Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Filtrul se monteaza uscat sau se unge cu ulei dedicat? Mai are o carcasa esteriora, ca-l vad destul de expus?

Salutare.

Asa vine el montat. Am eliminat carcasa exterioara. Initial aveam filtru sport BMS, montat in carcasa originala(am atasat si poza cu ea). Ideea e ca pe cat de mare este aceasta, dupa cum se vede si din poze, admisia se face doar prin acel mic orificiu. Da, era mai bine protejat la intemperii decat filtrul actual, dar parerea mea este ca restrictioneaza foarte mult debitul de aer.

Filtrul asta se unge cu un ulei special, similar cu cel folosit la toate motocicletele de enduro, care are si proprietati de retinere a particulelor de praf cat si de respingerea picaturilor de apa. Dupa cum sti, cand mergi la endureala, nu-ti faci de loc probleme cu trecerea prin apa(decat daca te afunzi complet cu motorul in baltoaca :)).

Bafata.

post-13378-0-75476900-1384439676_thumb.jpg

post-13378-0-44045400-1384439683_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EHEHEE!!!

 

A venit noul filtru de aer !! :rock:

 

Azi stau sa-l montez si va anunt ce si cum :pics: .

 

Am primit de la vanzator si o harta pentru ECU, facuta special pentru tipul acesta de filtru si restul de modificari de pe motorul meu care sper sa se potriveasca.

 

Bafta si revin.

 

Si am revenit cu detalii.

Am stat aseara 3 ore sa montez noul filtru. Nu e complicat de loc.

Dupa ce am montat filtrul si am pornit mobra, mi-a aparut eroare pe bord, adica ledul pentru FI a inceupt sa clipeasca. Avand senzorii de oxigen anulati, m-am gandit ca de acolo apar probleme. Am scos diodele ce anulau senzorii de O2, si eroarea a disparut.

Am dat o tura cu mobra si parca era alta motocicleta. Trage de rupe, indiferent de turatia motorului. Singurul inconvenient, minor de altfel, ar fi ca este mai zgomotoasa in partea din fata unde chiar se aude cum trage aerul prin admisie si "rage" ca un taur.

Urmeaza acum sa merg sa-i pun o harta noua, sper ca saptamana viitoare sa-si faca timp baietii de la DEMENTOR(ca de, iar s-au mutat).

Oricum per total eu cred ca a meritat investitia, iar cresterea de putere s-a simtit imediat. Chiar as fi curios cu cat, dar nu stiu pe nimeni cu un stand DynoJet unde sa verific.

Un alt plus al acestei modificari este ca acum ajung in 5 minute la filtru,carburatoare, bujii in caz de ceva probleme.

Ne mai auzim cu vesti noi.

 

Si acum poze de la montaj:

Sunt curios la vara cum iti va functiona motorul !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Am mai primit din america o placa de prindere pentru filtru de aer. Daca este cineva interesat de acceiasi modificare pentru motocicleta, ai pot da placa mea. Doar trebuie sa-si cumpere filtrul de aer. Am vazut ca au distribuitor in Romania, link: http://www.itgairfilters.com/distributors2.asp?section=distributors&ID=56, de unde poate sa-si ia doar filtrul.

Modelul i-l dau eu. Am vauzt pe site ca este cam 82 Lire Sterline. Dar cred ca merita toti banii.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) . Rezerva de putere folosita

 

Salutare.

Asa vine el montat. Am eliminat carcasa exterioara. Initial aveam filtru sport BMS, montat in carcasa originala(am atasat si poza cu ea). Ideea e ca pe cat de mare este aceasta, dupa cum se vede si din poze, admisia se face doar prin acel mic orificiu. Da, era mai bine protejat la intemperii decat filtrul actual, dar parerea mea este ca restrictioneaza foarte mult debitul de aer.

Filtrul asta se unge cu un ulei special, similar cu cel folosit la toate motocicletele de enduro, care are si proprietati de retinere a particulelor de praf cat si de respingerea picaturilor de apa. Dupa cum sti, cand mergi la endureala, nu-ti faci de loc probleme cu trecerea prin apa(decat daca te afunzi complet cu motorul in baltoaca :)).

Bafata.

asemanator cu DNA stage 3. Inclusiv modificarea prizei de aer mareste 30% debitul... turbioane, chestii, harta dedicata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ma uitam pe ceva site de LC8, priviti ce am gasit intamplator.

 

Nu am vut sa postez in sectiunea GS ca sa nu fie troll, (multi nu au simtul umorului).Imi place in special commentul de la userul KTM :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=IWByE3RHrVg&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ma uitam pe ceva site de LC8, priviti ce am gasit intamplator.

 

Nu am vut sa postez in sectiunea GS ca sa nu fie troll, (multi nu au simtul umorului).Imi place in special commentul de la userul KTM :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=IWByE3RHrVg&feature=youtu.be

 

Ce "praf" e ! :laugh:

 

Poate s-a gandit ca e cu autocarul si a zis sa "ia larg" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-a furat peisajul.Virajele sunt nasoale si daca nu esti cu ochii-n paispe o inbulinezi.

 

Domnu' Harea....hai sa fim seriosi.

 

E viraj in urcare, nu e chiar asa nasol (desi e strans), dar a intrat prost pe trasa si mai ales a tintit privirea unde nu trebuia.

 

Exact ! A intrat "ca lumanarea" in viraj ce sa o mai "dam pe dupa visin".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce le spune lumea Big Dirtbikes?

 

Action de la minutul 2:

 

http://www.youtube.com/watch?v=xqWGiJO049I&feature=youtu.be

adevarul este ca din clasa big dual sport asta este cel mai cel in off, imbina cel mai bine dpmdv calitatile off cu on mai, bine ca oricare altul

 

dupa care vine Varadero!!! normal !!! :crack:

baaa tu ala cu ww da-te baaa !!! nu vezi ca urca un BMW ??? baaa da-te nu auzi ? :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta "stie" foarte multe si pe asfalt, nu numai in teren.

 

Pe vremea cand lucram la dealerul KTM din Brasov....cred ca in 2009, am avut ocazia sa particip la un drive-test organizat de KTM pe Amkart.

 

Ca reprezentant de dealer, am putut testa 990 Adventure ceva mai mult de 1 ora, cu cateva pauze si am ramas foarte placut impresionat de motocicleta.

Chiar a fost o vreme in care imi doream un 950 sau 990. E drept, Amkart nu e prea mare, insa...cat de cat iti faci o idee.

 

Da, nu sariti cu gura, incaltarile nu erau adecvate, cizmele moto erau uitate acasa :)

post-8488-0-47608700-1386600120_thumb.jpg

post-8488-0-89488300-1386600136_thumb.jpg

post-8488-0-96874300-1386600146_thumb.jpg

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic de back trail...

 

[media][/media]

hmm ... trebuie sa cam ai toate OO-lele la tine sa te bagi pe acolo cu un LC8 !

Foarte tare !

 

... insa unii se mai aleg si cu fiare rupte ! --- >

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EHEHEE!!!

 

A venit noul filtru de aer !! :rock:

...

Urmeaza acum sa merg sa-i pun o harta noua, sper ca saptamana viitoare sa-si faca timp baietii de la DEMENTOR(ca de, iar s-au mutat).

 

Aproape in fiecare zi ma uit pe aici sa vad daca ne povestesti cum functioneaza si cat consuma motoreta cu harta dedicata. Pe advrider lumea da valori intre 35 si 45 mpg... cam larga plaja. Incerc sa-mi dau seama daca imi trebuie asa un filtru... numai pentru ce-i 8 cai in plus asi zice ca nu-i de mine, consumul si modul cum lucreaza in turatii joase m-ar decide sa o cumpar. A mea e model 2007 si singura modificare facuta ca sa nu mai smunceasca in turatii mici e cama de acceleratie dar in primavara ii pun ambreiaj rekluse si evacuare 2 in 1. A ta ce model e si ce evacuare ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproape in fiecare zi ma uit pe aici sa vad daca ne povestesti cum functioneaza si cat consuma motoreta cu harta dedicata. Pe advrider lumea da valori intre 35 si 45 mpg... cam larga plaja. Incerc sa-mi dau seama daca imi trebuie asa un filtru... numai pentru ce-i 8 cai in plus asi zice ca nu-i de mine, consumul si modul cum lucreaza in turatii joase m-ar decide sa o cumpar. A mea e model 2007 si singura modificare facuta ca sa nu mai smunceasca in turatii mici e cama de acceleratie dar in primavara ii pun ambreiaj rekluse si evacuare 2 in 1. A ta ce model e si ce evacuare ai?

Salutare.

Am pers in perioada asta doar prin oras cu motorul, la 0 grade. Din cate am vazut pana acum consumul nu s-a modificat prea mult. Adica pana acum aveam 9.5%-10% consum, acum nu mai scade sub 10%.

Harta dedicata nu a functionat, i-am scris americanului si mai lucreaza la ea. Am pus in schimb harta de Akrapovici, care i-a modificat putin liniaritatea in acceleratie si e mai controlabila.

Despre turatii nu pot sa-ti zic nimic interesant. La mine dupa ce am montat ambreiajul Rekluse au disparut toate acele svacuri la turatii sub intre 1500-4000 RPM. Deci daca vrei doar sa scapi de acele mici probleme e de ajuns sa schimbi doar ambreiajul si gata. Nu filtru nu tobe. Astea doua te ajuta doar la putere si respectiv greutate scazuta pe coada motorului.

Eu am KTM 990 din 2006, deci e identic cu al tau. Evacuarea este facuta la comanda in Serbia, iar modificarea galeriilor din 2 in 1 este facuta de un baiat in Bucuresti.

Daca vrei te astept oricand sa te dai cu al meu sa-ti faci o idee. Este valabil pentru oricine doreste sa faca un drive teset.

Bafta tuturor si sarbatori fericite!

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am pers in perioada asta doar prin oras cu motorul, la 0 grade. Din cate am vazut pana acum consumul nu s-a modificat prea mult. Adica pana acum aveam 9.5%-10% consum, acum nu mai scade sub 10%.

Harta dedicata nu a functionat, i-am scris americanului si mai lucreaza la ea. Am pus in schimb harta de Akrapovici, care i-a modificat putin liniaritatea in acceleratie si e mai controlabila.

Despre turatii nu pot sa-ti zic nimic interesant. La mine dupa ce am montat ambreiajul Rekluse au disparut toate acele svacuri la turatii sub intre 1500-4000 RPM. Deci daca vrei doar sa scapi de acele mici probleme e de ajuns sa schimbi doar ambreiajul si gata. Nu filtru nu tobe. Astea doua te ajuta doar la putere si respectiv greutate scazuta pe coada motorului.

Eu am KTM 990 din 2006, deci e identic cu al tau. Evacuarea este facuta la comanda in Serbia, iar modificarea galeriilor din 2 in 1 este facuta de un baiat in Bucuresti.

Daca vrei te astept oricand sa te dai cu al meu sa-ti faci o idee. Este valabil pentru oricine doreste sa faca un drive teset.

Bafta tuturor si sarbatori fericite!

 

Kitul Rekluse contine si un cilindru receptor "special"?

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul Rekluse contine si un cilindru receptor "special"?

Salutare.

Da kitul incluude si cilindrul receptor ce are reglaj pe el pentru a seta distanta parghiei ce desparte placile.

Daca esti interesat de un cilindru receptor, mi-a ramas mie unul. Eu aveam un OBERON inainte.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...