raducod Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Mă poate ajuta cineva cu o presa de magnetou? Și îmi mai trebuie 2 șeibi dalea subțiri cu gaura de 12 care vin intre pinioanele de la pornire și carcasa. deci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu832004 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Deci am nevoie de seibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Va salut! Vand scut si portbagaj pentru DR RS din '93 . Pret 100 RON pachetul! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 In curand Kituri de garnituri DR 600 si 650 dar fara garnitura de chiulasa de la 55 ron!! Disponibil 20 de seturi, 10 si 10. » Post actualizat in 17 May 2015 20:1414 seturi inca pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Salutare! Am promis ca vin cu rezultatele unui experiment (masurarea zgomotului si a temperaturii motorului cu uleiuri diferite). Se parate ca am postat cam mult la "social" si Barbosul mia dat peste nas. Deci: Sambata dau sa ma apuc de experiment si sa fac si revizia (ulei, filtru, verificat distributie, lant balansieri, bujii, reglat culbutori). Cand adunam sculele constat ca termometrul (nou) nu vrea sa porneasca. Asta e. pornesc motorul, masor zgomotul. in jur de 85 dB la 1800 rpm (soc tras0) si ramane cam p-acolo. Opresc. Scot uleiul. Reglez culbutorii, schimb bujjiile, verific cele 2 lanturi. Si ma apuc sa desfac pentru a curata sorbul vietii. Dupa ce desfac capacul de la sorb constat ca acolo era o patura de mazga uleioasa pe care trebuie sa o inlatur cu o carpa doar pentru a vedea suruburile. Un surub ma chinuie timp de o ora, dar reusesc sa-l desfac. Chiar si dupa cateva jeturi de spray decarburol prin sita nu prea trece lumina. O curat bine, pun totul la loc, bag ulei si dau o cheie. la aceeasi turatie motorul nu mai scoate mai mult de 80-81 dB. Ceea ce inseamna ca este clar o schimbare. Luni plec cu ea prin oras, o chinui putin. Cu toate astea este clar ca temperatura este mult mai jos. In Bucuresti cand e aglomerat si apuca sa se incinga bine motorul imi creste relantiul spre 1500 rpm. Acum dupa lucrari ori ori cat am chinuit-o si cu pasager in spate nu creste turatia peste 1250. Deci e clar mai jos temperatura, nu se mai incinge ca draq. Deci foarte multumit de rezultat. Marti a stat pe bara, ca am avut nevoie de masina. Azi de dimineata plec ca o zambiluta, cu casca in cap, jaca pe mine. Ajung la mobra, dau la automat...nimic. Trag socul.... nimic. Imping socul ....nimic. Dau 2 piciore ....nimic. Scot o bujie, dau la automat...nimic. Nema scanteie. Incep sa injur mortii statorului (asta fiind schimbat in vara trecuta dupa ce alalalt a avut nesimtirea sa crape in Albania). Imi pun palma in qur si plec la munca cu masina cu gandul de a ma intoarce dupamasa si sa schimb statorul (il aveam pe stoc de la mobra donatoare achizitionata in decembrie). Ajung acasa si ma pun iar pe treaba. Desfac statorul, il inspectez un pic si iar mi se pare ca face misto de mine pentru ca nu vad nici o avarie...poate doar 2 lite in partea de jos cam golase. Pun celalat stator, pun capacul la misto ca sa pot da o c heie (mobra fiind culcata pe dreapta). Dau la automat si....nimic. Mai dau odata...nimic. Scot o bujie si evident...nimic. Pfff, ma scarpin in cap, ureche si poponeata si ma gandesc sa schimb si cdi-ul (si asta pe stoc si chiar dublura). Il pun la misto doar prin mufare, dau la automat si....bufa, bufa, bufa. It's alive!!! Strang tot la loc si plec cu un ranjet satisfacut ca inca mai am dubluri la toate piesele ce ar putea sa-mi faca figuri in concediul ce bate la usa. Morala: Masurati ceva inainte sa schimbati...Si asta dupa ce am mai fost avertizat si anul trecut.... deci bou. Am desfacut mai bine de 20 suruburi in loc sa masor si sa desfac doar 4-6 suruburi si sa rtezolv problema. Morala 2: Nu va amestecati in cocina de la Social si politica ca prindeti unu mai spurcat de gura de-ti da de lucru ..... » Post actualizat in 28 May 2015 18:47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu832004 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Sal. Ce ulei ai pus? La ce cote ai reglat culbutori ÎN Ex? Cum ai reglat lanțurile? Și mai am o nelămurire, mora mea la drum în 4000-4500 ture dacă îi dau gaz spre blana se simte ca patinează ambreiajul puțin și apoi trage. Pe deasupra mi se cam înnegrește uleiul prematur. Când am desfăcut sa mă uit la ambreiaj am găsit piulita de pe ax slaba la modul ca am îndreptat siguranță și am desfăcut cu mana. Cum strângeți acea piulita? Ambreiajul meu e ca nou lafel și arcurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Ulei Castrol mineral 20w50. Culbutorii sunt reglati la 0.005 ca asa zice si manualul pentru sr41/42. Si e al draq de greu. La ambreiaj nu m-am uitat de cand o am. Nu a necesitat. Si avand in vedere ca de obicei la drumuri plec cu 200-250 kg (oameni + bagaje) cred ca imi dadeam seama daca patina. Totusi blana peste 4500 si mai ales din scurt ii dau numa cand sunt singur si am chef de dracari. Lanturile nu le-am reglat; doar inspectie. Cel de distributie se poate intinde un pic dar va reveni innapoi la prima accelerare. Deci daca e prea moale se regleaza prin schimbare. Cel de la balansieri se regleaza cam asa: desfaci capacul cu statorul, desfaci cele doua suruburi de sub rotor cu cap de imbus iar pe urma din surubul din dreapata (parca e de 6 sau 8) se intinde lantul. Apoi ordinea inversa. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Deci....tot mineral... .nu ai avut curajul sa ii pui semisintetic sau sintetic cum iti doreai pe la inceput ? Eu am descoperit uleiul asta de la Elf mineral 15w 40. Pret foarte bun per litru. Deocamdata vad ca sta bine si in temperatura si in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 ... Motul 7100, 10W40, fara probleme, batai, consum si remuscari legat de pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Deci....tot mineral... .nu ai avut curajul sa ii pui semisintetic sau sintetic cum iti doreai pe la inceput ? Eu am descoperit uleiul asta de la Elf mineral 15w 40. Pret foarte bun per litru. Deocamdata vad ca sta bine si in temperatura si in mers. Nu mai...am avut inainte semiseintetic Motul 5100, si as fi vrut sa i9ncerc un 7100 sau ceva full sintetic. Probabil am sa incerc mai la toamna. Acum alta problema: dupa ce am schimbat statorul se aude ca un rontait acolo.....ma tot gandeam daca aveam cum sa pun ceva stramb p-acolo da nu prea imi vine nimic in cap. Poate pinioanele demarorului care mai au obiceiul sa cada cand scot capacul....dar atunci trebuia sa faca urat la pornire. Nu e un sunet deranjant si nici nu s-a amplificat desi azi am facut vreo 30 km prin oras chinuind-o destul de rau in turatii mari.... nici nu pot sa spun ca se aude ca fier pe fier. Si parca sunetul asta il avea si mobra de pe care provin piesele. Cu aia nu am apucat sa fac mai mult de 5 km, dar parca tot asa se auzea. Are cum sa scoata zgomotul asta de la stator? Sau am scapat vre-un sobolan inauntru care inca isi face de cap? In rest mobra merge foarte bine si am de gand ca de maine si pana luni sa fac vre-o 7-800 km. Bucuresti-Brasov-Zarnesti-Draganesti-olt- Bucuresti. » Post actualizat in 29 May 2015 16:40 ... Motul 7100, 10W40, fara probleme, batai, consum si remuscari legat de pret pai 7100 nu e full sintetic? Plus ca e destul de scump... http://www.motoemotion.ro/ulei-motocicleta-atv-4-timpi/ulei-motul-7100-10w40-4t-4l.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 pai n-am zis ca nu-i La 50 lei diferenta, nu-mi bat capul . Rontaitul ala a ce seamana ? e rar sau zumzait ? vezi sa nu fi uitat sa pui saibele unde trebuie la rotitele de la demaror. Daca ai span de aluminiu in ulei , cam de acolo vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 E rar....sau se poate spune un zumzait dar nu ritmic. Span nu am vazut sa fie....Care saibe la rotite? Ca nu am vazut nici odata ceva de genul pe acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 pozitiile 7 din schita http://www.cmsnl.com/suzuki-dr800-1996-sut_model13287/partslist/FIG-06.html#results Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Nop.... ala e model (probabil) de la sr 43 incolo. La mine e cam acelasi lucru dr 750 Sr 41, sr42, adica asa:http://www.cmsnl.com/suzuki-dr800-1990-sl_model13274/partslist/FIG-06.html#results Fara saibe....doar tubulete:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 da maaaa. parca mi-aduceam aminte ca al tau era 42 .... si n-are saibe .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu832004 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Mulțumesc. Eu am ulei 20w50 motul mineral zgomot la relația 80 db turație la 4 5 mii 84 db măsurat la 10 cm de motor. Înainte am avut ipone 10w40 era mai zgomotos puțin dar pornea mai ușor dimineață.bujiile sunt noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 (editat) ... Motul 7100, 10W40, fara probleme, batai, consum si remuscari legat de pret Doar stii prea bine ca la aceste motoare cu racire pe ulei+ aer uleiul ideal e mineral, iar orice experiment cu alta natura de ulei , poate sa fie si uleiul la 300ron, nu isi are efectul. Nu mai gasesc acel site unde se explica foarte clar ca uleiul mineral ajuta la o racire mai buna pentru tipul nostru de motor. Oricum sunt cateva posturi in urma cu George fost dr-ist care a incercat un ulei sintetic pe motorul lui si spunea ca mirosea mereu a incins. Tinand cont ca producatorul recomanda schimb la 6000, dar pentru linistea sufleteasca a noastra un 4500 ii e deajuns, cred ca merita sa ii faci chiar si 2 schimburi pe an. Pretul unui bidon de 4L era undeva 80 ron. Orice ai face , uleiul tot se contamineaza nu ii poti pastra culoarea, doar daca ii faci o spalatura interna foarte bine, dar chiar si asa in 1500km uleiul isi schimba culoarea. O vorba din batrani spunea :" Nu tot ce e scump e bun", precum si ..."nu tot ce e ieftin e prost". Editat Mai 30, 2015 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Cautand alte numere REVUE MOTO TECHNIQUE (manuale moto in limba franceza, editate sub forma de revista tehnica), l-am gasit pe acesta pentru Suzuki DR 600 S si R Djebel, anii de fabricatie 1985 - 1989. Pentru Tenerele meu din `89, RMT a fost cel mai bun manual gasit vreodata pe net. Si singurul atat de detaliat dpdv tehnic. Chiar daca este in limba franceza, sper sa va fie de ajutor. Va fi disponibil pana pe 8 Iunie la aceasta adresa: http://we.tl/HbIW7SXXIS Este un link catre WeTransfer. Aici nu l-am putut uploada din cauza marimii (PDF - 160 pagini - 48 MB) Editat Iunie 1, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 (editat) Am gasit anuntul asta, am vorbit cu proprietarul si zica ca moto este exact cum se vede in poze (nu are bord) si nu porneste (probabil de la piston, nici el nu stie). Ideea este ca mie mi-ar fi de folos pentru piese, mai ales rotile, pretul este cumva ok per total moto, dar zica ca roata spate are putin joc, in rulment crede el ! Ce ziceti, poate fi grav cu roata spate ? Sau se poate repara eventual ? Multumesc, Anuntul: http://olx.ro/oferta/suzuki-dr-650-ID42fnK.html#90f2a2d397 p.s. Aveti idee de transport Cugir - Bucuresti ? Editat Iunie 2, 2015 de tavktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 nu porneste.......aici lista de probleme poate fi lunga si s-ar putea sa te coste cat una care porneste. neinmatriculata- ce faci cu ea...iti cumperi carutz ca sa o cari pana la poligon sa te dai cu ea ? de acte nici nu mai vorbim, cred ca nu are......Pentru piese e buna, doar ca motocicletele astea is a dracului de bine construite, incat rezista foarte bine. Nu stiu ce o sa faci cu atatea piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 (editat) Macar rotile le-as putea folosi, insa ma speria acel joc de pe spate. Asta e mobra mea banuiesc ca se potrivesc rotile de la una la alta. Editat Iunie 2, 2015 de tavktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 din experienta unuia care a facut deja manevra asta (am cumparat in iarna inca una de piese): Ai probleme cu rotile de vrei sa le schimbi? Daca ai probleme grave merita. Daca ai loc sa depozitezi piesele in conditi bune iar merita. Daca nu ai altceva mai bun de facut cu banii iar merita. Altfel mobra pare destul de daramata: lantul e peste mort, inviat si re mort, vopseaua data de un copil de 10 ani. Aici e problema...daca la toata mobra s-a comportat ca un copil fara minte, e posibil sa fii crapat din lipsa de ulei. Acu gandeste si la jocul de la roata...probabil trebuie schimbati rulmentii....habar n-am cat e unu, dar daca unu costa 100 ron si parca sunt 3 inseamna ca te mai costa 300. O roata cu rulemnti ok te costa in jur de 200 maxim. Acum depinde si de ce mai ai nevoie de pe ea... si pretul mi se pare cam mare.... eu am adat pe un dr 800 in jur de 550 euro. Toata motoreta era in stare de funcionare si cu toate actele la zi. Deci? » Post actualizat in 02 Jun 2015 18:59Altfel am incheiat excursia de 725 km cu bine. Soarecele inca roade fericit cu aceeasi intensitate. Pacat ca nu m-am oprit de mai multe ori la poze...dar parca nu-mi venea. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Am inteles, multumesc ! Rotile mele sunt ok, imi trebuiau mai mult cele din anunt pentru off-road, deci pentru cauciucuri mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny85 Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Dezmembrez Dr650rs 0762171778 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 ~3500 km, 6 tari, ~250 kg (bagaje + oameni), o eroina: Mai multe in cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.