Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Eu nu am nimic de spus în plus, vizavi de ITP și RAR. Doar că m-am dus la ITP cu mobra care avea rezervorul schimbat recent și, evident, era de altă culoare.

M-au scos frumușel afară pentru că - zic ei - rezervorul dă culoarea mobrei, nu cadrul.

Așa că am scos cazanul afară, am cumpărat un tub de spray și am măscărit rezervorul în culoarea din C.I.

Notă: În acest context ”mascara”  are înțelesul original de ”vopsea, machiaj, etc”.  Rog, nu porniți polemici lingvistice inutile.

Dacă are careva experiențe legate de trecerea ITP cu cadru modificat, să posteze aici. De RAR nu se pune problema pentru că nu e cazul.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Atata vreme cat culoarea din talon corespunde si modificarile nu sunt grosolane, in plus folosesti piese originale ( de fabrica, indiferent de pe ce model sunt) si after market-uri de calitate, de preferat cu omologare, nu ai probleme. Dar, cu toate astea, daca linia finala a proiectului este din alt film o vorba inainte rezolva situatia.

Drag Star-ul sotiei a trecut ITP-ul de la RAR cu evacuare 2 in 1 after market, aripa spate si sa custom/hand made, si semnalizari after market total diferite de cele stock.

 

Uite un Suzuki GS 450 S modificat ca dracu' si care a trecut ITP-ul cu o mica atentie.  Motocicleta nu-mi apartine, n-as putea sa merg pe un motor custom facut prost.

IMG_20200307_134017485.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman la parerea ca dr ar trebui sa ramana asa cum a iesit pe portiile fabricii. De fiecare data cand fac itp, inspectorul rar ma cheama sa i-o pornesc, ca el nu se descurca. E prea veche, imi spune, e invatat doar cu pornirea la buton. Ce decompresor, ce pedale, astea-s din vremuri apuse. Ma amuza. 30 de ani are si inca scutura vazduhul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, am schimbat ghidonul si din greseala am rupt suportul de maneta pentru ambreiaj din ce am observat fusese sudat in trecut. Are cineva contracost un suport sau imi puteti spune unde as gasi? Am fost la un magazin moto si nu a gasit niciuna la furnizor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.06.2020 la 10:38, tiberiustefan a spus:

Salutare, am schimbat ghidonul si din greseala am rupt suportul de maneta pentru ambreiaj din ce am observat fusese sudat in trecut. Are cineva contracost un suport sau imi puteti spune unde as gasi? Am fost la un magazin moto si nu a gasit niciuna la furnizor.

inceatca la piese romimoto

eu maneta de ambreiaj am luat cu vreo 2-30 de lei, vax, gratis

banuiesc ca nici suportul nu e o avere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este careva interesat, dezmembrez un DR650 RS/RSE. Motivul, a mers fara ulei, nu se poate scoate fiscal. Roata + etrier spate nu se dau., furca (tuburile) e din alt film, etc.

IMG_20200620_204417008.jpg

IMG_20200620_204337592.jpg

IMG_20200620_204333238.jpg

IMG_20200620_204327912.jpg

IMG_20200620_204313329.jpg

IMG_20200620_204304609.jpg

Preturi de bun simt, le facem impreuna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Just for fun.

Merg să fac ITP-ul la cazan.

Vine un tinerel și zice : ”De aici o preiau eu.”

Ok, nu mă deranjează, se suie el pe grămada de fiare și dă să apese pe Marele Buton Roșu.

Se prinde că nu e ceea ce credea că ar putea fi și mă întreabă : Pornire la pedală ?

Da, confirm eu.

Încearcă zadarnic vreo 5-6 pedale după care se resemnează și o împinge acolo unde voia să ajungă cu motorul, la stand.

La sfârșit, zice: Atenționare pentru eșapament.

De ce ? întreb eu.

Pentru că nu l-am auzit, zice el.

Pentru că nu l-ai pornit! Îl pornesc eu! mă ofer binevoitor.

Zice el, nu, e ok. O să-l aud când pleci de aici.

WTF ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.08.2020 la 22:45, Muretto Grundieg a spus:

Just for fun.

Merg să fac ITP-ul la cazan.

Vine un tinerel și zice : ”De aici o preiau eu.”

Ok, nu mă deranjează, se suie el pe grămada de fiare și dă să apese pe Marele Buton Roșu.

Se prinde că nu e ceea ce credea că ar putea fi și mă întreabă : Pornire la pedală ?

Da, confirm eu.

Încearcă zadarnic vreo 5-6 pedale după care se resemnează și o împinge acolo unde voia să ajungă cu motorul, la stand.

La sfârșit, zice: Atenționare pentru eșapament.

De ce ? întreb eu.

Pentru că nu l-am auzit, zice el.

Pentru că nu l-ai pornit! Îl pornesc eu! mă ofer binevoitor.

Zice el, nu, e ok. O să-l aud când pleci de aici.

WTF ?

Dunning Krueger clar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 10.08.2020 at 22:45, Muretto Grundieg said:

Just for fun.

Merg să fac ITP-ul la cazan.

Vine un tinerel și zice : ”De aici o preiau eu.”

Ok, nu mă deranjează, se suie el pe grămada de fiare și dă să apese pe Marele Buton Roșu.

Se prinde că nu e ceea ce credea că ar putea fi și mă întreabă : Pornire la pedală ?

Da, confirm eu.

Încearcă zadarnic vreo 5-6 pedale după care se resemnează și o împinge acolo unde voia să ajungă cu motorul, la stand.

La sfârșit, zice: Atenționare pentru eșapament.

De ce ? întreb eu.

Pentru că nu l-am auzit, zice el.

Pentru că nu l-ai pornit! Îl pornesc eu! mă ofer binevoitor.

Zice el, nu, e ok. O să-l aud când pleci de aici.

WTF ?

Unde (locul) ai gasit specimenul? 😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, nu contează. Ideea e că thumperul merge și dacă dă Ăl de Sus, la anul poate îl ducem să amușine praful Siberiei.  Ar fi careva tentat ? Băgăm 10-15000-20000 de km, cât s-o putea, fără plan, fără obiective, fără stres. Oricum rușii au descoperit vaccinul deci n-o să fim în pericol :)

Noul look, negru mat, ca vehiculele KGB.

20200814_190015.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi-noapte am apucat sa testez proiectoarele in conditii de bezna totala, cat si Mitas-urile (E-07) in conditii de mazga argiloasa si iarba uda. Proiectoarele merita toti banii, Mitas-urile s-au incarcat instant cu noroi si nici o sansa sa se descarce pana n-am avut reum relativ ok sa-i dau putin gaz.

IMG_20200821_010103342.jpg

IMG_20200820_230128690.jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dkw...zi-mi te rog daca mai ai bobina de inductie de la dr 650rs si daca e in stare buna de functionare, un nr de telefon in privat pls sa sun. Azi meseriasa mea a murit subit la o tura departe de casa . Scanteie bujii canci, am pus-o pe platforma si am adus-o.

 

Sau suna-ma pe  0748.499501

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept mesaj de la dkw cand ajunge la garaj. Sa vedem daca punem un aparat de masura. La mine pe primar imi indica 1Mohm iar apoi cand dau sa masor intre secundar (firul de pe bujie) si cu oricare fir din primar, e pauza.

Nu imi indica nimic. Stiu ca in primar ar trebui sa am cam asa 1Mohm dar in secundar nu mai stiu valorile. Ma poate ajuta cineva ?

 

Si daca ar fi sa pun doua bobine din astea simple in paralel , ar strica cu ceva? Macar asa stiu ca daca pica una macar raman cu una care merge. 

 

 

 

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata... I-am rupt eu celalalt fir, ca am vrut sa masor direct in bobina...

 

Chucki daca arata la fel (cod F6T532) pune te rog un aparat de masura pe primar, adica pe alea 2 fire din mufa si da pe aparat pe Mohm si vezi cat iti indica, apoi lasa un fir pe mufa aia din primar si pune pe firul care duce la bujie, si pe unul si pe celalalt si vezi ce valori iti indica ? Mie acolo intre primar si secundar e pauza.

IMG-20200821-WA0002.jpeg

Editat de irinel2006
adaugare text
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 350 este asa - poate ajuta.

20200821_204150.jpg

Acum 52 minute, irinel2006 a spus:

Astept mesaj de la dkw cand ajunge la garaj. Sa vedem daca punem un aparat de masura. La mine pe primar imi indica 1Mohm iar apoi cand dau sa masor intre secundar (firul de pe bujie) si cu oricare fir din primar, e pauza.

Nu imi indica nimic. Stiu ca in primar ar trebui sa am cam asa 1Mohm dar in secundar nu mai stiu valorile. Ma poate ajuta cineva ?

 

Si daca ar fi sa pun doua bobine din astea simple in paralel , ar strica cu ceva? Macar asa stiu ca daca pica una macar raman cu una care merge. 

 

 

 

Cam mare rezistenta - 1mohm este foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, irinel2006 said:

iar apoi cand dau sa masor intre secundar (firul de pe bujie) si cu oricare fir din primar, e pauza.

 

E normal sa fie pauza intre secundar si primar, aceste doua circuite nu se intalnesc niciodata. Pana faci rost de o bobina originala buna poti testa cu o bobina noua de scuter chinezesc, costa intre 15 si 30 de lei si are 1 ohm rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...