Muretto Grundieg Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Eu nu am nimic de spus în plus, vizavi de ITP și RAR. Doar că m-am dus la ITP cu mobra care avea rezervorul schimbat recent și, evident, era de altă culoare. M-au scos frumușel afară pentru că - zic ei - rezervorul dă culoarea mobrei, nu cadrul. Așa că am scos cazanul afară, am cumpărat un tub de spray și am măscărit rezervorul în culoarea din C.I. Notă: În acest context ”mascara” are înțelesul original de ”vopsea, machiaj, etc”. Rog, nu porniți polemici lingvistice inutile. Dacă are careva experiențe legate de trecerea ITP cu cadru modificat, să posteze aici. De RAR nu se pune problema pentru că nu e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 24, 2020 Share Postat Mai 24, 2020 Atata vreme cat culoarea din talon corespunde si modificarile nu sunt grosolane, in plus folosesti piese originale ( de fabrica, indiferent de pe ce model sunt) si after market-uri de calitate, de preferat cu omologare, nu ai probleme. Dar, cu toate astea, daca linia finala a proiectului este din alt film o vorba inainte rezolva situatia. Drag Star-ul sotiei a trecut ITP-ul de la RAR cu evacuare 2 in 1 after market, aripa spate si sa custom/hand made, si semnalizari after market total diferite de cele stock. Uite un Suzuki GS 450 S modificat ca dracu' si care a trecut ITP-ul cu o mica atentie. Motocicleta nu-mi apartine, n-as putea sa merg pe un motor custom facut prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 25, 2020 Share Postat Mai 25, 2020 Raman la parerea ca dr ar trebui sa ramana asa cum a iesit pe portiile fabricii. De fiecare data cand fac itp, inspectorul rar ma cheama sa i-o pornesc, ca el nu se descurca. E prea veche, imi spune, e invatat doar cu pornirea la buton. Ce decompresor, ce pedale, astea-s din vremuri apuse. Ma amuza. 30 de ani are si inca scutura vazduhul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiustefan Postat Iunie 13, 2020 Share Postat Iunie 13, 2020 Salutare, am schimbat ghidonul si din greseala am rupt suportul de maneta pentru ambreiaj din ce am observat fusese sudat in trecut. Are cineva contracost un suport sau imi puteti spune unde as gasi? Am fost la un magazin moto si nu a gasit niciuna la furnizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 13, 2020 Share Postat Iunie 13, 2020 Cauta pe olx, sunt cateva DR-uri la dezmembrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiustefan Postat Iunie 13, 2020 Share Postat Iunie 13, 2020 asa ceva am gasit : https://www.olx.ro/oferta/maneta-moto-atv-ambreiaj-universala-prindere-22mm-IDc5v27.html#fed9820681 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 La 13.06.2020 la 10:38, tiberiustefan a spus: Salutare, am schimbat ghidonul si din greseala am rupt suportul de maneta pentru ambreiaj din ce am observat fusese sudat in trecut. Are cineva contracost un suport sau imi puteti spune unde as gasi? Am fost la un magazin moto si nu a gasit niciuna la furnizor. inceatca la piese romimoto eu maneta de ambreiaj am luat cu vreo 2-30 de lei, vax, gratis banuiesc ca nici suportul nu e o avere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 20, 2020 Share Postat Iunie 20, 2020 Daca este careva interesat, dezmembrez un DR650 RS/RSE. Motivul, a mers fara ulei, nu se poate scoate fiscal. Roata + etrier spate nu se dau., furca (tuburile) e din alt film, etc. Preturi de bun simt, le facem impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 10, 2020 Share Postat August 10, 2020 Just for fun. Merg să fac ITP-ul la cazan. Vine un tinerel și zice : ”De aici o preiau eu.” Ok, nu mă deranjează, se suie el pe grămada de fiare și dă să apese pe Marele Buton Roșu. Se prinde că nu e ceea ce credea că ar putea fi și mă întreabă : Pornire la pedală ? Da, confirm eu. Încearcă zadarnic vreo 5-6 pedale după care se resemnează și o împinge acolo unde voia să ajungă cu motorul, la stand. La sfârșit, zice: Atenționare pentru eșapament. De ce ? întreb eu. Pentru că nu l-am auzit, zice el. Pentru că nu l-ai pornit! Îl pornesc eu! mă ofer binevoitor. Zice el, nu, e ok. O să-l aud când pleci de aici. WTF ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 11, 2020 Share Postat August 11, 2020 hahahahahahahahahaha e greu cu juniorii in ziua de azi colegule..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 La 10.08.2020 la 22:45, Muretto Grundieg a spus: Just for fun. Merg să fac ITP-ul la cazan. Vine un tinerel și zice : ”De aici o preiau eu.” Ok, nu mă deranjează, se suie el pe grămada de fiare și dă să apese pe Marele Buton Roșu. Se prinde că nu e ceea ce credea că ar putea fi și mă întreabă : Pornire la pedală ? Da, confirm eu. Încearcă zadarnic vreo 5-6 pedale după care se resemnează și o împinge acolo unde voia să ajungă cu motorul, la stand. La sfârșit, zice: Atenționare pentru eșapament. De ce ? întreb eu. Pentru că nu l-am auzit, zice el. Pentru că nu l-ai pornit! Îl pornesc eu! mă ofer binevoitor. Zice el, nu, e ok. O să-l aud când pleci de aici. WTF ? Dunning Krueger clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 On 10.08.2020 at 22:45, Muretto Grundieg said: Just for fun. Merg să fac ITP-ul la cazan. Vine un tinerel și zice : ”De aici o preiau eu.” Ok, nu mă deranjează, se suie el pe grămada de fiare și dă să apese pe Marele Buton Roșu. Se prinde că nu e ceea ce credea că ar putea fi și mă întreabă : Pornire la pedală ? Da, confirm eu. Încearcă zadarnic vreo 5-6 pedale după care se resemnează și o împinge acolo unde voia să ajungă cu motorul, la stand. La sfârșit, zice: Atenționare pentru eșapament. De ce ? întreb eu. Pentru că nu l-am auzit, zice el. Pentru că nu l-ai pornit! Îl pornesc eu! mă ofer binevoitor. Zice el, nu, e ok. O să-l aud când pleci de aici. WTF ? Unde (locul) ai gasit specimenul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 Eh, nu contează. Ideea e că thumperul merge și dacă dă Ăl de Sus, la anul poate îl ducem să amușine praful Siberiei. Ar fi careva tentat ? Băgăm 10-15000-20000 de km, cât s-o putea, fără plan, fără obiective, fără stres. Oricum rușii au descoperit vaccinul deci n-o să fim în pericol Noul look, negru mat, ca vehiculele KGB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 Eu l-am bagat la reeducare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 On 20.06.2020 at 20:54, DKW said: Preturi de bun simt, le facem impreuna Un pret pentru motorul complet asa defect cum e? Nu promit nimic dar ma bate un gand, un proiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 300 lei? Este mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 15, 2020 Share Postat August 15, 2020 8 hours ago, DKW said: 300 lei? Este mult? E super, da-mi te rog un numar de telefon in privat sa te sun de luni incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 21, 2020 Share Postat August 21, 2020 (editat) Azi-noapte am apucat sa testez proiectoarele in conditii de bezna totala, cat si Mitas-urile (E-07) in conditii de mazga argiloasa si iarba uda. Proiectoarele merita toti banii, Mitas-urile s-au incarcat instant cu noroi si nici o sansa sa se descarce pana n-am avut reum relativ ok sa-i dau putin gaz. Editat August 21, 2020 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 21, 2020 Share Postat August 21, 2020 dkw...zi-mi te rog daca mai ai bobina de inductie de la dr 650rs si daca e in stare buna de functionare, un nr de telefon in privat pls sa sun. Azi meseriasa mea a murit subit la o tura departe de casa . Scanteie bujii canci, am pus-o pe platforma si am adus-o. Sau suna-ma pe 0748.499501 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 21, 2020 Share Postat August 21, 2020 Ar trebui sa mearga si cu o bobina comuna, dar intr-o singura bujie. Asta ca si avarie pana rezolvi cu inlocuirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 21, 2020 Share Postat August 21, 2020 (editat) Astept mesaj de la dkw cand ajunge la garaj. Sa vedem daca punem un aparat de masura. La mine pe primar imi indica 1Mohm iar apoi cand dau sa masor intre secundar (firul de pe bujie) si cu oricare fir din primar, e pauza. Nu imi indica nimic. Stiu ca in primar ar trebui sa am cam asa 1Mohm dar in secundar nu mai stiu valorile. Ma poate ajuta cineva ? Si daca ar fi sa pun doua bobine din astea simple in paralel , ar strica cu ceva? Macar asa stiu ca daca pica una macar raman cu una care merge. Editat August 21, 2020 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 21, 2020 Share Postat August 21, 2020 Pune o poza cu bobina. Daca seamana cu cea de pe 750/800 e posibil sa mai am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 21, 2020 Share Postat August 21, 2020 (editat) Asa arata... I-am rupt eu celalalt fir, ca am vrut sa masor direct in bobina... Chucki daca arata la fel (cod F6T532) pune te rog un aparat de masura pe primar, adica pe alea 2 fire din mufa si da pe aparat pe Mohm si vezi cat iti indica, apoi lasa un fir pe mufa aia din primar si pune pe firul care duce la bujie, si pe unul si pe celalalt si vezi ce valori iti indica ? Mie acolo intre primar si secundar e pauza. Editat August 21, 2020 de irinel2006 adaugare text Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 21, 2020 Share Postat August 21, 2020 La 350 este asa - poate ajuta. Acum 52 minute, irinel2006 a spus: Astept mesaj de la dkw cand ajunge la garaj. Sa vedem daca punem un aparat de masura. La mine pe primar imi indica 1Mohm iar apoi cand dau sa masor intre secundar (firul de pe bujie) si cu oricare fir din primar, e pauza. Nu imi indica nimic. Stiu ca in primar ar trebui sa am cam asa 1Mohm dar in secundar nu mai stiu valorile. Ma poate ajuta cineva ? Si daca ar fi sa pun doua bobine din astea simple in paralel , ar strica cu ceva? Macar asa stiu ca daca pica una macar raman cu una care merge. Cam mare rezistenta - 1mohm este foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 21, 2020 Share Postat August 21, 2020 1 hour ago, irinel2006 said: iar apoi cand dau sa masor intre secundar (firul de pe bujie) si cu oricare fir din primar, e pauza. E normal sa fie pauza intre secundar si primar, aceste doua circuite nu se intalnesc niciodata. Pana faci rost de o bobina originala buna poti testa cu o bobina noua de scuter chinezesc, costa intre 15 si 30 de lei si are 1 ohm rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.