Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@PatrickPentru piese--> vezi la Dementor(sau orice alt redistribuitor) ca sunt fisele tehnice pe net si preturile aferente lor(in roni). Trebuie doar sa cunosti ceva engleza si de ce piese ai nevoie.

Vezi aici :(alege anul corespunzator)

http://shop.dementor.ro/schemat/95822/crankshaft-piston-950-adventure

 

In legatura cu manopera--> costa destul de mult si trebuie sa te interesezi personal la mecanici/reprezentanta. Fara cateva sute de euro bune nu scapi(piese+manopera).

 

@Pana

Imi cer scuze ce nu mi-am facut temele la timp. Glumesc si eu. Eu mi-am comandat si ajunge saptamana viitoare la Dementor. O sa vin cu un review dupa ce il montez. Am in gand mai multe cu KTM-ul din dotare pe partea tehnica. Urmatorul pas e un al doilea ventilator, kit-ul e scump-nu face banii(peste 150 euro). Asa ca iar o sa bricolez eu ceva dintr-un alt ventilator+ suportul aferent. M-am gandit eu vreo ora la proiect si e fezabil, plus niste poze pe net. Sa vad unde gasesc o mufa ce se desface in doua ca sa iau curent de la mufa ventilatorului de fabrica. Fara tiganii. Ventilatorul OEM suge cam 4 A, iar cel aftermarket/sh la dimensiunile ce intra spatiul limitat--cam 2A. Asa ca merge pe acelasi cablu. Vedem.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

are cineva de vanzare un cilindru receptor pt ambreiaj Oberon ?

 

Știu că avea extremismului unul dar nu e în oraș, dacă ai răbdare până se întoarce cred că o rezolvați.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca l-a vandut ca il vroiam eu. Vezi ca e mai ieftin Sigutech. ~ 100 euro.

 

Are careva(de vanzare) oil jet standard (# 30). 60038029200 prin care se regleaza nivelul(in plus) de ulei care ajunge in ambreiaj? Eu am o varianta #50, e buna pe off ca nu prajesti ambreiajul, doar ca pe strada e mai greu de gasit neutrul( treaba cunoscuta). Vreau sa le am pe ambele sa le folosesc in functie de situatie. La KTM e 60 roni, SCUMP. Marlanie de la KTM- au pus M6 si orificiu ce se gaseste la M5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

are cineva de vanzare un cilindru receptor pt ambreiaj Oberon ?

 

Salut

 

are un prieten d-al meu care a avut si el 990 inainte. acum am trecut amadoi pe 690, deci nu mai avem nevoie. daca il vrei, suna la Bogdan: 0723 583 283

 

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut

 

are un prieten d-al meu care a avut si el 990 inainte. acum am trecut amadoi pe 690, deci nu mai avem nevoie. daca il vrei, suna la Bogdan: 0723 583 283

 

Bob

multumesc bob dar luni mi a ajuns unul nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Asadar, s-a ars pompa de benzina cand eram intr-o plimbare/intalnire la Valenii de Munte cu baietii cu Africa Twin-uri. Am desfacut pompa (era arsa) insa am reusit sa adaptez prin mici modificari o pompa de benzina de Suzuki Vitara (gasita la un localnic) si am venit cu motocicleta inapoi pe roti pana la Bucuresti.

Acum, preturile pentru produse noi, pompa de benzina la KTM aproximativ 2400 lei, pompa de benzina pentru Suzuki Vitara aproximativ 200 lei.

Trageti voi concluziile si astept comentariile aferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu prea am auzit de pompe de benzina arse la 990 (injectie). Se infunda filtrele de la ea, in schimb si da simptomele unei pompe pe moarte. Daca tu zici ca era arsa, asa era. Si am mai auzit la cineva la care s-a desfacut un contact de la ea in interior. La alta, dupa o cazatura pe stanga, doar dupa ce s-a scos pompa si s-a pus la loc a pornit.

 

 

Oricum e buna informatia. Ca sa fie completa, poate precizezi si un cod de la pompa de Vitara si ce modificari ai facut ca sa mearga.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar, s-a ars pompa de benzina cand eram intr-o plimbare/intalnire la Valenii de Munte cu baietii cu Africa Twin-uri. Am desfacut pompa (era arsa) insa am reusit sa adaptez prin mici modificari o pompa de benzina de Suzuki Vitara (gasita la un localnic) si am venit cu motocicleta inapoi pe roti pana la Bucuresti.

Acum, preturile pentru produse noi, pompa de benzina la KTM aproximativ 2400 lei, pompa de benzina pentru Suzuki Vitara aproximativ 200 lei.

Trageti voi concluziile si astept comentariile aferente.

 

http://advrider.com/index.php?threads/ktm-990-injection-fuel-pump-reasonably-priced.850343/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

 

Cati km are Ktm ul? de ce s-a ars pompa ?ce an e? sa stiu sa ma pregatesc si eu...

 

Salut,

Are aproximativ 35.000 Km, este din 2008

» Post actualizat in 07 Sep 2015 13:06

Eu nu prea am auzit de pompe de benzina arse la 990 (injectie). Se infunda filtrele de la ea, in schimb si da simptomele unei pompe pe moarte. Daca tu zici ca era arsa, asa era. Si am mai auzit la cineva la care s-a desfacut un contact de la ea in interior. La alta, dupa o cazatura pe stanga, doar dupa ce s-a scos pompa si s-a pus la loc a pornit.

 

 

Oricum e buna informatia. Ca sa fie completa, poate precizezi si un cod de la pompa de Vitara si ce modificari ai facut ca sa mearga.

 

Nu stiu ce sa zic de ce s-a ars insa cu siguranta este arsa (am pus contactele pompei desfacute direct pe o baterie si este moarta complet).

 

Pompa care este montata acum pe moto o poti gasi pe google cautand "pompa combustibil SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 1 16 V tractie integrala (ET, TA02), ITN 05-P0057" nu uita insa ca trebuie sa faci cateva modificari. Orice modificari faci insa, daca vrei ulterior poti monta din nou o pompa originala fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mă copii, și-a verificat cineva injectoarele la 990? Știți unde se pot curăța/ verifica? Am demontat-o ca să verific jocul la supape și mă uitam la galeriile de admisie unde sunt urme ca și cum curge din injector pe peretele galeriei. Ideea e ca am un consum foarte mare la ea, nuș ce dreaq sa-i mai fac. I-am rescris harta, i-am pus tobe fară cat, i-am oprit SASu. La 180-200km se aprinde becul. E adevărat ca am foaie de 45 pe spate dar merg ca tataie.


» Post actualizat in 25 Sep 2015 09:42

Mda, nush cum dreaq a apărut aberația aia acolo, unde se pot curăța vroiam să întreb


» Post actualizat in 25 Sep 2015 09:43

ahh, limba romana nu place la el, unde se pot curata ma! acu e bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu lumea la raport privind tipul uleiul. Eu mai stiu pe cineva care baga Motul 5100 10w40, omul avea niste probleme personale cu Motorex-ul.Orice as baga, tot 10w50-10w60(100% sintetic) as baga avand in vedere cat se incinge pe offroad. Chiar ma gandesc sa ii pun al doilea ventilator si radiator de ulei, costurile sunt mici daca le faci singur si se gasesc piese la dezmembrari.

 

Rezolvare pentru bruscatul la deschiderea gazului-mai ales sub 3500rpm(cel mai enervant lucru in offroad), in mare parte e o cama de acceleratie progresiva. Mai exact, G2 throttle tube care are mai multe posibilitati(400-300-.....). Avand in vedere ca vin de pe SS, am avut ocazia sa gasesc ca tubul de acceleratie-cama de pe RC8 este de tipul progresiv, adica fix cam ce e G2 400. Doar ca marele avantaj e ca G2 e minim 400 roni, iar ala de rc8 OEM KTM- este 120 roni la orice magazin de aduce piese KTM(inclusiv Dementor). Sa nu mai zic ca la 120 roni primesti ambele mansoane si tubul progresiv. SI mai e si portocaliu tubul.!!! :crack: Se zvoneste ca scade si consumul cu vreo 0.5 l la 100km.

 

Codul e 69002021100 .

 

Eu o sa mi-l comand.

Eu am incercat vreo 6 tipuri de ulei de 10w-40-50-60...si nu am observat nici o diferenta.am un amic in australia care recomanda schimbul la 6 mii,si sa fie un ulei sintetic.si are la activ vreo 160mii pe un 950 din 2004.

 

@PatrickPentru piese--> vezi la Dementor(sau orice alt redistribuitor) ca sunt fisele tehnice pe net si preturile aferente lor(in roni). Trebuie doar sa cunosti ceva engleza si de ce piese ai nevoie.

Vezi aici :(alege anul corespunzator)

http://shop.dementor.ro/schemat/95822/crankshaft-piston-950-adventure

 

In legatura cu manopera--> costa destul de mult si trebuie sa te interesezi personal la mecanici/reprezentanta. Fara cateva sute de euro bune nu scapi(piese+manopera).

 

@Pana

Imi cer scuze ce nu mi-am facut temele la timp. Glumesc si eu. Eu mi-am comandat si ajunge saptamana viitoare la Dementor. O sa vin cu un review dupa ce il montez. Am in gand mai multe cu KTM-ul din dotare pe partea tehnica. Urmatorul pas e un al doilea ventilator, kit-ul e scump-nu face banii(peste 150 euro). Asa ca iar o sa bricolez eu ceva dintr-un alt ventilator+ suportul aferent. M-am gandit eu vreo ora la proiect si e fezabil, plus niste poze pe net. Sa vad unde gasesc o mufa ce se desface in doua ca sa iau curent de la mufa ventilatorului de fabrica. Fara tiganii. Ventilatorul OEM suge cam 4 A, iar cel aftermarket/sh la dimensiunile ce intra spatiul limitat--cam 2A. Asa ca merge pe acelasi cablu. Vedem.

950-si 990 merg ''hot''.recomand schimbarea busonului de radiator cu unul de 1.8 bari si folosire de Engine Ice.Reduc mult temperatura de fierbere fara a avea nevoie de bricolaje cu ventilatoare second....releul,generatorul si bateria sunt cam subdimensionate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat Castrol 10W50, sunt la al doilea schimb si n-am observat vreo diferenta fatza de Motorex. Acu o sa bag un 5W40 ca se mai raceste vremea. Am luat si o baterie cu litiu, sa vedem cat tine. Treaba e ca trebuie sa scot motoru de pe firma si tre sa pun tobele originale la loc ceea ce la mine o sa fie o problemutza, ca sa citez pe cineva celebru, fiindca mi s-au topit plasticele din dreptul lor de la ele si la reconsituire distanta fata de tobe a ramas cam mica ceea ce la tobele artizanale pe care le am acum nu ma deranjeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vânzare 2 genti Touratech Zega Pro 45 l aproape noi. Nezgâriate şi nelovite. Împreună cu mânerele, plasele interioare la capac şi suporţii ce se potrivesc la un KTM 990 Adventure S din 2006. Probabil şi la alte modele dar nu ştiu eu.

800 euro.

Mihai, 072436197

post-460-0-47846200-1443349505_thumb.jpgpost-460-0-14727900-1443349507_thumb.jpgpost-460-0-17491700-1443349509_thumb.jpg


» Post actualizat in 27 Sep 2015 10:36

Mai sunt şi două bidoane de plastic de 2 litri pentru benzină, tot touratech.

Editat de Ilarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am de vânzare set de evacuare finală Akrapovic Titanium M-KTMBO1 pentru un 990 Adventure S din 2006.

500 de euro. Mihai - 0724361976

Tobele sunt murdare de pământ nu sunt zgâriate.

post-460-0-36586500-1443433886_thumb.jpg

post-460-0-68152200-1443433894_thumb.jpg

Editat de Ilarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

 

Am acelasi tip de motor si caut sa inlocuiesc evacuarea .....cum se aud oare? ai silencere montate?mai trebuie facute ceva adaptari? ms!

De auzit se aud frumos, dar după 500 de km devine deranjant, de asta le şi dau. Plus că nimeni nu mai merge cu mine. Ca adaptări fizice nu trebuie făcut nimic. Se dau cele originale şi se montează ăstea. Silencere sunt montate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu consumul la 990 2010.

 

Am asa pe ea:

Tobe finale/intermediare Leovince(db-killer on-fara consuma un pic mai mult)

Filtru aer BMC + prefiltru UNI

Acceleratie progresiva RC8

Tuneecu - Harta AKRA, reset prin tuneecu dupa ce am reglat cablurile de acceleratie, 15 min reset pe cric central .

TKC 80(2.4 BAR)pe fata si K60 Scout(2.6 BAR) pe spate.

" Cruise control" - aka manson de plastic

 

Merg cam tot timpul cu pasagera si bagaje(cort/bla bla). La drum lung imi fac consumul cu 5.5 l /100. Am scos si 5.1 l /100. Mers regulamentar +10/20km/h.

 

Anul trecut mi-a consumat mai mult in medie cu aproape 1 L. Acceleratia progresiva are un efect, nu mai bruschezi gazul, nici in ture joase si asta ajuta consumul. Pe off e geniala.

Nu trebuie sa umbli la reglajele cablurilor de acceleratie daca nu ii dai un reset dupaia. Nu stiu cum e la altii, dar la mine imi dadea in nas dupaia pana sa dau reset din tuneecu.

Cu mansonul ala de plastic(aka cruise control), trebuie sa ai grija cum il reglezi. Mi s-a intamplat de 2 ori sa fie un pic prea sus si cand puneam frana probabil ramanea gazul deschis 1/2%. Ideea e ca imi murea motorul sau ramanea blocat la 3000 de ture in mers. Chiar aveam cruise control. :crack: . In cazul asta, trebuie sa opresti motorul, pui contactul, deschizi gazul incet de la 0%-100% si inchizi la loc tot incet. Scoti contactul si il pui la loc si pornesti. 100% a fost de la reglajul mansonului de plastic.

 

 

Pot sa mai scriu de 990 ADV multe. Las pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...