Lupu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Adevaru' ca in ziua de azi nu mai merge motocicleta daca toba nu "se aude intr-un mare fel"... Pai decat sa se auda ca un kekt de scuter, mai bine iti bagi p.la in ea. Plus ca si merge ca un scuter cu toba aia infundata originala. La monocilindre se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 S-a rupt cablul de kilometraj.... am schimbat si acum se da "ceasul" peste cap.... adica o imping si sar de 180 kmh !?!!?!? idei ?? Mesaj completat Poze cu crash-bar-ul original de DR 650 RSE + prindere: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Noua infatisare multumita lui mertan_stiker ziua - frumoasa noaptea - bestia!! Editat Martie 31, 2010 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Noua infatisare multumita lui mertan_stiker ziua - frumoasa noaptea - bestia!! Wow! O gramada de sponsori! Du-te la RAR sa-ti treaca pe talon la rubrica culoare: combinatie. Serios: arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Wow! O gramada de sponsori! Du-te la RAR sa-ti treaca pe talon la rubrica culoare: combinatie. Serios: arata bine Multam'! Da, bulangii nu au contribuit cu nimic In talon am trecut rosu cu alb..sper sa n-am probleme, m-am gandit sa ma duc la RAR..deocamdata nu am scos-o pe strazi..vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 @zidaru: De cat ai rezervorul trecut in cartea de identitate??? Eu am trecut de 21, dar e de 12... La decibeli ai trecut ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 @zidaru: De cat ai rezervorul trecut in cartea de identitate??? Eu am trecut de 21, dar e de 12...La decibeli ai trecut ceva??? rezevorul are 17 litri dintre care 3,4 rezerva decibeli? nu deranjeaza, e p'acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 eu la DR 350 am in acte trecut 16 litri rezervorul cand real este 9. de 16 este cel de plastic after-market.... si am vazut Husaberg FE 501 cu 11 cp in talon..... la puterea aia puteau sa traca pinguini putere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Frumos ii sade vacutei in natura! Ii cam place campul bag seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 ...azi la plimbare... pe fundal Brasovul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) v-a invidiez. asa m-as da si eu cu mobra,dar inca nu merge. sper maine sa-l pornesc. oricum pozele sunt faine. asfalt uscat in continuare. Mesaj completat sper ca maine s-a revin cu poze si filmulet pt. petrica. cu toba goala. Editat Aprilie 2, 2010 de ocsy2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Sal, sper ca in cateva zile sa-l pornesc am pus piston rotex! cilindru sh dar bun si l-am trimis dincolo sa-l alezeze, segmenti 75 euro nu cunosc marca ici colo un pic de reparat si maine poate am sansa sa il pornesc macar 10 min! Am cumparat un Dr600 din 93 fara acte cu cadru lovit drage dreapta puternic!! cu 8,5 MIL! La nici un motor n-am facut vreodata rodaju , sal las sa mearga singur in gol vreo 2-3 ore inainte sa incep sa ma plimb??!! MA gandesc !! Salut ! Si multa MOCIRLA!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Sa nu mergi cu motorul subturat sau peste 5000-6000 rpm asa de bun simt (100km sau 2-3 ore de functionare) si alt rodaj nu ai ce face.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Salutare! Imi caut un amortizor pentru dr-ul meu 650 rs an 92 SP43A. E pe ebay un 750 big la dezmembrat si nu stiu daca se potriveste la al meu. Vedeti link aici . O parere va rog. Am mai dat-o in bara o data cu un amortizor de pe un dr din 2000. Merci Mesaj completat Nu vad niciun buton de edit. Daca nu stiti, poate puteti sa ma ajutati cu manuale de la de750 si dr650. Sau mai bine, un posesor de big750 sa-mi spuna cum sunt prinderile de la shock si ce dimensiune are. Multumesc. Ajutati un sarman posesor de DR care nu se poate plimba decat pe asfalt neted. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Nelamurire... Cu toate ca am DR 650 RSE (SP43A) pe talon este DR 650 S cu doar 25 kw ....nu pare sa mearga sugrumat... si mai ales sapand pe internet am gasit cum ca "A"-ul de la cod este general valabil trecut pentru cele fara limitare sau posibilitate de limitare ("Generally, an "A" is used for the base model with non-restricted (full) power output.") Cum imi dau seama de eventuala limitare? ca de tras trage ...doar asa pentru linistea mea... Ma gandesc cu jale ce ar insmena verificare motorului de "organ"... ca nu corespunde deacat seria si culoarea si numarul de inmatriculare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Sal..e posibil ca aia de la rar sa fi gresit si sa iti fi trecut in talon puterea limitata....limitarea de obicei se face cu un contact electric pus pe cablul de acceleratie la carburator....care iti taie aprinderea la o anumita turatie....sau pur si simplu un surub care blocheaza cursa clapetei la un moment dat....si nu ii mai da voie sa urce in ture...la 3-4 mii all in... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Sal..e posibil ca aia de la rar sa fi gresit si sa iti fi trecut in talon puterea limitata....limitarea de obicei se face cu un contact electric pus pe cablul de acceleratie la carburator....care iti taie aprinderea la o anumita turatie....sau pur si simplu un surub care blocheaza cursa clapetei la un moment dat....si nu ii mai da voie sa urce in ture...la 3-4 mii all in... Sunt motoare (nu DR) care au o reductie intre carburator si chiuloasa... am vazut la Yamaha XT 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 in sfarsit..., mi-a pornit mobra. noul stator functioneaza bine, dar senzorul nu. a trebuit sal pun pe cel vechi, pt ca cel nou dadea scanteia prea repede si pusca in filtru. acuma e stok. sper s-a tina mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 La nici un motor n-am facut vreodata rodaju , sal las sa mearga singur in gol vreo 2-3 ore inainte sa incep sa ma plimb??!! MA gandesc !! Pai nu te mai gandi si MERGI cu ea neaparat (fara sa fie subturata si nici prea turata) dar MERGI. Nu tine un motor racit cu aer, mai ales ca e in rodaj, sa mearga pe loc. Ai sa obtii o calare de toata frumusetea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 ...totusi nu stie nimeni nimic despre limitarea de putere pe DR ... ... a vazut cineva asa ceva ? limitare adica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salut, Ii trebuie la frate-meu o roata fata de DR750/800, daca stie cineva sau are, il cumpar imediat. Numarul meu e 0744265757 si al lui e 0744393615 Scuze ca nu am parcurs toate 129 pagini de pe topic si poate se gaseste undeva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salut, Ii trebuie la frate-meu o roata fata de DR750/800, daca stie cineva sau are, il cumpar imediat. Numarul meu e 0744265757 si al lui e 0744393615 Scuze ca nu am parcurs toate 129 pagini de pe topic si poate se gaseste undeva.... Da un search si pe bikeshop... toata toamna se straduia cineva sa vanda prin dezmembrare un DR 750... de fapt ultima data cand m-am uitat era desfacut deja.... PS: Cred ca merge si de 600/650 .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salut, Ii trebuie la frate-meu o roata fata de DR750/800, daca stie cineva sau are, il cumpar imediat. Numarul meu e 0744265757 si al lui e 0744393615 Scuze ca nu am parcurs toate 129 pagini de pe topic si poate se gaseste undeva.... uita-te aici. inca mai are piese. am vb. cu el luna trecuta. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...990-227095.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) Salutare! Modelu meu de motor este numa la pedala , m-am gandit sa-l adaptez si pt electromotor!? Problema care-i la mine am 2 cititori si da scanteeea simultan in schimb la Dr Rse are un singur cititor si da scanteeea pe rand! Din cate m-am documentat din manualele de reparatie as putea sa-l ajustez cumva dar trebe un profi. volanta de la un Rse , o carcasa de stator decupat frumos cotu de electromotor (taiat cu precizie) , decupat si in carcasa mea dar este munca de chine batran! Ma gandesc ca nu merita dar de altu n-am bani in urmatori 4 ani , si daca ratez ceva risc sa se duca draqu totu?! iarna porneste greu nu-ma impins! Si ma ca-m doare genunchiu! Spuneti si voi daca as putea , astept parerea voastra buna! Nu jigniri ca sunt carpaci! Editat Aprilie 6, 2010 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare! Modelu meu de motor este numa la pedala , m-am gandit sa-l adaptez si pt electromotor!? Problema care-i la mine am 2 cititori si da scanteeea simultan in schimb la Dr Rse are un singur cititor si da scanteeea pe rand! Din cate m-am documentat din manualele de reparatie as putea sa-l ajustez cumva dar trebe un profi. volanta de la un Rse , o carcasa de stator decupat frumos cotu de electromotor (taiat cu precizie) , decupat si in carcasa mea dar este munca de chine batran! Ma gandesc ca nu merita dar de altu n-am bani in urmatori 4 ani , si daca ratez ceva risc sa se duca draqu totu?! iarna porneste greu nu-ma impins! Si ma ca-m doare genunchiu! Spuneti si voi daca as putea , astept parerea voastra buna! Nu jigniri ca sunt carpaci! eu zic s-a nu te complici. parerea mea. prea complicat, si nu s-e stie ce v-a iesi de acolo. acuma v-a ramane la aprecierea ta. bafta ori cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.