bandy202 Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Pai despre ale tale e vorba Scorpion Trail ? ceva impresii ? eu am avut doar pt strada conti atack 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Si pe 990 si pe 690 am avut numai pe cele standard din fabrica sau tkc. Cele standard mi se pare ca tin destul de bine pe asfalt. Daca nu esti prea "hooligan" te tin spre 15000 Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian41 Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 si cu ce gume vin standard? ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 (editat) si cu ce gume vin standard? ms! MT90/Scorpion... umbla vorba ca in unele locuri s-ar putea si tkc sau karoo - dar cred ca e vorba de dealeri super de treaba in cazurile alea. Editat Noiembrie 28, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Heidenau K60 Scout ... peste 20000km (spatele) Nu stiu daca tine chiar atata, al meu dupa tura din Pamir si nu prea mult mers dupa, arata destul de rau. OK, mai are destule 'urme', dar are bucati rupte si impunsaturi destul de mari. In schimb pot sa confirm ca e cel mai tare cauciuc pe care l-am avut pana acuma. A fost un lung travaliu cand am incercat sa-l asezam pe janta cu camera CHC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Era vorba despre cat tine pe asfalt. Ma indoiesc ca in Pamir asfaltul a fost chiar asa de neiertator...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 (editat) OK, daca e vorba doar de asfalt, cred si eu ca ar duce lejer peste 20000. Chiar si cu pasagera si bagaje. (Acum am observat ca am citit printre randuri si am presupus ca era vorba de 'utilizare normala' pt. KTM ) » Post actualizat in 05 Dec 2014 11:42 Vrei sa spui ca Africana e mai slaba decat KTM 9x0 ?!?!?!?!? Eu cred ca e mai grasa. Si mai are si gusa Editat Decembrie 1, 2014 de ADVRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 (editat) intrebarea este: de cate ori a fost "desfacut" motoru' in intervalul asta? ... 100k Editat Decembrie 9, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 (editat) Iti vorbesc din experienta proprie, ..... nu din ce-am citit ! Asa arata dupa vre-o 23000km ... inca am cauciucul in garaj ! ..... si nu am mers numai pe asfalt, altfel imi cumparam altfel de cauciucuri ! Spatele l-am inlocuit cu un Pirelli Scorpion pentru ca se patratzise prea mult si ajunsese sa semene cu o anvelopa de masina, insa fata si acum este pe motor ! Ce sa zic...ai un dulap tare fain in curte Editat Decembrie 10, 2014 de ADVRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Salut, As vrea sa schimb arcul de la telescop, KTM 950 Adv 2004, oare ma puteti indruma de unde as putea cumpara? momentan am 140Nm/255 si este prea tare pentru mine, SAG-ul este de 58 mm fara preload. Mersi, Alecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Cred ca ar trebui sa-ti schimbi poza de la avatar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Sa pun una cu arcul mult dorit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Alecu, pe fata cat ai SAG cu tot preload-ul(full in) pe fata? Intreb ca sunt in aceeasi situatie ca tine. Fara preload spate-59 si pe fata 69 cu tot preload-ul pus. Eu ma gandeam sa pun arcuri mai tari pe fata si asa o sa se transfere greutatea pe spate si nu cred ca mai trebuie sa schimbi si spatele. Multi au schimbat doar arcurile din furca pe afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Salut, Eu si pe fata am static sag 27 mm si "racing" sag 52 mm, preload maxim, dar totusi fata mi se pare moale si ajunge in capat. Spatele ma arunca foarte tare. Pe asfalt cred ca ar fi ok, dar cine mai merge pe asfalt in vremuri din astea. Din ceea ce zici tu, ma gandesc ca arcuri mai tari pe fata ar trebui sa fie echivalent cu acceleratie pe bucatile denivelate, adica asa poti sa mai scoti din greutate din fata si sa mai incarci spatele. In cazul meu nu are efect, eventual incearca si asa pentru o concluzie mai clara legat de cat de mult se transfer din fata in spate in cazul in care schimbi doar fata. In plus SAG-ul oricum se face independent. Ma gandesc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 In plus SAG-ul oricum se face independent. Ma gandesc eu. ...dovada ca nu poti "incarca/descarca" spatele din reglajul/taria arcurilor fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 ...dovada ca nu poti "incarca/descarca" spatele din reglajul/taria arcurilor fata. asa ceva e o prostie,distrugi 'geometria" si echilibrul..mai degraba uita-te la setarile fine si eventual un schimb de ulei in furca..pe urma se poate schimba arcul cu unul progresiv.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Cred ca nu s-a inteles ce am zis. La mine arcurile stock sunt prea moi in furca. 70 mm RACE SAG cu full in la preload-->singur pe motor. Fac bottoming lejer si singur pe motor. Furca a fost servisata anul trecut. Cu pasagera e si mai rau pe off(forestiere). Si am 78 de kg--full echipat-85kg?. Preload-ul spate e la full out--> RACE SAG e de 57-59mm(parca). Daca schimb arcurile pe fata sa am un sag de 50-60mm--> sa zicem un 30% din cursa( ca sa pot sa il reglez si cand am pasager si cand sunt singur) cu siguranta o sa se modifice si RACE SAG de pe spate. O sa creasca. Pentru mine e OK spatele atat singur, cat si cu pasager---> pot sa il reglez . Am incercat sa modific doar preload-ul de la furca si se modifica si SAG-ul de pe spate. Nu mult, dar se modifica. Oricum nu asta e ideea. Nu e scopul meu sa modific SAG de pe spate prin schimbarea arcurilor din furca, ci sa nu mai fac bottoming. Ca o sa existe si o influenta(mai mica sau mai mare) in SAG-ul de pe spate, nu e problema ca se poate corecta. Pe mine ma intereseaza ce arcuri sa pun pe fata ca sa nu mai fac bottoming in offroad. Toate lumea de pe advrider se plange ca furca e prea moale si spatele e prea tare. Multi au schimbat doar arcurile din furca--> au trecut de la 4.8N/mm la 5.6N/mm sau chiar la 5.9N/mm( cat are superenduro--> doar ca are arcul mai scurt ca ADV). Au lasat spatele stock. Pana la urma si-a schimbat cineva arcurile din furca? Cu ce? A facut si fork re-valve cand a schimbat arcurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Salut, Caut/rog un coleg posesor de 990 Adv din zona Clujului, care sa ma lase sa incalec motocicleta sa vad cum mi s-ar potrivi. Prin incalecat nu ma refer la dat ture cu motorul. Sunt in cautare de motor si 990-ul este pe lista. Problema este ca nu am unde sa il incalec(de drive test nici nu se pune problema) si nu as face un drum de Germania si sa ajung la concluzia ca nu suntem compatibili. Multumesc, Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Salut Patrica, Multumesc pentru informatii. Momentan ktmtwins comercializeaza doar 130/255 si la greutatea mea as avea nevoie de 120 sau 110 cu preload. Am mai discutat cu Hyperpro si Racetech dar se pare ca nu este chiar asa simplu. Am sa mai caut. Dar tu ai masurat SAG-ul adica ai reglat preloadul dupa schimbare arcului? Oricum multumesc pentru informatii. Eventual in cazul in care vei vrea sa vinzi arcul te rog sa ma anunti. @fadrianradu In cazul in care este ok 950-ul pentru verificarea compatibilitatii poti sa treci pe la noi, in spate la West City Hotel O zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Mersi Alecu. O sa va fac o vizita zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bordu Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 (editat) VAND inaltatoare ghidon pret 100 ron tel 0767056500 Editat Februarie 3, 2015 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Care e curajosul?Mi-a adus aminte ce frumos se ridica 990 din gaz. Cu pasagera chiar e cam periculos. M-am trezit involuntar pe o roata la depasiri scurte, iesiri din curbe/giratoare mai rau ca orice alta motoreta anterioara. Cel mai frumos a fost pe cheile bicazului unde e o mega denivelare(s-a surpat drumul si doar au pus asfalt peste-cine a fost acolo sigur o stie).Vad eu ca e limitare de 10 km/h, dar i-am dat tot inainte si la iesire din denivelare m-am trezit foarte frumos pe o roata. Motorul asta iti da un sentiment de invincibilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Intrebare de baraj...voi ce ati alege 950 sau 990 pentru ture lungi sa zicem 70% off road?...eu pun intrebarea cat se poate de serios...am citit pe aici parareri,bube specifice etc...dar sunt curios de parerile unor propietari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Dupa mine pentru 70% offroad iti trebuie alta motocicleta. Bine, nu ai specificat ce inseamna offroad la tine si pe unde vrei sa mergi. Trage un ochi si la 690. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 70% "offroad" (adica drum AUTO nemodernizat)... la ce iti trebuiesc 100 cai? cand dai de zone mai nasoale freci ambreajul pt ca relantiul este la 2500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.