melciu Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Frate m-ai inteles gresit nu vreau sa ma ridic pe o roata dar cind accelerez telescoapele se dezcomprima si cand schimb viteza normal ca ele se comprima si se intampla ce am zis mai sus..............am mers cu multe motoare si nici unul nu facea asa..E normal sa faca asa?????? Tu cu gura ta ai zis ca se ridica si cand roata atinge solul intra in voblaj. Ai zis ca atunci cand bruschezi intra in voblaj. Nu mai brusca. Cand bruschezi motoreta e mai sensibila si trebuie sa o tii mai ferm. Slabe sanse sa o faca de la amortizoare, doar sa nu mai ai ulei deloc intr-una sau sa ai arcul rupt. Ca sa fii sigur scoti telescoapele, scoti uleiul, scoti arcurile, le verifici, afli din carte cotele si vezi daca se mai pupa, pui alt ulei la loc dupa cat scrie in carte. Daca tot asa face mergi la un service si verifica geometria intregului angrenaj inclusv geometria rotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_A_S_U Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 am fost astazi de m-am interesat de ulei si asta urmeaza sa fac....../......mii de multumiri...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Are careva o casca Nolan N103 sau o viziera de Nolan N103 marimea M? Vreau numa sa incerc daca se potriveste bine pe casca mea. Suspectez ca viziera pe care o detin nu e de marimea M si din aceasta cauza nu se inchide calumea. Multumesc de ajutor in caz ca vine un ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiucatalin Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 am inteles ca Fundatia pentru Siguranta Motociclistilor a scos un Manual de Siguranta pe Doua Roti si nu reusesc sub nici o forma sa il gasesc. Poate cineva sa mi spuna daca este de gasit pe net sau in librarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 (editat) Salutare, Am nevoie de un electrician. Problema e ca bateria mi se tot descarca. Am schimbat bateria si releul de incarcare, insa problema persista. Am masurat tensiunea la borne si e de 9 volti. N-as vrea sa ma apuc de schimbat rotor si stator, ca ma costa vreo 250 de euro. Am manual de service si schema electrica, daca vrea cineva sa isi dea cu parerea i le pot da. Multumesc, George Editat Februarie 18, 2009 de anothergxg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 ai schimbat releu cu unu nou sau SH? daca ai schimbat cu unul SH mai incearca unul,daca nu ramane sa umblii in motor la stator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 releul a fost nou, luat de la producator. la stator si in general la chestiile care au legatura cu mecanica nu ma bag pentru ca-s paralel. caut pe cineva care sa se priceapa la chestii d-astea si care sa nu aibe chiar tarif de service de 50 RON/ora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 daca erai la mine in oras te puteam ajuta cu mare placere,dar...................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 releul a fost nou, luat de la producator. la stator si in general la chestiile care au legatura cu mecanica nu ma bag pentru ca-s paralel. caut pe cineva care sa se priceapa la chestii d-astea si care sa nu aibe chiar tarif de service de 50 RON/ora... Pana sa te apuci sa desfaci la el (deci mecanica propriuzisa) inarmeaza-te cu un multimetru si cartea de service, ziceai ca o ai si vezi cat curent iti livreaza statoru, rezistenta lui si cat curent cuntinuu iti iese din releu. Operatiunile sunt foarte simple, conditia e sa ai totusi un multimetru la indemana. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Păi dacă ai 9V in baterie e ceva dubios acolo. I-a bateria la încarcat in casă. 1. După ce o încarci, o laÂşi vre-o oră (ca sa ajunga la tensiunea ei normala)s Âşi atunci atunci o măsori aÂşa goală să vezi ce tensiune are. O baterie nouă sau bună tre' să aibă cam 12,7 V. Daca starea ei normala arată vre-o 12 volți e cam dusă (asta după ce a fost încărcată). Pasul de mai sus poți să-l sari...... dar dacă vrei să Âştii o treabă cu bateria...... că Âşi dacă-s noi pot să aibă elemenți în scurt. 2. Montezi borna + a bateriei. ÂŞi cu multimetru legat in serie (DCA) (intre borna - si firu de - ce iese de pe la motor) măsori să vezi cât curent consumă motoreta fără contact pus. Trebuie să fie foarte puțin. Ceva de genu 0,06A (parca nu mai Âştiu exact Âşi 0,06 oricum mi se pare multiÂşor dar e maxim admis) Daca valoarea aia e cam mare atunci ai un consumator ce-ți consumă neconsumatu aiurea când stă degeaba. 3. Legi bateria corect la motoscârbă Âşi vezi dacă ai aceeaÂşi tensiune (DCV) pe care o aveai Âşi cu ea nelegată. Dacă e aceeaÂşi tensiune e bine. Dacă nu iar poți să vezi că ai ceva consumatori aiurea pe acolo 4. PorneÂşti fieru Âşi iar măsori în paralel (direct pe bornele bateriei DCV) încărcarea. Trebuie să fie undeva între 13,2V Âşi să zicem maxim maxim 15,5V. Această tensiune de obicei variază in funcție de consumatori Âşi de turația motorului. E bine să faci măsurarea cu motoru uÂşor turat 2000 - 3000 rpm cu toți consumatorii consumând. a. Daca e mai mult de 15V înseamnă că e ceva dubios cu releul de încărcare. b. Dacă îți încarcă între tensiunea bateriei în gol Âşi 13,2V înseamnă că-ți încarcă dar aÂşa mai ardeleneÂşte... nu-i normal dar îți faci treaba cu motoreta. c. Dacă e mai puțin decât tensiunea baterie când ai măsurato în gol atunci e clar că nu-ți încarcă Âşi atunci iar poate să fie de vină releul sau mai rău de la alternator. Dacă ai curent de la alternator ... Âşi aia se poate verifica Âşi teoretic Âştiu cum dar practic nu am încercat Âşi nu m-am documentat bine Âşi nu vreau să pun lumea să facă prostii. Sper că te ajută informațiile mele. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 multumesc pentru raspunsuri. revin cu detalii dupa ce reusesc sa fac masuratorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Păi dacă ai 9V in baterie e ceva dubios acolo.I-a bateria la încarcat in casă. 1. După ce o încarci, o laÂşi vre-o oră (ca sa ajunga la tensiunea ei normala)s Âşi atunci atunci o măsori aÂşa goală să vezi ce tensiune are. O baterie nouă sau bună tre' să aibă cam 12,7 V. Daca starea ei normala arată vre-o 12 volți e cam dusă (asta după ce a fost încărcată). Pasul de mai sus poți să-l sari...... dar dacă vrei să Âştii o treabă cu bateria...... că Âşi dacă-s noi pot să aibă elemenți în scurt. 13V 2. Montezi borna + a bateriei. ÂŞi cu multimetru legat in serie (DCA) (intre borna - si firu de - ce iese de pe la motor) măsori să vezi cât curent consumă motoreta fără contact pus. Trebuie să fie foarte puțin. Ceva de genu 0,06A (parca nu mai Âştiu exact Âşi 0,06 oricum mi se pare multiÂşor dar e maxim admis) Daca valoarea aia e cam mare atunci ai un consumator ce-ți consumă neconsumatu aiurea când stă degeaba. N-am masurat 3. Legi bateria corect la motoscârbă Âşi vezi dacă ai aceeaÂşi tensiune (DCV) pe care o aveai Âşi cu ea nelegată. Dacă e aceeaÂşi tensiune e bine. Dacă nu iar poți să vezi că ai ceva consumatori aiurea pe acolo Era tot atata 4. PorneÂşti fieru Âşi iar măsori în paralel (direct pe bornele bateriei DCV) încărcarea. Trebuie să fie undeva între 13,2V Âşi să zicem maxim maxim 15,5V. Această tensiune de obicei variază in funcție de consumatori Âşi de turația motorului. E bine să faci măsurarea cu motoru uÂşor turat 2000 - 3000 rpm cu toți consumatorii consumând. a. Daca e mai mult de 15V înseamnă că e ceva dubios cu releul de încărcare. b. Dacă îți încarcă între tensiunea bateriei în gol Âşi 13,2V înseamnă că-ți încarcă dar aÂşa mai ardeleneÂşte... nu-i normal dar îți faci treaba cu motoreta. c. Dacă e mai puțin decât tensiunea baterie când ai măsurato în gol atunci e clar că nu-ți încarcă Âşi atunci iar poate să fie de vină releul sau mai rău de la alternator. 12,5V doar cu motorul pornit, 12,3V cu farul aprins si motorul pornit(masurate la peste 4000 rpm) Dacă ai curent de la alternator ... Âşi aia se poate verifica Âşi teoretic Âştiu cum dar practic nu am încercat Âşi nu m-am documentat bine Âşi nu vreau să pun lumea să facă prostii. Am vazut ceva in manulul de service. Doar ca tre' sa o demontez ca sa fac masuratorile alea si e cam frig afara acuma. Cand vine caldura o sa fac si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kintanaMK Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 As avea si eu nevoie de un cablu de kilometraj pt.batranica mea(Honda CB450SC),nu-i musai original,merge si compatibil(daca se gaseste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Referitor la incarcare ~~~~~~~~~~~~~~ E calr ca nu-ți încarcă! Părerea mea e că: 1. releul de încărcare e belit 2. nu l-ai legat tu calumea 3. sunt contacte imperfecte la legarea releului 4. poate să fie Âşi alternatoru... statoru... rotoru... alea alea pe acolo dar nu prea cred că ce belesc alea aÂşa de uÂşor dar nu-i exclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salut.Am un FZ 6 si de cateva zile i-am pus tobe de carbon.Din clipa in care am schimbat tobele nu-mi mai merg semnalizarile nici fatza nici spate si nici avariile.Stie cineva sa-mi zica ce ete de facut??? Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salut.Am un FZ 6 si de cateva zile i-am pus tobe de carbon.Din clipa in care am schimbat tobele nu-mi mai merg semnalizarile nici fatza nici spate si nici avariile.Stie cineva sa-mi zica ce ete de facut??? Ms anticipat daca tobele de carbon nu sunt omologate inseamna ca nu ai voie cu ele pe strada. si motocicleta stie asta. deci te avertizeaza. daca pui inapoi tobele originale - omologate o sa vezi ca merg semnalizarile/avariile. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 daca tobele de carbon nu sunt omologate inseamna ca nu ai voie cu ele pe strada. si motocicleta stie asta. deci te avertizeaza.daca pui inapoi tobele originale - omologate o sa vezi ca merg semnalizarile/avariile. asfalt uscat. tare. lasa bre omu' sa mearga cum vrea el.pune-ti fratelo tobe sa pocane cat mai tare ca asa poate te vad idiotii in trafic. Ai atins ceva pe la blocul de sigurante cand ai umblat si d-aia nu iti mai merg luminile.umbla pe acolo si vezi ce ai miscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) ok ms mult.O sa merg deseara la garaj sa ma uit sa vedem ce sa miscat acolo ms ink odata Asfalt... Editat Februarie 24, 2009 de Bal00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salut.Am un FZ 6 si de cateva zile i-am pus tobe de carbon.Din clipa in care am schimbat tobele nu-mi mai merg semnalizarile nici fatza nici spate si nici avariile.Stie cineva sa-mi zica ce ete de facut??? Ms anticipat Ia suna-l pe Tata Kazy si-ti spune ce shmecherii are el p-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 L-am sunat si mia zis ca nu stie sa-mi spuna ce ar putea sa aiba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
levi's Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) ajutatima si pe mine cu niste sfaturi!? de unde as pute cumpara pistoane, si alte piese pentru un cbr la preturi mai rezonabile, ca astia de la reprezentanta ma cam sparg la preturi poate stiti voi ceva ms. Editat Februarie 26, 2009 de levi's Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bullbikers Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 ajutatima si pe mine cu niste sfaturi!?de unde as pute cumpara pistoane, si alte piese pentru un cbr la preturi mai rezonabile, ca astia de la reprezentanta ma cam sparg la preturi poate stiti voi ceva ms. Incearca aici: http://www.motoempire.ro/ sau poti suna direct pe telefon la: 0752029136. Iti aduce aproape orice piesa in cel mai scurt timp. Mie mi-a trimis niste cabluri pt GSXR in 4 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Poate sa imi explice si mie cineva cum un motor in 2 timpi poate sa faca autoaprindere? nu de alta da am patit chestia asta si nu inteleg cum e posibil. mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Poate sa imi explice si mie cineva cum un motor in 2 timpi poate sa faca autoaprindere? nu de alta da am patit chestia asta si nu inteleg cum e posibil. mersi fain la diesel e din cauza ca se incinge motoru prea tare si - concomitent - se strica nu stiu ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 la diesel e din cauza ca se incinge motoru prea tare si - concomitent - se strica nu stiu ce... Da tocmai asta e dilema mare ca io am patit asa la motor in 2 timpi nu la diesel si teoretic nu credeam ca se poate dar practica mi-a demonstrat azi contrariul. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.