Lupu Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Hai DR-isti, nu mai zice nimeni nimic? S-a "dat la fund" modelul asta? Ia uite cum zbura DR-ul pe la Ciolpani, la intrunirea DAC Motors, laolalta cu 'profii - fara frica fara teama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Al meu e la datorie, si-a gasit un prieten albastru si se plimba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Asa, asa foarte bine, inseamna ca lumea se da si n-are timp sa posteze. Las' ca e mai bine asa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Poate nu stiati dar si Mos Craciun are Dr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) Poate nu stiati dar si Mos Craciun are Dr! Tare rau asta!!! Dau Yamaha Tenere 660 la schimb pe un Suzy DR 650 R in stare buna! Daca e cineva interesant, sa dea PM. "Dotari si calitati": toba sport Sebring, ghidon Tomaselli, filtru aer K&N, handguard-uri full, crash-bar-uri (bare laterale protectie), suporti coburi laterali, kit de lant aproape nou RK Takasago, topcase 30L Nonfango, cauciucuri 90% Metzeler Enduro 4. Stare foarte buna tehnica si estetica. Editat August 14, 2008 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Tare rau asta!!! Dau Yamaha Tenere 660 la schimb pe un Suzy DR 650 R in stare buna! Daca e cineva interesant, sa dea PM. "Dotari si calitati": toba sport Sebring, ghidon Tomaselli, filtru aer K&N, handguard-uri full, crash-bar-uri (bare laterale protectie), suporti coburi laterali, kit de lant aproape nou RK Takasago, topcase 30L Nonfango, cauciucuri 90% Metzeler Enduro 4. Stare foarte buna tehnica si estetica. ce-ti veni , frate?zi-ne si noua ce si cum>>>>>>>>>>>>> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Imi veni ca m-a obsedat DR-ul intr-un hal fara de hal. Si cum n-am bani in plus deocamdata... sunt dispus sa renunt la vaca mea. UP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Va salut. Posed un Suzuki XF 650 derivat din DR 650. Intr-un review am citit ca pinionul spate la DR are 2 dinti mai putin ... chestie care ar duce la o turatie cu 1000 ture mai putin la aceeasi viteza in aceeasi treapta (ex: eu am 110 in treapta 5-a la 5000 ture .... DR-ul are 4000 ture). Scuze daca vorbesc prostii, dar vroiam sa-mi spuneti daca e corect ce am citit ... ma batea gandul sa pun un kit de DR dar nu vreau sa fac vreo prostie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) la DR -u nou,adica ala dupa 96 ,nu stiu pt k in primul rind nu are turometru. la DR-u pina in 96 asa e 100km/h 4000 roate,130km/h 5000 si un pic. pina in 96 pinioanele 16 cu 42. dupa 96 ..................15 cu 41. la freewind ai 15 cu 43. Editat August 27, 2008 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 am si eu nevoie de un capac pt suzuki dr 650r din 1990,cu pornire la pedala. capacul este pe partea stanga. mi-a sarit lantul in padure si l-a spart. poate imi dati un sfat, o indrumare . multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Va salut camarazi cu DR-uri !!!Un prieten de-al meu cu DR 650 din 1997 ,are o problema ,dar nu-i merge netul deloc ,asa ca sper ca nu va suparati ca va cer eu niste sfaturi pentru el . deci ,motorul e intr-o stare beton ,arata super si merge la fel ,exceptand o vibratie destul de ciudata si incomoda care se accentueaza odata cu cresterea vitezei . Ce-ar putea sa fie ? Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Va salut camarazi cu DR-uri !!!Un prieten de-al meu cu DR 650 din 1997 ,are o problema ,dar nu-i merge netul deloc ,asa ca sper ca nu va suparati ca va cer eu niste sfaturi pentru el . deci ,motorul e intr-o stare beton ,arata super si merge la fel ,exceptand o vibratie destul de ciudata si incomoda care se accentueaza odata cu cresterea vitezei . Ce-ar putea sa fie ? Multumesc !! intra mai in detalii, nucumva merge subturat? ,vibreatiile le mai produce si lantul de distr ,si patina Editat August 28, 2008 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Ma bucur ca deja am primit un mic raspuns . Treaba e ca motorul merge brici ,nu merge subturat /supraturat ,porneste bine ,merge bine ,vibratiile se produc undeva de pe la 60 km/h in sus si pe masura ce creste viteza ,cresc si vibratiile. Am incercat ,cu motorul pe neutral, l-am turat ,dar nu am simtit vibratiile ( bine ,stateam pe loc ),asa ca am dedus ( cel putin eu ) ca ar putea fi altceva .Bietul de el a umblat pe la o groaza de service-uri ,a spart o gramada de bani si nimeni nu i-a dat un raspuns concludent ,asa ca am zis sa apelam la voi cei care aveti asa ceva i va pricepeti mai bine ;poate ati patit si voi la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Ma bucur ca deja am primit un mic raspuns .Treaba e ca motorul merge brici ,nu merge subturat /supraturat ,porneste bine ,merge bine ,vibratiile se produc undeva de pe la 60 km/h in sus si pe masura ce creste viteza ,cresc si vibratiile. Am incercat ,cu motorul pe neutral, l-am turat ,dar nu am simtit vibratiile ( bine ,stateam pe loc ),asa ca am dedus ( cel putin eu ) ca ar putea fi altceva .Bietul de el a umblat pe la o groaza de service-uri ,a spart o gramada de bani si nimeni nu i-a dat un raspuns concludent ,asa ca am zis sa apelam la voi cei care aveti asa ceva i va pricepeti mai bine ;poate ati patit si voi la fel... poi daca vibratia apare in mers nu cumva are vreo roata sau rotile strimbe sau neechilibrate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 la DR -u nou,adica ala dupa 96 ,nu stiu pt k in primul rind nu are turometru.la DR-u pina in 96 asa e 100km/h 4000 roate,130km/h 5000 si un pic. pina in 96 pinioanele 16 cu 42. dupa 96 ..................15 cu 41. la freewind ai 15 cu 43. Asa este, dar ... nu-mi poate spune nimeni macar daca e o idee tembela sau merita incercat ??? Pls .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Asa este, dar ... nu-mi poate spune nimeni macar daca e o idee tembela sau merita incercat ??? Pls .. incearca, ce se poate intimpla...un pinion de dr-u cu 2 dinti mai putin o sa ai vitezele mai lungi si poa la a5-a nu o sa mai traga cum stii si nici top speed-u n-o sa mai fie la fel...poa mai mic kiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 incearca, ce se poate intimpla...un pinion de dr-u cu 2 dinti mai putino sa ai vitezele mai lungi si poa la a5-a nu o sa mai traga cum stii si nici top speed-u n-o sa mai fie la fel...poa mai mic kiar. Exact asta o sa se intample. Vorbesc din experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) hohohho, bine v-am gasit DR-isti. hop si eu. Editat Septembrie 2, 2008 de bartatiberiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 ...frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 am si eu dr abia am gasit topicul io am modelul r acum am avut ceva probleme cu o supapa si e aproape rezolvata si trebuie sa pun distributia la punct si nu prea stiu exact cum io cand lam desfacut am gasit 2 semne pe axul cu came si cand erau alea paralele cu chiuloasa aveam pistonul sus de fiecare data si am tinut cont de asta sa reglez distributia acum e bine asa??sau cum sa fac>>>??deci aveam psitonul sus de tot si semnele alea paralele cu chiuloasa cum se regleaza???io asta a fost singurul mod de miam dat seama!cum se face?si inca ceva jocul culbutorilor ce valoare are??0,20 0,25 0,30 la cat se regleaza????(cu lera) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 am si eu dr abia am gasit topicul io am modelul r acum am avut ceva probleme cu o supapa si e aproape rezolvata si trebuie sa pun distributia la punct si nu prea stiu exact cum io cand lam desfacut am gasit 2 semne pe axul cu came si cand erau alea paralele cu chiuloasa aveam pistonul sus de fiecare data si am tinut cont de asta sa reglez distributia acum e bine asa??sau cum sa fac>>>??deci aveam psitonul sus de tot si semnele alea paralele cu chiuloasa cum se regleaza???io asta a fost singurul mod de miam dat seama!cum se face?si inca ceva jocul culbutorilor ce valoare are??0,20 0,25 0,30 la cat se regleaza????(cu lera) Baujahr / Fahrgestellnr. Baujahr: 1986-1989 Fahrgestellnr.: FĂźllmengen Gabel pro Holm: 475 CCM SAE 10W Ăl ohne Filter: 2,2 L. SAE 10W40 Ăl mit Filter: 2,45 LITER BremsflĂźssigkeit: DOT 4 Endgetriebe: - Betriebsstoff: 21 LITER NORMAL KĂźhlflĂźssigkeit: LUFTGEKĂHLT Technische Daten Hubraum: 589 ccm Zylinder: 1 PS/KW: 45/33 - 27/20 Ventilspiel (Ein): KALT 0,08-0,13 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,08-0,13 MM Leerlaufdrehzahl: 1200-1400 U/MIN Vergaserluftschraube: 2 AUSDREHUNGEN Reifendruck (vorn): 1,5 (1,6) BAR Reifendruck (hinten): 1,75 (2,0) BAR ZĂźndkerze 1: NGK DPR9EA-9 ZĂźndkerze 2: NGK DPR8EA-9 Elektrodenabstand: 0,8-0,9 MM Lenker/Standrohr Ø: 39 MM Ritzel/Kettenrad: 16/42 ZĂHNE Kette: 108 GLIEDER asa e cu distributia cum zici...da vezi k are si un semn "T" pe volanta,k sa fii sigur k e pistonul exact sus(in PMS). ai un surubel pe post de capacel de vizita pe pastea stinga a motorului orientat in sus. sa tii cont k lantul de distrib sa fie intins pe partea in care e tras k altfel cind bagi intinzatorul se modif distrib..fuge da la semn....sau verif semnele dupa ce pui intinz sa fie aliniate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 da pana al urma m-am descurcat dar am alta problema acum imi cam da fum albastru alb asa la pornire in mers nu da!apoi am desfacut iara motorul si am scos si cilindrul afara am dat de psiton care e oglinda nu e pic de calamina pe el absolut segmentii dupa parerea mea sunt noi acum cel de ungere nu stiu sigur ori e uzat ori asa trebuie sa fie adica nu e asa de umflat ca cei 2 dar am inteles ca asa trebuie sa fie!deci nu are abosul nimic urme pe el ca si cum ar fi scapat compresie sau ceva!acum miane o sa pun totul la loc!dar de unde era fumull????si inca ceva io nu prea ma pricep la pornire adica o pornesc asa din nimereala la rece apoi la cald toti zic ca ar trebui sa o ia repede!io azi a fost prima data cam am mers cu el de cand lam cumparat si am pornit la rece desul de bine zic io pentru inceput si am mers asa cu el apoi cand stateam la relanti pe loc sa oprit dar nu mai aveam benzina!am ajuns akasa am bagat benzina si a luato la 2-sau 3 pedale nu mia stiu la cald acum am dat cilindrul jos sa vad segmentii ca ma gandeam ca-s dusi dar nu sunt si acum sa vad cum sa fac cu pornirea sa nu ma chinui mereu!!am zis sa curat s icarburatorul sau se paote sa fie si nivelul cam mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) da pana al urma m-am descurcat dar am alta problema acum imi cam da fum albastru alb asa la pornire in mers nu da!apoi am desfacut iara motorul si am scos si cilindrul afara am dat de psiton care e oglinda nu e pic de calamina pe el absolut segmentii dupa parerea mea sunt noi acum cel de ungere nu stiu sigur ori e uzat ori asa trebuie sa fie adica nu e asa de umflat ca cei 2 dar am inteles ca asa trebuie sa fie!deci nu are abosul nimic urme pe el ca si cum ar fi scapat compresie sau ceva!acum miane o sa pun totul la loc!dar de unde era fumull????si inca ceva io nu prea ma pricep la pornire adica o pornesc asa din nimereala la rece apoi la cald toti zic ca ar trebui sa o ia repede!io azi a fost prima data cam am mers cu el de cand lam cumparat si am pornit la rece desul de bine zic io pentru inceput si am mers asa cu el apoi cand stateam la relanti pe loc sa oprit dar nu mai aveam benzina!am ajuns akasa am bagat benzina si a luato la 2-sau 3 pedale nu mia stiu la cald acum am dat cilindrul jos sa vad segmentii ca ma gandeam ca-s dusi dar nu sunt si acum sa vad cum sa fac cu pornirea sa nu ma chinui mereu!!am zis sa curat s icarburatorul sau se paote sa fie si nivelul cam mare daca tot e desfacut pune segm pe cilindru si masoara fanta cu lera.. primul segm de sus uzura max e de 1mm,al doilea 0,7 ..asta al doilea daca sare sau e aproape de 0,7 crapa ulei. verif si simeringurile de la supape sa nu se miste deloc daca misca un pic schimba-le...mai sunt destepti care le scot si le pun la loc...daca sunt tzapene pe pozitie si nu ai altele de schimb sau nu ai parale sau timp sau dif motive..nu vrei,etc.. o solutie ar fi sa le mai stringi putin arcurile ...io zic sa le schimbi. mai scoate fum si din cauza uleiului...nu sa intelege motoru cu el ,"nu il vrea"...incearca alt tip de ulei la mine ,de ex, 10w 40 si 15w 50 de la motul il consuma ,putin da il consuma..io avind totul schimbat de mina mea... am bagat 10w 50 tot motul si gata si la cocs si la orice.asa ca incearca si tu mai multe viscozitati da sa ai motorul bun. Editat Septembrie 4, 2008 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 deci io chiuloasa o am stas supape noi tot stas inchid perfect setul motor e nou piston si segmenti sunt stas acum ulei am bagat dar nu am mers cu el mai deloc aomv bixol extra 10w 40 si scaote faorte foarte faorte mult fum in cateva secunde imi face tot una de fum dar in mers nu mai scoate adica scaote dar putin!!acum io am o problema mare nu am distributia reglata langa semnul ala ''I'' pe volanta dupa el urmeaza o gaura si am pus duap gaura aia am blocato cu un surub in rand cu cealata si am reglat distributia asa am pus semnele parale cu chiuloasa si gaurile alea pe linie!acum sa marit brusc compresia si nu imi mai uda deloc bujiile absolut deloc!si nu imi porneste acum sa vad cum fac cu distributia sa vad cum o pun la punct si ce fac!orice sfat e bine venit cum se regleaza distributia asta pana al urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 deci io chiuloasa o am stas supape noi tot stas inchid perfect setul motor e nou piston si segmenti sunt stas acum ulei am bagat dar nu am mers cu el mai deloc aomv bixol extra 10w 40 si scaote faorte foarte faorte mult fum in cateva secunde imi face tot una de fum dar in mers nu mai scoate adica scaote dar putin!!acum io am o problema mare nu am distributia reglata langa semnul ala ''I'' pe volanta dupa el urmeaza o gaura si am pus duap gaura aia am blocato cu un surub in rand cu cealata si am reglat distributia asa am pus semnele parale cu chiuloasa si gaurile alea pe linie!acum sa marit brusc compresia si nu imi mai uda deloc bujiile absolut deloc!si nu imi porneste acum sa vad cum fac cu distributia sa vad cum o pun la punct si ce fac!orice sfat e bine venit cum se regleaza distributia asta pana al urma ti-au dat baietzii sfaturi destule si exacte....problema esti TU! nu le respecti!...freci semnele alea cum vrai tu...bah,omule,d-aia sunt semne sa le pui la FIX! ti-am scris si in partea cealalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.