Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Verificare supape. Inlocuire pastile admisie. Urmeaza uleiul si sa verific de ce dispare antigel.

Legat de antigel, poate te ajuta; cand imi disparea antigelul la alt motor ce l-am avut, imi crestea uleiul si se murdarise (desi era ulei proaspat schimbat). Dupa ce am cercetat, am gasit ca era dus kitul de la pompa de apa (modelul era bmw650cs); la pompa de apa avea o gaurica prin care "semnaliza" motocicleta ca e dus kitul respectiv (tot timpul era umed cu lichid de racire). Poate te ajuta informatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo am sa ajung. Cand schimb uleiul, am sa inspectez filtrul de ulei ca sa il vad daca e diferita uzura, adica e doar de la ulei sau si antigel. Pe net asta zic posesorii, asa ca probabil ajung la pompa de apa si la un simering sau ax obosit. Multumesc de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine kitul a constat in ax cu elicea aferenta si 2 simeringuri; poade difera la KTM. Cat despre ulei, la mine era un maroniu mai degraba decat culoarea "neagra" de ulei uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dragging clutch asta la care va referiti voi, is curios daca nu cumva pe masura ce se uzeaza ambreiajul, sa iti creasca nivelul in vasul de pe ghidon, si de aia sa simtiti ca agata desi e tras...

Ati verificat nivelul sa nu fie prea mult, inainte sa faci orice altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificat domle', nu ma mai tot certa.

» Post actualizat in 07 Apr 2017 05:29

Alta intrebare: unghiul de bracare. Am cele 2 suruburi de pe jugul inferior care nu permit virarea prea mare. Dacă le elimin, lovesc cu telescopul în cadrul. Problema e că virează prea puțin. La voi cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Nu poti sa scoti suruburile de tot ca o sa iti strambi jambele in cadru si mai strici si cablurile. Poti sa mai le strangi, dar vezi ca finalul cursei stanga-dreapta trebuie sa se intample tot in suruburi. Eu am umbla la ele.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am facut. Si am rezolvat si cu nedecuplatul ambreiajului la tragerea manetei. Era uleiul prea gros. Mai am ceva probleme cu relantinul, dar mai caut. Urmeaza sa ii fac amestecul mai sarac, sincronizari si alte magii. In rest, e o mica bestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Salut, poate imi da cineva un sfat!

De vreo 2 luni am luat un ktm 950, facut revizie....supape, antigel, ulei, frane etc.Motorul mergea bine, fara probleme.

Cum a sosit caldura, am iesit offroad....si hoppa...observ ca da afara apa, si dupa ce opresc motorul, se aude, ca fierbe apa in bloc, in conditiile in care ventilatorul porneste des, si indicatorul de temperatura mai are 2 linii neaprinse.

Desfac motorul, scot termostatul, aparent deschide bine, desi nu pot testa in conditii de laborator. Fara termostat am testat , doar acasa pe stender,(mi-a fost frica, ca pe drum va fi supraracit, fara termostat) nu am mai auzit fierberea. Ok....ALT TERMOSTAT, probabil e obosit.

Cand vreau sa fac comanda la termostat, i-mi spune un prieten, ca nui termostatul, ci trebuie aerisit sisemul....ridicat fata motorului la aprox 45 de grade!?!?!?

Am cautat pe net, dar faza asta cu 45 de grade n-am gasit nicaieri.

Pareri? Ma gandesc a mai schimbat cineva antigel la motor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrie in manual ca trebuie ridicata roata fata pentru aerisire corecta. Ciudat, dar na..

Foloseste niste trepte, doi amici.. Sau ce idei mai ai :)

Si lnkul din postul precedent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si daca o dai pe o roata dupa schimbul de antigel 100-200m. :crack:

 

Am bagat 4 zile in Grecia, vreo 2000 si ceva de km. Am mers mult si pe autostrada, adica am facut ~900 km in 9-10 ore cu tot cu alimentari/mancat. Pe autostrada tot timpul peste 140-150km/h cu pasagera si topcase.

Am avut consumul mediu de 5.6-5.7 l/100km.

 

Decent, ce sa zic. :rusinica: :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...