Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...era doar o idee, fiecare individ, peste 18 ani, poate sa hotarasca singur ce varianta sa aleaga. Eu nu oblig pe nimeni, insa la vremea aia, din pacate nu gaseam de cumparat, iar second, era posibil sa fie mai praf.

 

Deci, varianta cea mai buna, puneti mana si cumparati unul nou, ca sa fie fericita toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ați făcut curios și am verificat. Frații ăia doi care au dat ture de glob până s-au plictisit, au avut bunul simț să țină și să publice jurnalele de întreținere. Ulei, filtre, plăcuțe. ceva simeringuri, lanț transmisie, pinioane și cabluri (decompresor parcă). Nici o vorbă despre balansieri, doar verificat întinderea.

Și au strâns peste 211.000 de kilometri fiecare. Să fi prins ei un lot de lanțuri bune ? Vorbim aici de DR600. Sau să difere atât de mult la frate-său, ăla mai mare ? În manual ce scrie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ați făcut curios și am verificat. Frații ăia doi care au dat ture de glob până s-au plictisit, au avut bunul simț să țină și să publice jurnalele de întreținere. Ulei, filtre, plăcuțe. ceva simeringuri, lanț transmisie, pinioane și cabluri (decompresor parcă). Nici o vorbă despre balansieri, doar verificat întinderea.

Și au strâns peste 211.000 de kilometri fiecare. Să fi prins ei un lot de lanțuri bune ? Vorbim aici de DR600. Sau să difere atât de mult la frate-său, ăla mai mare ? În manual ce scrie ?

 

M-ați făcut curios și am verificat. Frații ăia doi care au dat ture de glob până s-au plictisit, au avut bunul simț să țină și să publice jurnalele de întreținere. Ulei, filtre, plăcuțe. ceva simeringuri, lanț transmisie, pinioane și cabluri (decompresor parcă). Nici o vorbă despre balansieri, doar verificat întinderea.

Și au strâns peste 211.000 de kilometri fiecare. Să fi prins ei un lot de lanțuri bune ? Vorbim aici de DR600. Sau să difere atât de mult la frate-său, ăla mai mare ? În manual ce scrie ?

Salut. Cartea da verificare si retensionare la FIECARE 6000km !!!

Acum, dupa arthmetica de-a 3-a , da cam de 35 de ori ... evident ceva nu-i bine :D

 

Ca la orice angrenaj de pinioane cu lant, ulei de cacao = dai bani pe lant, joc mare duce progresiv la uzura progresiva, retensionare facuta aiurea duce tot acolo, folosirea lantului peste cota de uzura duce la uzura pinioanelor care nu mai ajuta nici daca pui lant nou, si nu in ultimul rind stilul de mers. Daca mergi tot pe frina, tine mai mult. CRED !

Baietii aceia, pe dr600, unde balansierii sunt mai usori, mers in regim relativ constant, probabil ca au tinut atita amar de km. Eu pot sa-ti zic ca am vazut si auzit cu mult inainte de a-l vedea, pe un tovars DR800 cu lantul care deja minca din bloc din vibratia lui LATERALA ! Proprietarul era informat de catre fostul proprietar ca totul e in grafic cu motorul :D ... asa-i si viata, diferita, in functie de unde te uiti la ea ...

 

Vazusem pe carteacufeţe: - pentru cei de pe Titanic a fost un cosmar, in schimb, pentru racii din bucataria vasului, a fost un miracol inimaginabil.... perceptii diferite.

 

Revenind, schimbati lantul ala cind se termina ca nu-i avere = un plin. Daca zornaie, culcati motorul pe o parte si se poate intinde in 30min, si daca ati dat garnitura cu vaselina inainte, scapati si fara schimbat de garnitura. Cititi cartea ca zice ca la prescolari ce trebuie facut.

Cu mare drag.

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa cum ziceam, cei doi au verificat întinderea, cam la 10.000 de km, dar de înlocuit nu s-a înlocuit niciodată. Asta mă duce cu gândul la un lanț de foartă bună calitate, cel cu care motoarele au ieșit din fabrică.

Sau, asta nu știu, poate la modelul respectiv a fost supradimensionat, solicitările mai mici...de-aia mă mir că la DR800 se impune schimbarea la 100.000. Strict teoretic vorbind, nu contează valoarea investiției.

Cumva legenda că în anii '80 se făceau lucruri durabile după care consumerismul ne-a pus capac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa cum ziceam, cei doi au verificat întinderea, cam la 10.000 de km, dar de înlocuit nu s-a înlocuit niciodată. Asta mă duce cu gândul la un lanț de foartă bună calitate, cel cu care motoarele au ieșit din fabrică.

Sau, asta nu știu, poate la modelul respectiv a fost supradimensionat, solicitările mai mici...de-aia mă mir că la DR800 se impune schimbarea la 100.000. Strict teoretic vorbind, nu contează valoarea investiției.

Cumva legenda că în anii '80 se făceau lucruri durabile după care consumerismul ne-a pus capac :)

... lantul a fost batut din cind in cind ...

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si dupa aia, a fost vopsit ca sa para ca nou. :) In fine, al meu e dr650, al vostru e dr800. Nu stiu cum e la dr800, dar la dr650 in partea de sus are un fel de patina, ce tine lantul departe de carcasa, apoi urmeaza intinzatorul care il tine tensionat. Motorul este din '90.

 

Radem, glumim, pana una alta , ieri a fost prima iesire pe anul acesta, iarna si-a spus cuvantul, trebuie sa imi intru in forma. :) Cu "lantul ala batut" am reusit sa dau o tura, probabil voi face si sezonul asta cu el.

 

Asta e o poza inainte de reconditionarea motorului, cand a trebuit sa tensionez lantul.

post-45143-0-56968600-1524128835_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca acea carcasa in care se afla, chiar e inchisa bine. Din pacate nu se poate seta decat on/off pe microfon. Daca ar fi in afara carcasei aleia, sigur s-ar auzi toate tampeniile. Microfonul e destul de sensibil, O am setata acum in 2.7k, merge pana in 4k, insa are putine frame'uri la rezolutia aia.

 

Inca sunt cu setari pe ea, practic ca sa castig frame'uri are trebui sa o pun pe 1080 la 60f. Am cateva trasee pe care le fac in timpul liber si am zis ca e numai buna pentru a le filma, sa am la ce ma uita iarna, cand mi se mai face dor de ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am cumparat o pompa de frana sa o folosesc pentru un MZ, si am nevoie de maneta de frana. Vanzatorul mi-a spus ca este de la Suzuki DR 750 Big 1990. Dar eu am gasit doar pentru 1989, se pare ultimul an de productie? Se potriveste de la DR800 Big 1990?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel Raducule,ce mai faci? :)

Salut Cristinelule , bine , iaca cu de-ale vietii ... Tu, bine , sanatos ? Cum esti cu piciorul ?

» Post actualizat in 07 May 2018 13:16

Salutare,

 

Am cumparat o pompa de frana sa o folosesc pentru un MZ, si am nevoie de maneta de frana. Vanzatorul mi-a spus ca este de la Suzuki DR 750 Big 1990. Dar eu am gasit doar pentru 1989, se pare ultimul an de productie? Se potriveste de la DR800 Big 1990?

99% da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din dezmenbrari....e de fzr...cotele rotii...mai zic o data COTELE ROTII: 17 x 3,50.nu sunt cotele cauciucului!

 

te scoti mai ieftin,mult mai ieftin cu roti d-astea decit cu spitzate...dar nu sunt la fel de elastice.

salut.vreau si eu sa schimb rotile dr-ului.spui ca merg cele de fzr fara adaptari?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este o Yamaha de 200 (sau chiar 125), TW. Sper sa ma insel, dar cred ca doar stickerele sunt de DR.

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum nu ti-o beam, ca partea mea am terminat-o de aproape 19 ani...asa ca o poti bea singur! :alcy:

Ma bucur ca am reusit sa-ti arat directia spre aflarea adevarului! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc, a fost un proiect de vacanță. Pe unde m-am informat, toți spuneau că nu se poate băga alt motor în cadrul ăla decât cu flexul și sudura. Asta din cauza offsetului roții din spate care e foarte lată.

Așa că m-am enervat și am rezolvat eu problema. Fără să tai din cadru și fără sudură.

Oricum,, dacă trec prin zona ta de influență o să-ți ofer un suc de mere si fructe de padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata frumos trocariciul, si la cei 250 cm3 cred ca naste distractie nonstop!

Daca ajungi in zona, bem cu placere un suc impreuna...iar daca nu, poate ajung candva pe la copii prin capitala si...daca scap de nepotica, ne chefuim si aci! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...