chrystopher_90@yahoo.com Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 fir-ar el de carburator! de ce merge doar pana se incalzeste? nu m-am uitat la filtru, posibil sa fie si ala imbacsit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 cred ca daca e manifestare la cald, ar trebui sa verifici joc la supape. E reglaj de rutina ! Oricum fa-l ca trebuie sa stii cum se face. Cu un drum lamuresti daca e de acolo ori ba si macar incepi diagnosticarea de undeva. Ai nevoie de manual, lere, niste chei fixe, imbus, surubelnita dreapta, rabdare si atentie. Daca nu te descurci striga ! si noroc de ea .... legat de finalizarea discutiilor cu acele prelungiri la suburile de reglaj (nu mai zic amestec ca cine stie cine mai sare in sus), pe siteul de la mikuni la care faceam referire zice clar cuim trebuiesc reglate carburatoarele de pe DR, reglaj din toate piesele de reglaj. Noi povesteam pina acum doar de unele dintre ele. La SR42 (DR650) e limpede pentru ca e un carb. La SR 43 as mai fi avut intrebari si experiente de facut. Da le-oi face si le-oi impartasi dupa ce ma convig de ele. chuki : incerca sa-ti reglezi carburatoarele exact asa cum recomanda Mikuni, ca e cel mai simplist mod , si CORECT. Daca nu te descurci, zi-mi si voi face o traducere in romaneste ca sa fie mai simplu de inteles Radu si bafta tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystopher_90@yahoo.com Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 mi-a spus cineva ca a mai intalnit o astfel de problema, cum am eu, si cica ar fi de la senzorul de aprindere! :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 vind cadru Suzuki DR 800s, din 96, cu CIV. Nu este lovit sau indoit ! Radu mi-a spus cineva ca a mai intalnit o astfel de problema, cum am eu, si cica ar fi de la senzorul de aprindere! :| ce ai rezolvat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Salutare,stie cineva unde as putea gasi semeringul de la axul decompresorului,un cod ceva?(dr 650 din 91,decompresor manual) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Salutare,stie cineva unde as putea gasi semeringul de la axul decompresorului,un cod ceva?(dr 650 din 91,decompresor manual) Cauti reperul 20 din schema de aici ? Se poate comanda de la orice dealer Suzuki. Incearca la Motorteam, in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 e destul de ieftin si nu merita sa cauti inlocuitori. 4euro + ceva taxe cod OEM 09282-10014 Poti sa studiezi ce piese ai nevoie, cu o idee despre preturi aici http://www.cmsnl.com/suzuki-dr650-1991-rsm_model13251/partslist/ bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 exact aceiasi problema o am ca si tine chrystopher dupa ce s-a schimbat semmeringul de la scaunul cuiului ponto am reusit sa pornesc bestia si dupa vreo 5 minute de mers se opreste.am verificat CDI si bobina insa tot asa face,am mai verificat si jocul la supape si e ok, schimbat buji, lafel, am avut un prieten cu un atv chinezec de 300 cu copie a motorului dupa suzuki gn si patea lafe a descoperit ca era senzorul de aprindere,asa ca am dat jos statorul sa il masor. la rece avea o rezistenta daca zic bine de 210 ohmi la cald urca la 250 ohmi insa daca treceaam un obiect metalic aparea 0.din cate am inteles ar fi in parametri normali. dupa ce am pus statorul am incerat sa o pornesc insa douar doua rateuri si doua ambalari scurte. de 6 luni sa pe dreata si nu pot sa imi dau seama ce are pana la urma credca o sa o duc la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 firele de pe stator duc intr-o mufa. Nu trebuie decit sa verifici impedanta pe fire sa vezi daca dispare valoarea de tot. Faptul ca variaza este oarecum normal la anii care ii are. Mai este un senzor care zice CDIului unde este pozitia 0 . E posibil ca asta sa nu mai zica nimica dupa ce se incalzeste. Trebuie verificat daca trecerea firelor prin capacul motorului sa nu se fi desizolat si sa puna in scurt ce da statorul sau senzorul. Firele sunt in izolator siliconic cu tresa de fibra de sticla (cel putin la DR800) tocmaic ca sa nu apara scurturi .... Oricum trebuie facute masuratori sistematica ca sa poti identifica problema. Sper sa va fie de folos informatiile. Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 eu senzorul l-am masurat el avand cel putin la dr 600 mufa separata.ce e ciudat ca dupa vreo 5 luni de stat nu a vrut sa porneasc, inainte pornea relativ usor, ii dadeam o pedala cu contactul luat, iar dupa aceea pornea la prima pedala si dupa aceea povestea cu mersul 5 minute si murea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 cum moare ? n-are benzina sau n-are scinteie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) Radu,care "senzor care zice CDIului unde este pozitia 0 "? scoate o bujie si vezi daca ai scinteie..inafara de senzor(pickup coil) mai ai o bobina ...aia mare de pe stator,power source coil,ce alimenteaza cdi-ul... uite valori de la 650,cred ca sunt la fel la 600. Editat Aprilie 16, 2014 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 salut , pentru incepatori e o explicatie acceptabila zic eu cu pickup coil care zice un O. Evident ca nu-i zero, PMS sau orice altceva, e ideea ca evitam explicatii iesite din subiect ... Las-o asa.... Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 O las ca nu vreau alte pagini cu senzori,bobine si jiglere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 daca scot bujia am scanteie insa nu am reusit sa o pornesc primavara asta sa vad dupa ce se opreste daca mai are scanteie. oricum multumesc de ajutor dar pana la urma m-am hotarat sa o vand, deja e pierdere de timp si mai ales de bani nu mi se merita sa o fac, asa daca e cineva interesat o vand la pretul de 550 euro, are schimbat uleiul si bujiile plus oringul de la scunul cuiului ponto, mai vine cu inca un carburator de rezerva care e incomple si doua plastice laterele, cel de pe partea dreapta s-a totpit in zona tobei, credca din cauza ca nu are acea aparatoare de tabla pe ea.fostul proprietar zice ca a schimbat pinioanele de la lant.ca aspect are notaa 8 din partea mea, prezinta unele urme de folosire.poze nu am momentat doar saptamana viitoare po sa ii fac cand ajung la cluj, actele sunt in regula i-am scos doar un numar provizoriu.mai multe informatii la telefon:0744781453. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Fraţi DR-işti, m-am hotărât să vând jucăria. Care aveţi vreun confrate interesat, găsiţi detaliile la semnătură. Mulţumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut, Daca stie cineva de unde pot cumpara un cablu ambreiaj pentru modelul suzuki dr 650 rs 1990 va rog sa imi lasati un link sau un pm. Dupa ce am terminat de montat motoreta, am observat ca prezentul cablu are primele urme de uzura si nu cred ca ma va tine mult. Nu stiu daca exista posibilitatea gasirii pe piata a unui cablu pe care sa il modific dupa nevoie. Am observat ca acest cablu are o impletitura mai speciala a firelor. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Poate cineva sa faca asta? Sau stiti pe unde? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut, Daca stie cineva de unde pot cumpara un cablu ambreiaj pentru modelul suzuki dr 650 rs 1990 va rog sa imi lasati un link sau un pm. Dupa ce am terminat de montat motoreta, am observat ca prezentul cablu are primele urme de uzura si nu cred ca ma va tine mult. Nu stiu daca exista posibilitatea gasirii pe piata a unui cablu pe care sa il modific dupa nevoie. Am observat ca acest cablu are o impletitura mai speciala a firelor. Multumesc ! O varianta e asta: http://www.wemoto.ro/bikes/suzuki/dr_650_rsl_rsm_sp42a/90-91/picture/clutch_cable/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Cam asta e singura varianta gasita si de mine, dar din pacate nu prea imi convine pentru ca cer plata in avans facuta online si nu am nici o garantie daca produsul comandat de mine ajunge sau poate imi ajunge altceva. Imi apare ca ar fi pe stoc si ca pretul final ar fi de 22.68 euro, insa nu am garantia ca treaba asta e si transparenta. A folosit cineva serviciile acestui site ? Cred ca daca nu gasesc va trebui sa imi indrept atentia catre confectionarea unui asemenea cablu.Oricum multumesc mult, mai astept poate are cineva prin casa ramas si se impiedica de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 eu l-am schimbat la Freewind-ul meu cu unul facut artizanal de mine...si desi parea uzat ala original dupa 42000 km,cred ca mai ducea inca jumatete din nr asta de km. ideea e ca eu mi-am facut 5 cabluri,am montat unul...daca ai drum prin Dr Taberei iti ofer unul cu mare placere ,ca si curiozitate sa vad cat rezista monstruozitatea! ! eu am incredere in ce fac,asaca sunt sigur ca ma va tine cateva mii bune de km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Cam asta e singura varianta gasita si de mine, dar din pacate nu prea imi convine pentru ca cer plata in avans facuta online si nu am nici o garantie daca produsul comandat de mine ajunge sau poate imi ajunge altceva. Imi apare ca ar fi pe stoc si ca pretul final ar fi de 22.68 euro, insa nu am garantia ca treaba asta e si transparenta. A folosit cineva serviciile acestui site ? Cred ca daca nu gasesc va trebui sa imi indrept atentia catre confectionarea unui asemenea cablu.Oricum multumesc mult, mai astept poate are cineva prin casa ramas si se impiedica de el. I-am folosit eu. Piesele ajung si daca ai vreo problema, oamenii discuta cu tine (in engleza). Am comandat si piese originale si compatibile. Mi-am luat acum cativa ani un cablu de soc compatibil de la ei si a fost bun. Dupa ce platesti, primesti un link in care poti urmari in ce stadiu e comanda. Coletul vine cu Royal Mail, adica Posta Romana. Din propria experienta, dureaza ceva pana cand vine. Daca cumperi un singur reper e posibil sa se miste mai repede. Alea originale se vand numai pe comanda si dureaza vreo 2 saptamani pana cand vine piesa la ei sa ti-o trimita tie. Au si reprezentant in Romania (eu am luat direct de la ei) dar din cate am citit pe forum, omul are un comportament mai bizar. http://www.dillypoint.ro/ Poti incerca sa vorbesti cu pedros /index.php?/user/39145-pedros/ Avea un DR la dezmembrat anul trecut si eu am luat ceva piese de la el. Poate mai are cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) eu l-am schimbat la Freewind-ul meu cu unul facut artizanal de mine...si desi parea uzat ala original dupa 42000 km,cred ca mai ducea inca jumatete din nr asta de km. ideea e ca eu mi-am facut 5 cabluri,am montat unul...daca ai drum prin Dr Taberei iti ofer unul cu mare placere ,ca si curiozitate sa vad cat rezista monstruozitatea! ! eu am incredere in ce fac,asaca sunt sigur ca ma va tine cateva mii bune de km! As veni cu placere si chiar ti-as si achita munca daca as fi mai aproape de tine. Din pacate trebuie sa trec munti, rauri... )) ca sa ajung...eu fiind din Botosani, ori cu cablul actual nu ma risc )) Imi poti spune ce tip de cablu ai adaptat....ma gandesc sa iau magazinele de piese auto in cautarea unuia. I-am folosit eu. Piesele ajung si daca ai vreo problema, oamenii discuta cu tine (in engleza). Am comandat si piese originale si compatibile. Mi-am luat acum cativa ani un cablu de soc compatibil de la ei si a fost bun. Dupa ce platesti, primesti un link in care poti urmari in ce stadiu e comanda. Coletul vine cu Royal Mail, adica Posta Romana. Din propria experienta, dureaza ceva pana cand vine. Daca cumperi un singur reper e posibil sa se miste mai repede. Alea originale se vand numai pe comanda si dureaza vreo 2 saptamani pana cand vine piesa la ei sa ti-o trimita tie. Au si reprezentant in Romania (eu am luat direct de la ei) dar din cate am citit pe forum, omul are un comportament mai bizar. http://www.dillypoint.ro/ Poti incerca sa vorbesti cu pedros /index.php?/user/39145-pedros/ Avea un DR la dezmembrat anul trecut si eu am luat ceva piese de la el. Poate mai are cablu. Buna idee....am cumparat de la pedros farul...e un baiat pe cinste...cred ca il voi contacta. Multumesc mult.... Sper sa se mai imbuneze vremea sa ii trag cateva poze ... sa vedeti cum arata un dr rs rosu metalizat. Din ce am vazut pe net si prin lume ...nu prea am gasit motoreta ca a mea rosu perlat... Editat Mai 30, 2014 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 pai la Freewind,cablul are lungime 1,40 cm! ideea e ca la ambele capete e cositorit cu niste bucse mici,la tine s-ar putea sa fie altfel! am taiat dintr-un holsurub cu cap de 13 din partea aia finisata,cca 12-13mm...am dat gaura cu spiral de 2, apoi am largit pana la jumatate cu unul de 4 sa pot sa ma intorc cu cablul la 360 grade! ambele bucse le-am facut la fel...am introdus cablul ,l-am intors,am taiat din partea scurta a cablului la limita cat sa-mi permita sa intre in locasul ala mai mare dar inainte am dat cu pasta decapanta sa-l pot cositori! "camasa" cablului care se demonteaza destul de greu,a ramas pe pozitie,refolosind-o... m-am inspirat tot de aici de pe forum,insa cablul oribinal costa 220 original,si 120-140 aftermarket! la vremea aia nu stateam bine cu banutii....asa ca am improvizat ceva rezistent! la final il iei la pila,si gata finisajul! cablul e de 2 si l-am luat cu vreo 18 lei 10 metri de la dedeman! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.