Sari la conținut

Ajutor (Te-ai impiedicat? Arata-ne busteanul!)


piromaniakkk
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu am avut un Logan si intr-o zi am gasit un stop zgariat, avea o dunga de 10 cm, se simtea si cu unghia...

Am luat polish (de tabla) si am trecut la frecat, dupa 10 minute nu se mai vedea nimic...

 

In Real se gaseste masina de polishat cu 80 de lei!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cat de des polishezi chestii sa merite investitia in masina de polishat.

 

daca iei doar pentru faruri nu stiu cat de mult renteaza; dai vreo 30-40 de lei pe materialul de polish si inca 80 pe masina de polishat (care nu cred ca e cea mai profi scula). din ce am vazut pe net e vreo 150 lei polish pentru 2 faruri la masina cu scule si materiale profesionale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

Cine stie unde pot adapta o toba pentru africana? Ma refer la partea de tubulatura pana in noua toba.

 

Multumesc

Salutare, cunosc pe cineva chiar la voi in Brasov, care se ocupa cu fabricarea de esapamente, ghidoane, crash-bar.

Mi-am comandat si eu la el un apehanger si a iesit super misto, iar pe un amic l-a servit, facandu-i un ''Y'' din teava pentru tobele de evacoare, la randul lui a fost la fel de multumit de lucrare, ca si mine.

I-a legatura cu el si vezi ce si cum.

0732141910 / 0721399052 - Adrian

 

Te salut si probabil ne vom mai vedea si cu alte ocazii, nu doar la Bike on Ice-ul din 2010.

Cu respect, Alin :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am luat legatura cu ei,si mi-au spus ca nu mai monteaza instalatie de Xenon pe motociclete,poate o sa gasesc in alta parte.

Merci mult oricum!

 

mai vezi pe forum l.u.v

montajul e simplu, pentru ca nu trebuie taiat nimic. iti trebuie doar niste soricei sau banda dublu-adeziva ca sa prinzi balast-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ma pregatesc sa parchez prin estul germaniei, si fiind primul drum in afara mi-am pus problema ce fac in caz de pana sau probleme.

Si intrebarea e si pt in tara.

Asadar, la cine poti apela sa te ajute sa-ti duca motoru pana la un service, in caz ca te-a prins pana departe de casa? Bineinteles, nu pe gratis.

Aveti cunostiinte, idei sfaturi etc ?

 

Pe mine acum ma intereseaza pt trasul: Tg-mures-Cluj-Oradea, la noi si mai departe....Ungaria (dar nu Budapesta ci zona de NE), Slovacia, Chehia...etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In zonele civilizate, pe autostrada/autobanda ai telefoane de urgenta pe marginea drumului. cred ca sunt din 5 in 5 km, dar nu is sigur. Raspuns prompt indiferent de ora. In Franta au avut inclusiv piesa de schimb si oamenii sa o monteze. De la drumuri nationale in jos... avarii + triunghi + dat din maini pana opreste careva sa te ajute macar cu un numar de telefon. Partea buna e ca zona cehia, polonia e la fel de vorbitoare de engleza cum sunt si romanii. Sfatul cel mai bun pe care-l pot cugeta e sa iti faci rost de numarul de telefon de la informatii din fiecare tara prin care o sa treci, presupunand ca au un numar national. daca nu, macar numarul de la politie, ala tre sa fie unic. Un telefon mescher cu acces la net iar poate fi bun.

Nu uita ca peste tot sta scris, si oricine cu experienta la curse lungi iti va spune, ca inainte de plecare bagi mobra in service pentru o inspectie cat mai amanuntita, specificand baietilor de acolo ca urmeaza sa faci 'nspe mii de km. In genere vor sti la ce sa se uite. Fata de gume, la o vulcanizare afli cel mai sigur de starea lor si daca te vor tine la drum, dar va trebui sa le dai detalii in legatura cu: viteza medie si maxima, suprafata generala de drum, daca intri si pe drumuri laturalnice/off road, daca vei merge si pe ploaie/zapada, presiune pneuri, greutatea ta + a bagajelor, situatia amortizoarelor.

Mai tine si de bunul tau simt. Nu fi roman zicand ca "o sa tina" daca ai impresia ca ceva nu e in regula. Te asigur ca o sa te coste cel putin dublu sa rezolvi o problema ce te-a lasat in mijlocul campului, fara sa luam in calcul timpul pierdut.

Concluzia: o lada de bere si ia-l pe FLR la o discutie pe tema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DeepSky> vrei sa pleci cu CB500?

Anul trecut citeam povestile cu Melcu' si CB500-le lui. Din pacate dupa nu stiu cate mii de km parcursi a ramas in pana nasoala la cativa zeci de km de granita cu Romania...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DeepSky> vrei sa pleci cu CB500?

Anul trecut citeam povestile cu Melcu' si CB500-le lui. Din pacate dupa nu stiu cate mii de km parcursi a ramas in pana nasoala la cativa zeci de km de granita cu Romania...

 

Da! Stiu, dar in ciuda penei sale CB-ul este un motor foarte fiabil. Se lauda ca ajunge la 100,000 km fara probl la motor...

Nu stiu daca Melcu daca a patit-o din cauza ca s-a dat la vale cu motorul oprit, sau a avut vreun defect la cutie sau pur si simplu e vb de ghinion.

Nu stiu nici cate pregatiri si-a facut la moto inainte de a pleca, si daca a dus-o la service in timpul excursiei, daca a schimbat uleiul la timp etc.

Clar, eu o bag in service inainte de a pleca - de fapt cam fac asta in fiecare sezon, numai ca acum e mai serioasa treaba :blink:

In definitiv, omu ala a mers vreo 17000 de km fara probl....Si mgm a mers cam tot atata dar intamplarea a facut sa i se strice un senzor la BMW la putin timp dupa intoarcere, cand mergeam spre transalpina. Mare noroc ca era aproape de Bv si nu in fundu Norvegiei ;). Planul lui a fost ideal: intr-o ora a venit nevasta cu platforma si al doilea motor. Insa asta nu e posibil pt majoritatea :)

 

Oricum, este exact genul de situatie pt care e bine sa ai un plan, indiferent de motor.

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca si eu eram stresat la prima mea iesire afara.Tin minte ca aveam scule intr-o geanta si cantareau cam 8 kg (in afara ciocanului pe care l-am plasat lui Ricco ;) ).Imi luasem chiar si cateva zale sa am rezerva daca mi se va rupe lantul :blink:

Este bine sa faci rost de niste numere de telefon de la niste cluburi moto sau motociclisti din zona unde mergi .Conteaza f. mult.

Revizia la zi,cateva scule principale,niste bani de rezerva si in Europa eu zic ca nu ai probleme.

Inca un sfat f. important este sa nu mergi singur.Este exact ca la mersul pe munte. mgm (aka marcel bv) este un caz aparte ... :)

In caz de urgente,pe teritoriul Romaniei ma poti apela cu incredere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FLRule nu fi modest cu totii stim ca esti ca la tine acasa si in Grecia (eventual Bulgaria)...

 

Inca putin te extinzi si pe UE de vest :blink:

 

da, pe langa berlin pe acolo daca se poate ;)

 

merci de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

azi am gasit din intamplare la astronomicul pret de 5 lei urmatorul kit de pana pt cauciucuri tubless.

Ce parere aveti? E bun de ceva? Risti sa strici cauciucul daca bagi andelele alea in gaura? Ati folosit? Merita tinut sub sa la ture mai lungi?

Eu ma gandeam ca in cazul in care iei un cui pe Transfagarasan nu prea ai ce face. Singura solutie este FLR.

Astept parerile voastre!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...