Hyena986 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Știe cineva dacă furca de la dr650 se potrivește pe dr750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Nu stiu, dar intuiesc ca nu. Daca vrei ceva cote zii ca am una in plus si pot masura .... Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Știe cineva dacă furca de la dr650 se potrivește pe dr750? da e acelasi diametru...dar la 650 axu' se infileteaza in amortizor iar la 750 are piulitza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 ma intereseaza cum este axul de la jug si daca merge cu rulmentii astia... si axul de la roata este stramb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) asta nu mai stiu "ezact"...fa o poza cu niste cote si iti pot spune cotele de la 650. Editat Iulie 18, 2013 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Axul de la roata se pote indrepta. Max. 0,3mm bataie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Un ax pentru roata fata nou e vreo 250-300 de ron. Mi-am luat eu anu trecut la DR650. E foarte important sa fie drept. Daca e stramb, discul de frana sta stramb in raport cu etrierul si implicit cu placuta de frana. Pe de-o parte ai o uzura neuniforma a placutelor si a discului si pe de alta parte, scade suprafata de contact intre disc si placute (poti ajunge sa atinga doar cu un colt sau o muchie a placutei. La mine, pata de contact se vedea cam 30% din toata suprafata placutei dupa 200km de la demontarea rotii), franarea avand de suferit foarte mult. Daca ai axul stramb, de fiecare data cand vei da jos roata fata (sa faci o pana sau sa schimbi cauciucul) unghiul dintre disc si placuta se va modifica (atunci cand bagi axul la loc, nu o sa poti sa il rotesti exact in pozitia initiala. Cocoasa indoiturii o sa fie putin mai in fata sau in spatele pozitiei initiale) si pret de cateva sute de km o sa mergi aproape fara frane. Mie nu mi-a explicat nimeni treaba asta si era sa fac vreo 4 accidente in prima suta de km de la demontatul rotii. Nimeni nu stia ce are de nu mai opreste. Un set de placute pentru DR650 e vreo 80 RON. Un disc original vreo 1200 RON. Un disc de la EBC e cam 100 de euro. Cred ca se merita ax nou si ca bani, nu numai d.p.d.v. al sigurantei. Eu zic sa iti iei nou. Ce am povestit sunt lucruri patite de mine. Mobra mea a fost lovita foarte usor. Furca si roata nu au patit nimic. Am avut doar 3 spite rupte. La un accident mai serios, presupun ca situatia explicata de mine se agraveaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Un ax pentru roata fata nou e vreo 250-300 de ron. Mi-am luat eu anu trecut la DR650. E foarte important sa fie drept. Daca e stramb, discul de frana sta stramb in raport cu etrierul si implicit cu placuta de frana. Pe de-o parte ai o uzura neuniforma a placutelor si a discului si pe de alta parte, scade suprafata de contact intre disc si placute (poti ajunge sa atinga doar cu un colt sau o muchie a placutei. La mine, pata de contact se vedea cam 30% din toata suprafata placutei dupa 200km de la demontarea rotii), franarea avand de suferit foarte mult. Daca ai axul stramb, de fiecare data cand vei da jos roata fata (sa faci o pana sau sa schimbi cauciucul) unghiul dintre disc si placuta se va modifica (atunci cand bagi axul la loc, nu o sa poti sa il rotesti exact in pozitia initiala. Cocoasa indoiturii o sa fie putin mai in fata sau in spatele pozitiei initiale) si pret de cateva sute de km o sa mergi aproape fara frane. Mie nu mi-a explicat nimeni treaba asta si era sa fac vreo 4 accidente in prima suta de km de la demontatul rotii. Nimeni nu stia ce are de nu mai opreste. Un set de placute pentru DR650 e vreo 80 RON. Un disc original vreo 1200 RON. Un disc de la EBC e cam 100 de euro. Cred ca se merita ax nou si ca bani, nu numai d.p.d.v. al sigurantei. Eu zic sa iti iei nou. Ce am povestit sunt lucruri patite de mine. Mobra mea a fost lovita foarte usor. Furca si roata nu au patit nimic. Am avut doar 3 spite rupte. La un accident mai serios, presupun ca situatia explicata de mine se agraveaza. ADEVARAT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) Cred ca toata lumea e plecata de nu se mai misca nimic p-aci. Vacanta placuta. Editat Iulie 28, 2013 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 nu cred ca e plecata, doar ca aceste motoare au foarte putine defecte... )) De cele mai multe ori, posesorii discuta unde se pot intalni sa bea o bere. Cat despre partea cu acel ax fata, orice atelier de strungarie care se respecta poate sa iti execute piesa din cel mai bun material la un sfert din pretul de pe piata. E bine de incercat. Cel mai corect e sa mergeti cu axul original la strungar si sa ii cereti sa va faca din acelasi material. E posibil chiar sa aiba legaturi cu vreun atelier de calire si atunci iese o treaba excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 798.8 km facuti Sambata si incheiati cu o pana a prostului la 20 de km de casa. Ma dor toate. Cumpar cadru de bord pentru DR650 model carenat. Ma mai intereseaza o sa fara crapaturi sau gauri (de preferat albastra) si carena stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 798.8 km facuti Sambata si incheiati cu o pana a prostului la 20 de km de casa. Ma dor toate. Cumpar cadru de bord pentru DR650 model carenat. Ma mai intereseaza o sa fara crapaturi sau gauri (de preferat albastra) si carena stanga. Foarte tare..... esti tare nenicule....sambata am facut si eu vreo 350 km (cam o suta off) si dupa mi-am scos chilotii cu patentul...noroc ca nu am avut scurgeri ca ramaneam lipit. Un cadru de dr 650 avea Pedros... cauta ca parca are anunt pe forum si e super de treaba. Cei drept....Irinel are dreptate... mobra asta a mea (ca despre altele nu-mi permit) nu prea se strica....doar ma chinui sa repar ce au stricat fostii propietari. Apropo nu are cineva niste spite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Endurache, am eu o sea de DR Big, albastru inchis. E ca noua. Daca ai 50 de lei si platesti transportul, e a ta. Daca nu te grabesti, in vreo doua saptamani vin eu la Bucuresti si ti-o aduc, caz in care banii se transforma in bere. Tentant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Foarte tare..... esti tare nenicule....sambata am facut si eu vreo 350 km (cam o suta off) si dupa mi-am scos chilotii cu patentul...noroc ca nu am avut scurgeri ca ramaneam lipit. Un cadru de dr 650 avea Pedros... cauta ca parca are anunt pe forum si e super de treaba. Cei drept....Irinel are dreptate... mobra asta a mea (ca despre altele nu-mi permit) nu prea se strica....doar ma chinui sa repar ce au stricat fostii propietari. Apropo nu are cineva niste spite? Am luat cadru de bord de la pedros. Multumesc pentru pont! Mai caut carena stanga. Daca sunt albe, le iau pe amandoua. Si stanga si dreapta. Si un parbriz original nu ar strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Am luat cadru de bord de la pedros. Multumesc pentru pont! Mai caut carena stanga. Daca sunt albe, le iau pe amandoua. Si stanga si dreapta. Si un parbriz original nu ar strica. Mă bucur că ai găsit ce-ţi trebe...baftă în continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Se potriveste oare un cric central de la un DR 650 la un DR 800 ? Mi-as lua unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Se potriveste oare un cric central de la un DR 650 la un DR 800 ? Mi-as lua unul. Da se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Se potriveste oare un cric central de la un DR 650 la un DR 800 ? Mi-as lua unul. Cric central am eu...nu stiu daca e original sa nu...asa am luat-o...daca te ajuta cu ceva sa-l studiezi, vedem cum facem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) poate vreunul dintre voi doreste sa isi puna roti de strada/supermoto... vind perechea asta de roti cu tot ce trebuie sa fie montata direct pe DR650...modelul pina in 1996. pretul este 750 ron negociabil. 0751266925 dimensiuni: 3,50/17-fata 4,50/17-spate Editat August 21, 2013 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Stimati posesori de DR 750-800....Am mai propus odata dar nu a iesit nimic.....dar mai incerc. Deci: Am gasit asta: http://mercador.ro/oferta/suzuki-dr-big-750-IDGOEw.html si parca mai e una cam pe la acelasi pret si acelasi model. Daca sunt printre dumneavoastra care au nevoie de ceva piese de pe o motocicleta de genul celei din link sa facem o cheta, o cumparam intreaga o dezmembrez si impartim piesele. Incep eu....cu ce mi-ar trebuii: roata fata cu tot cu ax (cauciucul nu-mi trebe) aripioarele de plastic din continoare rezervorului ciocul de plastic(aripa superioara) aparatoarea de disc si as mai gasi si altele.....eu as putea sa dau in jur de 800 ron. in ideea ca motoreta costa 700 euro (cred ca se poate scoate la 2500 ron) ar insemna ca eu acopar deja 1/3 din costuri. Ce ziceti? Nimeni? nimic? Poate ceva posesori de dr 650....banuiesc ca roata din spate, bascula, jug, ghidoane.....sunt cam aceleasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 de 2 saptamani sunt si eu posesor de dr 600 insa am o mica problema cu carburatorul si as vrea sa il schimb,stie cineva daca merge de pe dr650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 de 2 saptamani sunt si eu posesor de dr 600 insa am o mica problema cu carburatorul si as vrea sa il schimb,stie cineva daca merge de pe dr650? da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Pentru cei care trebuie sa faca ITP-ul si sunt din Buc....recomand un service la intersectia dintre Sos giurgiului si Luica.... foarte de treaba oameni si pretentiile de bun simt. Ca sa nu se creada ca fac reclama dau datele de contact doar pe pm celui care are nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Toti ITP-istii astia din Bucuresti au cam acelasi tarif (~100 lei) si fac cam acelasi lucru - verifica seriile si asteapta sa treaca timpul alocat operatiunii, pentru a-ti pune stampila. Nu verifica nimeni lumini, emisii, frane, etc., asa ca toti sunt de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 In Botosani, ma dispera astia, anul asta in mai mi-am facut itp si au cautat-o peste tot. Pana si franele mi le-au testat pe aparatul ala cu role. Semnalizari, lumini. Tot 100 ron. Sincer mi se pare o super ideie partea cu testatul franelor. Asa esti sigur daca tin sau nu. Aparatul ala este "sincer" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.