fidelio Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 A inceput sa imi curga un telescop fata de a ajuns si pe la discuri. Intrebarea mea este: Si telescopaele sunt pe modele de motociclete sau se potrivesc si de la alte marci. Eu am Kawasaki ZXR400 ' 92.....si de ce piese am nevoie sa fac reparatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 In principiu de un semering Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 Set Simeringuri furca si ulei nou Solutie de moment, pana faci rot de simeringuri, sa nu mai ajunga uleiul pe disc: o fasie de carpa legata peste simering sa absoarba uleiul, o schimbi cand se imbiba de tot. Cand pierzi destul ulei vei vedea ca iti fuge fata pe viraje cu denivelari sau chiar are tendinte de voblaj. Deci, las-o mai moale cu viteza daca ai pierdut destul ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fidelio Postat Aprilie 25, 2005 Autor Share Postat Aprilie 25, 2005 Ok mumtumesc, dar simeringurile astea se potrivesc de la toate furcile sau trebuie sa caut pt modelul de motocicleta a mea. Si uleiul ce proprietati sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michellix Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 Iti trebuie simeringuri pt tipul tau de motocicleta. Uleiul trebuie sa fie special pt furca 10W sau 15W, depinde ce spun specificatiile tehnice ale motorului tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fidelio Postat Aprilie 25, 2005 Autor Share Postat Aprilie 25, 2005 . Puteti sa considerati si un anunt de cumparare a pieselor respective...asa ca cine are sa ma jute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 25, 2005 Admin Share Postat Aprilie 25, 2005 Servus.. Du-te la un mecanic moto sa-ti scoata un simering d'ala vechi de la tine si cu el in brate fugi la intersectia Calea Mosilor cu Eminescu, cum te duci spre Obor aproape de intersectie pe dreapta,este un magazin mic cu suruburi,piulite si simeringuri.Gasesti acolo ce-ti trebuie,o pereche te pot costa maximum 80.000 lei.Pentru uleiul de furca cauta specificatiile tehnice ale motocicletei si vezi de care-ti trebuie.Bafta.. P.S:Daca nu gasesti acolo simeringuri suna-ma si te trimit in alta parte,mai am doua adrese. 0722/625.710 Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 considera matale sa cumperi de la o reprezentanta a producatorului motocicletei tale, ca simeringuri second hand nu vad cat te ajuta, si iar nu vad cine ar aduce piese de schimb asa la intamplare, ca poate le vinde..., iti zic eu, nimeni. iei piese numa pe comanda de la reprezentanta sau te uiti pe cataloagele straine cu piese moto, in special cele germane, si rogi pe hadess de aici de pe forum sa iti aduca ce vrei. bafta multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 25, 2005 Admin Share Postat Aprilie 25, 2005 Ahhh...abia acum am vazut ca nu esti din Bucuresti. Cauta si in Craiova magazine cu asa ceva,daca nu gasesti suna-ma si da-mi detaliile simeringului:diametrele interior/exterior si inaltimea. Ma duc eu si ti le cumpar de aici si ti le trimit prin posta. 0722/625.710 Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 Da , daca vrei simering de furca de Kawa te duci la reprezentanta. Am cautat simering de fata la telescoul special pe aer/ulei de Ij Deluxe de am imbatranit. Am fost si pe Eminescu si m-am dus si la locul cel mai tare: la Laromet, la Baza de Aprovizionare a Industriei. Si s-au uitat aia pe calculator in stocu lor, s-au uitat la simeringurile din stocul din strainatate si nu au gasit la cotele alea! In final am improvizat unu cu rezultate remaecabile, nu recomand asa ceva la tine. Tu ai reprezentanta la Kawa, eu nu am la Ij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 E simering menit sa reziste la presiuni, tensiuni axiale de 5- 6 bari. Nu merge pus simering normal chiar daca se potrivesc cotele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fidelio Postat Aprilie 25, 2005 Autor Share Postat Aprilie 25, 2005 Iti trebuie simeringuri pt tipul tau de motocicleta. Uleiul trebuie sa fie special pt furca 10W sau 15W, depinde ce spun specificatiile tehnice ale motorului tau Specificatiile spune 5W...nu este cam departe de ce ai scris tu 10- 15 ( o fi adevarat ce scrie acolo in specificatii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fidelio Postat Aprilie 25, 2005 Autor Share Postat Aprilie 25, 2005 Cum se spune in engleza simering o fi "oil seal" si "dast seal" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 Amortizor si simering, oricum vine p amortizor dak il iei nou Si dak zici k ti-a curs uleiul pana p discuri banuiesc k ai nevoie si de placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 28, 2005 Admin Share Postat Aprilie 28, 2005 E simering menit sa reziste la presiuni, tensiuni axiale de 5- 6 bari. Nu merge pus simering normal chiar daca se potrivesc cotele Te contrazic.. Eu am pus simering normal fabricat la Fartec Brasov si tine de rupe.. Am facut deja vreo 5000 km.. La 80.000 lei perechea merita.. LUIGI VICOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Te contrazic..Eu am pus simering normal fabricat la Fartec Brasov si tine de rupe.. Am facut deja vreo 5000 km.. La 80.000 lei perechea merita.. LUIGI VICOL De acord cu Luigi! Si eu am pos la cateva furci de japoneza semeringuri din comert inca de pe vremea cand nu erau reprezentante in Romania si nu prea aveai de ales si tin si in ziua de azi asa ca da-i inainte cu tupeu ca n-are nici pe dreaq! Drum uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Probabil ca ma insel, fiindca nici pt mine nu am gasit simering care sa lucreze axial si am pus unul obisnuit si tine, dar, nu mai invatzatzi omul sa faca improvizatzii cu simeringuri Fartec la 40 000 bucata. Sa faca un efort si sa dea un ban la reprezentantza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Io la IJ am pus cand am gasit rulmentzi japonezi chiar daca si ai nostri sunt buni. Voi sfatuiti omu sa puna simering romanesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 http://www.promotorinternational.ro, au preturi cam mari, da am gasit tot ce am avut nevoie la ei. dust seal e aparatoarea de praf, in principiu iti trebuie numai "oil seal" dar e bine sa le schimbi pe amandoua. de obicei "dust seal" gasesti numai la reprezentata, dar simeringul pentru ulei merge de la orice producator, numai sa aiba dimensiunile potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 28, 2005 Admin Share Postat Aprilie 28, 2005 Io la IJ am pus cand am gasit rulmentzi japonezi chiar daca si ai nostri sunt buni. Voi sfatuiti omu sa puna simering romanesc . Servus.. Daca nu le aveam montate pe motor nu vorbeam! Citeste si ce a zis Roboq ca sa te lamuresti mai bine. La reprezentanta le aduc dupa vreo luna daca ai bafta multa. PS:Rulmentii de la noi sunt la acelasi nivel cu cei de afara(SKF sau KOYO,etc),dar de vreo patru ori mai ieftini. LUIGI VICOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 29, 2005 Share Postat Aprilie 29, 2005 PS:Rulmentii de la noi sunt la acelasi nivel cu cei de afara(SKF sau KOYO,etc) Sa o crezi tu asta, poate aia de Alexandria dar in rest varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 29, 2005 Share Postat Aprilie 29, 2005 http://www.promotorinternational.ro, au preturi cam mari, da am gasit tot ce am avut nevoie la ei. Astia cei mai mari tepari posibili am luat o teapa cu ei din cauza de disperare ci cap prost pentru 5-6 KM de mers prin Buc. asta este . La un rulment de roata pt un Fiat Uno 1.000.000 pretul lor si ei l-au luat de la libelula cu 600.000 inste bisnitari ordinari taicamiu lua piese de la ei am sa-l sfatuiesc sa nu o mai faca si la fel pe cei ce mai iau piese de acolo ,RUSINE!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 29, 2005 Share Postat Aprilie 29, 2005 Semeringurile de Fartec merg foarte bine, daca gasiti la cote. Apropo de furca de IJ pe aer/ulei, eu am adaptat un pahar pentru semeringuri 38/58 (doua bucati pe telescop), si dupa 30.000 km nu curge nimic... Dar pentru Kawasaki eu as lua originale...daca e posibil. Cit despre rulmenti, cei auto si moto au alte caracteristici, de-aia cind luati la intimplare nu rezista. Dupa tipul de rulment (ex 6204) se mai dau niste caracteristici care sint cele mai importante (C1, C2, C3 etc...). Cred ca reprezinta gradul de rezistenta/conditii de lucru. De exemplu, rulmentii de la ambielaj de XT (simpli, cu bile) au specificatia C3 si par sa reziste lejer suta de mii de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexs307 Postat Aprilie 29, 2005 Share Postat Aprilie 29, 2005 iti trebuie,asa cum au mai zis altii,semeringuri de translatie,nu de rotatie...sincer nu as incerca solutia cu semeringuri de 40000,ca am mai facut treaba si nu a tinut...ideea este sa le masori,sa vezi ce dimensiune au,sa vezi ceva compatibil care se poate gasi pe louis,si sa ti le aduci de acolo...sunt vreo 10 euro sau ceva de genul...totodata,vezi si ascunzatoarele de praf sa fie in stare buna,altfel schimbi degeaba semeringul...iar daca ti-a intrat praf sau nisip pe sub ele,e nasol,pentru ca iti poate zgaria tubul si ai alta bataie de cap...fii foarte atent ca nu e de joaca cu amortizoarele si semeringurile...o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fidelio Postat Aprilie 30, 2005 Autor Share Postat Aprilie 30, 2005 Hm...am inteles pana la urma. Cred ca am sa desfac telescoapele sa masor simeringuriele alea ( nu cunosc masuratorile pt ca nu am gasit modelul in catalogul louis) si am sa comand / cumpar orice simering de dimensiunile respective. DAR de ce are louis produsele asa de scumpe. Pe carpimoto sunt cu apx 20 % mai ieftine. Alte locuri de unde se cumparam piese pt "noi" nu exista. In Bucuresti nu e nimik? P.S. Cum se masoara simeringurile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.