grex Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 vezi ca treaba cu viteza de o arata vitezometru nu este cea reala daca schimbi calcatura data de fabrica.senzorul de viteza e pe cutia de viteze si calculeaza gresit viteza. eu am pus calcatura 18/44 si la un drum de Constanta care inainte imi arata 400km acum imi arata 368km. la consum salveaza maxim 0.5l. la demaraj nu se vede mare diferenta daca mergi asa mai touring, ii dau constant 200 dar in lung fara accelerari si franari bruste. as vrea sa verific vitezometru cu gps-ul sa vad care e diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 cum va da-ti seama cand trebuie intins lantul de distributie,a mea are 54mii km,ce ar ma-i trebui facut la acesti km. un pic de gramatica ( off topic ) si un mers in service - sa l "Asculte" xx-ul nu e mobra de reglat " dupa ureche" corectez. am schimbat acum lantu cu pinioane si-am numarat din nou. stock 17 pinionul si 44 foaia eu am pus 16 pinion 44 foaie. am fost f multumit asa ca am pus iar aceesi configuratie. azi m-am uitat la 160 ai 5.500 rot/min in a 6-a avantaj: - nu mai are rupere la 6mii, trage la fel de la 4mii la 11mii - am curaj sa stau langa orice mobra ajungi instant la 240 dezavantaj: - consum mai mare, cu aproape 1l/100km si cat mai e top speed-ul ? referitor la comparaitia cu busa - m-am, "Dat" cu o busa 2010, n are rival ,. xx-ul e in urma bine aia merge 300 limitat in a 5-a si a 6-a. xx-ul ..297 si tras de ea sunt cel putin 40 CP diferenta pe care nu i scoti din..jocuri cu pinioane bine, astea sunt cifre..cine si unde se merge cu 280 si peste..mai mult de cateva min? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) lantul de distributie nu se intinde....se inlocuieste ..de obicei pe la 60.000km..sau la cat spune fabricantul. el sta intins datorita intinzatorului lantului CCT ( cam chain tensioner) CCT da zornaitul acela pe la 2000-4000 de ture..si poti sa-l inlocuiesti foarte simplu. daca nu schimbi lantul..se poate rupe ..si ti se intampla ce se intampla si la masini cand se rupe cureaua de distributie---- cam adio motor .... in alta ordine de idei...xx-ul n-o sa se tina niciodata de busa ...mai ales la 300. bafta ..si km... Editat Mai 13, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 si cat mai e top speed-ul ? referitor la comparaitia cu busa - m-am, "Dat" cu o busa 2010, n are rival ,. xx-ul e in urma bine aia merge 300 limitat in a 5-a si a 6-a. xx-ul ..297 si tras de ea sunt cel putin 40 CP diferenta pe care nu i scoti din..jocuri cu pinioane bine, astea sunt cifre..cine si unde se merge cu 280 si peste..mai mult de cateva min? n-am avut curizitati de top speed, pot spune ca am vazut 290 si mai era pana pe rosu. Un 260 e suficient Ce-mi place cu pinoin de 16 ca urca mai repede in ture si am curaj sa stau langa orice mobra pana la 260 ( ca sa nu se supere busistii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinarici Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Salut posesorilor de XX Are cineva o oglinda stanga? de fapt ma intereseaza doar bratul de prindere. Sau stie cineva unde se poate suda acel metal? Pentru cine are nevoie am o oglinda dreapta, mai putin oglinda care este sparta. Oglinzile astea Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Salut posesorilor de XX Are cineva o oglinda stanga? de fapt ma intereseaza doar bratul de prindere. Sau stie cineva unde se poate suda acel metal? Pentru cine are nevoie am o oglinda dreapta, mai putin oglinda care este sparta. Oglinzile astea Multumesc ! Daca e cel care se rabateaza, cand mi l-am cumparat eu era 20 de euro, celalalt cu oglinda cu tot(ca nu il gasesti altfel)am dat cam 5 mil si ceva, a fost o prostie sa puna oglinzile astea, foarte utile dar si foarte scumpe. Sa gasesti pe cineva care sudeaza in aluminiu, desi nu cred ca e numai aluminiu ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 hopinarici suna-ma in leg. cu oglinda dr.0751116515(bratul e facut din antimoniu,greu de sudat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 ANTIMONIU SE SUDEAZA.... daca nu te descurci in bucuresti da-mi un pm. am prietenul..potrivit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salut posesorilor de xx! Am avut si eu 2 xx pe parcursul a 6 ani,super motor,mi-a ramas langa inima. L-am tradat pentru o busa.... Ideea este ca,am ramas cu ceva piese sh ,galerii,tobe originale,daca este cineva interesat ai are nevoie ma poate cauta... 0722537975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Salut posesorilor de xx! Am avut si eu 2 xx pe parcursul a 6 ani,super motor,mi-a ramas langa inima. L-am tradat pentru o busa.... Ideea este ca,am ramas cu ceva piese sh ,galerii,tobe originale,daca este cineva interesat ai are nevoie ma poate cauta... 0722537975 Salut! M-ar interesa sitemul de evacuare, pentru ca a mea este model din 1997, cu o singura toba. Cand am luat-o nici nu avea silencer si ma distrugea cu nervii. Acum i-am facut unul, dar i-a scazut simtitor acceleratia.Ma gandesc ca daca este cu doua tobe, se usureaza evacuarea, chiar daca sunt mai grele. Sper ca se pot incadra in carene. In special cea laterala stanga, jos langa scarita. (cu prima ocazie, o sa o tradez si eu cu o busa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Salut! M-ar interesa sitemul de evacuare, pentru ca a mea este model din 1997, cu o singura toba. Cand am luat-o nici nu avea silencer si ma distrugea cu nervii. Acum i-am facut unul, dar i-a scazut simtitor acceleratia.Ma gandesc ca daca este cu doua tobe, se usureaza evacuarea, chiar daca sunt mai grele. Sper ca se pot incadra in carene. In special cea laterala stanga, jos langa scarita. (cu prima ocazie, o sa o tradez si eu cu o busa ) nu exista model cu o singura toba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 nu exista model cu o singura toba.... Si totusi a mea are o singura toba (vezi avatar). E oare posibil sa fi fost modificata, desi am scos de doua ori carenele si galeria de evacuare nu este taiata si resudata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Si totusi a mea are o singura toba (vezi avatar). E oare posibil sa fi fost modificata, desi am scos de doua ori carenele si galeria de evacuare nu este taiata si resudata? ai o toba aftermarket 4-2-1... ar trebui sa fie si mai usoara si mai performanta.. nu are nici o marca??..nimic stantat?? toate xx-urile stock au evacuare dubla.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 ai o toba aftermarket 4-2-1... ar trebui sa fie si mai usoara si mai performanta.. nu are nici o marca??..nimic stantat?? toate xx-urile stock au evacuare dubla.. Asa este, galeriile se unesc prin "T"-uri de la 4 la 2 si de la 2 la 1, mentinute conectate cu niste arcuri puternice. Toba....nu stiu ce este, dar e usoara. In concluzie, merita sa revin la sistemul original cu doua tobe, sau nu ma mai complic? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 In teorie 4-2-1 e pentru performanta mai buna si scaderea in greutate a motocicletei. Oricum avantajul/dezavantajul e ca o finala in loc de doua intradevar iti ofera un nivel de zgomot mai ridicat. Pe urma unii cred ca arata mai bine cu doua finale in loc de una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Salut! M-ar interesa sitemul de evacuare, pentru ca a mea este model din 1997, cu o singura toba. Cand am luat-o nici nu avea silencer si ma distrugea cu nervii. Acum i-am facut unul, dar i-a scazut simtitor acceleratia.Ma gandesc ca daca este cu doua tobe, se usureaza evacuarea, chiar daca sunt mai grele. Sper ca se pot incadra in carene. In special cea laterala stanga, jos langa scarita. (cu prima ocazie, o sa o tradez si eu cu o busa ) Cum ti-a spus si baieti,xx-ul este original cu 2 tobe,asa l-am avut si eu pe primul din 97. Dupa care am cumparat altul din 98 si i-am montat full acrapovic 4/2/1 titan,net superioara ca manevrabilitate,datorita scaderi de greutate fata de cele originale. Sa nu uitam si diferentele de raspuns si acceleratie datorita unui filtru aer sport si o evacuare performanta. Legat de problema ta, sigur ai o carburatie dereglata,sau 2 placute in carene care tine presiune in airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 ....sau 2 placute in carene care tine presiune in airbox. Salut! La care placute te referi, cele dintr-un plastic de culoare alba si cu forma semicirculara la un capat? Daca alea sunt, ce rol au si ce se intampla daca le scot? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Salut! La care placute te referi, cele dintr-un plastic de culoare alba si cu forma semicirculara la un capat? Daca alea sunt, ce rol au si ce se intampla daca le scot? Merci! Daca raspunsul la aceleratie ti s-a diminuat dupa ce ai pus improvizatia aia de amortizor de sunet, scoate-l; eu am doua finale Two Brothers fara amortizor, in oras se aud destul de tare in afara nici nu le aud , nu au nici o treaba cele 2 placute, daca le scoti creste fluxul de aer in airbox si o sa iti creasca si consumul care si asa nu e mic. Acelasi lucru l-am facut si eu la ThunderCat avea 2 coliere de plastic pe interiorul tubulaturii care ducea in airbox si micsorau fluxul de aer; nu am apucat sa sesizez diferenta de consum ca am vandut motocicleta insa bordul afisa o viteza mai mare ca inainte. Multumiti-va cu un sistem de franare mai bun ca al Hayabusei, si ceva confort mai mult, ca la altceva nu o sa o bata XX-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Multumiti-va cu un sistem de franare mai bun ca al Hayabusei, si ceva confort mai mult, ca la altceva nu o sa o bata XX-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Salut! La care placute te referi, cele dintr-un plastic de culoare alba si cu forma semicirculara la un capat? Daca alea sunt, ce rol au si ce se intampla daca le scot? Merci! Cele doua albe. XX-ul nu are ram-air si o oarecare presiune vine prin cele doua fante laterale,acele doua placute tine curentul de aer sa intre in filtru si nu se duce spre fata. Carenele originale,sau complete sa zic,are si anumiti bureti pe acea zona sa etanseze mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Cele doua albe. XX-ul nu are ram-air si o oarecare presiune vine prin cele doua fante laterale,acele doua placute tine curentul de aer sa intre in filtru si nu se duce spre fata. Carenele originale,sau complete sa zic,are si anumiti bureti pe acea zona sa etanseze mai bine. Multumesc pentru explicatii! Acum o noua problema (incep sa inteleg de ce a costat numai 3000).Cu doua saptamani in urma, am auzit un huruit la roata spate, cand am tras ambreiajul se auzea si mai tare. Ajuns acasa, ridicat pe stander...roata isi ingreuna rotirea intr-un singur loc pe toata rotatia ei. Rulmentii zic eu. Asa ca am mers la un service si am schimbat rulmentii. Toate bune si frumoase, dar dupa doua zile iar blocajul ala. Daca ascult cu atentie se aude la pinionul de atac. In primavara i-am schimbat kitul de lant cu un DID. Ma gandeam ca poate s-a desfacut pinionul. Dar nu, e strans bine. Singura mea explicatie ar fi rulmentul de la pinionul de atac. Ce credeti? Ati mai intalnit efectul asta? Acum am descoperit ca nu face asa mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 pai..la ce sa mai bata ? cam asta e totul la un motor ca asta, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Octavius spune-mi si mie te rog ce ulei ai folosit tu pentru XX ca am vazut ca parerile sunt impartite pe diferite forumuri dedicate modelului asta. Unii spun ca nu ar fi indicat sa folosesti ulei full sintetic ci numai semi-sintetic. Spuneau ca de la MOTUL, de exemplu, folosesc numai 7100 sau 300v, sau SILKOLENE si foarte multi AMSOIL de care nu am auzit, iar indicii de vascozitate difera si aia de la utilizator la utilizator. Plus, spuneau ca anumite uleiuri influenteaza si mersul ambreajului in sensul ca il face sa patineze putin in treapta a 2 a. Eu acum folosesc un MOTOREX POWER SYNT 4T 10W60 pus la punct din cate am inteles de echipa YOSHIMURA SUZUKI, ulei pe care il folosea si Ben Spies pe vremea cand castiga titlurile in AMA. Eu intreb, ca am pe cineva care si-a schimbat simeringurile din motor pe un ZX6R 2008 din cauza, cica, a MOTOREXULUI TOP SPEED 4T 10w40, folosit 200 km. Acelasi ulei l-am avut si eu in TunderCat si am facut peste 4000 de km lejer fara nici o problema intr-un mers sportiv. Acum nu stiu ce sa mai cred ca practic uleiurile sunt cam la fel nu cred ca difera foarte mult compusii pe care ii au. Si inca ceva, daca ai folosit pe langa ulei si aditivi, esti sigurul care imi poate da un feedback, ma gandesc ca poate si tu ai folosit diferite uleiuri...Ma gandesc sa il schimb cu 300V Factory Line... Editat Iulie 6, 2011 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Octavius spune-mi si mie te rog ce ulei ai folosit tu pentru XX ca am vazut ca parerile sunt impartite pe diferite forumuri dedicate modelului asta. Unii spun ca nu ar fi indicat sa folosesti ulei full sintetic ci numai semi-sintetic. Spuneau ca de la MOTUL, de exemplu, folosesc numai 7100 sau 300v, sau SILKOLENE si foarte multi AMSOIL de care nu am auzit, iar indicii de vascozitate difera si aia de la utilizator la utilizator. Plus, spuneau ca anumite uleiuri influenteaza si mersul ambreajului in sensul ca il face sa patineze putin in treapta a 2 a. Eu acum folosesc un MOTOREX POWER SYNT 4T 10W60 pus la punct din cate am inteles de echipa YOSHIMURA SUZUKI, ulei pe care il folosea si Ben Spies pe vremea cand castiga titlurile in AMA. Eu intreb, ca am pe cineva care si-a schimbat simeringurile din motor pe un ZX6R 2008 din cauza, cica, a MOTOREXULUI TOP SPEED 4T 10w40, folosit 200 km. Acelasi ulei l-am avut si eu in TunderCat si am facut peste 4000 de km lejer fara nici o problema intr-un mers sportiv. Acum nu stiu ce sa mai cred ca practic uleiurile sunt cam la fel nu cred ca difera foarte mult compusii pe care ii au. Si inca ceva, daca ai folosit pe langa ulei si aditivi, esti sigurul care imi poate da un feedback, ma gandesc ca poate si tu ai folosit diferite uleiuri...Ma gandesc sa il schimb cu 300V Factory Line... salut! am auzit si eu opinia asta cu semisinteticul si nu am luat-o in seama. in xx am folosit motul 300 v, 15 w 50 mai multe schimburi si nu am avut absolut nici o problema. e un ulei foarte bun...doar e ca a devenit cam scump. la Busa am pus bardhal 10 w 50 sau 60 ( nu mai stiu sigur ..trebuie sa ma uit pe bidon)...si mi-a placut..chiar mi s-a parut ca motorul nu mai e asa zgomotos si nu mai vibreaza asa de rau ( vorbim de busa..la xx nu existau vibratii si zgomote ) motorexul tau e un ulei bun ( eu pun in ktm ) ..n-ar trebui sa ai probleme.. nu cred ca defectiunea zx6-ului a avut legatura cu calitatea uleiului. personal nu sunt de acord cu aditivii de ulei deoarece consider ca aceste produse sunt facute doar pentru motoarele de masina si nu pentru motoarele cu ambreiaj umed.... bafta!!1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 salut! am auzit si eu opinia asta cu semisinteticul si nu am luat-o in seama. in xx am folosit motul 300 v, 15 w 50 mai multe schimburi si nu am avut absolut nici o problema. e un ulei foarte bun...doar e ca a devenit cam scump. la Busa am pus bardhal 10 w 50 sau 60 ( nu mai stiu sigur ..trebuie sa ma uit pe bidon)...si mi-a placut..chiar mi s-a parut ca motorul nu mai e asa zgomotos si nu mai vibreaza asa de rau ( vorbim de busa..la xx nu existau vibratii si zgomote ) motorexul tau e un ulei bun ( eu pun in ktm ) ..n-ar trebui sa ai probleme.. nu cred ca defectiunea zx6-ului a avut legatura cu calitatea uleiului. personal nu sunt de acord cu aditivii de ulei deoarece consider ca aceste produse sunt facute doar pentru motoarele de masina si nu pentru motoarele cu ambreiaj umed.... bafta!!1 Multumesc pentru raspuns, da 300v 15w60 din cate mi-a spus cineva care il vinde la service e 65 de lei litru, nu stiu in magazin cat costa, oricum si MOTOREXUL pe care il am acum tot pe acolo a costat. Voi mai merge cu uleiul asta pana fac cu el 5 mii si voi folosi din nou 300v-ul si sper sa sesizez "diferentele majore", desi ma tenteaza sa incerc si SILKOLENE . As vrea sa imi fac o impresie totusi legata si de alte brand-uri de ulei, si apoi sa zic ca MOTUL are uleiul cel mai bun, cum il lauda unii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.