petrica Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Multumesc pt raspuns...ma gandesc sa ma agat de un 950 ..acum cat mai am putere sa-l stapanesc..dar mai astept sa vad daca se concretizeaza ceva cu noua africana !!! Ps.problemele enumerate de tine eu nu le co sider a fi probleme reale!! Pana va iesi noua Africa Twin, pana va fi testata ... nu de fabrica sau de ,,pilotii de reviste", ... ci de consumatori de rand ... va mai trece multa, multa, multa apa pe Dunare ... iar tu vei fi ceva mai batran ! ... asa ca ia-ti un 950Adv. ca e' deja testat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) salut , am o intrebare pt cei care au mai avut montate genti laterale si top case : Pt suportii pe care ii detin va puteti sa seama ce genti pot fi montate ? Merg cele de la Hepco Becker Gobi ? sau se pot pune si altele ? am atasat poze . Editat Martie 2, 2014 de bandy202 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 salut , am o intrebare pt cei care au mai avut montate genti laterale si top case : Pt suportii pe care ii detin va puteti sa seama ce genti pot fi montate ? Merg cele de la Hepco Becker Gobi ? sau se pot pune si altele ? am atasat poze . Salutare, Dupa cum vad, tu ai suportii pentru Gobi. La fel am avut si eu. Din cat am cautat eu, nu poti monta pe sistemul asta decat acest model. Mai exista totusi o singura varianta, sa iei geamantane de oricefel si sa folosesti sistemele de prinde de la Havy Duties. Asa am facut si eu. Dar a fost nevoie sa tai acele prinderi metalice de pe cadru. Alte variante nu ai. Givi nu merg de nici o culoare. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Erata la postul lui Extremussski. Cand spune ca "trebuie sa tai acele prinderi metalice de pe cadru" se refera la sa le zicem ranforsarile din interiorul dreptunghilui cu colturi rotunjite care formeaza suportul pe care se ataseaza gentile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Sau cumperi side case cu tot cu placi si prinzi placa de suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 ok , mercik deci am sa incerc sa gasesc niste Gobi , daca nu oi gasi ...aplic celelate solutii .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Salutari , am intrat si eu aici in sfarsit Dupa ce am schimbat vro 4 trenuri in 12 ore (din Nitra Slovakia unde momentan lucrez) am ajuns in Germania si am venit calare cam vro 600 km pe ploaie cu un KTM 990 Adventure. planu' era sa fac poze cand opream dar intorcandu-ma majoritatea pe autostrada, cred ca nu e nimeni curios cum arata benzinariile Singurul popas notabil : Louis Salzburg . binenteles am o mie de intrebari pt posesorii mai vechi .... Welcome to the club !!! Multi km frumosi impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) ok , mercik deci am sa incerc sa gasesc niste Gobi , daca nu oi gasi ...aplic celelate solutii .... daca mergi pe hepco, nu trebuie neaparat gobi. eu stiu ca rackurile de la hepco sunt compatibile cu toate case-urile lor, citez: "For all Hepco & Becker side cases.". dupa parerea mea ai variante mai bune decat gobi - grele, rezervorul din peretii e cam inutil in realitate, spatiu mic in ele desi la exterior sunt voluminoase. de la hepco as recomada xplorer, inainte de alu, alu exclusive si gobi… vezi ca mai poti sa pui si de la alti cu chituri de prindere. Editat Martie 2, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 daca mergi pe hepco, nu trebuie neaparat gobi. eu stiu ca rackurile de la hepco sunt compatibile cu toate case-urile lor, citez: "For all Hepco & Becker side cases.". dupa parerea mea ai variante mai bune decat gobi - grele, rezervorul din peretii e cam inutil in realitate, spatiu mic in ele desi la exterior sunt voluminoase. de la hepco as recomada xplorer, inainte de alu, alu exclusive si gobi… vezi ca mai poti sa pui si de la alti cu chituri de prindere. mda frumoase Xplorer ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) Folosesc Gobi si le apreiez mult. Spatiul inutil are aproximativ 3,5 l fiecare si imi ajung cateva zile: - deschid robinetul si ma spal pe maini, - vreau sa clatesc o cana, cutit... deschid robinetul. Acum cateva saptamani ma duc la Bike on Ice si ma stric la stomac pe carari de munte, nu aveam gentile cu mine (zic - ptr 3 zile imi iau gentile ? Nuuuu ! cateva zdrente incap in rollbag) , dau de un rau, si cand ma spal imi ingheata posteriorul ... sa bag picioarele daca n-am facut trimitere la toti zeii ... Cand nu aveam Gobi nu le apreciam, dupa ce le-am folosit le gasesc foarte utile si cand nu le am cu mine le simt lipsa. Editat Martie 3, 2014 de petrica ... hai sa nu fim tarani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) Folosesc Gobi si le apreiez mult. Spatiul inutil are aproximativ 3,5 l fiecare si imi ajung cateva zile Cand nu aveam Gobi nu le apreciam, dupa ce le-am folosit le gasesc foarte utile si cand nu le am cu mine le simt lipsa. Poate spun vreo prostie ...(inca nu stiu cum e cu spatiul ala de 3,5 l la Gobi) ,,,se poate pune si benzina in acel spatiu ?...la 2 side si un top case ar cam 10 l ..... Editat Martie 3, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 pentru benzina cred ca cel mai bine este sa iei ceva dedicat. Canistra sau Rotopax (scumpe dar de calitate buna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 pentru benzina cred ca cel mai bine este sa iei ceva dedicat. Canistra sau Rotopax (scumpe dar de calitate buna) desi nu suntem de acord ref. gobi, aici se pare ca da. nici eu nu recomand folosirea spatiului dintre pereti ca rezervor suplimentar… cred ca scrie si in manualul de la gobi chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 discutiile contradictorii imi plac. ma ajuta sa cunosc interlocutorul si dezvolta ideea. de curiozitate - ai folosit Gobi si nu ti-au fost bune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 ok deci , spatiul dintre pereti apa sau rachiu ...tot e bun , ma gandesc sa iau (daca tot se potrivesc cu suportii mei ) ...am vazut pe Lois pentru benzina cred ca cel mai bine este sa iei ceva dedicat. Canistra sau Rotopax (scumpe dar de calitate buna) 'intzeles. (ma gandeam ca mai impusc un epure ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) discutiile contradictorii imi plac. ma ajuta sa cunosc interlocutorul si dezvolta ideea. de curiozitate - ai folosit Gobi si nu ti-au fost bune ? le-am pipait si comparat indeajuns de mult comparat direct cu xplorer. de asemenea, am prieteni foarte buni care au ( avut ) gobi si variante. nici eu nici ei nu am / au (mai) cumpara gobi vreodata comparat cu alternative in diverse scenarii. parerea mea. nu as mai sta sa mai argumentez ca vad ca oricum e greu, h&b au schimbat site-ul si nu mai gasesc usor nici macar specificatiile lor… in plus e si chestia subiectiva… pentru mine, comparat direct la fatza locului nu merita. inteleg punctul tau de vedere referitor la cum folosesti spatiul dintre peretii dublii… dar pentru mine e irelevant. decat sa car apa de la et2 pana in spatele blocului si inapoi degeaba, prefer sa cumpar o sticla de 2L care s-o arunc in cutii sau mai multe de 0.5 cand bag benzina… nu mai zic ca daca am cutii la mine traseul e cam garantat sa contina benzinarii pentru "urgente"… si pentru facut de cap, chiar n-as cara nici un fel de cutii. parerea mea, din nou. Editat Martie 2, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 super vreme si in Slovakia , ....vizitat nuj ce rezervatie naturala pe aici prin Nitra , saptamana viitoare sper sa ajung in Austria la Turatech( http://shop.touratech.at/einbauschloss-fur-staufach-ktm-lc8-adventure-950-990.html si alte maruntisuri ) si Lois ( pt gobi sau xplorer ) ...atunci o fi mai interesant ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Sunt interesat de un 950/990 si nu am gasit nimica la vanzare. Nici macar istoria nu e prea bogata cu asemenea motociclete. Cine are de gand sa vanda, sa imi dea un PM. Ma intereseaza ceva pana in max 40000-50000 km, dar depinde mult cum e intretinuta motoreta. Pret undeva intre 4000-5000 sau mai mult daca apar si niste accesorii. Nu mult peste. Va rog, pe PM ca sa vad repede mesajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) Ceva mai aproape decat Germania, Italia, Olanda, etc si preturi destul de ok: * http://www.hasznaltauto.hu/kereso/motor * http://www.motoinzerce.cz/ Editat Martie 3, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Ce am probat sambata asta (desi, din pacate, cam departe de tara): http://www.autoscout24.nl/Moto/Details.aspx?id=239207007&cd=635274679590000000&asrc=st - pret final 5500 cu toate accesoriile si... http://fr.autoscout24.be/Moto/Details.aspx?id=242856055&asrc=st - pret final 6950 cu toate accesoriile. Si acu inca o intrebare...primul (950) chiar mi-a placut cum mergea si pozitia (e acel 950 'putin' mai inalt) si accesoriile. Motorul suna bine, nu scotea fum, etc. O singura dilema am, si in caz ca e doar paranoia mea cred ca il si iau, daca pe la relanti-spre 2000rpm dau gaz in sarcina (in a doua sau a treia), parca ezita putin sa accelereze, si motorul 'troncane' un pic. Acuma si SV-ul pe care il am tot asa facea, dar ma intreb daca e normal si la 950 sa fie tot asa. Mentiune: Kitul de lant e standard. Orice raspuns-informatie-indicatie e binevenit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) Ce am probat sambata asta (desi, din pacate, cam departe de tara): http://www.autoscout24.nl/Moto/Details.aspx?id=239207007&cd=635274679590000000&asrc=st - pret final 5500 cu toate accesoriile si... http://fr.autoscout24.be/Moto/Details.aspx?id=242856055&asrc=st - pret final 6950 cu toate accesoriile. Si acu inca o intrebare...primul (950) chiar mi-a placut cum mergea si pozitia (e acel 950 'putin' mai inalt) si accesoriile. Motorul suna bine, nu scotea fum, etc. O singura dilema am, si in caz ca e doar paranoia mea cred ca il si iau, daca pe la relanti-spre 2000rpm dau gaz in sarcina (in a doua sau a treia), parca ezita putin sa accelereze, si motorul 'troncane' un pic. Acuma si SV-ul pe care il am tot asa facea, dar ma intreb daca e normal si la 950 sa fie tot asa. Mentiune: Kitul de lant e standard. Orice raspuns-informatie-indicatie e binevenit! Nu are cum sa faca asa in trapta 2 sau 3. La mine se scutura putin in treapta a 4-a cand plec de pe la 2000rot/min, dar in a 3-a nici vorba ... de a 2-a ce sa mai zic. ... mai plec si de pe loc cu a 2-a. Eu merg cu 17/42 ... ma refer la transmisia finala. Editat Martie 3, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Nu are cum sa faca asa in trapta 2 sau 3. La mine se scutura putin in treapta a 4-a cand plec de pe la 2000rot/min, dar in a 3-a nici vorba ... de a 2-a ce sa mai zic. ... mai plec si de pe loc cu a 2-a. Eu merg cu 17/42 ... ma refer la transmisia finala. Deci zici ca n-ar fi chiar in toate mintile motorul...ok, mai caut :-| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Deci zici ca n-ar fi chiar in toate mintile motorul...ok, mai caut :-| Nu spun ca motorul ala nu functioneaza bine, ... am spus ce face al meu ! Cert este ca LC8-ul pe carburatie nu are niciun fel de lag pe toata plaja de turatie. Poate ca ii trebuie o revizie la carburatoare ?! ... cand si cand mai trebuie facuta si cate una d'asta ! ... sa stiti ca nu doare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Ce am probat sambata asta (desi, din pacate, cam departe de tara): http://www.autoscout24.nl/Moto/Details.aspx?id=239207007&cd=635274679590000000&asrc=st - pret final 5500 cu toate accesoriile si... http://fr.autoscout24.be/Moto/Details.aspx?id=242856055&asrc=st - pret final 6950 cu toate accesoriile. Si acu inca o intrebare...primul (950) chiar mi-a placut cum mergea si pozitia (e acel 950 'putin' mai inalt) si accesoriile. Motorul suna bine, nu scotea fum, etc. O singura dilema am, si in caz ca e doar paranoia mea cred ca il si iau, daca pe la relanti-spre 2000rpm dau gaz in sarcina (in a doua sau a treia), parca ezita putin sa accelereze, si motorul 'troncane' un pic. Acuma si SV-ul pe care il am tot asa facea, dar ma intreb daca e normal si la 950 sa fie tot asa. Mentiune: Kitul de lant e standard. Orice raspuns-informatie-indicatie e binevenit! Pe langa carburatoare infundate, sa te asiguri ca in momentul testului mobra e cat de cat calda, astea pe carburatie mai dau in nas daca sunt reci. Si vezi si cum arata pinionul de atac, poate are dinti lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Sunt interesat de un 950/990 si nu am gasit nimica la vanzare. Nici macar istoria nu e prea bogata cu asemenea motociclete. Cine are de gand sa vanda, sa imi dea un PM. Ma intereseaza ceva pana in max 40000-50000 km, dar depinde mult cum e intretinuta motoreta. Pret undeva intre 4000-5000 sau mai mult daca apar si niste accesorii. Nu mult peste. Va rog, pe PM ca sa vad repede mesajul. userul "gscristi" ar avea ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.