o pun laolalta nu mai gasesc patina intinzatorului de la lantul de.distrbutie. Problema e ca in scurt timp trebuie sa plec cu ea si nu este timp pentru a comanda una noua Cine are una de dat ? Motorul meu e dr 800 st. Tel 0744331730 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Problema mea e ca CDI-ul nou , l-a pus un idiot care era prieten cu fostul proprietar si a taiat toti papucii si a inodat firele. Mi-a taiat si firele de contact ON / OF . Apoi a pornit motorul sa vad eu ca merge si l-a oprit cu un fir din CDI pus pe masa (cadru) un fel de scurt . Nu o sa il uit niciodata , pe .......... ala , care mai are si atelier de reparatii si se da si mare mecanic. Nici macar nu stiu ce fel de papuci trebuie pusi acolo Ar trebui sa o duc undeva sa imi puna papuci aia , ca eu nu ii mai nimeresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) @ivanica Daca nu te grabesti pana dupa sarbatori, te rezolv eu cu un CDI L-am trimis unui prieten sa-l aibe pentru un test si, da a il mai are, il rog sa ti-l trimita. Te costa doar transportul. Si bere, cand ne-om intalni. Editat Mai 4, 2013 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) Mi-ar fi de mare ajutor macar sa vad ce fel de papuci ii trebuie si pe ce fire (culori) . Si daca il trimiti sa fac si un test sa vad daca e acolo problema , si mai bine. ( il trimit inapoi dupa si dau si berea ) Multumesc. Numai Bine si Sarbatori fericite. CDI - conteaza ce model e ? Eu am Suzuki dr 600 1990 - pornire la pedala. Pe asta il am eu : http://www.bike-teile.de/pic/suzuki/g/1175586145_dr600cdi.jpg Editat Mai 4, 2013 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Eu am un DR 650 RS cu kickstart, fara pornire la buton. Vorbesc cu omul sa ti-l trimita si vezi daca ti-e bun. Nu trebuie sa mi-l trimiti inapoi, poti sa il dai mai departe cuiva care are nevoie, daca nu il tii tu. Poti sa ma suni la 0741697000, si sa imi trimiti adresa ta pe PM. Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.