Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

salut

 

iti multumesc pentru informatii

motocicleta stiu cam ce poate...din acest motiv va cer parerea aici pt ca sunteti posesori si puteti sa imi dati ceva informatii mai aproape de adevar.

inca sunt in cautari,sper sa gasesc repede o varianta care sa imi convina din punct de vedere financiar.

in ceea ce priveste bmw 800 gs, stiu ca sunt ceva diferente intre acesta si ktm, pentru mine prima optiune ramane ktm,totusi bmw l-am gasit ceva mai ieftin...

 

multumesc oricum de informatii, sunt foarte binevenite

 

ps:in romania in afara de dementor mai este o alta reprezentanta oficiala?

 

 

Pe site-ul KTM http://www.ktm.com/dealer-service/dealer-search.html mai apare si Actionland Sibiu in rest mai sunt dealeri autorizati in Satu Muare, Odorhei a fost si in Cluj nu mai stiu daca este....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare

 

 

ma intereseaza foarte tare sa imi achizitionez un ktm 990 adventure,de vreo 6 luni ma tot gandesc la treaba asta...dar am auzit tot felul de zvonuri legate de fiabilitatea acestui model,si de consumul mare.ma intereseaza daca ma puteti sfatui cam ce an sa aleg(poate unele din problemele mai vechi sau rezolvat de catre fabrica odata cu trecerea anilor),cam ce probleme ati intampinat cu el,etc....deasemeni ma gandesc si la bmw 800 gs,ma intereseaza o motocicleta cu care sa imi pot permite sa intru pe forestier,sau pe carari,nu vreau hard enduro, dar vreau o motocicleta care sa se comporte bine pe sosea,drumuri judetene, forestiere....enduro nu ma intereseaza din considerentul ca sunt limitat ca arie de deplasare.pentru sosea am deja o motocicleta pe care nu doresc sa o vand deocamdata.

va multumesc anticipat pentru eventualele pareri.

 

Vin si eu in sprijinul afirmatiilor lui @Hosszu Toll cu fotografia de mai jos ! Este vorba de 95000 mile, adica vre'o 152000km, timp in care proprietarul mobrei a schimbat doar cilindrul receptor la ambreiaj, placutele de ambreiaj, vre'o 2 pompe de benzina si ... consumabile. Mobra asta functioneaza in continuare !

Am tot cautat sa-l gasesc si pe ala cu 260000km, dar imi este imposibil ! Asta schimbase un set de segmenti, mi se pare ... Nu mai am nici linkul, pentru ca am rearat calculatorul de vre'o cateva ori de atunci ... oricum, informatiile vin de pe AdvRider.com, un site pe care gasesti persoane care se plimba cu adevarat ... Australia, Canada, USA ... kilometrii nene, ca noi ,,... hai pana la bulgari sa mancam !"

post-10224-0-98168800-1337149718_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer doua pompe de benzina si un receptor de ambreiaj mi se par probleme flagrante cand vine vorba de 150.000km.

 

O motocicleta gadita pt adventure nu ar trebui sa fie pusa in poponeata de astfel de probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer doua pompe de benzina si un receptor de ambreiaj mi se par probleme flagrante cand vine vorba de 150.000km.

 

O motocicleta gadita pt adventure nu ar trebui sa fie pusa in poponeata de astfel de probleme.

 

Foarte corect ce spui, insa modelul asta de motocicleta este relativ nou. A aparut incepand cu 2003 si bubele astea nu se gasesc la, absolut, toate modelele ! Ce' drept cam asta cade la LC8 Adv, dar nu la fiecare LC8 ! Oricum la noile modele, astea din 2011-2012 am inteles ca s-au cam schimbat furnizorii ... si in alta ordine de idei exista un paletar destul de larg de subansamble aftermarket pentru modelul asta de mobra !

La orice mobra se intampla sa pice cate ceva: o pompa de benzina, se mai rup urechile unui cadru, se mai sparge o cutie de viteze, mai cedeaza un telescop ..... fiecare fier crapa pe limba lui ! Intrebarea este : ... dupa cat timp ?

________________________________________________

 

Si acum sa fiu obiectiv ... nu mi se pare asa de flagrant ca dupa 150000km sa schimbi un ciclindru receptor la ambreiaj si 2 pompe de benzina ! ... e' loc si de mai rau, pentru o mobra care iese desul de des ,,in decor" !

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect ce spui, insa modelul asta de motocicleta este relativ nou. A aparut incepand cu 2003 si bubele astea nu se gasesc la, absolut, toate modelele ! Ce' drept cam asta cade la LC8 Adv, dar nu la fiecare LC8 ! Oricum la noile modele, astea din 2011-2012 am inteles ca s-au cam schimbat furnizorii ... si in alta ordine de idei exista un paletar destul de larg de subansamble aftermarket pentru modelul asta de mobra !

La orice mobra se intampla sa pice cate ceva: o pompa de benzina, se mai rup urechile unui cadru, se mai sparge o cutie de viteze, mai cedeaza un telescop ..... fiecare fier crapa pe limba lui ! Intrebarea este : ... dupa cat timp ?

________________________________________________

 

Si acum sa fiu obiectiv ... nu mi se pare asa de flagrant ca dupa 150000km sa schimbi un ciclindru receptor la ambreiaj si 2 pompe de benzina ! ... e' loc si de mai rau, pentru o mobra care iese desul de des ,,in decor" !

 

:friends:

 

Nea Petrica,

vad ca ai revenit in forta pe topicul asta :). sa inteleg ca ni te realaturi iar? hai spune acum tot!! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu in sprijinul afirmatiilor lui @Hosszu Toll cu fotografia de mai jos ! Este vorba de 95000 mile, adica vre'o 152000km, timp in care proprietarul mobrei a schimbat doar cilindrul receptor la ambreiaj, placutele de ambreiaj, vre'o 2 pompe de benzina si ... consumabile. Mobra asta functioneaza in continuare !

Am tot cautat sa-l gasesc si pe ala cu 260000km, dar imi este imposibil ! Asta schimbase un set de segmenti, mi se pare ... Nu mai am nici linkul, pentru ca am rearat calculatorul de vre'o cateva ori de atunci ... oricum, informatiile vin de pe AdvRider.com, un site pe care gasesti persoane care se plimba cu adevarat ... Australia, Canada, USA ... kilometrii nene, ca noi ,,... hai pana la bulgari sa mancam !"

Daca mobra asta atinge kilometrii aia in conditiile in care este "ready to race" jos palaria inca un motiv sa-mi doresc KTM. :D (cum imi bagati voi mortu'n casa nu puteati sa spuneti ca e proasta si ca nu este fiabila...:D)

O singura chestie imi sta pe cap pentru ca merg mult si noaptea: Se poate face ceva pentru a imbunatati lumina? 950-ul unui prieten chiar si cu xenon pe far si proiectoare hella FF50 avea o lumina extrem de slaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Petrica,

vad ca ai revenit in forta pe topicul asta :). sa inteleg ca ni te realaturi iar? hai spune acum tot!! :bounce:

 

Ma abtin ! ... mai sunt 2 zilisoare de suferinta si rabdare si apoi ... MAREA REGASIRE !

 

... va tin la curent ! :cheers:

 

... 950-ul unui prieten chiar si cu xenon pe far si proiectoare hella FF50 avea o lumina extrem de slaba.

 

:scratch: ... poate avea el probleme cu vederea ?!

 

Lasand gluma la o parte, sunt destule solutii pentru problema asta ! ... acum, cat o sa te plimbi si noaptea ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

... poate avea el probleme cu vederea ?!

 

Lasand gluma la o parte, sunt destule solutii pentru problema asta ! ... acum, cat o sa te plimbi si noaptea ?!

 

1. Sunt navetist de profesie :) si cand termin serviciul este intunerin 90% din cazuri

2. Merg si iarna cand se intuneca devreme si e noapte mai tot timpul

3. Nush cum se face dar la majoritatea iesirilor ma intorc noaptea acasa

Tipul vede destul de bine :D da a avut si el v-strom inainte de KTM si lumina era singurul lucru care-i placea la v-strom, sau parca mai era consumul

E posibil sa-l cunosti, Mircea (parca indi - aici pe forum) il cheama pe prietenul asta al meu si este din Constanta ;) el m-a imbolnavit de KTM si o sa-l "urasc" pana in momentul in care o sa-mi cumpar ca mi-a intins cheia, desi ne cunosteam de 5 minute, "na mah sa vezi de ce am renuntat la v-strom" :grinbandit: de atunci tot fac calcule :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Sunt navetist de profesie si cand termin serviciul este intunerin 90% din cazuri

In cazul asta te iei si tu dupa o masina si mergi linistit pana acasa ! Incet, dar in siguranta !

2. Merg si iarna cand se intuneca devreme si e noapte mai tot timpul

Stiu ! Mi se intampla si mie sa ma mai prinda noaptea, insa si stilul de pilotaj devine unul foarte potolit, axat de faptul de a ajunge acasa in siguranta.

3. Nush cum se face dar la majoritatea iesirilor ma intorc noaptea acasa

Inseamna ca iti place asa de mult sa fii cu mobra incat nu mai ai notiunea timpului ! Stai linistit ! ... nu esti singurul ! :laugh:

Tipul vede destul de bine :D da a avut si el v-strom inainte de KTM si lumina era singurul lucru care-i placea la v-strom, sau parca mai era consumul

E posibil sa-l cunosti, Mircea (parca indi - aici pe forum) il cheama pe prietenul asta al meu si este din Constanta ;) el m-a imbolnavit de KTM si o sa-l "urasc" pana in momentul in care o sa-mi cumpar ca mi-a intins cheia, desi ne cunosteam de 5 minute, "na mah sa vezi de ce am renuntat la v-strom" :grinbandit: de atunci tot fac calcule :lol:

Daca te-ai plimbat cu mobra lui Mircea, inseamna ca te-ai plimbat cu mobra mea ! Mircea a cumparat-o de la mine si in doua zile tot la mine se va intoarce ! (ne poti vedea in poza de la avatar ... eu si rinocerul)

 

Inainte de a-mi cumpara KTM950Adv. am avut Honda VFR800. La ce lumini are VFR-ul, LC8-ul este ,,pistol cu apa", insa ... doar atat ! Restul e' dementa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de a-mi cumpara KTM950Adv. am avut Honda VFR800. La ce lumini are VFR-ul, LC8-ul este ,,pistol cu apa", insa ... doar atat ! Restul e' dementa !

 

Sa o re-stapanesti sanatos si sa nu mai plece de la tine decat pentru modelul nou de Adventure R

La grija pentru fiare Mircea este maniac asa ca nu a fost pe maine rele. O sa-si cumpere si el altul sunt sigur ca nu rezista mult :D

Drumuri faine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o re-stapanesti sanatos si sa nu mai plece de la tine decat pentru modelul nou de Adventure R

La grija pentru fiare Mircea este maniac asa ca nu a fost pe maine rele. O sa-si cumpere si el altul sunt sigur ca nu rezista mult :D

Drumuri faine!

 

Multumesc frumos ! ..... si pe tine tot cu un Adv.R sa te bata D-zeu ! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nou Posesor de Adv R 2012....stiti povestea .

 

Primii 3500 de km facuti......cam 90 % on si 10 % off road.

 

Impresii: Motocicleta este facuta pt maniaci...te dai si razi incontinuu in casca....nu-ti vine sa crezi ce poate. Mare parte din timp a fost folosita cu doua persoane..

 

Mi-a luat vreo7-8 zile sa ma dumiresc cu setarile de la amortizoare pt ca erau aiurea si setate pt autostrada. Am reusit pana la urma si acum sunt un vis atat pt autostrada cat si pt. off road (standard si cu 2 persoane putin mai tare pe spate toate trei setarile )

 

Franele de supersport ,trebuie sa ai grija cu frana spate (foarte puternica)

 

Pt mine (inaltime 1,98) protectie insuficienta la vant...dar nu ma plang.....merge

 

Consum pana la 1500 de km nu am reusit sa sar de 6,8 indiferent ce am facut.......dupa ce s-a lasat motorul ( am terminat rodajul) si am schimbat cama de la acceleratie sa scap de socurile care le da harta de injectie combinata cu o acceleratie "ready to race" ...adica snatchy throttle.,....consumul a scazut si la 5,7 ( incredibil )

 

Sa povestim si lucrurile rele.......

 

In primul rand dupa ce am platit 13500 de euro ,motocicleta a venit dar ce sa vezi .....nu avea acte.Nu e nimic mai rau decat sa te uiti la ea in garaj timp de 2 saptamani. Au venit actele am scos numere rosii si dau sa fac primul drum.....Plec spre Cluj....

 

Eram in al noualea cer de bucurie, ajung la destinatie las motorul pe cric si ma intorc peste 30 de minute.....simt ca ametesc,...... pete de ulei pe asfalt ce se scurgeau din scut (nici la dnepra nu am avut asa ceva). Verific uleiul , era la jumate.

 

Plec cu strangere de inima si negru de suparare inapoi spre Sibiu uitandu-ma incontinuu la ulei. Ajung acasa cu uleiul la minim.Pe drum ma prinde seara si observ ca farul meu bate in copaci dupa pasarele si floricele in loc sa stea pe drum .....fain

 

Sun a doua zi la dealer , ma progreameaza la mecanic care face schimbul de ulei la 700 de km si strange capacul de vizitare de la intinzatorul de lant de distributie ,cilindrul din fata,de unde tasnea ulei ( puteai sa-l strangi cu mana)

 

Trec inca 2 saptamani , inca 1000 de km si intr-o buna zi ma prinde o ploaie torentiala..........A doua zi in timp ce-mi faceam plimbarea zambind in casca cu aerul de superioritate fata de ceilalti participanti in trafic.....observ cum tot bordul clipeste ,dispar litere din afisaj, se invarte turometru incontrolabil si haotic dupa care apare "CODE EROR 3.3" timp de vreo 10 minute scris pe afisaj si gata.........E mort ....nimic nimic . Nu tu martori ,nu turometru, nu kilometraj. Sub geamul de la display apar suav cateva picaturi de apa. Simt ca-mi fuge pamantul de pe picioare.

 

Am o honda Xr 600 cu bordul crapat de la un copac care l-am luat in enduro . ....de vreo 2 ani ....o spal cu jetul si sa mor daca a intrat vreo picatura....... Nu stiu ce sa mai cred ......apa din bord o fi tot "ready to race"

 

i-mi face dealerul poze si comanda bord........Trece o saptamana , doua , trei , patru ..... comand si acceleratia cu cama mai lina pt 100 de euro.....si in sfarsit apare.

 

Le monteaza mecanicul....functoneaza .... si iar sunt fericit.........sa vedem pt cat timp

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm! cam multe bube dapoi incet incet le rezolvi pe toate.

acuma dupa ce ai patit tu as zice ca fiecare proaspat posesor sa ia la puricat fiecare surub de pe mobra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica is back !!! :moto:

 

Incurcate sunt caile Domnului ! Anul trecut ma plimbam cu Honda CB450S din '86 si acum ma vad iar calare pe un 950 Adventure ... si ce motor ?! ... este chiar rinocerul meu pe care, in circumstante nefericite, a trebuit sa-l vand acum vre'o trei ani. Ce e' drept ... timpul si-a lasat ampreanta pe el, i sa mai ingrosat putin pielea pe spate, copitele i s-au mai tocit putin, insa cornul este la fel de ,,ascutit" !

Nepornit din noiembrie anul trecut, a trebuit resuscitat putin, insa odata scos in traficul haotic din Bucuresti si-a adusa aminte rasa din care face parte ! In ciuda celor ~ 75000km motorul functioneaza impecabil, iar tot drumul pana acasa nu am facut altceva decat sa urlu in casca un imn victorios, combinat cu zambet de om posedat ... concluzia: ,,...asta'i pohta ce-am pohtit !"

 

Va saluta Petrica ! :cheers:

post-10224-0-74568200-1337408539_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

congrats nea Petrica! imi aduc aminte acu 3 ani cand citeam cum esti nevoit sa te desparti de bidiviu si ma bucur tare mult ca v-ati regasit! bafta si sa nu te mai desparti de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

congrats nea Petrica! imi aduc aminte acu 3 ani cand citeam cum esti nevoit sa te desparti de bidiviu si ma bucur tare mult ca v-ati regasit! bafta si sa nu te mai desparti de el

 

Mult'am de urari ! Asa intentionez, sa ramana la mine ! Ieri l-am adus acasa si de indata ce am timp trebuie sa alcatuiesc o lista de cumparaturi pentru el, apoi sa-l rasfat putin cu niste componente si consumabile noi: un disc de farana spate+placute, un termostat, niste O-ringuri pe ici pe colo ... ma rog, niste nimicuri ce se rezolva in regie proprie !

 

:cheers:

 

....functoneaza .... si iar sunt fericit.........sa vedem pt cat timp

 

... mah, voi inca nu ati inteles ca astea nu's motociclete ? Chestiile astea sint niste suflete de mustangi salbatici reancarnate, care trebuiesc imblanzite ! Ce este asa de greu de inteles ?

... stiu ! Mai da cu picoarele din spate, mai musca, dar in momentul cand se va resemna ca cineva a pus saua pe el ii va devenii tovaras de drum, intr-o aventura pe cinste ! :burnout:

 

Lasand la o parte gluma, iti sugerez sa-ti tii rabdarea, iar dupa ce vei rezolva problemele ...... vor aparea altele ! Intre timp iti va placea asa de mult aceasta motocicleta, incat nici nu vei mai baga in seama aceste nimicuri !

Sa te bucuri e de ea si ... deschide'i gazul ca asta ii place cel mai mult !

 

petrica :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bv domne. un om care isi indeplineste visele. felicitari pt regasire, mai rar asa intamplare. Ma bucur pt tine si sa aveti parte de milioane de km fericiti impreuna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bv domne. un om care isi indeplineste visele. felicitari pt regasire, mai rar asa intamplare. Ma bucur pt tine si sa aveti parte de milioane de km fericiti impreuna!

 

Multumesc frumos, insa trebuie sa amintesc aici si de un om de mare caracter, care si-a adus aminte de mine si mi-a facilitat reascumpararea acestei motociclete ! Fara toate astea nu se putea ! Este vorba de Mircea (@indi, aici pe forum)

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica is back !!! :moto:

 

Incurcate sunt caile Domnului ! Anul trecut ma plimbam cu Honda CB450S din '86 si acum ma vad iar calare pe un 950 Adventure ... si ce motor ?! ... este chiar rinocerul meu pe care, in circumstante nefericite, a trebuit sa-l vand acum vre'o trei ani. Ce e' drept ... timpul si-a lasat ampreanta pe el, i sa mai ingrosat putin pielea pe spate, copitele i s-au mai tocit putin, insa cornul este la fel de ,,ascutit" !

Nepornit din noiembrie anul trecut, a trebuit resuscitat putin, insa odata scos in traficul haotic din Bucuresti si-a adusa aminte rasa din care face parte ! In ciuda celor ~ 75000km motorul functioneaza impecabil, iar tot drumul pana acasa nu am facut altceva decat sa urlu in casca un imn victorios, combinat cu zambet de om posedat ... concluzia: ,,...asta'i pohta ce-am pohtit !"

 

Va saluta Petrica ! :cheers:

 

In sfarsit, asteptarea a luat sfarsit. :bounce: Multi km impreuna! Astept poza la 100.000 de km :cheers:

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, asteptarea a luat sfarsit. :bounce: Multi km impreuna! Astept poza la 100.000 de km :cheers:

 

Ride Safe!

 

... si eu astept acea poza ! Este ceva de mers pana acolo ! :laugh:

 

Mult'am de urare ! :cheers:

post-10224-0-94884800-1337665644_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica is back !!! :moto:

 

Incurcate sunt caile Domnului ! Anul trecut ma plimbam cu Honda CB450S din '86 si acum ma vad iar calare pe un 950 Adventure ... si ce motor ?! ... este chiar rinocerul meu pe care, in circumstante nefericite, a trebuit sa-l vand acum vre'o trei ani. Ce e' drept ... timpul si-a lasat ampreanta pe el, i sa mai ingrosat putin pielea pe spate, copitele i s-au mai tocit putin, insa cornul este la fel de ,,ascutit" !

Nepornit din noiembrie anul trecut, a trebuit resuscitat putin, insa odata scos in traficul haotic din Bucuresti si-a adusa aminte rasa din care face parte ! In ciuda celor ~ 75000km motorul functioneaza impecabil, iar tot drumul pana acasa nu am facut altceva decat sa urlu in casca un imn victorios, combinat cu zambet de om posedat ... concluzia: ,,...asta'i pohta ce-am pohtit !"

 

Va saluta Petrica ! :cheers:

Frumos copchilu :) Sa fie intr-un ceas bun :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos copchilu :)

... multumesc ! Seamana cu ma'sa ... mai asteptam unul in mai putin de 2 luni ... tot baiat !

Sa fie intr-un ceas bun :friends:

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica is back !!! :moto:

 

Incurcate sunt caile Domnului ! Anul trecut ma plimbam cu Honda CB450S din '86 si acum ma vad iar calare pe un 950 Adventure ... si ce motor ?! ... este chiar rinocerul meu pe care, in circumstante nefericite, a trebuit sa-l vand acum vre'o trei ani. Ce e' drept ... timpul si-a lasat ampreanta pe el, i sa mai ingrosat putin pielea pe spate, copitele i s-au mai tocit putin, insa cornul este la fel de ,,ascutit" !

Nepornit din noiembrie anul trecut, a trebuit resuscitat putin, insa odata scos in traficul haotic din Bucuresti si-a adusa aminte rasa din care face parte ! In ciuda celor ~ 75000km motorul functioneaza impecabil, iar tot drumul pana acasa nu am facut altceva decat sa urlu in casca un imn victorios, combinat cu zambet de om posedat ... concluzia: ,,...asta'i pohta ce-am pohtit !"

 

Va saluta Petrica ! :cheers:

 

Mai sa fie !

Asta DA veste buna !

Ca si mie-mi venea sa plang acu' vreo 3 ani !

 

Sa-l RE_STAPANESTI Sanatos !

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...