switch Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Sincer doua pompe de benzina si un receptor de ambreiaj mi se par probleme flagrante cand vine vorba de 150.000km. O motocicleta gadita pt adventure nu ar trebui sa fie pusa in poponeata de astfel de probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Foarte corect ce spui, insa modelul asta de motocicleta este relativ nou. A aparut incepand cu 2003 si bubele astea nu se gasesc la, absolut, toate modelele ! Ce' drept cam asta cade la LC8 Adv, dar nu la fiecare LC8 ! Oricum la noile modele, astea din 2011-2012 am inteles ca s-au cam schimbat furnizorii ... si in alta ordine de idei exista un paletar destul de larg de subansamble aftermarket pentru modelul asta de mobra ! La orice mobra se intampla sa pice cate ceva: o pompa de benzina, se mai rup urechile unui cadru, se mai sparge o cutie de viteze, mai cedeaza un telescop ..... fiecare fier crapa pe limba lui ! Intrebarea este : ... dupa cat timp ? ________________________________________________ Si acum sa fiu obiectiv ... nu mi se pare asa de flagrant ca dupa 150000km sa schimbi un ciclindru receptor la ambreiaj si 2 pompe de benzina ! ... e' loc si de mai rau, pentru o mobra care iese desul de des ,,in decor" ! Nea Petrica, vad ca ai revenit in forta pe topicul asta . sa inteleg ca ni te realaturi iar? hai spune acum tot!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Vin si eu in sprijinul afirmatiilor lui @Hosszu Toll cu fotografia de mai jos ! Este vorba de 95000 mile, adica vre'o 152000km, timp in care proprietarul mobrei a schimbat doar cilindrul receptor la ambreiaj, placutele de ambreiaj, vre'o 2 pompe de benzina si ... consumabile. Mobra asta functioneaza in continuare ! Am tot cautat sa-l gasesc si pe ala cu 260000km, dar imi este imposibil ! Asta schimbase un set de segmenti, mi se pare ... Nu mai am nici linkul, pentru ca am rearat calculatorul de vre'o cateva ori de atunci ... oricum, informatiile vin de pe AdvRider.com, un site pe care gasesti persoane care se plimba cu adevarat ... Australia, Canada, USA ... kilometrii nene, ca noi ,,... hai pana la bulgari sa mancam !" Daca mobra asta atinge kilometrii aia in conditiile in care este "ready to race" jos palaria inca un motiv sa-mi doresc KTM. (cum imi bagati voi mortu'n casa nu puteati sa spuneti ca e proasta si ca nu este fiabila...) O singura chestie imi sta pe cap pentru ca merg mult si noaptea: Se poate face ceva pentru a imbunatati lumina? 950-ul unui prieten chiar si cu xenon pe far si proiectoare hella FF50 avea o lumina extrem de slaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 ... poate avea el probleme cu vederea ?! Lasand gluma la o parte, sunt destule solutii pentru problema asta ! ... acum, cat o sa te plimbi si noaptea ?! 1. Sunt navetist de profesie si cand termin serviciul este intunerin 90% din cazuri 2. Merg si iarna cand se intuneca devreme si e noapte mai tot timpul 3. Nush cum se face dar la majoritatea iesirilor ma intorc noaptea acasa Tipul vede destul de bine da a avut si el v-strom inainte de KTM si lumina era singurul lucru care-i placea la v-strom, sau parca mai era consumul E posibil sa-l cunosti, Mircea (parca indi - aici pe forum) il cheama pe prietenul asta al meu si este din Constanta el m-a imbolnavit de KTM si o sa-l "urasc" pana in momentul in care o sa-mi cumpar ca mi-a intins cheia, desi ne cunosteam de 5 minute, "na mah sa vezi de ce am renuntat la v-strom" de atunci tot fac calcule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Inainte de a-mi cumpara KTM950Adv. am avut Honda VFR800. La ce lumini are VFR-ul, LC8-ul este ,,pistol cu apa", insa ... doar atat ! Restul e' dementa ! Sa o re-stapanesti sanatos si sa nu mai plece de la tine decat pentru modelul nou de Adventure R La grija pentru fiare Mircea este maniac asa ca nu a fost pe maine rele. O sa-si cumpere si el altul sunt sigur ca nu rezista mult Drumuri faine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Nou Posesor de Adv R 2012....stiti povestea . Primii 3500 de km facuti......cam 90 % on si 10 % off road. Impresii: Motocicleta este facuta pt maniaci...te dai si razi incontinuu in casca....nu-ti vine sa crezi ce poate. Mare parte din timp a fost folosita cu doua persoane.. Mi-a luat vreo7-8 zile sa ma dumiresc cu setarile de la amortizoare pt ca erau aiurea si setate pt autostrada. Am reusit pana la urma si acum sunt un vis atat pt autostrada cat si pt. off road (standard si cu 2 persoane putin mai tare pe spate toate trei setarile ) Franele de supersport ,trebuie sa ai grija cu frana spate (foarte puternica) Pt mine (inaltime 1,98) protectie insuficienta la vant...dar nu ma plang.....merge Consum pana la 1500 de km nu am reusit sa sar de 6,8 indiferent ce am facut.......dupa ce s-a lasat motorul ( am terminat rodajul) si am schimbat cama de la acceleratie sa scap de socurile care le da harta de injectie combinata cu o acceleratie "ready to race" ...adica snatchy throttle.,....consumul a scazut si la 5,7 ( incredibil ) Sa povestim si lucrurile rele....... In primul rand dupa ce am platit 13500 de euro ,motocicleta a venit dar ce sa vezi .....nu avea acte.Nu e nimic mai rau decat sa te uiti la ea in garaj timp de 2 saptamani. Au venit actele am scos numere rosii si dau sa fac primul drum.....Plec spre Cluj.... Eram in al noualea cer de bucurie, ajung la destinatie las motorul pe cric si ma intorc peste 30 de minute.....simt ca ametesc,...... pete de ulei pe asfalt ce se scurgeau din scut (nici la dnepra nu am avut asa ceva). Verific uleiul , era la jumate. Plec cu strangere de inima si negru de suparare inapoi spre Sibiu uitandu-ma incontinuu la ulei. Ajung acasa cu uleiul la minim.Pe drum ma prinde seara si observ ca farul meu bate in copaci dupa pasarele si floricele in loc sa stea pe drum .....fain Sun a doua zi la dealer , ma progreameaza la mecanic care face schimbul de ulei la 700 de km si strange capacul de vizitare de la intinzatorul de lant de distributie ,cilindrul din fata,de unde tasnea ulei ( puteai sa-l strangi cu mana) Trec inca 2 saptamani , inca 1000 de km si intr-o buna zi ma prinde o ploaie torentiala..........A doua zi in timp ce-mi faceam plimbarea zambind in casca cu aerul de superioritate fata de ceilalti participanti in trafic.....observ cum tot bordul clipeste ,dispar litere din afisaj, se invarte turometru incontrolabil si haotic dupa care apare "CODE EROR 3.3" timp de vreo 10 minute scris pe afisaj si gata.........E mort ....nimic nimic . Nu tu martori ,nu turometru, nu kilometraj. Sub geamul de la display apar suav cateva picaturi de apa. Simt ca-mi fuge pamantul de pe picioare. Am o honda Xr 600 cu bordul crapat de la un copac care l-am luat in enduro . ....de vreo 2 ani ....o spal cu jetul si sa mor daca a intrat vreo picatura....... Nu stiu ce sa mai cred ......apa din bord o fi tot "ready to race" i-mi face dealerul poze si comanda bord........Trece o saptamana , doua , trei , patru ..... comand si acceleratia cu cama mai lina pt 100 de euro.....si in sfarsit apare. Le monteaza mecanicul....functoneaza .... si iar sunt fericit.........sa vedem pt cat timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 no da-i pace ! tu sa fi sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 hmmm! cam multe bube dapoi incet incet le rezolvi pe toate. acuma dupa ce ai patit tu as zice ca fiecare proaspat posesor sa ia la puricat fiecare surub de pe mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 congrats nea Petrica! imi aduc aminte acu 3 ani cand citeam cum esti nevoit sa te desparti de bidiviu si ma bucur tare mult ca v-ati regasit! bafta si sa nu te mai desparti de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 bv domne. un om care isi indeplineste visele. felicitari pt regasire, mai rar asa intamplare. Ma bucur pt tine si sa aveti parte de milioane de km fericiti impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Petrica is back !!! Incurcate sunt caile Domnului ! Anul trecut ma plimbam cu Honda CB450S din '86 si acum ma vad iar calare pe un 950 Adventure ... si ce motor ?! ... este chiar rinocerul meu pe care, in circumstante nefericite, a trebuit sa-l vand acum vre'o trei ani. Ce e' drept ... timpul si-a lasat ampreanta pe el, i sa mai ingrosat putin pielea pe spate, copitele i s-au mai tocit putin, insa cornul este la fel de ,,ascutit" ! Nepornit din noiembrie anul trecut, a trebuit resuscitat putin, insa odata scos in traficul haotic din Bucuresti si-a adusa aminte rasa din care face parte ! In ciuda celor ~ 75000km motorul functioneaza impecabil, iar tot drumul pana acasa nu am facut altceva decat sa urlu in casca un imn victorios, combinat cu zambet de om posedat ... concluzia: ,,...asta'i pohta ce-am pohtit !" Va saluta Petrica ! In sfarsit, asteptarea a luat sfarsit. Multi km impreuna! Astept poza la 100.000 de km Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Petrica is back !!! Incurcate sunt caile Domnului ! Anul trecut ma plimbam cu Honda CB450S din '86 si acum ma vad iar calare pe un 950 Adventure ... si ce motor ?! ... este chiar rinocerul meu pe care, in circumstante nefericite, a trebuit sa-l vand acum vre'o trei ani. Ce e' drept ... timpul si-a lasat ampreanta pe el, i sa mai ingrosat putin pielea pe spate, copitele i s-au mai tocit putin, insa cornul este la fel de ,,ascutit" ! Nepornit din noiembrie anul trecut, a trebuit resuscitat putin, insa odata scos in traficul haotic din Bucuresti si-a adusa aminte rasa din care face parte ! In ciuda celor ~ 75000km motorul functioneaza impecabil, iar tot drumul pana acasa nu am facut altceva decat sa urlu in casca un imn victorios, combinat cu zambet de om posedat ... concluzia: ,,...asta'i pohta ce-am pohtit !" Va saluta Petrica ! Frumos copchilu Sa fie intr-un ceas bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Petrica is back !!! Incurcate sunt caile Domnului ! Anul trecut ma plimbam cu Honda CB450S din '86 si acum ma vad iar calare pe un 950 Adventure ... si ce motor ?! ... este chiar rinocerul meu pe care, in circumstante nefericite, a trebuit sa-l vand acum vre'o trei ani. Ce e' drept ... timpul si-a lasat ampreanta pe el, i sa mai ingrosat putin pielea pe spate, copitele i s-au mai tocit putin, insa cornul este la fel de ,,ascutit" ! Nepornit din noiembrie anul trecut, a trebuit resuscitat putin, insa odata scos in traficul haotic din Bucuresti si-a adusa aminte rasa din care face parte ! In ciuda celor ~ 75000km motorul functioneaza impecabil, iar tot drumul pana acasa nu am facut altceva decat sa urlu in casca un imn victorios, combinat cu zambet de om posedat ... concluzia: ,,...asta'i pohta ce-am pohtit !" Va saluta Petrica ! Mai sa fie ! Asta DA veste buna ! Ca si mie-mi venea sa plang acu' vreo 3 ani ! Sa-l RE_STAPANESTI Sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 sa-l restapanesti sanatos rinocerule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Mult'am ! Ati pus careva pe mobra cauciucuri HEIDENAU K60 SCOUT ??? My link Eu am de anul trecut, sunt multumit, inca arata ca si noi.Nu stiu cum ii fata de pirelli ca nu am avut, dar fata de Mitas ce am avut mai inainte is mut mai bune si pe asfalt, dar mai ales pe off. Anul trecut am vazut pe Advrider pe un F800 cu care faceau RTW cu 2 persoane, dupa 9800 km aratau foarte bine, nu prea se vedea uzura pe ele. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 ajutor urgent pentru un motociclist francez i sa stricat pompa de benzina! momentan este in bucuresti! 0721376344 telefonul este al meu,si pot sa-l contactez sa rezolvat azi cu ajutorul prietenilor! mai mentionez ceva nici un prieten nu are asa model de ktm.dar daca vrei se poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 binenteles ca nu ai vina! i-am montat o pompa sh iar azi dimineata cred ca a intrat in posesia pompei noi de la ktm pe care a platit-o deja de sambata!oricum ne-am organizat cativa prieteni si a fost ok! a si a trebuit sa-i tragem un fir pentru ca nu se mai alimenta releul pompei cu plus iar in tabloul de sigurante avea curent pe circuitul respectiv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Petrica, da vad ca te plimbi iar nene bravo!! io daca anu asta ma voi axat pe enduro si nu o sa mai ies prea mult la ture lungi, am zis ca macar pentru asta mare sa ma apuc de ceva modificari pe care le aveam in gand. prima din ele pe care deja am testat-o azi dimineata este eliminarea senzorilor de aer. initial nu am crezut asa mult in ideea asta, dar azi dupa prima tura m-am convins ca am facut o alegere buna. pentru cei care merg mult prin oras cu motoarele astea mari si pe offroad, este o transformare impresionanta. nu se mai simte niciun zvac aiurea si o nesiguranta in acceleratie la turatii mici, ma refer aici intre 1500 rpm si 4000 rpm. sunt convins acum ca nicun posesor de BMW sau Honda nu se mai poate plange de KTM ca este un motor turbat. mai jos linkul de unde am luat jucarelele. urmeaza sa testez daca exista o diferenta la consum. vedem. aici link-ul: http://www.ebay.co.uk/itm/Oxygen-o2-sensor-eliminator-KTM-990-Adventure-06-on?item=251064775141&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D2%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D9100355409504150486#ht_1214wt_1103 pe de alta parte, o alta idee mai veche a mea prinde contur. am comadat o toba finala astfel incat sa pot face o adaptare de la evacuarea cu 2 tevi de acum la una singura. si azi o astept sa ajunga. sa vad acum unde voi merge sa fac adaptarea de la evacuari. revin si cu pozele cad o sa fie gata. urmatorul pas as vrea sa vad cum adaptez un rezervor suplimentar in locul unde a fost toba pe partea stanga. daca gasesc pe cineva sa mi-l faca sau al cumpar direct. mai vedem. poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sesZZR Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Salut. Am si eu o intrebare: e normal ca un KTM 990 adventure an 2010 tobe originale sa consume 10l%???. Banuiesc ca nu. Cam cat ar trebui sa consume? La ce sa ma uit? Am schimbat filtrul de aer deocamdata si mi-au refacut maparea la KTM cu una mai noua cica...parca merge mai frumos in ture mici dar consumul nici vorba sa fie mai mic parca dimpotriva. In general merg intre 4-5000 ture pentru ca acolo mi se pare ca merge bine. A mai patit cineva treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Salut. Am si eu o intrebare: e normal ca un KTM 990 adventure an 2010 tobe originale sa consume 10l%???. Banuiesc ca nu. Cam cat ar trebui sa consume? La ce sa ma uit? Am schimbat filtrul de aer deocamdata si mi-au refacut maparea la KTM cu una mai noua cica...parca merge mai frumos in ture mici dar consumul nici vorba sa fie mai mic parca dimpotriva. In general merg intre 4-5000 ture pentru ca acolo mi se pare ca merge bine. A mai patit cineva treaba asta? salut. daca te referi la consum de 10% pentru mers in oras, sa stii ca asta e un consum normal. pentru afara esta cam 6-6.5% la mers usor sportiv. deasemenea pentru off 10% e consum normal. sfatul meu este sa nu-ti mai bati capu cu consumul si sa te bucuri de plimbari cat poti de mult. nucio alta mobra de categoria asta nu poate sa-ti ofere acceleasi senzatii. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sesZZR Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Merg cam 200 km cu un rezervor, adica 10% si asta numai pe sosea nu pe coclau si un consum mixt cu localitati si ceva gen drum national autostrada. Ar trebui sa-i fac un consum numai de autostrada dar ma indoiesc ca e vreo diferenta si asta ma uimeste. Pana acum oricum am mers a consumat 9,5-10,5 % Probabil ca intr-adevar ar trebui sa ma dau si sa nu ma mai gandesc la asta dar as vrea ca totul sa fie in regula si sa remediez daca am ce mai ales ca motorul mai are cateva luni de garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 La mine becul se aprinde undeva intre 250-300 km, depinde de stilul de mers. Apropo, cati litrii mai avem cand se aprinde becul de rezerva? Pana acum nu am ramas fara, dar e bine de stiut. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Duminica am bagat o tura de aprox. 350km. Am facut plinul si am mers fix 297km pana sa aprins becul la rezerva de banzina. Am rulat cu 60-70km/h in localitate si 120-140km/h afara. Din cate imi amintesc de acum 4 ani, ,,pe rezerva" mai parcurgeam aprox. 100km. Deci pot spune ca la un rulaj omenesc, autonomia se duce undeva spre 400km. ... bine, lui @extremusski ii lua mai mult, dar si sangele lui este mai ....... in clocot ! sefu' nu uita ca tu din start ai rezervoru mai mare cu 3L, la noi pompa de benzina e in rezervor. si daca i-mi aduc aminte, cu mobra ta mergeam maxim 320 km, la stilul meu incluzand aici si rezerva. la mine acum se aprinde becu in oras la 160 km fix si bag benzina 15.5L aprox, iar in afara pe la 210-220 km aprox. deci la el e normal. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZEROS Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 salut nu am KTM,dar stiu din experientele de pe celelalte motociclete pe care le-am avut ca consumul poate fi strans legat de filtrul de aer.poate e o idee sa il scoti si sa il cureti....pe vstrom aveam consum de 9.5 mixt, am schimbat filtrul cu un pipercros si consumul a devenit unul decent 5.6 l(mentionez ca vb de vstrom 1000). o zi buna si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 salut nu am KTM,dar stiu din experientele de pe celelalte motociclete pe care le-am avut ca consumul poate fi strans legat de filtrul de aer.poate e o idee sa il scoti si sa il cureti....pe vstrom aveam consum de 9.5 mixt, am schimbat filtrul cu un pipercros si consumul a devenit unul decent 5.6 l(mentionez ca vb de vstrom 1000). o zi buna si asfalt uscat A scris pe undeva ca a schimbat filtrul de aer si i-au refacut maparea la KTM.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.