Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Sa vad cum se hotaraste amicul respectiv, si te contactez! Multzam fain!

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 49 minute, DKW a spus:

Sa vad cum se hotaraste amicul respectiv, si te contactez! Multzam fain!

😉 nu-i problema . Sanatate si asfalt uscat

walymoto@yahoo.com.009.jpg

walymoto@yahoo.com.002.jpg

walymoto@yahoo.com.003.jpg

walymoto@yahoo.com.004.jpg

walymoto@yahoo.com.005.jpg

walymoto@yahoo.com.006.jpg

walymoto@yahoo.com.007.jpg

walymoto@yahoo.com.008.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am un Dr Big de 800,din 94 si in urma unei trante mi s-a rupt butonul de pornire. Are cineva habar unde as putea sa gasesc blocul de lumini sau cum i-o zice...? Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti vre-o idee cine mi-ar face un cafe-racer din DRul de 650?

de vandut nu-l vand ca are valoare sentimentala prea mare, si nici nu vreau sa-l donez ;)

de dat in padure nu ma mai dau cu el,

daca-l transform in asa ceva, poate il mai scot la o terasa duminica..., sau Fi-miu eventual,

chiar nu as vrea sa stea in garaj degeaba de tot...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu nenea asta: https://bandisca.com/  . Este un spaniol stabilit la Bucuresti, care customizeaza motociclete. Face chestii interesante.  Despre preturi nu am nici un habar, dar probabil nu sunt mici.  

Daca iei legatura si obtii ceva informatii, te rog sa ne tii la curent. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, apriliacluj a spus:

aveti vre-o idee cine mi-ar face un cafe-racer din DRul de 650?

de vandut nu-l vand ca are valoare sentimentala prea mare, si nici nu vreau sa-l donez ;)

de dat in padure nu ma mai dau cu el,

daca-l transform in asa ceva, poate il mai scot la o terasa duminica..., sau Fi-miu eventual,

chiar nu as vrea sa stea in garaj degeaba de tot...

 

Pastrat la nivel original va fi cel mai valoros. Dupa cafe/scrambler, urmeaza dezmembrarea pt piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, apriliacluj a spus:

aveti vre-o idee cine mi-ar face un cafe-racer din DRul de 650?

de vandut nu-l vand ca are valoare sentimentala prea mare, si nici nu vreau sa-l donez ;)

de dat in padure nu ma mai dau cu el,

daca-l transform in asa ceva, poate il mai scot la o terasa duminica..., sau Fi-miu eventual,

chiar nu as vrea sa stea in garaj degeaba de tot...

 

Dupa cum a spus si xt600 mai sus, Bandisca iti poate face un custom din el. Chiar acum are un dr big 800 pe care l restaureaza si ii face si ceva modificari.
Dar recomand Burnout Custom din Zalau, iti este aproape de la Cluj , https://www.facebook.com/Burnoutcustomsro/ , face chestii foarte misto (plus e mult mai ok la pret)

@Florinelu07, daca nu i faci modificari pe cadru il poti reface la loc, spre exemplu al meu (postat mai sus) il pot face la loc cu carene cu tot. De aia nu i am modificat cadrul daca vreau sa l vand noul cumparator va putea pune carenele la loc (incluse in vanzare).



 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult de info colegii!

 

de cel din Zalau nu stiam, o sa iau legatura cu el

 

Anarchy Custom din Campia Turzii e full cu comenzi pe urmatorii doi ani, nu mai ia nici o comanda deocamdata....

 

Florin: valoarea sentimentala e mult mai mare decat valoarea comerciala, alea cateva mii de lei pe care-i iau la o eventuala vanzare nu ma incalzesc, de aia am decis sa-l modific...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu operatiunile acestea de customizare, poate sa imi spuna cineva daca, dupa modificari, motocicleta trebuie sa treaca din nou prin furcile caudine ale RAR-ului? Care sunt reglementarile in vigoare? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

In legatura cu operatiunile acestea de customizare, poate sa imi spuna cineva daca, dupa modificari, motocicleta trebuie sa treaca din nou prin furcile caudine ale RAR-ului? Care sunt reglementarile in vigoare? 

Salut, ieri am venit pe A Vlaicu, cu masina, si m-am intilnt cu un caferacer, nu stiu cine este, a avut accident. Se pare ca s-a ridicat binisor dupa cazatura - sper ca e okay. Ce vroiam sa zic este ca parca erau mai multe parti din motocicleta pe jos decit m-as fi asteptat, in urma loviturii relativ usoare. Poate e doar o impresie, dar daca este adevarat, probabil ca cine doreste sa faca modificari, ar fi bine sa-si ia toate masurile de precautie legat de trainicia transformarii, in primul rind pentru el. Nu te omoara masina care te loveste  dar iti ia gitul rezervorul sau aripa spate !!!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 2 motoare modificate un cafe dintr un gsx400 82 si scrambler din dr big 800, ideea e ca motoarele au rar ul facut. Deci la ipt nu te intreaba nimeni nimic. Daca nu faci modificari majore, taiat cadru etc nu e nevoie sa mergi la rar, dar chiar si asa stiu multi baieti care au modifcat cadrul si nu au mers la rar. 

 

@raducod asa este, trebuie facut de cineva care cunoaste cu adevarat ce inseamna o modificare + safety.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In moda cafe racer/flat tracker/scrambler/brat style cel mai greu este sa modifici o motocicleta dpdv stilistic fara sa alterezi cadrul motocicletei, exceptand partea din spate, de dupa amortizoare (la cele clasice), si cele mai reusite sunt cele care pastreaza cat mai mult din piesele originale. Sa schimbi un rezervor si sa pui o sa facuta home made este usor, dar la stilurile astea atentia la detalii conteaza mult.

Personal, mi-am mancat niste ani buni cu 2 proiecte, modificate si ras-modificate pana au ajuns in punctul in care sa ma satisfaca vizual, si in acelasi timp sa fie sigure dpdv al mersului pe ele. Incercarea cea mai mare a fost sa transform un VX800 intr-un big enduro/retro sport, un fel de scrambler, dar mai atipic.

Cu DR-ul am un gand asemanator, fara sa-i alterez performantele in teren, si fara nici o modificare majora adusa cadrului.

 

 

vxu.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.05.2020 la 18:59, flobby_86 a spus:

Salutare! Am un Dr Big de 800,din 94 si in urma unei trante mi s-a rupt butonul de pornire. Are cineva habar unde as putea sa gasesc blocul de lumini sau cum i-o zice...? Ms

Vad ca ai facut topic nou... Asta inseamna ca nu ai gasit. De unde esti?

Acum 11 minute, DKW a spus:

In moda cafe racer/flat tracker/scrambler/brat style cel mai greu este sa modifici o motocicleta dpdv stilistic fara sa alterezi cadrul motocicletei, exceptand partea din spate, de dupa amortizoare (la cele clasice), si cele mai reusite sunt cele care pastreaza cat mai mult din piesele originale. Sa schimbi un rezervor si sa pui o sa facuta home made este usor, dar la stilurile astea atentia la detalii conteaza mult.

Personal, mi-am mancat niste ani buni cu 2 proiecte, modificate si ras-modificate pana au ajuns in punctul in care sa ma satisfaca vizual, si in acelasi timp sa fie sigure dpdv al mersului pe ele. Incercarea cea mai mare a fost sa transform un VX800 intr-un big enduro/retro sport, un fel de scrambler, dar mai atipic.

Cu DR-ul am un gand asemanator, fara sa-i alterez performantele in teren, si fara nici o modificare majora adusa cadrului.

 

 

vxu.jpg

Ce ciudat arata. Nu rau, doar ciudat. Dar nu cred ca ai cum sa faci off (nici macar soft) cu ea.... Si atunci nu inteleg de ce. Am fost in wek in off soft si in 30 km,  am luat minim 3 pietroaie in scut. Probabil galeria ar fi prima cazuta.

La 19.05.2020 la 19:10, apriliacluj a spus:

aveti vre-o idee cine mi-ar face un cafe-racer din DRul de 650?

de vandut nu-l vand ca are valoare sentimentala prea mare, si nici nu vreau sa-l donez ;)

de dat in padure nu ma mai dau cu el,

daca-l transform in asa ceva, poate il mai scot la o terasa duminica..., sau Fi-miu eventual,

chiar nu as vrea sa stea in garaj degeaba de tot...

 

Sa traiti! Nici asta nu inteleg.... De ce nu incerci un sm. Ar fi mult mai distractiv.

La 18.05.2020 la 20:19, Nea Valy a spus:

motocicleta sta parcata de 2-3 ani asa ca : ITP expirat , trebuie asigurare + ceva reglaje + baterie  ….. uleiul l-am schimbat luna asta , porneste la sfert …. pret SUB 1000 euro ….. alte detalii PM …. Nu tin neaparat sa scap de ea dar nici sa rugineasca stand degeaba 

Sa traiti! E mai rosie decat o tineam minte... Poti da mai multe detali pe pm, te rog. Multumesc.

Acum 5 ore, raducod a spus:

Salut, ieri am venit pe A Vlaicu, cu masina, si m-am intilnt cu un caferacer, nu stiu cine este, a avut accident. Se pare ca s-a ridicat binisor dupa cazatura - sper ca e okay. Ce vroiam sa zic este ca parca erau mai multe parti din motocicleta pe jos decit m-as fi asteptat, in urma loviturii relativ usoare. Poate e doar o impresie, dar daca este adevarat, probabil ca cine doreste sa faca modificari, ar fi bine sa-si ia toate masurile de precautie legat de trainicia transformarii, in primul rind pentru el. Nu te omoara masina care te loveste  dar iti ia gitul rezervorul sau aripa spate !!!

:D

Sa traiti! Dumtale n-am ce sa-ti spun....voiam doar sa te salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este in plan si scutul, care va proteja si galeriile de evacuare. Motorul are garda la sol destul de mare, 195 mm in cel mai coborat punct de pe cadru, iar incarcat coboara la 165 mm. Nu am de gand sa fac hardcore-ala cu el, are cam 210 kg acum, si e cam trist sa ajungi sa-l ridici cand il ia cu lesin. L-am facut sa ma dau pe drumuri de pamant, cand am chef sa evadez nitel, dar si sa fie mai confortabil decat DR-ul, si cu o capacitate de incarcare dubla, in caz de campare la cort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, DKW a spus:

In moda cafe racer/flat tracker/scrambler/brat style cel mai greu este sa modifici o motocicleta dpdv stilistic fara sa alterezi cadrul motocicletei, exceptand partea din spate, de dupa amortizoare (la cele clasice), si cele mai reusite sunt cele care pastreaza cat mai mult din piesele originale. Sa schimbi un rezervor si sa pui o sa facuta home made este usor, dar la stilurile astea atentia la detalii conteaza mult.

Personal, mi-am mancat niste ani buni cu 2 proiecte, modificate si ras-modificate pana au ajuns in punctul in care sa ma satisfaca vizual, si in acelasi timp sa fie sigure dpdv al mersului pe ele. Incercarea cea mai mare a fost sa transform un VX800 intr-un big enduro/retro sport, un fel de scrambler, dar mai atipic.

Cu DR-ul am un gand asemanator, fara sa-i alterez performantele in teren, si fara nici o modificare majora adusa cadrului.

 

 

vxu.jpg

Personal imi place foarte mult, un flat tracker interesant. rock on

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, DKW a spus:

Este in plan si scutul, care va proteja si galeriile de evacuare. Motorul are garda la sol destul de mare, 195 mm in cel mai coborat punct de pe cadru, iar incarcat coboara la 165 mm. Nu am de gand sa fac hardcore-ala cu el, are cam 210 kg acum, si e cam trist sa ajungi sa-l ridici cand il ia cu lesin. L-am facut sa ma dau pe drumuri de pamant, cand am chef sa evadez nitel, dar si sa fie mai confortabil decat DR-ul, si cu o capacitate de incarcare dubla, in caz de campare la cort.

Cu tot respectul, imi pare multa munca inutila. Sunt multe chestii vulnerabile: toba, radiator prea mare si expus, amortizoare cu cursa prea mica, etc. La o viteza un pic mai mare, pe drumuri de pamant, la greutatea mobrei, un sant nu prea mare poate sa insemne avarierea serioasa cel putin a jentilor.  De aratat si mie imi place oarecum.... Are ceva din madmax.... Dar nu vad utilitatea. Pentru drumuri de pamant si soft usor, cu greutate mare cred ca big-ul e ce va trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in plan sa schimb amortizoarele cu unele mai lungi cu vreo 3-4 cm si sa-i fac roti cu spite, desi cele originale sunt destul de solide nu se incadreaza in design. Furca este de la un DR, cu arcurile de la VX care au cam aceeasi lungime cu cele de DR, doar ca sunt progresive. Oarecum este un proiect inutil, avand mai multe motoare, dar imi place ideea de a avea un motor la care sa-mi placa absolut totul. Pentru trasee soft am GS-ul, dar pentru ca boxer, pentru ca piese mai scumpe, etc, si nu are farmecul VX-ului, desi si GS-ul imi place foarte mult.

 

Revenind la DR-u, planul este sa-l fac in genul Scrambler-ului de la Triumph, rezervor clasic, aripi clasice, far rotund cu un fairing micut sau un parbriz, un motor pentru uz zilnic., ceva in genul celui din poza.

 

triumph-escape-and-extreme-inspiration-kits-scrambler-1200.jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, DKW a spus:

Oarecum este un proiect inutil, avand mai multe motoare, dar imi place ideea de a avea un motor la care sa-mi placa absolut totul. Pentru trasee soft am GS-ul, dar pentru ca boxer, pentru ca piese mai scumpe, etc, si nu are farmecul VX-ului, desi si GS-ul imi place foarte mult.

Asa este complet explicabil si normal. Acum fac liniste. Sunt doar curios de cum o sa arate si o sa functioneze la final. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, chucki said:

 Sunt doar curios de cum o sa arate si o sa functioneze la final. 

Momentan functioneaza bine, i-am facut probe cat l-am avut la munca, la partea de aspect final mai am nitel de asteptat ca e porofelul cam golas.

Si ontopic, am mai coafat nitel DR-ul, o aripa mai ok pe fata, si o piatra de pe drum a rezolvat aripa spate.

IMG_20200517_185732428_HDR.thumb.jpg.81cf8333208511a03e5fad552f6f5183.jpg

IMG_20200517_185804074_HDR.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am nimic de spus în plus, vizavi de ITP și RAR. Doar că m-am dus la ITP cu mobra care avea rezervorul schimbat recent și, evident, era de altă culoare.

M-au scos frumușel afară pentru că - zic ei - rezervorul dă culoarea mobrei, nu cadrul.

Așa că am scos cazanul afară, am cumpărat un tub de spray și am măscărit rezervorul în culoarea din C.I.

Notă: În acest context ”mascara”  are înțelesul original de ”vopsea, machiaj, etc”.  Rog, nu porniți polemici lingvistice inutile.

Dacă are careva experiențe legate de trecerea ITP cu cadru modificat, să posteze aici. De RAR nu se pune problema pentru că nu e cazul.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata vreme cat culoarea din talon corespunde si modificarile nu sunt grosolane, in plus folosesti piese originale ( de fabrica, indiferent de pe ce model sunt) si after market-uri de calitate, de preferat cu omologare, nu ai probleme. Dar, cu toate astea, daca linia finala a proiectului este din alt film o vorba inainte rezolva situatia.

Drag Star-ul sotiei a trecut ITP-ul de la RAR cu evacuare 2 in 1 after market, aripa spate si sa custom/hand made, si semnalizari after market total diferite de cele stock.

 

Uite un Suzuki GS 450 S modificat ca dracu' si care a trecut ITP-ul cu o mica atentie.  Motocicleta nu-mi apartine, n-as putea sa merg pe un motor custom facut prost.

IMG_20200307_134017485.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman la parerea ca dr ar trebui sa ramana asa cum a iesit pe portiile fabricii. De fiecare data cand fac itp, inspectorul rar ma cheama sa i-o pornesc, ca el nu se descurca. E prea veche, imi spune, e invatat doar cu pornirea la buton. Ce decompresor, ce pedale, astea-s din vremuri apuse. Ma amuza. 30 de ani are si inca scutura vazduhul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, am schimbat ghidonul si din greseala am rupt suportul de maneta pentru ambreiaj din ce am observat fusese sudat in trecut. Are cineva contracost un suport sau imi puteti spune unde as gasi? Am fost la un magazin moto si nu a gasit niciuna la furnizor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...