raducod Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Salut, durata de viata a garniturii taiate de tine din materialul corect e incomparabil mai mare decit cea cumparata. Eu am cumparat o coala de 1x2m Victor Reinz de 0.8mm si din ea tot tai ce-mi trebuie. N-am mai schimbat garniturile le capace de nu mai stiu cind....s-au lipit pe o singura parte si GATA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 12, 2021 Share Postat Iunie 12, 2021 Dr rullz (min 12,17): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 12, 2021 Share Postat Iunie 12, 2021 CLASA domle' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 14, 2021 Share Postat Iunie 14, 2021 La 12.06.2021 la 11:28, chucki a spus: Dr rullz (min 12,17): hahahahaha! +1!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Salut. Caut piesa SH cu codul urmator: 6461115D01 Este vorba de cush hub sau flansa care tine pinionul spate, nu stiu exact cum se numeste. O are cineva de vanzare? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 (editat) Salut dr'isti! Recunosc ca nu am mai calcat demult pe aici, insa in continuare ma numar printre putinii dr'isti ramasi in Romania. Problema pe care o am acum cu mobra e in felul urmator: - pe turatii mari incepe sa imi intrerupa, daca merg pana in 70km usor merge super de bine, porneste bine, sta relantiul cum trebuie, cum vreau mai multa putere, incepe sa intrerupa. Ce am schimbat: bujii Ngk, fise , am curatat carburatorul si am refacut nivelul, am reglat surubul de aer. Nu ii dau de capat, nu ma pot baga in nicio depasire sunt consemnat la 70km/h. Motocicleta nu are capastru. Recunosc ca am curatat carburatorul pe motocicleta, nu l-am dat jos. Cineva mi-a spus ca e posibil sa am niste canale mici prin care trece aerul si alea sa fie opturate. Orice idee e bine venita. Pentru mers la munca si plimbare in oras e ideala ma incadrez, daca vreau sa ies in afara deja treaba se schimba. Multumesc tuturor in avans pentru idei! - ma refer la canale mici in carburator... cineva imi zice ca sub jiglorul de relantiu, ala mare ar trebui sa am un tub care sa imi faca amestecul de aer cu benzina, tub emulsor sau ceva de genu', dar nu am gasit nimic... Editat Iulie 30, 2021 de irinel2006 completare informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 1 oră în urmă, bursyllac a spus: Salut. Caut piesa SH cu codul urmator: 6461115D01 Este vorba de cush hub sau flansa care tine pinionul spate, nu stiu exact cum se numeste. O are cineva de vanzare? Mersi. E posibil să-l am eu....dacă nu ai rezolvat deja. Acum 15 minute, irinel2006 a spus: Salut dr'isti! Recunosc ca nu am mai calcat demult pe aici, insa in continuare ma numar printre putinii dr'isti ramasi in Romania. Problema pe care o am acum cu mobra e in felul urmator: - pe turatii mari incepe sa imi intrerupa, daca merg pana in 70km usor merge super de bine, porneste bine, sta relantiul cum trebuie, cum vreau mai multa putere, incepe sa intrerupa. Ce am schimbat: bujii Ngk, fise , am curatat carburatorul si am refacut nivelul, am reglat surubul de aer. Nu ii dau de capat, nu ma pot baga in nicio depasire sunt consemnat la 70km/h. Motocicleta nu are capastru. Recunosc ca am curatat carburatorul pe motocicleta, nu l-am dat jos. Cineva mi-a spus ca e posibil sa am niste canale mici prin care trece aerul si alea sa fie opturate. Orice idee e bine venita. Pentru mers la munca si plimbare in oras e ideala ma incadrez, daca vreau sa ies in afara deja treaba se schimba. Multumesc tuturor in avans pentru idei! - ma refer la canale mici in carburator... cineva imi zice ca sub jiglorul de relantiu, ala mare ar trebui sa am un tub care sa imi faca amestecul de aer cu benzina, tub emulsor sau ceva de genu', dar nu am gasit nimic... Adică da in nas? Că și cum ai rămâne fără benzină sau pur și simplu nu se accelerează? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 50 minutes ago, chucki said: E posibil să-l am eu....dacă nu ai rezolvat deja. nu am rezolvat si sunt interesat. unde, cand si cu cati bani la mine sa vin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 da in nas ca si cum nu s-ar alimenta....pe loc o turez de ii sar capacele....doar in mers imi face asta... Cand am schimbat bujiile, le-am gasit pe cele vechi desfacute, le-am scos cu mana si am crezut ca poate de acolo e toata problema, dar vad ca face la fel si acum dupa ce am strans noile bujii. Cred ca dau jos de tot carburatorul sa ma uit la el sa vad poate e vreun canal din ala infundat...deja ma dispera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Acum 32 minute, irinel2006 a spus: da in nas ca si cum nu s-ar alimenta....pe loc o turez de ii sar capacele....doar in mers imi face asta... Cand am schimbat bujiile, le-am gasit pe cele vechi desfacute, le-am scos cu mana si am crezut ca poate de acolo e toata problema, dar vad ca face la fel si acum dupa ce am strans noile bujii. Cred ca dau jos de tot carburatorul sa ma uit la el sa vad poate e vreun canal din ala infundat...deja ma dispera... salut. nivel CNC incorect (nivelul trebuie sa fie mai jos de garnitura cam 1-2 mm)sau plutitor vechi care obliga cursa scurta la cui pontou sau filtru benzina obturat sau furtun gituit sau sorb infundat. Carburatorul trebuie curatat corect = dat jos, spalat cu decarburol sau ultrasunete. Cu un drum schimba TOATE oringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 o sa il dau jos, sa il curat si sa il reglez...o sa vad dupa aia cum se comporta... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Cum zice maestru' Radu și mai poți verifica și vaccum rezervor..... Acum 5 ore, bursyllac a spus: nu am rezolvat si sunt interesat. unde, cand si cu cati bani la mine sa vin? Mă uit și revin. Dar mai mult că sigur trebuie sa schimbi rulmenții de pe dânsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 31, 2021 Share Postat Iulie 31, 2021 (editat) Acum 10 ore, chucki a spus: Cum zice maestru' Radu și mai poți verifica și vaccum rezervor..... Am doar un singur furtun de la rezervor spre carburator. Crezi că se videază ăla in timp din cauza capacului, bușonului? E dr650rs al meu. Problema e că o accelerez sa zicem mai brutal și încep smuciturile, motorul da sa moara, incepe sa îmi pocnească in tobe, cum iau mana din accelerație își revine, mama da urât face... Editat Iulie 31, 2021 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iulie 31, 2021 Share Postat Iulie 31, 2021 14 hours ago, chucki said: Mă uit și revin. Dar mai mult că sigur trebuie sa schimbi rulmenții de pe dânsul. Nu-i bai. Rulmenti nu gasesc? Am reusit si am rupt flansa asta (povestea aici: https://www.facebook.com/groups/Transeurotrail.org/permalink/1945183688970099/) dupa care mi-au trimis niste greci una (super faini oamenii) ei, am venit acasa si am vrut sa schimb rulmentii de roata, moment in care am constatat ca rulmentul din cush hub nu se mai fixeaza in lagar ci e mobil, fiind fixat de ax si bucse la momentul actual, Asta fiind si motivul pentru care as vrea sa o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 31, 2021 Share Postat Iulie 31, 2021 E rezolvabila problema jocului rulmentului in butuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 1, 2021 Share Postat August 1, 2021 Bagă niște staniol sau dă-i un șpan pe strung pentru următoarea cotă de rulment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat August 1, 2021 Share Postat August 1, 2021 La 31.07.2021 la 7:12, irinel2006 a spus: Problema e că o accelerez sa zicem mai brutal și încep smuciturile, motorul da sa moara, incepe sa îmi pocnească in tobe, cum iau mana din accelerație își revine, mama da urât face... Eu am patit asta cu benzina proasta sau foarte veche cand mai gaseam un bidon uitat printr-un colt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 1, 2021 Share Postat August 1, 2021 (editat) In prima fază și eu am crezut asta, dar am pus de mai multe ori benzina noua și tot așa făcea. Sâmbătă l am dat jos de tot și l am desfăcut curățat. L-am montat și i am reglat aerul, nu am făcut proba cu ea că nu mai avusesem timp sâmbătă iar azi mă refac după o noapte lungă și grea avută cu băieții de la munca... Nu am mai revenit ieri, pentru ca am vrut, sa fiu sigur ca treaba e rezolvata. Dr meu traieste din nou! Recunosc ca pana acum nu isi dorea decat o simpla curatare in primavara, cand doar dadeam carburatorul pe o parte, dadeam jos capacul si cu spray'ul de carbusol ii dadea 3 jeturi. Era arhisuficient. Se pare ca acum, a vrut o curatare mai in profunzime. Practic suspectez jiglorul mic de langa cel mare, oricum pe toate le-am suflat, prin toate am turnat carbusol. Tub emulsor prezent in majoritatea carburatoarelor eu nu l-am gasit, nici macar in schema de la dr. In fine! Multumesc baieti ca mi-ati deschis ochii, uite eram asa de sigur ca am carburatorul curat si defapt nemernicul m-a tinut la 70km/h. Nu zic ca a fost rau, ca am avut timp, sa admir natura, am avut un stil de condus super de pasnic, oricum voi continua cu stilul asta de mers, insa e bine, ca si-a revenit. Editat August 1, 2021 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pl4m4n Postat August 7, 2021 Share Postat August 7, 2021 La un SUZUKI DR 800 S BIG an 1995 de cat e ghidonul 22 sau 22,2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bizonu rosu Postat August 7, 2021 Share Postat August 7, 2021 1 oră în urmă, pl4m4n a spus: La un SUZUKI DR 800 S BIG an 1995 de cat e ghidonul 22 sau 22,2 ? Nu e mai simplu să iei un șubler și să măsori ? Dacă nu știi ce e ăla șubler : https://www.emag.ro/subler-electronic-display-digital-fibra-de-carbon-ai374-s493/pd/DXSCM2MBM/?X-Search-Id=ab99be3effbdb6e123b7&X-Product-Id=77293754&X-Search-Page=1&X-Search-Position=1&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forumast Postat August 8, 2021 Share Postat August 8, 2021 (editat) Vă salut! După o perioadă de peste un an de căutare, am reușit să pun mâna pe un exemplar deosebit. Rezultatul final al proiectului ar fi un RTW bike, dar o iau pas cu pas și mai vedem. Pentru că nu am găsit și alte surse locale de informații, am rugămintea să mă îndrumați spre surse la îndemână de piese si accesorii, într-o primă fază mă interesează un scut motor, scărițe joase si înălțătoare ghidon. Merci, salutări din Sibiu! Editat August 8, 2021 de forumast Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 8, 2021 Share Postat August 8, 2021 (editat) Acum 11 ore, pl4m4n a spus: La un SUZUKI DR 800 S BIG an 1995 de cat e ghidonul 22 sau 22,2 ? Toate sunt 22mm. 2zecimi cred ca le-i masurat in plus, sau nu unde trebuie. Oricum, ce nu-ti dă? că toate prinderile sunt sub forma de clemă, la care 2zecimi nu conteaza. Editat August 8, 2021 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 8, 2021 Share Postat August 8, 2021 Nu le-a măsurat nicăieri. Oricum 2 zecimi chiar nu contează la diametrul ăla. Confuzia survine din cauza sistemului imperial folosit de americani. 7/8 inchi=22.225 milimetri. De fapt toate-s de 22 sau p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat August 11, 2021 Share Postat August 11, 2021 On 8/8/2021 at 8:41 AM, forumast said: într-o primă fază mă interesează un scut motor, scărițe joase si înălțătoare ghidon. Salut. Fain exemplar ai acolo. E cumva cel care era la vanzare pe la Arad? Eu am luat scarite coborate, suport de bagaj pe codita si alte nimicuri de pe procycle.us, numa' sa gasesti pe cineva care sa le aduca. Mai era ceva site in Germania care ar parea oarecum DR-oriented: https://www.dr-big-shop.de/DR_650_46.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 11, 2021 Share Postat August 11, 2021 1 oră în urmă, bursyllac a spus: Salut. Fain exemplar ai acolo. E cumva cel care era la vanzare pe la Arad? Eu am luat scarite coborate, suport de bagaj pe codita si alte nimicuri de pe procycle.us, numa' sa gasesti pe cineva care sa le aduca. Mai era ceva site in Germania care ar parea oarecum DR-oriented: https://www.dr-big-shop.de/DR_650_46.html Stefan Hessler pare oarecum DR oriented ... !! iti recomand sa mai faci ceva km pe tastatura si dupa aceea sa faci afirmatii. Sorry pt atitudine dar nu ma mai pot abtine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.