valitaz Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 daca merge , merita . iti faci treaba ! inmatriculatul costa cam 800 d RON cu asigurare cu tot ! daca a scos numere iti trebuie neaparat fiscal ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Pretul este mult prea mic. Daca actele si motorul sunt in regula, mergi cu proprietarul si faceti impreuna identificarea, inainte sa-i dai banii. Costa cam 100 de lei si se poate face la RAR-ul din localitatea vanzatorului. Legat de fiabilitate, nu o tine la turatie maxima pe distante lungi si verifica-i mai des nivelul de ulei. Sunt motoare bune daca sunt ingrijite. majoritatea motocicletelor vechi au fost facute cu mai mult simt de raspundere decat cele care au urmat La 500 euro nu poti lua bijuterie, dar omul daca zici ca se ocupa cu masini poate i-a stat in combinatie in putini bani si nu ii pasa( stiu cazuri) . era mai simplu oare sa numesti subiectul "sfat cumparare moto ieftin"? zic si eu, eventual de el putea sa beneficieze si alt stramb peste 2-20 de ani daca ar cauta. daca merge , merita . iti faci treaba ! inmatriculatul costa cam 800 d RON cu asigurare cu tot ! daca a scos numere iti trebuie neaparat fiscal ! Mersi de raspunsuri, voi merge azi sa o vad cu un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 era mai simplu oare sa numesti subiectul "sfat cumparare moto ieftin"? zic si eu, eventual de el putea sa beneficieze si alt stramb peste 2-20 de ani daca ar cauta. Tsunami moderator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Mersi de raspunsuri, voi merge azi sa o vad cu un mecanic. "azi" a fost ieri. Impresii de azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 (editat) "azi" a fost ieri. Impresii de azi? Am renuntat la idee. Cantarind bine optiunile, stiind cum am facut cu ultima mobra, am ajuns la concluzia ca daca vreau sa reusesc sa imi iau una cu adevarat buna tre' sa ma abtin, daca o cumparam incepeam garantat sa investesc in ea, imposibil sa imi convina, oricum ar fi fost eu ii gaseam defecte si motive sa investesc si nu mai puneam nici 2 lei deoparte si cu dr-ul ramaneam. Asa prefer sa pierd sezonul asta si la anu' imi iau un TDM900 sau ceva asemanator, dupa 2000. P.S. I-am predat stafeta cum am promis pe pagina 1, lui @Grig.7, i-am dat informatiile necesare pt a lua legatura cu vanzatorul. Asphalt uscat! EDIT: Se pare ca si @Grig.7 a renuntat la idee. Daca e cineva interesat de mobra sa imi dea un PM, ofer datele de contact al proprietarului. Editat Iulie 13, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Rezistenţă în bobina da inducţie:-S Eu cele mai multe piese le găsesc pe ebay...şi e un user care le aduce...încearcă şi dylipoint...da e cam ciudat omu. Are cineva niste spite de dr 800? cred ca merg si de 650....Bineinteles pe bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Am renuntat la idee. Cantarind bine optiunile, stiind cum am facut cu ultima mobra, am ajuns la concluzia ca daca vreau sa reusesc sa imi iau una cu adevarat buna tre' sa ma abtin, daca o cumparam incepeam garantat sa investesc in ea, imposibil sa imi convina, oricum ar fi fost eu ii gaseam defecte si motive sa investesc si nu mai puneam nici 2 lei deoparte si cu dr-ul ramaneam. Asa prefer sa pierd sezonul asta si la anu' imi iau un TDM900 sau ceva asemanator, dupa 2000. P.S. I-am predat stafeta cum am promis pe pagina 1, lui @Grig.7, i-am dat informatiile necesare pt a lua legatura cu vanzatorul. Asphalt uscat! EDIT: Se pare ca si @Grig.7 a renuntat la idee. Daca e cineva interesat de mobra sa imi dea un PM, ofer datele de contact al proprietarului. Da, intradevar am renuntat la idee. Oricum eu vroiam ceva cross, dar parea foarte atractiva la banii aistia. Chiar ma batea gandu' sa ma interesez calumea sa vad ce e cu ea...Am incercat sa sun de mai multe ori si nu mi-a raspuns, asa ca am lasat-o balta. Oricum, poate reuseste careva sa faca afacerea. La banii aistia daca e ok, cu siguranta merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Știe cineva dacă furca de la dr650 se potrivește pe dr750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Nu stiu, dar intuiesc ca nu. Daca vrei ceva cote zii ca am una in plus si pot masura .... Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Știe cineva dacă furca de la dr650 se potrivește pe dr750? da e acelasi diametru...dar la 650 axu' se infileteaza in amortizor iar la 750 are piulitza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 ma intereseaza cum este axul de la jug si daca merge cu rulmentii astia... si axul de la roata este stramb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) asta nu mai stiu "ezact"...fa o poza cu niste cote si iti pot spune cotele de la 650. Editat Iulie 18, 2013 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Axul de la roata se pote indrepta. Max. 0,3mm bataie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Un ax pentru roata fata nou e vreo 250-300 de ron. Mi-am luat eu anu trecut la DR650. E foarte important sa fie drept. Daca e stramb, discul de frana sta stramb in raport cu etrierul si implicit cu placuta de frana. Pe de-o parte ai o uzura neuniforma a placutelor si a discului si pe de alta parte, scade suprafata de contact intre disc si placute (poti ajunge sa atinga doar cu un colt sau o muchie a placutei. La mine, pata de contact se vedea cam 30% din toata suprafata placutei dupa 200km de la demontarea rotii), franarea avand de suferit foarte mult. Daca ai axul stramb, de fiecare data cand vei da jos roata fata (sa faci o pana sau sa schimbi cauciucul) unghiul dintre disc si placuta se va modifica (atunci cand bagi axul la loc, nu o sa poti sa il rotesti exact in pozitia initiala. Cocoasa indoiturii o sa fie putin mai in fata sau in spatele pozitiei initiale) si pret de cateva sute de km o sa mergi aproape fara frane. Mie nu mi-a explicat nimeni treaba asta si era sa fac vreo 4 accidente in prima suta de km de la demontatul rotii. Nimeni nu stia ce are de nu mai opreste. Un set de placute pentru DR650 e vreo 80 RON. Un disc original vreo 1200 RON. Un disc de la EBC e cam 100 de euro. Cred ca se merita ax nou si ca bani, nu numai d.p.d.v. al sigurantei. Eu zic sa iti iei nou. Ce am povestit sunt lucruri patite de mine. Mobra mea a fost lovita foarte usor. Furca si roata nu au patit nimic. Am avut doar 3 spite rupte. La un accident mai serios, presupun ca situatia explicata de mine se agraveaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Un ax pentru roata fata nou e vreo 250-300 de ron. Mi-am luat eu anu trecut la DR650. E foarte important sa fie drept. Daca e stramb, discul de frana sta stramb in raport cu etrierul si implicit cu placuta de frana. Pe de-o parte ai o uzura neuniforma a placutelor si a discului si pe de alta parte, scade suprafata de contact intre disc si placute (poti ajunge sa atinga doar cu un colt sau o muchie a placutei. La mine, pata de contact se vedea cam 30% din toata suprafata placutei dupa 200km de la demontarea rotii), franarea avand de suferit foarte mult. Daca ai axul stramb, de fiecare data cand vei da jos roata fata (sa faci o pana sau sa schimbi cauciucul) unghiul dintre disc si placuta se va modifica (atunci cand bagi axul la loc, nu o sa poti sa il rotesti exact in pozitia initiala. Cocoasa indoiturii o sa fie putin mai in fata sau in spatele pozitiei initiale) si pret de cateva sute de km o sa mergi aproape fara frane. Mie nu mi-a explicat nimeni treaba asta si era sa fac vreo 4 accidente in prima suta de km de la demontatul rotii. Nimeni nu stia ce are de nu mai opreste. Un set de placute pentru DR650 e vreo 80 RON. Un disc original vreo 1200 RON. Un disc de la EBC e cam 100 de euro. Cred ca se merita ax nou si ca bani, nu numai d.p.d.v. al sigurantei. Eu zic sa iti iei nou. Ce am povestit sunt lucruri patite de mine. Mobra mea a fost lovita foarte usor. Furca si roata nu au patit nimic. Am avut doar 3 spite rupte. La un accident mai serios, presupun ca situatia explicata de mine se agraveaza. ADEVARAT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) Cred ca toata lumea e plecata de nu se mai misca nimic p-aci. Vacanta placuta. Editat Iulie 28, 2013 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 nu cred ca e plecata, doar ca aceste motoare au foarte putine defecte... )) De cele mai multe ori, posesorii discuta unde se pot intalni sa bea o bere. Cat despre partea cu acel ax fata, orice atelier de strungarie care se respecta poate sa iti execute piesa din cel mai bun material la un sfert din pretul de pe piata. E bine de incercat. Cel mai corect e sa mergeti cu axul original la strungar si sa ii cereti sa va faca din acelasi material. E posibil chiar sa aiba legaturi cu vreun atelier de calire si atunci iese o treaba excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 798.8 km facuti Sambata si incheiati cu o pana a prostului la 20 de km de casa. Ma dor toate. Cumpar cadru de bord pentru DR650 model carenat. Ma mai intereseaza o sa fara crapaturi sau gauri (de preferat albastra) si carena stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 798.8 km facuti Sambata si incheiati cu o pana a prostului la 20 de km de casa. Ma dor toate. Cumpar cadru de bord pentru DR650 model carenat. Ma mai intereseaza o sa fara crapaturi sau gauri (de preferat albastra) si carena stanga. Foarte tare..... esti tare nenicule....sambata am facut si eu vreo 350 km (cam o suta off) si dupa mi-am scos chilotii cu patentul...noroc ca nu am avut scurgeri ca ramaneam lipit. Un cadru de dr 650 avea Pedros... cauta ca parca are anunt pe forum si e super de treaba. Cei drept....Irinel are dreptate... mobra asta a mea (ca despre altele nu-mi permit) nu prea se strica....doar ma chinui sa repar ce au stricat fostii propietari. Apropo nu are cineva niste spite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Endurache, am eu o sea de DR Big, albastru inchis. E ca noua. Daca ai 50 de lei si platesti transportul, e a ta. Daca nu te grabesti, in vreo doua saptamani vin eu la Bucuresti si ti-o aduc, caz in care banii se transforma in bere. Tentant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Foarte tare..... esti tare nenicule....sambata am facut si eu vreo 350 km (cam o suta off) si dupa mi-am scos chilotii cu patentul...noroc ca nu am avut scurgeri ca ramaneam lipit. Un cadru de dr 650 avea Pedros... cauta ca parca are anunt pe forum si e super de treaba. Cei drept....Irinel are dreptate... mobra asta a mea (ca despre altele nu-mi permit) nu prea se strica....doar ma chinui sa repar ce au stricat fostii propietari. Apropo nu are cineva niste spite? Am luat cadru de bord de la pedros. Multumesc pentru pont! Mai caut carena stanga. Daca sunt albe, le iau pe amandoua. Si stanga si dreapta. Si un parbriz original nu ar strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Am luat cadru de bord de la pedros. Multumesc pentru pont! Mai caut carena stanga. Daca sunt albe, le iau pe amandoua. Si stanga si dreapta. Si un parbriz original nu ar strica. Mă bucur că ai găsit ce-ţi trebe...baftă în continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Se potriveste oare un cric central de la un DR 650 la un DR 800 ? Mi-as lua unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Se potriveste oare un cric central de la un DR 650 la un DR 800 ? Mi-as lua unul. Da se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Se potriveste oare un cric central de la un DR 650 la un DR 800 ? Mi-as lua unul. Cric central am eu...nu stiu daca e original sa nu...asa am luat-o...daca te ajuta cu ceva sa-l studiezi, vedem cum facem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.