Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Bine ca ati scapat, fiarele se repara/vand. Din pacate unii dintre noi tre sa dam cu capu ca sa invatam, cel putin cateodata. Probabil ca esti mult mai afectat psihic. Iubest-ti sotia, citeste, fa fotografii ...timpul le vindeca. Si vrem si noi poze cu carja.

. Din fericire suntem si cu psihicul bine ;) ...e mai nasol ca imi afecteaza putin ..munca mai bine spus nu ma pot prezenta inca la munca ( luna viit. nu prea ..banutzi dar asta e )

Uite si o poza .

post-79949-0-69768400-1407953378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

. Din fericire suntem si cu psihicul bine ;) ...e mai nasol ca imi afecteaza putin ..munca mai bine spus nu ma pot prezenta inca la munca ( luna viit. nu prea ..banutzi dar asta e )

Uite si o poza .

 

Pfuai...imi pare tare rau ca ati patit-o. Bine totusi ca nu e nimic grav. Restul e can-can...

 

In alta ordine de idei, noi ne-am intors din tura din Asia centrala. Pentru a confirma fiabilitatea renumita a KTM-urilor...am avut si eu o problema:

O piulita de blocare de la intinzatoarele de lant a fost stransa prea tare si nu am reusit sa o desfac pentru a tensiona lantul la timp. Am desfacut-o mai tarziu cu o cheie inelara, dupa ce am dat roata spate jos, dar intre timp lantul a sarit si a rupt aparatoarea de plastic.

M-am uitat pe net si piesa costa o avere...nu stiu ce sa fac...va rog sa ma ajutati...

 

http://www.ktm-versand.de/product_info.php/info/p613223_KETTENSCHUTZ----------------06.html

 

:troll:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu donez 1 Euro. Mai ai nevoie de 5 ca mine :D

 

5 mai gasesc eu cumva, insa cum il portionez pe al saselea sa iasa fix 0,43 - asta e o dilema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Piulitele alea se blocheaza in general ca se gripeaza. Daca le dai cu vaselina cuprata pe filet nu mai ai problema asta.

 

O sa incerc sa vedem ce-o iesi. Multam de idee.

 

In other news...dupa tura prin stanuri, cauciucurile nu mai arata asa bine ca la inceput :)

Adica mai merg, dar la un moment dat vor trebui schimbate, mai ales spatele, care e plin de taieturi, impunsaturi, bucatele rupte, etc.

 

Acuma ce am invatat din experimentul asta, e ca un TKC pe fata si Scout pe spate "merge". N-am avut dileme nici pe asfalt, nici in alte locuri. Singura problema a fost tendinta cauciucului spate de a 'sapa' cand da de ceva teren mai moale. Cand aveam TKC si pe spate parca nu se afunda asa usor, dar TKC-ul de spate se si uzeaza FOARTE repede. Pe viitor cred ca raman cu combinatia asta, sunt multumit de aderenta si rezistenta. Daca totusi ar mai fi sugestii, sunt deschis sa le ascult.

 

Si acum sa ajung si la dilema cea mare...Scout-ul de pe spate l-am ales de 140/80 ca sa pot folosi camera CHC de 5mm grosime. Am zis ca e mai bine asa, avand in vedere ca suntem doi (si ok, prietena mea are 50kg, dar eu nu sunt tocmai usor ca un fulg), avem si bagaje, cort, etc. Si ce-i drept, rau n-a fost, ca n-am facut nicio pana, si nici nu am mers ca o bunicuta.

Problema a aparut (sau mai bine zis am observat-o) insa abia acum dupa ce ne-am intors acasa si am mers si singur pe motor fara bagaje. La viteza mai mare de 130kmh bate roata spate tare urat. Bag de sama ca asta nu-i tocmai un lucru bun.

Intrebarea e pana la urma - se poate echilibra cat de cat o roata cu camera heavy cross? Daca nu, ce alternative ar fi la astfel de camere rezistente?

 

Si mai e si roata fata...in tura am mers cu o camera normala. As pune si pe fata camera heavy cross dar daca apare aceeasi problema ca la roata spate, e nasol. Ce sa zic...astept pareri, sezonul e pe gata, iarna acusica vine, si timp de lucru este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Optiune la cauciucuri ai Mitas E09 Dakar. Similare cu TKC [chiar un pic mai bune pe enduro ca profil] dar cu o viata mai lunga pe mine ma tin pe 800 peste 10k.

Le-am vazut in actiune pe AT cu pasager si bagaje de o luna in Maroc unde au foat peste 6k km si aratau ultradecent. Pentru mine e cam cel mai bun compromis de pana acum, singura problema e ca sunt greu de gasit. Din motive necunoscute mie importatorul Chemtraders nu le are mereu pe stoc. Acum am C19 pe fata si E09 simplu pe spate [si de 130] pt ca nu am gasit altceva pe stoc.

Avantajul e ca le-au montat gratis pe mobra. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

dar de ce considerati ca 100 000 sunt multi kilometri. Sunt motoare evident mai slabe care ating lejer 100 000 si merg fara nici o problema.

Am un prieten cu un chopper cu vreo 70 000, eu pe Africa RD03 am aproape 90 000 si tot asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de ce considerati ca 100 000 sunt multi kilometri. Sunt motoare evident mai slabe care ating lejer 100 000 si merg fara nici o problema.

Am un prieten cu un chopper cu vreo 70 000, eu pe Africa RD03 am aproape 90 000 si tot asa!

 

 

Vrei sa spui ca Africana e mai slaba decat KTM 9x0 ?!?!?!?!? :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... tu, ca vrei sa 'ti-l vinzi ! :P

 

era o gluma a celor care au bmw ... am glumit si eu, nu era ceva serios. stiu ca merge muuuuulti km daca e intretinut

 

da, vreau sa-l vand ca sa-mi iau un 690. din pacate nu pot sa tin doua motoare, ca nu l-as vinde. motorul merge impecabil si piata e prea jos ca sa merite sa-l dau.

 

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi KaTe-eM-isti...nu va mai umflati in pene! Stie deja toata lumea ca "Honda e Honda", "Kawasaki nu-s asa fiabile", "KTM se strica tot timpul" si BMW 'e cele mai tari, frate' !

 

150028_190733307734141_1888690249_n.jpg?

 

(just kidding)


» Post actualizat in 17 Nov 2014 15:39

578361_190733657734106_1294756118_n.jpg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Are careva de imprumutat sau de vandut toba intermediara in care vin prinse tobele OEM in colierele alea cu suruburile alea 3. As avea nevoie cat mai repede, mai ales astazi. Daca se imprumuta, le returnez de pe o zi pe alta. Am nevoie de ele cateva ore. Astept pm-uri sau ponturi de unde sa fac rost repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...