aturdoc9 Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Salut posesori de 1100xx CAUT CRIC CENTRAL PT XX DACA STIE CINEVA DATI VA ROG UN SEMN MERSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Am nevoie si eu de o recomandare pentru reglat carburatoarele, daca stiti pe cineva care sa se priceapa foarte bine, au fost date jos, curatate; desi au fost puse si ceasurile pe ele, nu au fost reglate corect, cred. Pana in 6000 nu imi mai tragea cum trebuie si m-am gandit ca sunt carburatoarele, acum am totusi o variatie a relantiului de cateva sute de turatii si singurul lucru la care ma pot gandi este ca nu ar fi reglate bine carburatoarele, ca problema mecanica a motorului nu vad ce ar putea sa aiba. E posibil sa fie si din baterie, sau bobinele? Am remediat problema, erau bujiile pe care le schimbasem, erau unele TITANIUM, le-am inlocuit cu unele stoc si si-a revenit, reglat carburatoraele, si inainte un test de compresie. Urmeaza un schimb de ulei si inlocuirea filtrului sport cu unul stoc original de la Honda. As schimba si tobele sport dar cele stoc sunt prea grele. Discutand acum pentru o eventuala problema a supapelor( rectificarea chiuloasei si a supapelor), mi s-a spus de mai multi mecanici ca tobele sport nu ar fi indicate, filtru de aer sport nu mai zic. Editat Mai 16, 2012 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 tobele originale...au 17 kg..si fac mobra electrica ..nu se prea se aude nimic!! nu cred ca vrei... problema cu filtrul...e discutabila!!...eu am avut pe toate mobrele pana acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Salut. Lamuriti-ma si pe mine: Aricioplanul: (ma bucur ca si-a revenit motocicleta ta) "mi s-a spus de mai multi mecanici ca tobele sport nu ar fi indicate" Octavius: "Nu prea se aude nimic" "Problema cu filtrul de aer sport este discutabila" Nelamuririle de mai sus sunt doar... nelamuriri. Nu stiu de ce tobele sport nu ar fi indicate (poate din cauza zgomotului la drum lung?). Eu cel putin, nu sunt "pro" tobe sport pe 1100XX, imi place foarte mult design-ul si sunetul celor originale, parerea mea este ca este o motocicleta de drum, nu "de oras", iar tobele originale sunt foarte ok. Nu prea se aude nimic - idem Problema cu filtrul de aer - nu stiu, poti sa detaliezi? Sanatate! tobele originale...au 17 kg..si fac mobra electrica ..nu se prea se aude nimic!! nu cred ca vre.. problema cu filtrul...e discutabila!!...eu am avut pe toate mobrele pana acum! Editat Mai 16, 2012 de scania.topline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) tobele...evident sunt dupa gust...unora le plac - altora nu!! avantaj...usurezi autobuzul cu 15 kile si lipsa sunet ..dezavantaj..tre sa umbli la carburatie sau injectie si sunet !!! filtrele sport sunt prea permisive si intr-o tara "curata si locuita" ca a noastra..risti sa-ti ajunga ceva praf in motor... deci.. de gustibus et coloribus non disputandum!!! Editat Mai 16, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) Salut. Lamuriti-ma si pe mine: Aricioplanul: (ma bucur ca si-a revenit motocicleta ta) "mi s-a spus de mai multi mecanici ca tobele sport nu ar fi indicate" Octavius: "Nu prea se aude nimic" "Problema cu filtrul de aer sport este discutabila" Nelamuririle de mai sus sunt doar... nelamuriri. Nu stiu de ce tobele sport nu ar fi indicate (poate din cauza zgomotului la drum lung?). Eu cel putin, nu sunt "pro" tobe sport pe 1100XX, imi place foarte mult design-ul si sunetul celor originale, parerea mea este ca este o motocicleta de drum, nu "de oras", iar tobele originale sunt foarte ok. Nu prea se aude nimic - idem Problema cu filtrul de aer - nu stiu, poti sa detaliezi? Sanatate! Pai, dupa ce am curatat, reglat carburatoarele, schimbat bujiile IRIDIUM care le avea cu unele clasice TITANIUM, acumulator nou, motocicleta mergea prost; intre 3 si 4 mii de ture aveai impresia ca are un mers in 3 pistoane, iar la liber avea fluctuatii, adica o scadere brusca a turatiei. Avand tobe racing omologate pentru strada (pe jumatatea celor stoc ca lungime si aproximativ 5 kg, si cu amortizoarele de sunet scoase) cand reduc accelaratia din ture mari tobele dau rateuri; pe evacuare aparuse si un miros de benzina, singura problema ar mai fi ramas o problema a supapelor care nu mai inchideau bine. Am facut un test de compresie care a iesit eu zic destul de bine (aproape 10 la toate pistoanele), si din fericire am eliminat o eventuala rectificare a supapelor si a chiuloasei (toate 16 supapele costa aproape 4600 lei - rectificarea fiind singura solutie). A ramas o eventuala problema la scanteie sau electrica care in final sa dovedit a fi bujiile care trebuiau sa fie stoc (mirosul de benzina aparuse ca nu se facea arderea cum trebuie scateia ne fiind suficient de puternica, si imi arunca ce mai ramanea pe evacuare) si niste furtunase crapate pe unde tragea aer. Am intrebat pe diferiti mecanici care zic eu ca sunt destul de buni, legat de o eventuala problema a supapelor si doua dintre cauze au fost tobele racing si filtru de aer sport. Filtru de aer sport nu filtreaza suta la suta pentru ca trebuie sa asigure un debit marit de aer motorului, si cum spunea si Octavius la ce tara curata avem toate impuritatile care trec prin el se depun pe diferite componente ale motorului, printe care si supape...Iar iarna mi s-a spus sa nu las motocicleta ne pornita ca nu e bine ca supapele sa ramana in aceeasi pozitie mult timp. Pentru cei interesati de rectificare de chiuloasa si supape pretul e de 1200 lei la cei care fac special pentru motociclete(asta in Bucuresti).Filtru stock aftermarket 120 lei parca, cel de la Honda aproape 300 lei, iar cel de vacuum (daca nu gresesc) cam 30 lei. Nu stiu, sper ca intelegeti ceva din ce am scris Editat Mai 17, 2012 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Apropos, vrea cineva sa-si schimbe tobele stock? As da la schimb sistemul meu de evacuare 4-2-1 pe unul stoc. Mie chiar nu-mi place zgomotul, merg mult prin oras si din cauza asta o tin subturata, pana in 4000 de ture, cred ca din cauza asta am si consumul de 11%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indi Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Va salut domnilor,am o propunere pentru detinatorii de xx-uri.Daca vreunul dintre dvs se gandeste sa schimbe clasa cu un cruiser sau power cruiser,am un Kawasaki Drifter 1500,respectiv o Yamaha Vamx 1200 pe care le pot oferi la schimb pentru un XX. Detalii despre moto in sectiunea vanzari peste 999cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Se vinde Cbr 1100xx, an 2003, stare impecabila, imatriculata Ro, 19000 km reali, neaccidentata. Info suplimentare la tel 0751065634, Eugen. Inca este de actualitate anuntul. Variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aturdoc9 Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Salut eu as vrea sa schimb tobele originale ,da un semn daca te intereseaza Apropos, vrea cineva sa-si schimbe tobele stock? As da la schimb sistemul meu de evacuare 4-2-1 pe unul stoc. Mie chiar nu-mi place zgomotul, merg mult prin oras si din cauza asta o tin subturata, pana in 4000 de ture, cred ca din cauza asta am si consumul de 11%. Salut eu vreau sa schimb tobele originale ,daca te mai intereseaza da un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) Salut eu as vrea sa schimb tobele originale ,da un semn daca te intereseaza Salut eu vreau sa schimb tobele originale ,daca te mai intereseaza da un semn Salut! Scuze, dar nu am mai intrat pe forum de cateva zile. Inca ma intereseaza, desigur! Merg mult prin oras si pentru ca ma deranja zgomotul, i-am facut un silencer, nu tocmai stralucit care o cam forteaza. Cum am specificat, e un sistem cu o singura toba. Nu are nici o marca stantata pe ea, dar pot sa-i fac o poza sa vezi cum arata. Are avantajul ca se curata usor lantul. (gasit poza) Editat Iulie 31, 2012 de balauronul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Se vinde Cbr 1100xx, an 2003, stare impecabila, imatriculata Ro, 19000 km reali, neaccidentata. Info suplimentare la tel 0751065634, Eugen. Salut, Te intereseaza schimb? /index.php?/topic/683080-suzuki-sv-1000-s/ Salut, Si-a montat cineva indicator treapta viteza pe Honda CRR 1100 XX? Functioneaza? Am vazut pe net ceva modele universale, si am de gand sa montez si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Salut! Mi-am cumparat de 2 luni un XX si azi dimineata m-a lasat pieton. Am pornit-o cu shokul tras (fiind vreo 5-6 grade afara), a mers normal circa 1 minut si dupa ce am dat-o jos de pe cricul central a inceput sa scada turatia treptat, de la circa 2500 (shokul tras la max) pana pe la 800. In situatia asta am incercat sa o accelerez ff putin si asta a fost... s-a oprit si nu a mai fost chip sa porneasca. Dupa amiaza i-am demontat rezervorul pt ca ma gandeam ca s-a inecat si voiam sa verific bujiile si am observat ca furtunul de vacuum de la rezervor era iesit (nu stiu daca asa fusese sau s-a desprins cand am ridicat rezervorul). Cert este ca am conectat furtunelul si am reusit sa o pornesc din nou, dar am avut aceeasi problema: a mers 1 minut normal apoi a revenit la 700-800 de turatii si cand am incercat sa o accelerez a murit. Are cineva vreo idee cum rezolv problema asta? Dau un rezervor de bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Daca ti-a pornit nu cred ca sunt bujiile, ci mai degraba alimentarea. Vezi ca furtunasul de vacuum poate fi fisurat si trage aer fals. Sau chiar membrana poate fi rupta. Poti sa incerci sa faci vacuum cu gura si vezi daca benzina curge. Altfel si daca ar fi o bujie defecta, tot ar merge in trei pistoane. Eu am patit odata sa mearga in trei. Stiu ca vana aia are si un fel de robinet, de unde se selecteaza functionarea ei pe baza de vacum sau manuala. Incearca fara vacuum si daca merge, inseamna ca partea de vacuum e problema. Iar ralanty-ul trebuie sa fie 1100rpm. Ar mai putea fi varianta cu gunoaie in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Pana la urma s-a dovedit a fi bujiile de vina. Asta in primul rand. Apoi am fost eu de vina, pentru ca dupa ce le-am curatat si le-am montat, nu am conectat corect furtunul de vacuum. Cert e ca acum merge, insa astept sa imi vina comanda de bujii noi. Multumesc balauronul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Cu placere! Te-ai obisnuit cu motorul? Eu dupa ce am venit cu ea de la Oradea, parca numai XX condusesem toata viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Nu as vrea sa ma grabesc spunand ca e cea mai tare, pt ca e singura pe care am mers, deci nu am cu ce sa compar. Dar m-am obisnuit cu ea. Insa nu intr-atat incat sa dispara feelingul ala pe care il am de cate ori ma urc pe ea! Pacat ca aproape s-a terminat sezonul. Si pacat ca nu am cum sa o aduc in apartament, ca as mai fi avut loc in living. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicentiu Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Salutare tuturor. Am un XX injetie din 2000. A fost adus din Japonia si din 2006 ca am peste 20.000km cu el. de schimbat la el, inafara de consumabile (ulei, filtre, cauciucuri, placute frana, kit lant, rulmenti...) nu am schimbat decat releu incarcare. sunt foarte incantat de el. nu am ce sa-i reprosez, in afara de releul de incarcare si greutatea pe loc. si nu sunt chiar mic. 1.86 si 100kg. Am facut aproape orice cu el. de la drumuri lungi (Mugelo- Italia), alergari pe cheia, transfagarasan, la drumuri soft-offroad. Dupa 2 zile de mers aprox 2000 km, am avut ceva nevoie de odihna, dar nu cred ca exista o moto pe care sa mergi muuulti km, stand in aceeasi pozitie, sa nu te resimti. in rest este foarte confortabila. cu ea fiind, m-am tinut pe cheia scai de cineva cu gsxr1000. deci se poate si mai sport. nu se compara cu un supersport, dar are valeitati. Pe strada, nu ajungem sa le folosim 100%. Comparativ cu Busa, e posibil sa fie superioara XX-ului. pentru mine in afara de de design nu e mare diferenta. chiar minus. franele. busa are probleme cu franarea. Ca busa depaseste 300 km/h, ca e mai tare cu 50 cp fata de XX este de nimic. viteza de croaziera este de pana la 200 km/h. unde amandoua sunt la fel. degeaba prinde 200 cu 1 secunda mai repede busa, daca in caz de franare violenta te tranteste de nu te vezi. si mai e ceva. mergem pe strada, nu pe circuit unde fiecare cal, kg, setare, etc conteaza. asa ca opiniile sunt strict legate de gustul fiecaruia, influentat de grandomania noastra si nu neaparat de performanta lor. Revin la XX. Consumul este intre 6 si 6.5 la 150 km/h si peste 10 in oras si afara - sportiv. rezervorul de 22 litri este super. mergi linistit mult mai multi km fata de alte moto cu un plin. poate fi un dezavantaj atunci cand tu vrei sa mai mergi cel putin 50 km in plus iar prietenii sunt nevoiti sa se opreasca. cam atat. Ce spuneti de un club al posesorilor de XX? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Salut,al meu e din '97 carburatie si merge de rupe.Din cate am observat multi au trecut la busa, asa ca nu cred ca suntem destui ptr. ce vrei tu sa faci.da poate mergem impreuna la salon la anu,bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Salutare tuturor. Dupa 2 zile de mers aprox 2000 km, am avut ceva nevoie de odihna, dar nu cred ca exista o moto pe care sa mergi muuulti km, stand in aceeasi pozitie, sa nu te resimti. in rest este foarte confortabila. cu ea fiind, m-am tinut pe cheia scai de cineva cu gsxr1000. deci se poate si mai sport. nu se compara cu un supersport, dar are valeitati. Pe strada, nu ajungem sa le folosim 100%. Comparativ cu Busa, e posibil sa fie superioara XX-ului. pentru mine in afara de de design nu e mare diferenta. chiar minus. franele. busa are probleme cu franarea. Ca busa depaseste 300 km/h, ca e mai tare cu 50 cp fata de XX este de nimic. viteza de croaziera este de pana la 200 km/h. unde amandoua sunt la fel. degeaba prinde 200 cu 1 secunda mai repede busa, daca in caz de franare violenta te tranteste de nu te vezi. si mai e ceva. mergem pe strada, nu pe circuit unde fiecare cal, kg, setare, etc conteaza. asa ca opiniile sunt strict legate de gustul fiecaruia, influentat de grandomania noastra si nu neaparat de performanta lor. Revin la XX. Consumul este intre 6 si 6.5 la 150 km/h si peste 10 in oras si afara - sportiv. rezervorul de 22 litri este super. mergi linistit mult mai multi km fata de alte moto cu un plin. poate fi un dezavantaj atunci cand tu vrei sa mai mergi cel putin 50 km in plus iar prietenii sunt nevoiti sa se opreasca. cam atat. 6 si 6.5 unde pe autostrada unde poti sa ai o viteza relativ constanta, ca eu unul nu am reusit pana acum sa obtin consumul asta. Legat de Hayabusa anul asta la ultimul salon de la Milano, daca nu ma insel, au venit cu un sistem de franare nou: etrieri Brembo si un sistem ABS, anul viitor poate si un control al tractiunii ca a cam ramas singurul producator care nu il are. XX-ul nu poate fi comparat cu Hayabusa pentru ca e depasit tehnologic, Kawasaki are controlul tractiunii pe aproape toate motocicletele, au pus slipery clutch pana si pe Ninja 300, deci XX-ul eu nu il mai pot compara cu nimic. De tinut, ti pasul ca te ajuta puterea si cuplul mare dar daca nimeresti pe cineva mai experimentat pe un 1000, chiar si 600 mai nou ( vezi noul 636 de la Kawasaki) e greu sa ti pasul, pe virajele stranse se rupe imediat de tine. Scuze pentru gresala salonul a fost la Koln, scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 eu zic sa comparati motocicletele oarecum din aceeasi generatie!! pentru varsta si pretul unui xx ...motocicleta e inca geniala!!! bucurati-va de ea si adaugati zeci de mii de km pe cadran!! si..vicentiu...minusul de putere dintre xx si busa e de doar 11 cai...diferenta o face manevrabilitatea!! amandoaua sunt mobre minunate!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian1980 Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Salutare la toti detinatorii de B.B ......de aici din cypru Sincer nu conteaza carb s-au injectie ......e XX si atat....senzatia e ....no coment am facut si eu un tur cy - turcia - bulgaria - ro si retur si AGAIN no coment e un pasoroi de treaba Vicentiu hai sa complotam la un forum dedicat XX si sigur o sa avem intruniri,,,,si beri Hia sa prezint si pasaroiu meu 97" 65mi mile o stare de invidiat Hai fratilor de tinatori de XX sa facem un lata pe 2013 !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 salut,s-o stapanesti sanatos.in ro suntem putin posesori de bb(ptr.mine e perfecta,pur si simplu iubesc acest motor)si nu stiu daca o intalnire ar fi posibila,da nu se stie niciodata.a mea ''97 si implicit carb,sarbatori fericite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian1980 Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 Craciun fericit si la multi ani la toti detinatori de PASOROI ! Asfalt uscat va doresc si cat mai multi km fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulytto69 Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 (editat) Salut toti riderii din acest topic!!! De curand m-am decis sa-mi achizitionez pentru noul sezon un CBR 1100xx... Va ajunge in tara luna viitoare cel mai probabil, pentru ca este in irlanda... Ma va costa 1700e cu tot cu adus in tara... Este din '98, carburatie cred (am vazut ca injectia a aparut dupa '99), 60000km reali, irlandez inca de cumparare, avand un singur proprietar acolo, kit de lant schimbat (x-ring gold din cate am citit), necazuta, nelovita, etc... Am citit fiecare pagina a acestui topic si sunt placut impresionat si tind sa cred ca am facut o alegere buna... Anul trecut mi-am luat A-ul si toata vara am calarit un R1 din '99... Dar dupa o tranta nu prea grava si consum exagerat de mare, mi-am dat seama ca vreau altceva, ca nu e de mine... In primul rand, sunt adeptul drumetiilor, imi place sa merg la munte, mare, pescuit la dunare, etc... Si cu R1 nu faceam mai mult de 100km dus-intors la drum afara, pentru ca ma rupea pozitia, acceleratia si mai ales, consumul 10-12 la drum intins... Deci m-am hotarat sa iau pasaroiu asta, sperand ca in noul sezon ma voi incumeta si eu la drumuri prin tara, fara a ma gandi la consum, pozitia in mers, pasagera mea (care dupa un drum prin oras cu R1 a zis ca nu mai vrea pe motor si ca o dor toate oasele), bagaje, etc... Mentionez ca am 1,87m si 85kg, deci nu cred ca imi va fi prea greu sa o strunesc... Acum astept pareri din partea voastra cu privire la alegerea facuta si la primele doua poze cu ea, din link-ul de mai jos... Stima!!! http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/4318855?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=like Editat Ianuarie 21, 2013 de raulytto69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.