------ Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 imi facui o imagine cam unde vine bucsa dar pune o poza sa fim mai siguri...caut prin piesele ce le mai am.. ...piesa nr.4,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Dada 4 patru P A T R U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 cica am scos mobra de la garaj.... si a 2-a noapte surpriza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) de acolo a cazut... Editat Martie 3, 2014 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 o ieseala de weekend targoviste>campulung>sirnea> bran si retur 250 km 6% consum cu pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateis Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 /index.php?/topic/709791-suzuki-dr-650-rs-kickstart/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 /index.php?/topic/709791-suzuki-dr-650-rs-kickstart/ ...iar daca cineva are nevoie de placile de ambreiaj, am eu un set second hand cu fiecare placuta masurata cu sublerul . Pret 100ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 are cineva de vanzare o curtie si filtru aer dr800/750? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vamos Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=213289 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 are cineva de vanzare o curtie si filtru aer dr800/750? Multumesc sau de dr 600/650... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 salut ... frumoasa "nervoasa" iti pare rau ca ai vandut-o ? de fiecare data cand vad una inghit in sec ne-au legat cei doi ani petrecuti impreuna si vre-o treizeci de mii de km Salutare la baieti. V-am tot urmarit topic-ul cap-coada. Cu toate ca am un Pegaso din `99, intotdeauna mi-am dorit un DRBig, in special cel de 750, cu busoanele la rezervor ca la cross-uri. Gasisem unul in Ploiesti anul trecut, cu bendix-ul defect, dar pana am facut eu rost de bani s-a vandut. Il luase un baiat care nu prea le avea cu mecanica si intreba pe forum ce improvizatii sa faca.. @SUN_83: Ieri l-am vazut la vanzare pe Bikeshop si inca mi-a ramas imaginea lui in minte: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dr%20750big-din-1990-561403.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) azi mi-a inundat un carburator... l-am desfacut l-am montat inapoi si nu a mai dat semne... probleme mai mari au fost la montarea si demontarea rezervorului la care s-au rupt frutunele... furtune schimbate in vara cu furtune speciale pt benzina de 30 de lei metru si care acum erau putrezite Editat Martie 22, 2014 de Hyena986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 vezi ca aceeasi problema cu futunele care imbatraneau rapid am avut-o si eu anul trecut....pana la urma m-am enervat si am cumparat furtune (parca de motorina) de presiune mare cu imbracate in material textil si am scapat...au aproape un an ...Azi am ajuns si eu sa o pornesc, sa-i fac revizia. Am dat si o tura.....tare ma distrat. Maine plec sa o aduc acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 pai din alea imbracate in material textil erau... o gramada de bani si degeaba... acum am luat unu la 9 lei metru care prevad ca o sa ma tina o viata... la rezervoru din dreapta il am pe cel original si nu are nici pe dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Eu cred ca mai mult e din cauza caldurii decat din cauza benzinei. Tot ce e facut in Romania in materie de cauciuc e slab. Am inteles ca folosesc mai mult negru de fum si foarte putin cauciuc natural. Furtunul ala de 9 lei pun pariu ca o sa reziste mai mult. Eu am testat pe alt motor furtun benzina din ala folosit la dacie si a fost ok. Editat Martie 24, 2014 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Vreau sa imi schimb uleiul in furca. E prima oara cand o fac si nu stiu exact in ce stare sunt componentele pe acolo. In afara de simeringuri pentru praf si ulei mai sunt alte piese d-astea marunte ce se pot schimba? Pe louis are simeringuri praf Saito (10042192). Pe wemoto vad Sifam (praf) si Kyoto (ulei). Am vazut si All Balls sau Ariete. Sunt bune? Proaste? Alea originale costa cam 70 de dolari toate 4. Nu stiu daca trebuie schimbate dar nu vreau sa desfac furca si sa ma trezesc ca imi trebuie alea. In afara de http://www.alpha-sports.com si wemoto, mai stiti magazine online ce comercializeaza piese originale pentru Dr-uri? Are cineva arcuri d-alea progresive? Se merita 4-5 milioane pe ele? Mai imi cumpar si disc de frana fata. Are cineva EBC? Ala original e cu vreo 80 de euro mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 (editat) Eu iau de obicei piese, uleiuri si semeringuri de la mexykanu, ai nr in semnatura, sau de la www.motovip.ro al carui sef imi e prieten. Preturile sunt apropiate, dar mai mici decat la Louis si vin si repede pt ca amandoi sunt din Bucuresti. La Pegaso mi-am pus anul trecut semeringuri Ariette sau Atena nu mai tin minte, si ulei furca Repsol, am dat undeva pe la 70 ron pe semeringurile de ulei si 1 litru de ulei.Ideea e ca am dat-o si pe off, si inca rezista bine, fara sa supureze. Daca semeringurile de praf ale tale nu sunt crapate, nu se merita sa le schimbi, pt ca nu vor fi la fel de rezistente ca cele originale...Oricum alea nu prea se duc daca ai inca montate burdufurile de telescoape din fabrica. Uite si o alta lista cu preturi de referinta, sa faci comparatie cu ce aveai tu: http://www.ambulantamoto.ro/produse-comercializate/motocicleta/suzuki/650/dr-650-rs/1991/?page=1 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=3248_366_2945_424 Editat Martie 29, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 are cineva un manual de reparatii pentru dr 600 in limba engleza?gasesc doar in germana si doresc sa il imprim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Eu iau de obicei piese, uleiuri si semeringuri de la mexykanu, ai nr in semnatura, sau de la www.motovip.ro al carui sef imi e prieten. Preturile sunt apropiate, dar mai mici decat la Louis si vin si repede pt ca amandoi sunt din Bucuresti. La Pegaso mi-am pus anul trecut semeringuri Ariette sau Atena nu mai tin minte, si ulei furca Repsol, am dat undeva pe la 70 ron pe semeringurile de ulei si 1 litru de ulei.Ideea e ca am dat-o si pe off, si inca rezista bine, fara sa supureze. Daca semeringurile de praf ale tale nu sunt crapate, nu se merita sa le schimbi, pt ca nu vor fi la fel de rezistente ca cele originale...Oricum alea nu prea se duc daca ai inca montate burdufurile de telescoape din fabrica. Uite si o alta lista cu preturi de referinta, sa faci comparatie cu ce aveai tu: http://www.ambulantamoto.ro/produse-comercializate/motocicleta/suzuki/650/dr-650-rs/1991/?page=1 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=3248_366_2945_424 Multumesc pentru sugestii. A folosit cineva ulei Procycle sau BelRay? Eu am acum Motul 5100 si nu imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Multumesc pentru sugestii. A folosit cineva ulei Procycle sau BelRay? Eu am acum Motul 5100 si nu imi place. Salut. Eu am pus ultima data Belray , 10W parca si e ok. Oricum, la ale noastre baiu sunt arcurile daca te dai pe coclauri ... azi mi-a inundat un carburator... l-am desfacut l-am montat inapoi si nu a mai dat semne... probleme mai mari au fost la montarea si demontarea rezervorului la care s-au rupt frutunele... furtune schimbate in vara cu furtune speciale pt benzina de 30 de lei metru si care acum erau putrezite Salut. Vezi ca inundatul carburatorului n-are legatura cu furtunele de benzina ... Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 sal pun si eu o poza cu noul aspect al motorului meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Mişto..te văzui si pe "dr 650 riders". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Salut, La DR 800 am cautat sa cumpar suruburile de amestec, cele modificate, cu prelungitor. Am gasit variante de 32euro + transport, sau 15$ in state. Asa ca am recurs la varianta clasica. In surubul vechi, am dat o gaura filetata M3X4 mm, dupa mine 4mm e max. Se da usor pentru ca materialul e un inox. E bine sa prindeti surubul intr-o bucsa de alama ca sa nu lasati urme pe partea lisa, acolo unde inchide oringul. Mai departe e comanda unui surub cu cap randalinat , sau alte variante care va sunt la indemina. Eu am ales ca prelungirea sa fie de 8-10 mm. La infiletare/fixare folositi loctite/wurth etc albastru cel putin. Ca sa stringeti prelungirea folositi orice varianta de manson plastic, cauciuc, lemn etc ca sa nu deteriorati partea filetata a surubului de amestec sau a altor parti. Restul e de la sine inteles. Dimensiunile functioneaza cel putin pentru carburatoarele Mikuni BST 33. Ca principiu la toate. ... si GATA cu friptul miinilor la reglarea amestecului Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 De reglat debitul amestecului de mers la relanti. Altfel, pt reglat amestecuri, trebuie schimbat jicloare. Ingenioasa solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 La BST 33 cel putin nu e pentru reglat regimul relanti ci reglaj amestec de mers in sarcina. ... din cite am vazut acuma e la fel pentru toate Mikuni BS ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.