raducod Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 (editat) Legat de consum, confirm consumul de 4,9 in regim mixt 40% asfalt si 60% offroad, lungime de 600km, plin pe plin » Post actualizat in 08 Jul 2014 17:48############################ Am postat acum citeva zile despre presurizarea telescoapelor pe fata si ziceam ca revin cu comportamentul lor. Ei, pe acelasi traseu de offroad, se prezinta mult mai bine, nu se bat in cap, sta la fel de bine pe pietre etc. VIS ! Recomand celor care vor sa-si intareasca un pic fata , cu cost infim. Radu Editat Iulie 8, 2014 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Daca iti consuma 7,... la suta inainte era si normal sa nu mai faca mai nimic socul. Practic aveai cam tot timpul "socul" tras. Dar nu ti s-a parut un consum mare pana acum? pai a pornit de la un consum de 5,5 dar stiam ca sunt ptobleme la carburator... nu cred ca e de la soc cred ca e mai degraba de la nisipul pe care l-am gasit in carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Revin cu problema mea si anume tacaneala obositoare. Am observat ca aceasta tacaneala apare doar cand accelerez. Motorul la relantiu toarce ca o pisica, nu am nici o bataie , nici un zgomot suspect. Am crezut ca poate e de la lantul de distributie, desi pe acesta l-am schimbat in 2012 punandu-l nou, iar kilometri facuti cu el pana acum, nu cred ca depasesc 12000km. L-am verificat, este intins. Mai ramane sa verific lantul de la balansieri, insa cu motorul pornit reglat pe cel mai mic relantiu, motorul merge rotund, bine. Oare daca ar fi fost de la evacuare, nu ar fi trebuit sa imi tacane si in relantiu ? Deja sunt ramas fara idei. Am crezut ca poate am joc in bolt la piston , am testat si nu am nici o bataie. Ceva idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 (editat) pai a pornit de la un consum de 5,5 dar stiam ca sunt ptobleme la carburator... nu cred ca e de la soc cred ca e mai degraba de la nisipul pe care l-am gasit in carburatoare Verifica-ti ansamblu poantou. E simplu, 20 minute . Astept rezultatul ! Revin cu problema mea si anume tacaneala obositoare. Am observat ca aceasta tacaneala apare doar cand accelerez. Motorul la relantiu toarce ca o pisica, nu am nici o bataie , nici un zgomot suspect. Am crezut ca poate e de la lantul de distributie, desi pe acesta l-am schimbat in 2012 punandu-l nou, iar kilometri facuti cu el pana acum, nu cred ca depasesc 12000km. L-am verificat, este intins. Mai ramane sa verific lantul de la balansieri, insa cu motorul pornit reglat pe cel mai mic relantiu, motorul merge rotund, bine. Oare daca ar fi fost de la evacuare, nu ar fi trebuit sa imi tacane si in relantiu ? Deja sunt ramas fara idei. Am crezut ca poate am joc in bolt la piston , am testat si nu am nici o bataie. Ceva idei ? Tacanitul asta e in mers sau si in gol (pe loc) ? Daca e si in gol, atunci e din motor si putem dezbate. (e tacanit ca de avans defect ?). . Daca e in mers, se mai adauga si tot ce inseamna agrenare pina la lant. Daca apare mai ales la turatii joase in sarcina, bataia poate veni de la pinionul de atac care poate sa aiba joc (normal) pe ax, oarescare normalitate la DR650/750/800. Sunetul poate aparea din surub nestrins/slabit de prindere motor in cadru. Radu Editat Iulie 9, 2014 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Salut! Stie cineva daca tachetii de pe dr 750 din 1992 se potrivesc pe un dr 800 big din 1994? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Revin cu problema mea si anume tacaneala obositoare. Am observat ca aceasta tacaneala apare doar cand accelerez. Motorul la relantiu toarce ca o pisica, nu am nici o bataie , nici un zgomot suspect. Am crezut ca poate e de la lantul de distributie, desi pe acesta l-am schimbat in 2012 punandu-l nou, iar kilometri facuti cu el pana acum, nu cred ca depasesc 12000km. L-am verificat, este intins. Mai ramane sa verific lantul de la balansieri, insa cu motorul pornit reglat pe cel mai mic relantiu, motorul merge rotund, bine. Oare daca ar fi fost de la evacuare, nu ar fi trebuit sa imi tacane si in relantiu ? Deja sunt ramas fara idei. Am crezut ca poate am joc in bolt la piston , am testat si nu am nici o bataie. Ceva idei ? vezi la arborii balansieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Salut! Stie cineva daca tachetii de pe dr 750 din 1992 se potrivesc pe un dr 800 big din 1994? la DR800 din 94 sunt 1284044B01 la DR 750 din 89 sunt 1284044B01 deci sunt identici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Multumesc! Caut piesele pentru un prieten si fiind model mai vechi nu am gasit prea multe informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 vezi la arborii balansieri Multumesc baieti, ramane sa desfac capacul si sa verific lantul de la balansieri si revin cu impresii. Imi era lene sa mai dau jos capacul, dar ma vad nevoit sa verific si acolo.Zgomotul cei drept apare "Raducod" doar cand accelerez, indiferent daca e in mers sau pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 http://www.tocmai.ro/suzuki-dr-650-rs-18113311.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Multumesc baieti, ramane sa desfac capacul si sa verific lantul de la balansieri si revin cu impresii. Imi era lene sa mai dau jos capacul, dar ma vad nevoit sa verific si acolo.Zgomotul cei drept apare "Raducod" doar cand accelerez, indiferent daca e in mers sau pe loc. Ca sa te scutesti de desfacut pe ghicite, fa-ti stetoscop. Am scris acum citeva posturi. Chiar te ajuta sa gasesti sursa zgomotului !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 ) Imi fac unul, dar daca n-am ureche...tot degeaba. Am incercat eu cu "babismul" surubelnita pusa si ascultat cu urechea, dar n-am nici o sansa, trebuie baza de date cu toate sunetele ca sa pot extrage ceea ce aud eu. Cred ca ii dau o gaura in toba si rezolv problema, asa nu o sa mai aud decat zgomotul de evacuare.... ps: Buna ideea cu stetoscop, dar imi trebuie si o persoana care sa lucreze cu el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 făţi-l şi vei vedea că te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Se dezmembreaza DR 600,DR 650rse, DR 750 BIG, detalii in semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Vand disc frana fata marca EBC, cod stantat pe disc 6076 (cod produs MD6076D) pentru DR cu 4 (patru) gauri de prindere in butuc. E nou, nemontat niciodata. Pret 400 RON. E posibil sa mearga si la big-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Vand disc frana fata marca EBC, cod stantat pe disc 6076 (cod produs MD6076D) pentru DR cu 4 (patru) gauri de prindere in butuc. E nou, nemontat niciodata. Pret 400 RON. E posibil sa mearga si la big-uri. n-am gasit sa potriveasca la SR 43 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 (editat) n-am gasit sa potriveasca la SR 43 ... Nu stiu sigur. Pe net vazusem ca merg la 750 pana in '90 si la 800 '90-'91. E posibil sa mearga si la DR de 600 (nici asta nu stiu sigur). Discul are 280mm si 4 gauri de prindere la butuc. La Dr-uri de 650 merg pe '90-'91. Al meu e '91 in acte dar ori am furca de '92 (disc cu 6 gauri de prindere in butuc si diametru de 300mm) ori am model '92 vandut in '91, asa cum mai lanseaza producatorii (in special in SUA) modelul de anul viitor in anul asta calendaristic. Eu am dat comanda dupa an si model dar era o poza generica cu un disc de frana si nu am vazut ce cumpar. » Post actualizat in 25 Jul 2014 06:14 n-am gasit sa potriveasca la SR 43 ... Se Potriveste si la alte mobre, nu numai la DR 650 '90-'91. Codul discului original de la Suzuki pentru DR650 '90-'91 este 59211-44B00. Discul se potriveste la toate mobrele care au codul asta pentru discul de frana in microfise. Am verificat acum pentru DR 750 SJ '88 si e acelasi cod. la fel pentru DR800 SL '90. La DR800 '91 nu se mai potriveste daca e sa ma iau dupa microfise. In concluzie, discul se potriveste motocicletelor care au un disc frana fata de 280mm cu 4 gauri de prindere in butuc si codul Suzuki 59211-44B00. Editat Iulie 24, 2014 de Endurache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Salut. Hai ca incerc sa raspund eu: 1).Plasticul negru ridat din codita este defapt o usita(capac). se deschide si va aparea o mica cutie in care poti sa-ti pui 2-3 chei. Pata alba cred ca de design. 2).Intinzatorul/oarele sunt cei doi melci care vin in capetele axului spate chiar innainte de piulita. Este acelasi sistem ca la afraka twin. Slabesti un pic piulita si rotesti melcul sa cada dintele sudat de pe bascula in santurile melcului pana se intinde lantu. la cum vad in pozele tale cred ca lantul este cam la jumatate din viata. 3). Cred ca te referi la cracul tau.....la 110 crac probabil ca ai undeva 190 cu totul. Dupa parerea mea big-ul este o motocicleta facuta pentru ce de inaltimi intre 175 si 200+. Deci cred ca iti vor intra bine cracii.....depinde si unde ai de gand sa-i bagi. 4). Fantele: aer si desing...cred ca mai mult ultima. 5). Vitezometrul este pe cablu....totusi este o mobar de generatie 90. 6) "demarorul e versiunea bună sau cea defectuoasă?" aici chiar m-ai incuiat.....n-am auzit sa fie probleme cu el. Cred ca e versiunea buna pana se defecteaza....Repet: eu nu am avut probleme cu el si nici nu am auzit sa fie un punct slab. 7)."- se potrivește rezervorul/carenajul cu fante pe modelul ăsta?" NU... si nici nu cred ca se poate adapta. Tu ai defapt 2 rezervoare cu capacitatea de 29 l. La modelele mai noi este un singur rezervor cu un singur buson si o capacitate mai mica. 8)."- se potrivește "y"-ul pentru evacuarea dublă sau trebe schimbată toată?" daca gasesti un sudor sau o firma care sudeaza esapamente, inox, etc se poate face orice. 9). "- se potrivesc plasticele de protectie a tobelor?""- cam cât m-ar costa transformarea cu cele spuse de mine?" La astea doua chiar nu stiu ce sa-ti spun dar nu cred ca merita efortul. Pe scurt: este o mobra fantastica. Un tractor pe 2 roti. Are forta buna. Te scoate si poti merge pe unde vrei. Nu se strica prea usor. Dupa ce ai sa faci 1000 de km pe terenuri diferite cred ca ai sa-mi dai dreptate. Eu am ramas fidel big-ului chiar daca intre timp am mai experimentat si alte 2 (cumparat-plimbat-vandut). Daca vi dupa vitezana ia-o incet...la inceput e mai greu cu acceleratia cu greutatea....dar si dupa ce te obisnuiesti.... Ca punct slab ar fi usurinta cu care gasesti piese....Sper sa nu ai nevoie. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 salut. bine ai venit ::motocomuiniste chucki ti-a dat cam toate raspunsurile la intrebarile tale. Parerea mea este sa TE DAI cu ea. Decit sa te gindesti ce sa-i mai faci mai bine descarac-ti manualul de reparatii si intretinere si incerca s-o intretii cit mai bine. La un moment dat va face diferenta ! Citeva pareri de-ale mele: Motorui find racit cu aer/ulei e bine sa-i lasi toate gaurile/fantele de fabrica. Demarorul electric fata de cel manual difera doar dpdv al decompresorului, oricare dintre ele fac 100% treaba fara nici o problema atita timp cit sunt in ca in manual. Daca toutsi insisti cu particularizarea ei: Toata fata, adica pina la mijloc(unde incepe saua) se poate schimba cu designul de la SR43B, dar cred ca te vei razgindi cind dai de preturi pentru ca trebuie sa schhimbi tot, inclusiv rezervor. Lateralele de plastic la rezervor, SH, fac cel putin 150euro. Restul probabil ca pe la 150-200euro si iaca ca ma gindesc ca ai depasit bugetul.... si la codita n-ai facut inca nimica. Oricum trebuie saua de SR43, etc Lateralele spate nu potrivesc de pe SR43, dar se pot "mesteri" cu riscurile de rigoare. Ai nevoie de prelungirea coditei ... NU MERITA Legat de tobe, e foarte buna cea pe care o ai ! Cea dubla mai are un colector de gaze care sta sub sa si are nevoie de protectie de tablape care nu o ai. Rezultatul este ca suna mai incet dacit ce ai tu acum iar in rest nimica .. LAS-O ASA ! Daca chiar tii mortis sa pui duble, zi-mi ca am doua ... Lergat de intinzatorul de lant, cartea zice ca se pun invers, dar nu cred sa aiba nici o importanta decit ca la reglaj o sa fie mai putin la indemina. Legat de lungimea lantului, poate fi diferita din tipul de pinioane montate, si de acolo sa rezulte multe. chucki: nu te poti lua dupa pozitia lor ca sa deduci ca e uzat sau cit e uzat ! Am observat si la tine ca jugul este montat gresit, respectiv telescoapele sunt strinse pe o pozitie gresita. Consulta manualul. Eu as pune protectia de disc fata inapoi ! Revin. Da-te cu ea ! Arata foarte bine ! Si ma gindesc ca suna la fel ! bafta Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 (editat) salut. bine ai venit ::motocomuiniste chucki ti-a dat cam toate raspunsurile la intrebarile tale. Parerea mea este sa TE DAI cu ea. Decit sa te gindesti ce sa-i mai faci mai bine descarac-ti manualul de reparatii si intretinere si incerca s-o intretii cit mai bine. La un moment dat va face diferenta ! Citeva pareri de-ale mele: Motorui find racit cu aer/ulei e bine sa-i lasi toate gaurile/fantele de fabrica. Demarorul electric fata de cel manual difera doar dpdv al decompresorului, oricare dintre ele fac 100% treaba fara nici o problema atita timp cit sunt in ca in manual. Daca toutsi insisti cu particularizarea ei: Toata fata, adica pina la mijloc(unde incepe saua) se poate schimba cu designul de la SR43B, dar cred ca te vei razgindi cind dai de preturi pentru ca trebuie sa schhimbi tot, inclusiv rezervor. Lateralele de plastic la rezervor, SH, fac cel putin 150euro. Restul probabil ca pe la 150-200euro si iaca ca ma gindesc ca ai depasit bugetul.... si la codita n-ai facut inca nimica. Oricum trebuie saua de SR43, etc Lateralele spate nu potrivesc de pe SR43, dar se pot "mesteri" cu riscurile de rigoare. Ai nevoie de prelungirea coditei ... NU MERITA Legat de tobe, e foarte buna cea pe care o ai ! Cea dubla mai are un colector de gaze care sta sub sa si are nevoie de protectie de tablape care nu o ai. Rezultatul este ca suna mai incet dacit ce ai tu acum iar in rest nimica .. LAS-O ASA ! Daca chiar tii mortis sa pui duble, zi-mi ca am doua ... Lergat de intinzatorul de lant, cartea zice ca se pun invers, dar nu cred sa aiba nici o importanta decit ca la reglaj o sa fie mai putin la indemina. Legat de lungimea lantului, poate fi diferita din tipul de pinioane montate, si de acolo sa rezulte multe. chucki: nu te poti lua dupa pozitia lor ca sa deduci ca e uzat sau cit e uzat ! Am observat si la tine ca jugul este montat gresit, respectiv telescoapele sunt strinse pe o pozitie gresita. Consulta manualul. Eu as pune protectia de disc fata inapoi ! Revin. Da-te cu ea ! Arata foarte bine ! Si ma gindesc ca suna la fel ! bafta Radu cel putin la ultima parte ai mare dreptate. Dar cred ca mai putin de 50% din cele ce mai exista mai au protectia de disc... eu de cel pitin 1 an caut o protectie sau o mobra (sa o cumpar) care sa aiba partea de plastice (inclusiv protectia) intacta si nu am gasit. Am reusit si eu azi sa ii mai schimb inca odata ulei (se apropie plecarea si am zis ca n-ar strica) si sa-i desfac bujiile sa vad ce treaba am facut la ultima interventie asupra carburatoarelor si a sistemului de admisie. Am facut cam 2000 km de atunci. Bujiile nu arata foarte rau (dar nici foarte bina). Sunt un pic cam albe...un alb caramiziu......dar pentru ca mobra trage bine, consuma putin, porneste fara nici o problema am decis sa o las asa. Gresesc? Nici nu mai am foarte mult timp sa-mi bag copitele in ea pana plec..... Mi-a tras teapa aparatu.... Editat Iulie 26, 2014 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 (editat) ce consum ai scos ? protectia de disc pentru SR43A este la 30 euro + transport, rosie sau albastra ... Editat Iulie 26, 2014 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Azi, a fost soare la mine in oras, restul saptamanii a fost oribila. M-am dat la desfacut si la strans lantul balansieri. Avea putin joc. Din pacate zgomotul a ramas, dar nu asa tare. E clara treaba, totul e din evacuare, cred ca v-a trebui sa micsorez distanta la culbutori pe evacuare. Suna acum , de parca e motor electric, dar cand accelerez apare tacanitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 ce consum ai scos ? protectia de disc pentru SR43A este la 30 euro + transport, rosie sau albastra ...Consum 5,5 maxim afară, cu nevastă + cele 3 cutii pline+ alte chestii atârnate. Mers 110-150 (cam toată autostrada). Unde ai găsit protectia? Mie îmi trebuie pentru sr42b. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 (editat) http://www.ebay.de/itm/SUZUKI-DR-800-BIG-TYP-SR43A-VERKLEIDUNG-BREMSSCHEIBE-406-/161338054459?pt=DE_Motorradteile&hash=item25907f573b » Post actualizat in 26 Jul 2014 11:31 eu am reusit performanta .... masurare plin - plin Editat Iulie 26, 2014 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 cel putin la ultima parte ai mare dreptate. Dar cred ca mai putin de 50% din cele ce mai exista mai au protectia de disc... eu de cel pitin 1 an caut o protectie sau o mobra (sa o cumpar) care sa aiba partea de plastice (inclusiv protectia) intacta si nu am gasit. Am reusit si eu azi sa ii mai schimb inca odata ulei (se apropie plecarea si am zis ca n-ar strica) si sa-i desfac bujiile sa vad ce treaba am facut la ultima interventie asupra carburatoarelor si a sistemului de admisie. Am facut cam 2000 km de atunci. Bujiile nu arata foarte rau (dar nici foarte bina). Sunt un pic cam albe...un alb caramiziu......dar pentru ca mobra trage bine, consuma putin, porneste fara nici o problema am decis sa o las asa. Gresesc? Nici nu mai am foarte mult timp sa-mi bag copitele in ea pana plec..... 100_1207.JPG Mi-a tras teapa aparatu.... Aceasta carburatie te cam obliga sa faci excursia la altitudini mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.