raducod Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 eu incepusem un proiect de scanare la scara 1:1 de garnituri in vederea duplicarii mai usoare, dar se pare ca am fost singurul care a contribuit cu "informatii, iar restul doar cu cerutul...... in fine, idea este daca pune cineva mana pe un set de garnituri merita facuta o scanare la o rezolutie decenta (>150 dpi) la scara 1:1 si replicarea ei este foarte simpla.... on-topic: din pacate de dr650 nu am nimic Asa-i, simplu e sa faci copii dupa cele noi si un pic de munca cu niste cote de referinta ca se ma intimpla un " fit to page" la tiparire si nu mai e 1:1 ... Daca are cineva nevoie de scanuri sa zica, probabil le mai gasesc pe undeva pe ale mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 pai tiparesti "la scara" orice imprimanta poate face asta, dar va trebui sa gasesti un A3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 am eu la serviciu copiator Konica cu A3..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Bingo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 Inca 700 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Ce camera folosesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 (editat) Camera matrimoniala sau: Editat August 17, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Ce camera folosesti ? sj 4000. O chinezarie dar care isi face treaba... pact ca imi baga mobra cam multe vibratii si pe casca nu o suport. Dar am facut ceva experimente aseara pe drumul de inapoiere si pare ca gasesc rezolvare. O sa pun ceva filmulete si poze facute cu camera mai pe seara. » Post actualizat in 17 Aug 2015 05:57 Camera matrimoniala sau: Cort matrimonial. » Post actualizat in 17 Aug 2015 18:19 Pai mi se pune pata sa plec. Ambreiajul patineaza de mama focului cand da de greutate. Asa ca ma apuc de implant. In 3-4 ore operatia se incheie cu succes. Acum mai ramane doar sa vad unde plec. Voiam TF. Si am 2 variante: Bucuresti -Ploiesti-Predeal-Rasnov-Zarnesti (aici raman peste noapte si urma sa ma intalnesc cu niste prieteni)-Fagarasi-Sibiu-TF-Pitesti- Slatina (aici iar pauza)- Alexandria -Bucuresti sau Bucuresti -Pitesti- TF (aici ramaneam cu cortul undeva)-Sibiu-Transalpina-Valcea- Slatina(pauza) -Alexandria -Bucuresti. Aleg prima varianta pentru ca plecam destul de tarziu din Buc (16-17) si pentru a ma intalni cu baietii veseli. Taman bine ca nu ne-am mai intalnit. Proasta alegere a fost week asta. Peste tot plin. Greu ies din Buc, cu greu trec de centura Ploiestiului si de Comarnic si ajung la Sinaia....coada de masini de la busteni se intindea de dinainte de Sinaia fiind blocat si centrul orasului si centura. O iau prin centru ca mi se parea ca ma pot strecura mai usor, si intr-adevar in ciuda dimensiunilor generoase pe ca le aveam dibn cauza cutiilor ma strecor si ii dau talpa pana la Zarnesti unde inchei seara lingand o bere si cu gandul Transfagarasan. De dimineata dupa 2 cafele si o salata ma urnesc cu greu din cauza caldurii. Prin Poiana Marului, prin Sinca Noua ies in Fagaras destul de usor. Dau o raita prin Sibiu si ma intorc spre TF. Incep urcarea. Si dai in stanga, si dai in dreapta, depasesc, depasesc, si iar depasesc. Era fain. Racoare. Motoristi multi. Si dop. Tot varful TF-ului (adica de la Balea lac 10 km in orice directie o luai) circulatia aproape bloata. Mii de masini care nu se miscau. Ambreiajul gafaia la cat de grea era mobra. Si dai si lupta. Nu am rezista si am luat-o in stilul nesimtit prntre masini simtind cum asupra mea se aduna toate blestemele celor blocati. Ajung in varf dar numai am chef de nimic. Ma duc totusi sa vad si eu lacul, sa trag 3 poze cu telefonul, cumpar o ciocolata de casa si ma incalec din nou pe mobra care o abndonasem cu nasul in sus chiar in intrarea tunelului pentru ca alt loc efectiv nu am gasit. Cobor dezamagit dar ma mai inveselesc jughinindu-ma cu un trabantel tunat cu nr de ungaria, razand la martafoiul cu cearceaf ce o astepta pe Maria se marite cu el. D-aci incolo drumul plictistor pana la destinatia finala. asa ca mare dreptate a avut cel care spunea sa nu-mi para rau ca nu plec acum in perioada asta in care peste tot e plin. De nontat ar mai fi 2 treburi. 1)Am facut un experiment si am prins camera pe spatele cutie (sfarsitul filmuletului) si parca vibratiile au disparut. 2)in ciuda caldurii si a aglomeratiei mobra (implicit si ambreiajul) s-a comportat exceptional cu un consum de 5,5 % si o pierdere de maxim 50gr de ulei.....pentru ca am uitat sa strang un surub pe care l-am depistat la Zarnesti. » Post actualizat in 17 Aug 2015 18:36 PS: scuze de calitatea si marginile filmuletului dar e prima mea editare video. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Sj 4000 voiam sa-mi iau si eu. Ai comandat direct in China sau ai luat de la baietii de pe forum ? Este perioada de varf a concediilor si toata lumea vrea pe TF si TA. Oricum frumoasa tura , daca totul mergea struna , care mai era farmecul? Eu TF l-am facut cu scooterul cu bagaje full , "camera" la cort , cu nevasta din dotare. Nu te zgarcii cu pozele, posteaza pentru motociclistii de forum, asa ca mine , conteaza ! » Post actualizat in 18 Aug 2015 04:44 Interesanta filmarea in spate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Camera am lut-o de pe olx. » Post actualizat in 18 Aug 2015 19:40Vrei poze? Na d-aci: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Multumesc! Scoate binisor camera, pentru un produs made in china. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Vezi ca e cu smecherie si asta....SJ 4000 cam. este copie dupa Gopro. Pana aci toate bune mai ales ca e si o copie suficient de reusita cat sa isi permita chinezii sa o branduiasca. Problema cea mai mare este ca au aparut copii la sj cam. care sunt infecte. DEeci cu grija sa nu cumperi falsul falsului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Am citit despre asta. Stiam ca este copie dupa Gopro, dar nu vazusem decat prezentarile oficiale si cele facute de diversi comercianti . De aceea eram sceptic in privinta calitatii. Am gasir pe Foxoffer la 80 usd cu posibilitatea achizitionarii unui acumulator suplimentar si a incarcarorului auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 » Post actualizat in 22 Aug 2015 04:11 Pentru ca e mai greu cu pusul pozelor pe forum, am facut un colaj cu poze cum arata motorul meu inainte si dupa. Maine o sa fac prima iesire cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 IOIIII.....sa-mi bag .... Felicitari!!! si sa tebucuri de ea.....daca si merge la fel de bine precum arata..... Cat te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 merge perfect. am o singura problema. nu am reusit sa elimin toata rugina din rezervor, si mi se cam umple filtrul de benzina cu mizerie. cred ca din cauza asta porneste greu la rece. in rest functioneaza perfect. nu m-a costat mare lucru. mai mult am platit piesele de care am avut nevoie cam 800 lei. manopera a fost gratis (mi l-a facut unchiu) si am platit 400 lei la service unde lucreaza unchiu si unde a facut operatiunea. maine ies prima tura de endureala apoi revin cu impresii » Post actualizat in 22 Aug 2015 15:29 O scurta demonstratie de sunet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Man....eu sunt pe mobil..dar ma arunca link-ul in balarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 am facut duminica prima tura pe dealuri. se comporta perfect, fara nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Exista o varianta sa scapi de rugina, practic rugina se transforma in oxid de fier. Keflos sau o solutie pe care o gasesti in Dedeman pe la 30 ron sticluta de la Nigrin. Iei doua sticle, torni in rezervor pui capacul si agiti bine. Il lasi 2-4 zile . Ar trebui tot ce e rugina sa fie mancata si sa se transforme in oxid de fier negru. Iti spun asta pentru ca eu am folosit solutia asta la usa de la masina ca aveam rugina aparuta si mi-a stompat-o. Varianta 2 , 2 sticle de otet si un lant si multa forta bruta sa tot il agiti pe ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Apropo de rezervor, busonul original are un furtun pentru aerisire/echilibrarea presiunii. Exista si buson cu supapa, ca sa nu ne mai incurcam cu furtunul ? Sau asta face parte din semnele distinctive ale DR-ului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 busoanele au supapa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Pai, furtunul atunci, ce rol are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Probabil ca sa nu-ti vina vaporu de benzina in nas si protectie la apa.... plus ca da bine si are ce sa le sara in ochi la mirati: uau 2 rezervoare!!!. Acu eu vb de 750/800 90-91 dar si la restul cred ca e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 M-am uitat si eu acum pe niste poze si se pare ca in capatul furtunului, ala care se baga sub ghidon, ar fi trebuit sa aiba o piesa de plastic, probabil un aerisitor. Da' eu cand l-am luat pe al meu nu avea nimic si am crezut ca asa trebuie sa fie. Omul cat traieste invata...acum trebuie sa caut piesa aia ! Vorbesc de DR600 din '88. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Nop. La mine (DR 750/800) este in buson. Vezi poza : asta e busonul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.